Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bada oszustów i złodziei. Naliczają kosmiczne odsetki. W okresie 2 tygodni tysiąc złoty... paranoja jakaś. Nie polecam chyba, że ktoś chce spłacic 2 razy tyle ile wziął skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Zlozylem wniosek 9 kwietnia. Poniewaz nic nie dostalem na moj adres mailowy , zlozylem 9 kwietnia reklamacje przez telefon. Nie dostalem zadnej odpowiedzi. Dopiero dzis 22 kwietnia o godz 10 dostalem od was potwierdzenie przyjecia wniosku ,wiadomosc z podaniem numeru konta na ktory mam dokonac przelew, nie jako odpowiedz na reklamacje, tylko potwierdzenie przyjecia wniosku. A o godz 12 drugiego maila zawiadamiajacego, ze wniosek anulowano. Panienka w informacji bredzi, ze odrzucono moj przelew, ze na reklamacje jest 10 dni. I kicha , nic. I bardzo dobrze jezeli ich sluzby internetowa tak dzialaja jak dzialaja. Cale szczescie ze nic nie przelalem, i z powazaniem ide podziekowac Opatrznosci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank jest bezwzględny dla klientów a raczej dla jednostek bo tak traktują klienta jak klient się spużni z wpłatą sprawę oddają do komornika i naliczają odsetki jak lombard , nie chcą iść na ugody nie obchodzą ich żadne wyjaśnienia nic w dodatku ich kancelaria komornicza to banda bezwzględnych złośliwych i chamowatych trybików bo nie można ich nazwać ludźmi po sposobie rozmawiania i zachowania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ma mozliwości zadnych negocjacji, jeżeli coś sie wydarzy i masz problem ze spłata dwóch rat wypowiadają umowę i żądają spłaty całego kredytu jeżeli nie spłacisz oddaja do komornika i jak juz komornik sciąga dług to nawet wtedty dzwonia kilka razy dziennie z sobotami włacznie i zastraszaja, do tego są wyjątkowo nieuprzejmi, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia radzę omijać z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt, spłacam w terminie, dostałam od strzału, oprocentowanie niskie w porównaniu z ING i GETTINEM ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam brania kredytu w punktach TESCO ,naciągają i mydlą oczy ,że niby karta za darmo że można zrezygnować z ubezpieczenia a po miesiącu jak cie łupną na to że obsługa karty , a to że nie można zrezygnować z ubezpieczenia i przez dwa miesiące dodatkowo 15zł z damski ..... j naliczą przy zadłużeniu 340zł. NIE I JESZCZE RAZ NIE DLA KARTY TESCO Z TEGO BANKU :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Dwie karty kredytowe w domu, przelew dwa dni później, list z groźbą wciągnięcia na listę dłużników koszt 30zł. każdy, jedno zadłużenie to 0,05zł a drugie 0,07zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bank porażka!!!!!!!!!! Żegnamy się w trybie natychmiastowym!!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie jedno z wyższych, choć po ostatnich obniżkach spadło ale i tak nie jest to porażka taka jak w mBanku gdzie mam konto . Dostęp internetowy: dostęp przez internet bezproblemowy, jedynie przy zakładaniu lokaty jeśli mieszkamy w miejscowości należy pamiętać aby w rubryce ulica wpisać nazwę miejscowości, pełne powiadomienia o trwających lokatach mail tuż przed ich zakończeniem.. Elastyczność oferty: plus nie ma nagabywania telefonicznego jak np u klonów czarneckiego. Minimum formalności: polecam wszystkim korzystam od roku i jestem zadowolony, faktyczne lokaty bez gwiazdek i nękania telefonicznego jak u konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
REWELACJA!!KREDYT TANI I BEZ ŚCIEMY:)WSZYSTKO JASNE:)13,9% POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Własnie się dowiedziałem, że likwidacja lokaty i dokonanie przelewu zajmie im 4 lub 5 dni ( a powinna tylko 2 dni), likwidacja konta min. 30 dni. Obawiam się, że to początek kłopotów z odzyskaniem moich oszczędności. Odradzam nawiązywanie jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku od ponad 2 lat i jestem zadowolony. Korzystam z bankowości elektronicznej, dodatkowo mam kartę kredytową TESCO, która jest obsługiwana też przez ten bank i jestem zadowolony (fakt, że była ubezpieczona, ale można z tego zrezygnować - ja tak zrobiłem, było to napisane w umowie). Jednym słowem z tym bankiem zarabiam, bo 4% taniej na paliwie, wypłata gotówki z wszystkich bankomatów w CAŁEJ Polsce za darmo!! prowadzenie konta za darmo, karta debetowa za darmo. Fakt, kartą debetową należy zrobić obrót na 200zł a kredytową 300zł aby były darmowe - ja płacę w sklepach tylko kartą, więc nie mam z tym problemu. Kredytu jeszcze nie brałem, więc nie mogę się wypowiedzieć, ale wiem jedno mój poprzedni bank PKO z którego zrezygnowałem to zdzierał pieniądze na wszystkim. Ja polecam ten bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie lokat i konta oszczędnościowego są jak zawsze w czołówce rankingów.. Dostęp internetowy: Dostęp przez WWW bardzo wygodny i znacznie się poprawił ostatnio.. Obsługa klienta w placówce: Raz tylko byłem, bo przez internet można wszystko załatwić.. Wysokość opłat i prowizji: Niska opłata i bardzo łatwo się z niej zwolnić.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię