mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragedia- transakcje zbliżeniowe nie są realizowane online czyli jeżeli często płacisz w ten sposób, nie wiesz ile masz pieniedzy a kwota księguje sie po kilku dniach. Jest to już stara technologia i inne banki takie jak GETIN mają już to opanowane. Dodatkowo kwestia pełnomocnictwa do rachunku. Pełnomocnictwo pełne, ale reklamacji złożyć nie można. Szkoda tylko, że kwestie pełnomocnictwa są uregulowane w kodeksie cywilnym i głoszą co innego. Widać, bank boi sie reklamacji i utrudnia użytkownikowi złożenie takowej jak sie tylko da. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niechlujne procedury, tragiczny poziom "ekspertów" z infolini, obciążanie opłatami klienta za błędy mbanku, rosnące opłaty, słaba oferta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klientem mBanku jestem od 17 lat. To szmat czasu, aby wyrobić sobie o nim opinię jak i opinię o całym systemie bankowym w Polsce. Jako osobę niepełnosprawną najbardziej cieszyła mnie możliwość załatwiania spraw bankowych przez internet. Na drugim miejscu były opłaty za usługi bankowe. Na przestrzeni czasu obserwowałem coraz gorszy stosunek do klienta. Oczywiście z mego punktu widzenia (jako klienta). Szczególnie odczułem dwa momenty. Pierwszy był związany z umową debetu w rachunku firmowym, którą zawarłem w 2009 r. z prowizją w wysokości 1 % wartości debetu. W 2011 roku prowizja była 2 %. Po kolejnych czterech latach (od 2015 roku) wzrosła do 3 %, a następnie po roku do 4%. Umowy nie można zawrzeć na czas nieokreślony, bo Bank nie mógłby pobierać corocznej prowizji. Z tytułu debetu pobierane są oczywiście prowizje za kredyt. W początkowym okresie umowy debetowej obowiązywała zasada, że prowizje były naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu. Po pewnym czasie Bank wprowadził zmianę w jej funkcjonowaniu dodając dodatkową opłatę w postaci prowizji od kwoty niewykorzystywanego kredytu, jeżeli jego wykorzystanie było mniejsze od 50 %. Wszystkie zmiany odbywają się w drodze zmian regulaminów (tabel) wzorcowych. Klient jest informowany o ich wprowadzeniu, ma wyznaczany termin na zgłoszenie sprzeciwu skutkującego rozwiązaniem umowy z dniem wprowadzenia zmian. W kontaktach z Bankiem (lepiej Bankami) nie obowiązują żadne zasady związane z ?prawami nabytymi? określonymi w pierwszych zawieranych umowach. Drugi moment jest związany z obsługą internetową. Dotychczas zmianę wysokości kredytu debetowego można było załatwić przez mLinię podczas rozmowy telefonicznej po weryfikacji tele-kodem i innymi danymi osobowymi. Od 11 lutego br. (wg operatora mLinii) już tego zrobić nie można. Należy udać się do Oddziału mBanku. W moim przypadku jest to 60 km w jedną stronę, że nie wspomną o innych dodatkowych trudnościach wynikających z niepełnosprawności. Zatem dalsza współpraca z tym Bankiem traci sens. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Pozwólcie, że wyrażę tu swoją opinie. Jest to najlepszy bank, jaki mogłam wybrać. Jestem pod wrażeniem, jak dużo nam oferuję. Przy AKTYWNYM prowadzeniu konta, system SAM wylicza Ci, że tak to ujmę "Szybki kredyt", który otrzymujesz po 2 kliknięciach w odpowiednie miejsce. Ponadto, mają najlepszą stronę internetową a przede wszystkim PRZEJRZYSTĄ. Nie wiem jak jest z wypłatami z bankomatów, czy płatnościami za prowadzenie konta - Jeżeli trzeba wypłacić to trzeba, i chyba nie będziemy się tu szczypać o 2.50 -.- Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to mBank pozwala Ci na swobodną operację pieniędzmi miedzy rachunkiem osobistym a firmowym, nie oczekujesz nic na "transport" pieniędzy z rachunku na rachunek. Do tego przelewy ekspresowe - Coś pięknego. Ile kroć próbuje wysłać "ekspresem" pieniądze w ING to choć jestem PEWNA, że wybrałam ekspres to i tak idzie normalnym :c Nie okrada z nawet jednego grosza, wszystkie warunki przejrzyste i zrozumiałe. Gorąco polecam bank, mBank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna onsluga klienta. Od prawie 2 miesiecy nie moge sie poprosic o wyslanie dokumentow potwierdzajacych zwolnienie zabezpieczen z hipoteki. Dokumenty sa wyslane na niepoprawny adres a konsultanci udzielaja bzdurnych informacji na infolinii. Goraco NIE polecam!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię