Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Oprocentowanie lokat dobre ale skandaliczne że do lokat standartowych internetowych nie ma potwierdzenia a przeslanie takowego z banku kosztuje 10 zl/sic/nie ma mozliwości wygenerownia potwierdzenia przez internet to porażka ,która w obecnych czasach elekroniki jest nie do przyjęcia. Szkoda że nie wiedziałem tego przed założeniem lokat a w regulaminie ani słowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziękujemy za Pańską opinię. Tytułem wyjaśnienia - czy oprócz konta, założył Pan również lokatę? Pierwszą Lokatę można otworzyć, w czasie miesiąca od założenia konta. Pod tym linkiem znajdzie Pan więcej informacji http://www.pierwszalokata.meritumbank.pl/. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że Bank nie jest uprawniony do dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, bez wyraźnej zgody Posiadacza konta. Jeśli jeszcze nie założył Pan lokaty, sugerujemy kontakt z infolinią 801 980 888 lub (+48) 58 77 88 888 celem wyjaśnienia sytuacji i ewentualnego złożenia reklamacji. Pozdrawiamy, Meritum Bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3 miesiące temu założyłem Rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy: Meritum Konto Zarabiające i wpłaciłem 5000zł. na 3 m-ce i 8,5%. Dzisiaj dalej na koncie mam 5000zł a procentów 0. Konsultantka grzecznie stwierdziła, że po otwarciu konta powinienem zatwierdzić wpłatę. wymyślili sobie taki haczyk nie informując mnie o tym i bezczelnie pozbawili odsetek. OSZUSTWO BEZCZELNE!!! Omijajcie ten bank oszustów z daleka !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę ze sporo osób robi czarny PR Meritum :) Ja mam tam większość pieniędzy na lokatach. Bardzo przyjazy interfejs, mozna odświeżać sesje do 15 min. Telefoniczna obsługa bardzo dobra. Czas oczekiwanie na połączenie mnie zmiażdzyło. Pare sekund i w "czym możemy pomóc" porównując inne banki z którymi miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Obsługa niemiła nic się nie można dowiedzieć nawet najprostszej rzeczy bo odpowiadają że wszystko jest w internecie trzeba sobie doczytać. Pieniądze znikły mi z konta i nikt nie wie gdzie one są ani na wyciągu ani w historii myślałem może jakaś blokada błąd pieniądze się rozpłynęły jest że weszły ale gdzie wyszły nikt nie wie. MASAKRA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Możliwość negocjacji oferty: Obsługa w placówce banku była TRAGICZNA! Ja wiedziałam więcej o produktach tego banku niż oni sami. Nadal nie mogę założyć lokaty, bo mój wniosek nie został przekazany dalej, a minął już prawie tydzień!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowna Pani, chcielibyśmy poinformować, że przelewy przychodzące są księgowane na rachunkach przez Meritum Bank niezwłocznie, w trzech sesjach dziennych. Zawierając umowę kredytu Klient zobowiązuje się m.in. do jego terminowej spłaty, tj. dokonywania wpłat w wysokości i terminie określonym w umowie kredytu. Zgodnie z umową, za dzień spłaty kredytu przyjmuje się dzień wpływu środków na rachunek kredytu. Oznacza to, że dokonując wpłaty Klient powinien uwzględnić czas przekazania środków przez podmiot, za pośrednictwem którego taka wpłata jest dokonywana. Wyjaśniamy, iż niespłaconą w terminie ratę traktuje się od dnia następnego po terminie płatności jako zadłużenie przeterminowane. Od kwoty niespłaconego kapitału kredytu Bank nalicza i pobiera odsetki karne według zmiennej stopy procentowej, określonej jako czterokrotność stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego. Odsetki karne naliczane są wyłącznie za okres opóźnienia w spłacie (za każdy dzień opóźnienia). Niezależnie, Klient może ponieść inne koszty związane z niewykonaniem przez niego zobowiązań, w szczególności koszty opłaty za upomnienie w wysokości 30 zł oraz koszty opłaty za wezwanie do zapłaty w wysokości 30 zł. Wszystkie te koszty są wyszczególnione w umowie kredytu oraz Tabeli Opłat i Prowizji. Jednocześnie pragniemy zauważyć, iż Bank rozpatruje reklamacje do 10 dni roboczych. Odpowiedź na reklamację jest przesyłana za pośrednictwem poczty lub w inny sposób, uzgodniony z Klientem. W zakresie udzielania pełnomocnictw informujemy, iż w przypadku braku możliwości realizacji takiej dyspozycji Klienci są każdorazowo informowani o przyczynie jej niezrealizowania. Zachęcamy do kontaktu z Bankiem celem wyjaśnienia zaistniałej u Pani sytuacji. Dane kontaktowe znajdzie Pani na stronie http://www.meritumbank.pl/obsluga/kontakt/. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!! jezeli chodzi o kredyty i obsługę TOTALNA PORAZKA! Ukryte koszty zmiany regulaminów drobnym drukiem i odwołania do jakiś tam drugich których nie przesłali, (obsługi klienta (telefonicznej) pozostawia wiele do życzenia. Po kazdej rozmowie telefonicznej nic nie wynikało jak grochem o scianę , musiałem udać się do niby placówki Odziału w Krakowie BRAK .Szykanowanie listami grożenie w nim KRD po 0 dniowym spoznieniu z ratą (wpłata w banku około 8,15 rano ten bank realizuje przelewy tego samego dnia do godziny 12,00. Bank z którego wykonałem przelew wydał mi potwierdzenie wypuszczenia do meritum pieniędzy i zgodnie z tym Meritum MA OBOWIĄZEK księgować w tym samym dniu ) Zaksięgowali z 2 dniami zaległości odsetek karnych plus 30 złotych opłat ..zgłosiłem reklamację którą przyjęto. ZNOWU wczoraj nowe szkalowanie 30 zł poprzednie plus 30 zł kolejne i plus odsetki niewiadomego pochodzenia i za co? skoro MAM WSZYSTKO ZAPŁACONE W TERMINIE BEZ SPÓZNIEŃ ! Uważam Moje zdanie że ten Meritum postanowił niezgodnie wysoko naliczać koszty i automatycznie wysyłać ponaglenia podejrzewam jest to szwindel na bardzo wysoką skale i zarabianie niezgodne z prawem ! Jeżeli 10000 klientom wyślą po 30 zł daje 300000 zarobku za nic minus znaczki i księgowa za 1 miesiąc jest sobie kasa kradziona klientom . W poniedziałek zgłoszę to do prokuratury zobaczymy co powiedzą .> Najgorszy Bank z jakim się zetknąłem. Punkty przyznaję minusy nie warte 1 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TOTALNE !!! Nieporozumienie z takim "bankiem" !!! rata płatności w tym samym dniu ,przelew wysłany tego samego dnia o 11.30 z ING .Za 5 dni dostaję wezwanie do zapłaty z tytułu odsetek karnych 5,67 z TYTUŁU OPŁAT 30 ZŁ. Meritum zaksięgował na następny dzień a ma obowiązek w danym dniu zaksięgować gdyż z ING pieniądze wyszły w tym samym dniu. Do dzisiaj nie ma odpowiedzi po złożeniu reklamacji przy okazji wykreślili pełnomocnictwo które dałam synowi. A ja nie dam się naciąć na grabież 30 Złotych i jeszcze odsetki nie należne. jest tu skala od 1 ja nawet 0 nie daję . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
POSIADAM JEDNOOSOBOWĄ FIRMĘ CHCIAŁEM 10000ZL KREDYTU NA 4LATA RATA 500ZŁ UBEZPIECZENIE 3500ZŁPORAŻKA DROŻEJ NIŻ PROVIDENT.JESZCZE ZAŻĄDALI TELEFON W BIURZE NUMERÓW.NIE POLECAM!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków z jaki miałem do czynienie. Wcześniejsze negatywne opinie muszę potwierdzić. Zerowa wiedza i kompetencja, kombinowanie jak naciągnąć klienta !!!! na każdą kasę, za wszystkie sprawy. Załatwienie z nimi czegokolwiek przez telefon i żeby to było pewne co zostało ustalone jest chyba niemożliwe. Jedno mówią a zupełnie co innego robią. Ja zwykłej karty kredytowej od trzech miesięcy nie mogę zamknąć a jak dzwonie o co chodzi to nikt nic nie wie i oczywiście przyjmę reklamacje do rozpatrzenia w przeciągu 2 tygodniu :) po prostu klęska masakra i dno !!!!!!!! NIE DOTYKAJCIE SIĘ DO TEGO BANKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto mają całkiem dobre, bo nic za nie nie płacę ito mi odpowiada PKo płaciłem 9 zł a tu 0 zł jest ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem zadowolony z obsługi, dostałem kredyt i to bardzo szybko, a pracuje tylko 4 miesiące,nigdzie mi niechcieli dać a tu się udało. Mega pozytyw skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt dostałam u nich bez żadnych zbędnych papierów, szybko, sprawnie i w miarę tanio. Mam tez konto osobiste i jestem bardzo zadowolona, za nic nie płacę. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. jezeli chdzi o kredyty TOTALNA PORAZKA! Ukryte koszty, splacilem 60% wiecj (kredyt na 10m-cy). Kultura i wiedza pracowników obslugi klienta (telefonicznej) pozostawia wiele do zyczenia. Po kazdej rozmowie musialem pic melise! Szykanowanie telefonami po 2 dniowym spoznieniu z rata> Najgorszy Bank jaki znam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: miało być 8,5% a było 0%. Dostęp internetowy: To nie powinno obejmować lokat.. Możliwość negocjacji oferty: brak takich możliwości, brak obsługi klienta. Minimum formalności: Przestrzegam przed bankiem MERITUM. Złożyłem dyspozycje założenia lokaty na 4 miesiące. Po odpowie 4 miesięcy - okazało się, że lokaty nie ma - był tylko nieoprocentowany depozyt na rachunku technicznym i jakoś lokata się nie uaktywniła. Prośba o wyjaśnienie tej sprawy została pominięta milczeniem. W MERITUM BANK założenie lokaty nie jest lokatą proszę uważać na ten bank i pamiętać o wysokim stopniu lekceważenia klienta w przypadku zaszłych niejasności. Moim zdaniem bank mało poważny i współpraca może bardzo rozczarować. Niska ocena zaufania i raczej dyskwalifikacja w przyszłych decyzjach inwestycyjnych.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię