Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku od ponad 2 lat i jestem zadowolony. Korzystam z bankowości elektronicznej, dodatkowo mam kartę kredytową TESCO, która jest obsługiwana też przez ten bank i jestem zadowolony (fakt, że była ubezpieczona, ale można z tego zrezygnować - ja tak zrobiłem, było to napisane w umowie). Jednym słowem z tym bankiem zarabiam, bo 4% taniej na paliwie, wypłata gotówki z wszystkich bankomatów w CAŁEJ Polsce za darmo!! prowadzenie konta za darmo, karta debetowa za darmo. Fakt, kartą debetową należy zrobić obrót na 200zł a kredytową 300zł aby były darmowe - ja płacę w sklepach tylko kartą, więc nie mam z tym problemu. Kredytu jeszcze nie brałem, więc nie mogę się wypowiedzieć, ale wiem jedno mój poprzedni bank PKO z którego zrezygnowałem to zdzierał pieniądze na wszystkim. Ja polecam ten bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie lokat i konta oszczędnościowego są jak zawsze w czołówce rankingów.. Dostęp internetowy: Dostęp przez WWW bardzo wygodny i znacznie się poprawił ostatnio.. Obsługa klienta w placówce: Raz tylko byłem, bo przez internet można wszystko załatwić.. Wysokość opłat i prowizji: Niska opłata i bardzo łatwo się z niej zwolnić.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam niedawno zakupiłem elektronikę na raty na kwotę ok 1000 zł bywa że spużniam się z ratą ponieważ pracuję za granicą i cieżko czasami wszystko poukłądać. Meritum bank wydzwania "CODZIENNIE" nie przyjmując do wiadomożci sytuacji choć po powrocie wpłacam oczywiście należności. doliczają po 30 zł za upomnienie itp. dzięki takim kpinom nigdy nie będę ich klientem na poważną skalę. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Witam, W Meritum jestem ponad 2 lata i nie mogę narzekać. To co oferują odnośnie lokat, premii paliwowej, konta wszystko się zgadza. Do tej pory nie miałem żadnych problemów oby tak dalej. Polecam ten bank, chociaż przydałoby się aby miał wyższe oprocentowanie lokat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka pomyłka i naciąganie klienta.Zostałem ich "żywicielem" ponieważ firma w której brałem sprzęt na raty miała z nimi umowę.Spóźnisz się z ratą to wysyłają pisemko(chyba w pozłacanej kopercie) co kosztuje 30zł.Nie zapłacisz 30zł to wysyłają następne pismo za 30zł mimo,że raty uregulowane.Najlepsze to,że rata wynosi 40zł.Nigdy w życiu nie wezmę u nich kredytu i przestrzegam innych skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jest lepszy od pozostałych, kontakt super , % przyzwoite ,wszystko transparentne , skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku ! cholerni złodzieje !! miałam mozliwość wzięcia u nich pozyczki no i zaczęła się tragedia. W tym momencie jestem u prawnika i będę walczyć o zwrot nadwyżki i pieniędzy które zostały ściągnięte z wynagrodzenia pomimo spłacenia kredytu !!! omijajcie ich szerokim łukiem. Pozatym obsługa niesympatyczna. Miałam możliwość doświadczyć ich "uprzejmości". Uważajcie ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: cały czas w czołówce - dlatego od 2 lat nie zmieniam banku jeśli chodzi o lokaty. Dostęp internetowy: nie mam jak do tej pory na co narzekać . Elastyczność oferty: bardzo szybkie dostosowywanie oprocentowanie do sytuacji na rynku stóp procentowych. Możliwość negocjacji oferty: nie korzystałem. Dostępność w różnych walutach: nie korzystałem. Minimum formalności: minimum - wystarczy kilka kliknięć myszką ;). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dałem się przekonać aby mieć kartę kredytową Meritum Banku - i zaczął się horror. W oddziale w Kielcach (sławnym z innych spraw) nie potrafili wejść na moje konto i podać mi informacje oraz zmienić usługi. Odsyłali na infolinię a tam do oddziału. Wyciągi tak konstruują, że nawet w tymże oddziale Pani nie potrafiła mi udzielić informacji co oznaczają poszczególne kwoty. Kredyt zaciągnięty (miał być bez odsetek - ale został ubezpieczony tak że na to samo wyszło) mimo, że spłaciłem Bank nie zaksięgował na podczet kredytu, tylko jako saldo na moim koncie i dalej pobierał należność za ubezpieczenie. Kilkukrotnie chciałem rozwiązać umowę - ale bez skutku (Pani w oddziale dawała mi druczek do wypełnienia prawdopodobnie dot. odstąpienia od podpisanej umowy w terminie 1 czy też 2 tygodni gdy nie było żadnego ruchu na koncie). Wreszcie sam napisałem pismo o zamknięcie konta. Nie przyjęto mi jej twierdząc, że nie jest spłacone. Podano mi kwotę jaką mam wpłacić, wpłaciłem i znów problem - datowanie pisma było o jeden dzień wcześniej niż przyniesione do okienka (był to sierpień). Dostałem pismo, że konto zostanie zamknięte w ciągu miesiąca i w tym czasie muszę wpłacić sumę - nie pamiętam dokładnie ale poniże 10 zł (a już przy przyjmowaniu pisma stan był zerowy). Chciałem już mieć to wszystko z głowy więc wpłaciłem tę drobną sumę i o dziwo otrzymałem wyciąg na której widniało, że jestem coś winny Bankowi, prawdopodobnie jedna rata. Za kilka dni dostałem pismo, że konto zostało zamknięte więc nie dochodziłem co ma znaczyć ten wyciąg. O DZIWO DZISIAJ DOSTAŁEM ZNÓW WYCIĄG. Chyba do końca życia będę płacił za tę niefortunną decyzję założenia konta w tym Banku. Mam konta różne w kilku bankach, ale to przeszło wszelkie granice przewidywalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wpłacił pan środki na konto a nie lokatę a to chyba jest różnica prawda?! A pretensje i szkalowanie juz są! Lokata jest zakładana z konta więc ja nie rozumiem o co są te żale skoro nie założył pan lokaty? Kpina!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masz pretensję do banku a lokatę zakładałeś sam przez internet, trzeba było pofatygować sie do placówki albo zadzwonić i zapytać jak to się robi, bank nie jest jasnowidzem i skoro nie zaznaczyłeś żeby lokata sie odnowiła to sam sie nie domyślił! Najprościej jest wydać opinię jak samemu się czegoś nie potrafi! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze nie korzystajcie z ich usług - zrobiłem lokatę internetową, która jak byłem przekonany, po jej zakończeniu przedłużyłem - okazało się jednak że pieniądze leżały na nie oprocentowanym koncie przez 6 miesięcy i nikt z tego Banku nie raczył się nawet odezwać i pewnie mogłyby tak leżeć sobie a w innych sprawach to wydzwaniają kilka razy w miesiącu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga.Meritum Bank to pułapka na klijenta,nie podpisujcie umów! skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię