Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Otworzyć konto jest łatwo - przez internet. Zamknąć - tylko osobiście w którymś z rzadko spotykanych oddziałów albo pisemnie ( przez Pocztę Polską ). BIIIIIIIIIIIDA Z NĘDZĄ DO KWADRATU! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Meritum Bank był całkiem fajnym bankiem, wysokie oprocentowanie lokat, terminowość, brak większych opłat. Ale wszystko jest do czasu. MB został przejęty !! i zaczęło się !! Otworzyłem ROR, dawali lokatę na 5%, ale po przejęciu tego banku zaczęli wprowadzać dziwne i dość wysokie opłaty za obsługę, więc zamknąłem ROR. W ramach RORu była otwarta 1 lokata. Zlikwidowali ją, nie wypłacając mi żadnych odsetek !! Umowa ramowa to jest dla nich to samo co ROR. Jak zamkniesz ROR to również zrywasz umowę ramową i kasują Ci wszystkie lokaty otwarte z poziomu rachunku (bez wypłaty odsetek), zamiast je przenieść poza rachunek i uczynić chociażby klasycznymi depozytami internetowymi. Żenada. Średniowiecze. Złodziejstwo. Czas się z nimi pożegnać. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Opublikowałem poniższego posta na stronie Meritum Banku na Facebooku - ale wykasowali go wraz z komentarzami innych ludzi i obietnicą Meritum Banku, że wyjaśnią całą historię Oto mój post: Cyt.: Witam, Od kilku dni dzwoni do mnie Meritum Bank z różnych numerów - za każdym razem z innego: np. 13 4244501, 55 6154503, 91 8879503 itd itp. Zawsze zadawane jest pytanie - czy to Pan: imię i nazwisko. I potem: Mam dla Pana bardzo ważną informację od Meritum Bank. Abym mogła/mógł Panu przekazać tą informację celem weryfikacji proszę o podanie daty urodzenia. Ci Państwa telemarketerzy są bardzo bezczelni - mówię im grzecznie że nie podam takich danych przez telefon i mówię o tym że sobie nie życzę jakichkolwiek telefonów od Meritum Bank. Na to pada zawsze to sama odpowiedz, że i tak będą do mnie dzwonić aż do momentu, aż podam im te dane o które pytają, a potem przekażą mi tą ważną informację przygotowaną specjalnie dla mnie przez Meritum Bank. Czy naprawdę Meritum Bank nie ma innej bardziej skutecznej metody na przekazywanie swoich ofert handlowych? Czy trzeba to robić w tak chamski sposób? Czym ja sobie spokojny obywatel RP na takie traktowanie zasłużyłem? Tylko w tym tygodniu miałem aż 6 telefonów po jednym lub dwa dziennie. Naprawdę nikt mnie nie namówi na cokolwiek z Meritum Bank - słowo honoru. A jak będzie kolejny telefon od telemarketera z Państwa Banku to wykorzystam cały słownik wulgaryzmów jakie znam. Starałem się 6 razy stosować maksymę Kobuszewskiego: "że chamstwu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom". Bardzo przepraszam ale po raz siódmy już tak nie będzie. koniec cyt. I dodam że ich telemarketerzy dzwonili do mnie z tym samym idiotycznym zapytaniem: Piątek 10:04 godz. 08:29 z numeru 67 3444504 - uwaga tylko raz Sobota 11.04 - 5 telefonów z tym samym naiwnym pytaniem: godz. 08:40 z numeru 33 4835500 godz. 10:47 z numeru 84 5414498 godz. 13:24 z numeru 23 6846524 godz. 15:30 z numeru 82 5424526 godz. 16:16 z numeru 82 5424526 Czy to normalne dzwonić do ludzi o 8:40 rano w sobotę? To jest po prostu chore. W ten sposób traci się jakąkolwiek nawet najmniejszą szansę na pozyskanie klienta. skomentuj opinię »
Dodaj opinię