Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
jak najgorsza opinia Od 3 tygodni próbuję skutecznie założyć" głupi" rachunek w tym banku i kłody pod nogi. Niesamowite. Poza tym często opryskliwa obsługa telefoniczna i narażanie klienta na koszty telefoniczne. A chciałam złożyć tam konkretną sumę?! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki w życiu widziałem, próbuję uruchomić dostęp przez internet, po dwóch wizytach w banku i kilku telefonach na infolinie zadziałało. Teraz nie mogę robić przelewów bo czegoś nie wprowadzili do systemu !!! Ludzie, to jest porażka !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepszy bank dla oszczędzających bardzo dobrze oprocentowane lokaty i konto oszczędnościowe zero opłat darmowe bankomaty w całym kraju darmowe ubezpieczenie karty nie można chcieć więcej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank. Absolutnie nikomu nie polecam. Wzięliśmy komputer na raty, gdzie każdą rate mamy zapłacić do 27 dnia miesiąca, przy czym już od 15-go dnia każdego miesiąca jesteśmy zasypywani lawiną telefonów. Dostajemy około 10 telefonów dziennie , każdy z innego numeru. A jeżeli nie zapłacisz do ustalonego dnia życzliwy bank poinformuje cię że musisz dopłacić 7 groszy odsetek. Masakra. Nie polecam nikomu:( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, korzystam z usług MB od ponad 2 lat, jeśli mam coś powiedzieć o obsłudze w placówce to w moim przypadku (w Rzeszowie) stoi ona na wysokim poziomie, szybko i bezproblemowo, również internetowa obsługa konta nie przysparza żadnych problemów. Mój wybór banku opierał się na możliwościach lokacyjnych produktów i tym również jestem mile zaskoczony. Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny jak i związany z kredytami jeszcze z tego nie korzystałem więc się nie wypowiem, z zaciekawieniem jednak czytam inne opinie. Pozdrawiam skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię