mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dzisiaj już nie ma banków z tzw."klasą". Klient nie może odstąpić od kredytu, chociaż ma do tego prawo (10 dni), bo musi czekać 30 dni, bank w tym czasie nalicza sobie odsetki, prowizję i inne dodatkowe opłaty. Jednym słowem zdzierstwo. Na call center pracownicy jedyne co potrafią to wprowadzać w błąd , brak profesjonalizmu, ewentualnie powtarzają, jak mantrę w kółko to samo, że bank ma 30 dni. Nie ma możliwości porozmawiania z przełożonymi, nie ma możliwości porozmawiania z pracownikiem zajmującym się kredytami, od których klient odstępuje. Ale w drugą stronę, wystarczy tylko kliknąć na stronę banku po zalogowaniu, np. propozycje- karty, ubezpieczenia itp. zaraz jest telefon i narzucanie się. Dzisiejsze czasy - tzw, bankowość to żenada !!!!. tylko liczy się kasa, kasa, kasa...... Nie polecam MBANKU, i chyba już nie ma żadnego godnego polecenia banku w tym kraju. Z resztą ilość gwiazdek mówi sama za siebie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto średniej klasy: 1) aplikacja www słaba (w przeciwieństwie do starej jej wersji), 2) opłata, jeśli nie używa się karty (której nie można nie posiadać), 3) w tym roku (2019) likwidują listy kodów (będzie tylko sms), których cenę ustalili na... 19PLN, 4) żadnych profitów za lata stażu, 5) ciągłe ataki hakerskie na ten bank, 6) nachalne propagowanie Jurka [Moderacja] . - Do plusów można zaliczyć 1) brak przestojów banku, 2) występowanie banku na bardzo wielu listach sposobów płatności on-line skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie trudny kontakt, w szczególności jeśli jest się zagranicą, telefonicznie pół godziny jak nie dłużej strata czasu, nerwów i pieniędzy, (taki tel. powinien być za darmo skoro muszę prostować ich pomyłkę). Totalnie nie kompetentny jeden pracownik, potem drugi itd. potrafią tylko odsyłać do następnęgo a czas leci, pieniądze też. Osobiście zklikwiduję konto z tego banku jak najszybciej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłam konto i jestem bardzo zadowolona, żadnych opłat a aplikacja mobilna jest bardzo intuicyjna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MBANK wykazuje w historii zrobione zakupy po dwóch dniach, wszystko zgodnie z prawem, bo ma czas na rozliczenie do 14-tu dni, więc po co komu taki bank skoro mam płacić kartą i wpisywać do notesu wydatki, żeby nie narobić debetu, ten chwyt jest od niedawna, bo należę do tego banku od paru lat i nigdy mi się to nie przytrafiło, więc odradzam ten Bank bo sama tylko czekam na wolne, żeby z niego zrezygnować, co 2 dni nie mam rozliczonych dwóch transakcji, może to jest przygotowywanie do wykazów 2 razy w miesiącu? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W łódzkim oddziale brak kompetentnych doradców zajmujących się kredytami hipotecznymi,Pani zajmująca się wnioskiem kompletnie nie potrafi ogarnac wymaganych dokumentów,wniosek zamiast być rozpatrywany przy pełnej dokumentacjii 3 tygodnie przeciągał sie do 2 miesięcy,każda reklamacjia nie przynosi skutku wnioskuję,że doradcy są po prostu ponad prawem tylko dlaczego otrzymują prowizję?zdecydowanie odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!! Zlikwidowałam polecenie zapłaty, po czym pobierają opłaty przez 4 miesiące. Kilkakrotnie w tym czasie dowiadywałam się o powody, pisałam i dzwoniłam. Robią sobie kpiny i wymyślają przykrywki dla swoich błędów. Oddają niesłusznie pobrane pieniądze, po czym ponownie zabierają z konta. ŻENUJĄCA obsługa klienta w banku, na czacie i infolinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze. Stanowczo odradzam jakiekolwiek karty kredytowe w mbanku. Proces reklamacji jest tak uciążliwy że odechciewa się go rozpoczynać a w 99% jest i tak rozpatrzony negatywnie. Poza tym specjalnie nie powiadamiają o braku środków na koncie przy wyborze spłaty automatycznej karty - mają przecież wówczas horendalne odsetki liczone od całości limitu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię