Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków z jaki miałem do czynienie. Wcześniejsze negatywne opinie muszę potwierdzić. Zerowa wiedza i kompetencja, kombinowanie jak naciągnąć klienta !!!! na każdą kasę, za wszystkie sprawy. Załatwienie z nimi czegokolwiek przez telefon i żeby to było pewne co zostało ustalone jest chyba niemożliwe. Jedno mówią a zupełnie co innego robią. Ja zwykłej karty kredytowej od trzech miesięcy nie mogę zamknąć a jak dzwonie o co chodzi to nikt nic nie wie i oczywiście przyjmę reklamacje do rozpatrzenia w przeciągu 2 tygodniu :) po prostu klęska masakra i dno !!!!!!!! NIE DOTYKAJCIE SIĘ DO TEGO BANKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto mają całkiem dobre, bo nic za nie nie płacę ito mi odpowiada PKo płaciłem 9 zł a tu 0 zł jest ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem zadowolony z obsługi, dostałem kredyt i to bardzo szybko, a pracuje tylko 4 miesiące,nigdzie mi niechcieli dać a tu się udało. Mega pozytyw skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt dostałam u nich bez żadnych zbędnych papierów, szybko, sprawnie i w miarę tanio. Mam tez konto osobiste i jestem bardzo zadowolona, za nic nie płacę. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. jezeli chdzi o kredyty TOTALNA PORAZKA! Ukryte koszty, splacilem 60% wiecj (kredyt na 10m-cy). Kultura i wiedza pracowników obslugi klienta (telefonicznej) pozostawia wiele do zyczenia. Po kazdej rozmowie musialem pic melise! Szykanowanie telefonami po 2 dniowym spoznieniu z rata> Najgorszy Bank jaki znam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: miało być 8,5% a było 0%. Dostęp internetowy: To nie powinno obejmować lokat.. Możliwość negocjacji oferty: brak takich możliwości, brak obsługi klienta. Minimum formalności: Przestrzegam przed bankiem MERITUM. Złożyłem dyspozycje założenia lokaty na 4 miesiące. Po odpowie 4 miesięcy - okazało się, że lokaty nie ma - był tylko nieoprocentowany depozyt na rachunku technicznym i jakoś lokata się nie uaktywniła. Prośba o wyjaśnienie tej sprawy została pominięta milczeniem. W MERITUM BANK założenie lokaty nie jest lokatą proszę uważać na ten bank i pamiętać o wysokim stopniu lekceważenia klienta w przypadku zaszłych niejasności. Moim zdaniem bank mało poważny i współpraca może bardzo rozczarować. Niska ocena zaufania i raczej dyskwalifikacja w przyszłych decyzjach inwestycyjnych.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: TRAGEDIA DAJĄ KREDYT BEZ PROBLEMÓW ALE PO SĄ TAKIE KŁOPOTY Z NIMI ZE SZKODA GADAĆ,OT TAK WPISUJĄ DO BIG-U A PO TRZECH MIESIĄCACH OD ZAKOŃCZENIA UMOWY NIE SĄ W STANIE SKREŚLIĆ,WPISY DOKONUJĄ CHYBA NA CHYBIŁ TRAFIŁ A TY SKŁADAJ SOBIE REKLAMACJE I CZEKAJ TATKA LATKA,JEDEN WIELKI BAŁAGAN I OBOJĘTNOŚĆ NIE POLECAM . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
napewno szybko, oprocentowanie jak wszędzie, nie robią zbędnych zapytań do bik-u , piętnaście minut i macie odpowiedź POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdy nie spłacisz raty w terminie, będziecie szykanowani telefonicznie minimum 10 razy w miesiącu, kultura pracowników daje wiele do życzenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zalozylem konto w banku miesiąc temu i do tej pory nie mam aktywnego konta, bo niby mial dotrezc kurier do mnie z brakującymi papierami ktore wczesniej zapomnieli mi wyslac. do tej pory ani kuriera, ani aktywnego rachunku ani nie moge zrobic przelewów po prostu WIELKIE NIC!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
JAK NAJBARDZIEJ NIE POLECAM.Skusiłem się na kartę kredytową.W pierwszym miesiącu kwota spłaty była zgodna z deklaracją.Następny miesiąc,nie otrzymałem wyciągu kwoty spłat, (ponaglenie zapłaty z kwotą podwyższoną przysłano SMS).Natychmiast wpłaciłem CAŁKOWITĄ kwotę,(podaną telefonicznie przez pracownika banku) potrzebną do anulowania karty.Niestety okazało się,że w banku informacji udzielają osoby mało kompetentne.Kwota wpłacona okazała się kwotą niepełną.Okazuje się,że chcąc anulować kartę w posiadaniu której byłem niespełna dwa miesiące muszę dodatkowo wpłacić podaną przez bank sumę.Praktyki prowadzone przez w/w bank mało wspólnego mają z przyjaznym podejście w stosunku do klienta.Proponuję szerokim łukiem omijać w/w bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo przyzwoity bank polecam, wiarygodny tak jak ogłaszają zgadza się w rzeczywistości skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Negatywna bo spłaciłam wcześniej kredyt a pieniądze zostały przesłane na inne konto ale żaden pracownik i infolinii nie poinformował mnie,że muszę zgłosić reklamację moje odczucia są takie że klientów którzy upominają sie o swoje traktuje się \'BYLE JAK\' a te osoby które pracują na infolinii są niekompetentne i mówiąc potocznie mają to w nosie odbębnią swoje godziny i koniec nie dbają o dobre imię swojego pracodawcy.A co do oceny to te gwiazdki nie oddają skali ocen bo moja ocena jest\"0\" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dajcie sobie spokój z tym mini banczkiem. Syf i jeszcze raz syf. Klienta na infolini mają za śmiecia. Pozytywny wizerunek budowany tylko w kontakcvie bezpośrednim w oddziałach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: śmieszny bank. Nie chcieli dać kredytu z powodu numeru tel. pracodawcy. Otóż mieli problemy z potwierdzeniem zgodności numeru. Mimo posiadanych prze ze mnie dokumentych rmua i zaświadczenia odmówili mi kredyt, podobno jestem osobą wiarygodną i mam zdolność kredytową. Chcieli aby pracodawca pożyczył mi swoich fa telefonicznych .Żenada!!! Właśnie jestem po wizycie w innym banku. Pieniądze mam już na koncie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Meritum jestem już od dłuższego czasu, skusiła mnie oferta i serwis on-line. Czasem można ponarzekać na jakość obsługi, ale poza tym jest w porządku. Wystawiam mocne 4! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony z konta i lokat w tym banku.Przelewy do innych banków przez internet 0zł,prowadzenie konta 0zł,jedyna opłata to 2 zł za kartę,ale wystarczy dokonać kartą transakcji za 200zł/m-c i opłata nie jest pobierana. Polecam skomentuj opinię »
Dodaj opinię