Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
W skrócie PORAŻKA , kasa przelana przez BlueCash i co i nic . Nie pierwszy raz podobnie z przelewy24 wielkie opóźnienie w meritum . Szkoda ,że skala oceny zaczyna się aż od 1 . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to skadal . spłacony kredyt trzyma na wirtualnym koncie pomimo spłaty całości i nalicza dodatkowe opłaty operacyjne . okres oczekiwania na kontakt w sprawie salda nieosiągalny . Bank nie ma żadnych obowiązków ale klient to jest traktowany gorzej niż żle . Ja swoją sprawą musze zainteresowac UOIK.\r\nUNIKAJCIE TEGO BANKU NO CHYBA ,ZE JUZ INNYCH NIE BĘDZIE.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank dla desperatów. Naprawdę. FM tak samo. Ludzie sa nieswiadomi ja sa krojeni,az boli. Zacznijcie korzystac z pewnych banków . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam jak najgorsze skojarzenia z tym bankiem , w lipcu spłaciłam przed terminem kredyt , a bank zamiast go rozliczyć i zamknąć , potrącił sobie z tej kwoty ratę za sierpień ( jakim cudem nie wiem skoro w lipcu wpłaciłam całą wymaganą kwotę ) , naliczył dodatkowo kapitał niewymagalny ( o którym nikt nie słyszał , nawet pani na infolinii nie wie co to jest ) . Na tą chwilę sprawa trafiła do Arbitra i do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie radzę brać kredytu i uczciwie go spłacać bo i tak podłożą wam świnię skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat nie bank... Pierwszy i ostatni raz jestem ich "klientem". W cudzysłowu ponieważ pani która do mnie dzwoniła stwierdziła iż narazie nie jestem klientem (miałem kilka dni opóźnienia w zapłaceniu raty ponieważ byłem na wakacjach). Traktowanie klienta jak szmatę kończy moją przygodę z tym "bankiem" wraz ze spłaceniem długu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Aktualnie najwyższe na rynku, mogło by być więcej!!!. Dostęp internetowy: super, łatwa obsługa konta. Obsługa klienta w placówce: brak uwag. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie wiem. Elastyczność oferty: ciągle w czołówce banków, zwrot za zapłacone paliwo 4% dobre, byłoby lepsze gdyby dołączyli opcję zwrot za zakupy 5% :). Wysokość opłat i prowizji: można ich uniknąć. Oferta kart płatniczych: nie wiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank na świecie nigdy w życiu takiej pomyłki jak najdalej od tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona z obsługi w Meritum, lokaty jedne z wyższych na rynku, jest ok, kredytu nie mam to się nie wypowiadam, pozdr skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
do ~kombek. Odnosnie wygenerowania potwierdzenia zalozenia lokaty. Mam duze doswiadczenie z lokatami i wlasnie szukam "nowego" banku wiec dzwonilem do Meritum w tej sprawie. Wiec po 1) do zalozenia i zamkniecia lokaty nie jest potrzebe kontaktowanie sie z bankiem. 2) Takowe potwierdzenie (z mojego doswiadczenia w innych bankach) mozna uzyskac bez problemu dzwoniac do banku o ile to dla kogos nie jest problem wydac 0.5zl na telefon :) po 3) Raz takowe potwierdzenie chcialem miec poniewaz wydawalo mi sie ze powinienem je miec ale dzisiaj uwazam iz to bzdura nikomu nie potrzebna, na co yo komu? wszystkie operacje na internetowym koncie i tak sa rejestrowane w systemie banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przyzwoite. Dostęp internetowy: Bardzo dobrze zorganizowana bankowość internetowa. Wysokość opłat i prowizji: Średnio drogo. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo szybko, ok 15 minut. Minimum formalności: Wystarczy tylko zaświadczenie, bądź wyciąg z konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oprocentowanie lokat dobre ale skandaliczne że do lokat standartowych internetowych nie ma potwierdzenia a przeslanie takowego z banku kosztuje 10 zl/sic/nie ma mozliwości wygenerownia potwierdzenia przez internet to porażka ,która w obecnych czasach elekroniki jest nie do przyjęcia. Szkoda że nie wiedziałem tego przed założeniem lokat a w regulaminie ani słowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziękujemy za Pańską opinię. Tytułem wyjaśnienia - czy oprócz konta, założył Pan również lokatę? Pierwszą Lokatę można otworzyć, w czasie miesiąca od założenia konta. Pod tym linkiem znajdzie Pan więcej informacji http://www.pierwszalokata.meritumbank.pl/. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że Bank nie jest uprawniony do dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, bez wyraźnej zgody Posiadacza konta. Jeśli jeszcze nie założył Pan lokaty, sugerujemy kontakt z infolinią 801 980 888 lub (+48) 58 77 88 888 celem wyjaśnienia sytuacji i ewentualnego złożenia reklamacji. Pozdrawiamy, Meritum Bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3 miesiące temu założyłem Rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy: Meritum Konto Zarabiające i wpłaciłem 5000zł. na 3 m-ce i 8,5%. Dzisiaj dalej na koncie mam 5000zł a procentów 0. Konsultantka grzecznie stwierdziła, że po otwarciu konta powinienem zatwierdzić wpłatę. wymyślili sobie taki haczyk nie informując mnie o tym i bezczelnie pozbawili odsetek. OSZUSTWO BEZCZELNE!!! Omijajcie ten bank oszustów z daleka !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę ze sporo osób robi czarny PR Meritum :) Ja mam tam większość pieniędzy na lokatach. Bardzo przyjazy interfejs, mozna odświeżać sesje do 15 min. Telefoniczna obsługa bardzo dobra. Czas oczekiwanie na połączenie mnie zmiażdzyło. Pare sekund i w "czym możemy pomóc" porównując inne banki z którymi miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Obsługa niemiła nic się nie można dowiedzieć nawet najprostszej rzeczy bo odpowiadają że wszystko jest w internecie trzeba sobie doczytać. Pieniądze znikły mi z konta i nikt nie wie gdzie one są ani na wyciągu ani w historii myślałem może jakaś blokada błąd pieniądze się rozpłynęły jest że weszły ale gdzie wyszły nikt nie wie. MASAKRA skomentuj opinię »
Dodaj opinię