mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przeglądam właśnie opinie o bankach w poszukiwaniu banku do ulokowania oszczędności. Ku mojemu zdziwieniu wszystkie banki to zło. Dla porównania chciałam zobaczyć, jakie opinie ma mój bank i tutaj kolejna niespodzianka - samo zło!. Jako wieloletni klient dla kontrastu postanowiłam dodać moją opinię. Jestem w mbanku od lat i jestem zadowolona. Przed te lata zdarzyły mi się dwie sytuacje, w których potrzebowałam nagłej pomocy - wpłatomat nie zaksięgował mojej wpłaty (wówczas całej mojej pensji więc słabo) i bankomat nie wypłacił mi pieniędzy, które wyksięgował. W obu przypadkach bank natychmiast zwrócił mi pieniądze z zastrzeżeniem, że ma 2 tygodnie na sprawdzenie, czy mówię prawdę i w razie czego cofnięcie pieniędzy. Ponieważ mówiłam prawdę, nie było problemu. Kontakt jest zawsze dobry i na najwyższym poziomie. Dzwoniłam do nich nawet z drugiego końca świata przez internet czyli za darmo i załatwiłam wszystko, co chciałam. Szkoda tylko, że nie ma sensownych lokat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam 560zl renty nie płacę karta a bank kosi kasę za brak płatnością kąta wstyd zamierzam zrezygnować z banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! mBank traci poczucie rzeczywistości. Przejawia się to nadmierną pazernością - sprowadzanie ciągłych zmian w regulaminach mające na celu wyciąganie od swoich klientów pieniędzy. Poręczy i niestabilny stosunek do klienta. Powoli wycofuję się z usług tego banku mimo 18 lat współpracy!!! Szkoda ale jadą już po bandzie od 2-3 lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, zdecydowanie nie polecam, chyba ze ktos lubi stac godzinami w kolejkach by dowiedzieć sie ze sprawa moze zostać zalatwiona w innym punkcie, bezpodstawne pobranie pieniedzy z konta konczy sie miesiącem wizyt w mbanku i walka o odzyskanie pieniędzy, a od informacji ze pieniedze zostaly wyslane na konto mija 8dni i pieniedzy brak, żenada!!! Sugestia, by moze przed punktami obslugi wywiesic liste spraw ktore w tym akurat punkcie mozna zalatwic, bo inaczej mozna bez sensu czekac godzinami bo jedna pani nie jest w stanie obsłużyć 4osobowej kolejki sama w dogodnym czasie, co jest zrozumiale. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zakładam konto firmowe dla sp z o.o., wypełniam formularz na stronie banku, formularz poprawnie wypełniony, pojechałem do arkadi do oddziału mbanku w celu podpisania umowy o prowadzenie rachunku firmowego, na miejscu okazało się że jest jakiś problem z systemem banku i musze przyjechać ponowanie następnego dnia. mBanku proszę szanujmy się i szanujmy czas, ja nie mam czasu na takie rzeczy. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Silne 0 gwiazdek. Poniżej wszelkiej jakości. Mam rachunki w 3 bankach ten jest najgorszy, tragiczny. Bardzo słaby serwis internetowy, wolny czas realizacji przelewów - zwłaszcza zagranicznych (tobie z konta zabiorą a kontrahent dostanie po tygodniu). Fatalna obsługa klienta, mało punków stacjonarnych, nic nie załatwisz przez internet, opłaty i prowizje. Dawno zamknął bym tu rachunek ale niestety kiedyś oczarowali nie kredytem we frankach. Tu klient to skarbonka z której trzeba wycisnąć każdy grosik. Naprawdę omijajcie jak tylko możecie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem otworzyć konto standardowe w mBanku poprzez opcje kurierską a co z tego wynikło....minęło 5 dni roboczych a kuriera nie widać ani nie słychać choć dostałem maila o nadaniu paczki i że kurier się ze mną skontaktuje(czego nie robił przez kolejne 4 dni robocze od nadania paczki przez bank)...postanowiłem pojechać do placówki mBanku( 50km od miejsca zamieszkania) aby otworzyć konto bo ile można czekać na kuriera...oczywiście powiedziałem o całej sytuacji z kurierem i zapytałem czy można to zrobić na miejscu bo potrzebuje tego konta i to szybko...usłyszałem że nie ma problemu..po 10 minutach wypełniania wniosku dowiaduje się że konta nie mogę otworzyć bo umowa którą miał mi przywieźć kurier została anulowana(prawdopodobnie przez brak umowy która nie wróciła do banku podpisana a nie wróciła bo nigdy do mnie nie dotarła)...w placówce banku powiedziano mi abym to JA zadzwonił na infolinie mBanku(głównej siedziby) aby to wyjaśnić..oczywiście podziękowałem bo to jakiś żart i tylko moja strata czasu a konto otworzyłem w innym banku bezproblemowo i szybko....a druga sprawa jak już próbowałem założyć konto w placówce mBanku nie mogłem wybrać opcji bez karty choć na stronie internetowej jest taka możliwość...i znowu usłyszałem że jak już karta przyjdzie to mam na infolinie zadzwonić że rezygnuje...no debilizm...innych doświadczeń z tym bankiem nie mam... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
27.11.2018 roku mBank założył mi blokadę na koncie na kwotę 6500zl... W momencie zauważenia że taka blokada powstała skontaktowałem się z bankiem. Bank poinformował mnie że dostał nakaz od komornika. W momencie gdy tłumaczyłem że to jakaś pomyłka bank doradzi mi kontakt z komornikiwm. W momencie gdy skontaktowałem się z komornikiwm który miał niby wysłać nakaz, komornik poinformował mnie że takiej sytuacji nie było. Po ponownym kontakcie z bankiem bank poinformował mnie że mogą złożyć dyspozycję w celu wyjaśnienia sprawy skąd taka blokada została nałożona i to potrwa 7 dni a w tym czasie blokada nadal będzie ...Po kolejnym kontakcie z komornikiem ustaliłem że może wyslac do banku droga pocztowa i elektroniczna informacje o tym iż nie jest wobec mnie prowadzenie postępowanie egzekucyjne i żeby zdjeli mi blokadę z konta. Blokada została zdjęta następnego dnia.... Natomiast postawa banku i pracowników jest oburzajaca. Na chwilę obecną czekam na wyjaśnienie sprawy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
personel w placówkach porażka, nikt nic nie wie, zero kompetencji i zero przeszkolenia. na infolinii podobnie, odsyłają klienta na tournee po kolejnych pracownikach i tzw ekspertach banku, finalnie masa straconego czasu a sprawa niewyjaśniona od ponad 60 dni. odradzam taki bank skomentuj opinię »
Dodaj opinię