mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się na infolinię to istny cud. Niby 24/7, a pioseneczkę słucham średnio 5 min, bo dłużej nie chce mi się czekać i rozłączam się. Niby można część spraw załatwić poprzez aplikację mobilną, a jednak nie... Zdecydowanie nie polecam tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Postanowiłem zamieścić opinię o mbank, ponieważ jestem mocno zawiedziony tym Bankiem mając w świadomości, że jest to jeden z najlepiej postrzeganych Banków według badań jakości obsługi. Niestety kompletna porażka już od samego początku kiedy założyłem rachunek firmowy okazało się, że nie zaznaczyłem przy zakładaniu promocji i zaczęły się opłaty 1,5 za przelew i inne. Reklamacja i jednoczesne wypowiedzenie konta pomogły zmieniono mi to bardzo szybko. Niestety porażki ciągną się dalej dodanie pełnomocnika nie udało się bo jakiś błąd w systemie Banku złożona reklamacja przez konsultanta, która zniknęła i po miesiącu kolejna. Brak wyciągów w systemie bankowości każą generować historie, niemiła i niekompetentna obsługa na infolinii i czacie zero Doradztwa odpowiadają tylko na zadane pytanie bez podpowiedzi rozwiązania. Brak ofert na oszczędzanie 0,5% w skali roku to żenada. Jeśli miałbym korzystać ze standardowej oferty już by mnie tam nie było. Nie polecę nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Będąc klientem banku byłam dosłownie napastowana przez ich sprzedażówkę. Nonstop dzwonili z kartą kredytową, kredytem lub ubezpieczeniem na nowotwór. Akwizytorzy prowadzili wyjątkowo twardą sprzedaż i posługiwali się językiem korzyści, akurat na niekorzyść klienta. Po powiedzeniu "nie, nie jestem zainteresowana", nie dawali za wygraną i dalej wciskali produkty. Jak się rozłączyłam, to dzwonili do skutku aż odbiorę. Po wielu telefonach z kampanii sprzedażowej zgodziłam się na kartę kredytową, bo zapewniono mnie, że to bezpieczny produkt. Niestety straciłam pracę i nie byłam w stanie spłacić w terminie. Zaczęły się, więc telefony z windykacji. Windykacja mBanku bardzo mnie poniżała, windykator krzyczał na mnie z pretensjami i wylewał na mnie przysłowiowe pomyje. Windykacja nie przyjmowała do wiadomości mojej sytuacji i nie zaproponowano mi żadnego dogodnego rozwiązania. Windykator dzwonił i krzyczał na mnie, że mam zapłacić na już, bo narobiłam długu, a jego nie obchodzi skąd wezmę pieniądze. Windykator pytał się tylko czy już wpłaciłam, a jak mnie to straszył mnie sądem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dziwie sie ze owy w/w bank istnieje ciagłe problemy a ostatnio hitem jest zrobiłem doładowanie telefonu z konta mi pobrało tel rzecz jasna nie dołądowało pieniadze gdzies zablokowali podobno to jest w regulaminie a najbeszczelniejsze jest to ze pieniadze z konta pobrane a slad w komputerze wymazany czy to jest zgodne z prawem???!!! ok jesli pomyłka ale zeby zostały usuniete wykonanie transakcji u mnie w komputerze masakra polecam taki bank ale omijać szerokim łukiem !!!! ostatnio same problemy nie polecam!!!( jutro sie dowiem u radcy prawnego w urzedzie miasta czy to zgodne z prawem i gdzie skarge złozyc pisemna na takie dizałania owego banku) skomentuj opinię »
Dodaj opinię