mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jedna wielka ściema przysłali mi oferte kredytu po zaakceptowaniu warunków i wysłaniu wniosku raptem analiza kredytowa trwa juz 5 dni. Blokuja mnie nie polecam wspolpracy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam totalny brak obsługi , konsultanci nic nie wiedzą, nie potrafiś rozwiązać najzwyklejszej sprawy. nie ma z kim gadac porażka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
brak kontaktu nawet z infolinią pieniadze znikaja z konta po zlozeniu reklamacji informacja ze zostaly zablokowane na poczet opłat które zostana ściagnięte za dwa do trzech tygodni dziś znowu brakuje mi pieniedzy na końcie bank czynny na infolini podobno 24 godziny od dwóch godzin w słuchawce słyszę tylko muzykę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam. Złożylem dyspozycję zamknięcia konta, ale fakt, że trzeba wcześniej wycofać kartę dotarł do mnie dopiero po odrzuceniu dyspozycji. Po pierwsze. Skoro chcę zamknąć konto, nie mam debetu, ani kredytu to nie jest logiczne, że automatycznie chcę wypowiedzieć wszystko inne? Dlaczego muszę pisać mnóstwo jakichś dziwnych dodatkowych wymówień, dyspozycji, pism. Kolejna sprawa to to, że wypowiadanie konta wraz z wypowiedzeniem karty trwa MINIMALNIE 2 miesiące. To jakaś porażka. Konsultanci nie wiedzą niczego, są niedoinformowani i nie potrafią kompleksowo wyjaśnić sprawy. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od 10 lat. To mój pierwszy bank, ale to się chyba zmieni. \r\nPojawiają się ukryte prowizje. Nikt w banku nie potrafi pomóc. BEznadziejne zachowanie. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy... ...niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazka skomentuj opinię »
Dodaj opinię