mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam, dobrze sie zastawoscie zanim podejmiecie wspolprace z tym bankiem. Dopoki swpolpraca przebiega w granicach standardowych produktow i uslow wszystko jest w porzadku, a jak potrzebujesz skorzystac z bardziej dopasowanego do potrzeb produktu zaczynaja oklamywac. Najpierw podaja ze \"trwaja prace nad dopasowaniem produktu\", potem informauja ze \"dopasowanie produktu nigdy nie bylo planowane\". Na reklamacje poza typowymi \"w trosce o jakosc\", \"dolozymy wszelkich staran\", \"zadowolenie klienta mamy na pierwszym miescu\", nie odpowiadaja. I znowu klamia nie przestrzegaja terminow, ktore sami sobie narzucaja. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, dobrze sie zastawoscie zanim podejmiecie wspolprace z tym bankiem. Dopoki swpolpraca przebiega w granicach standardowych produktow i uslow wszystko jest w porzadku, a jak potrzebujesz skorzystac z bardziej dopasowanego do potrzeb produktu zaczynaja oklamywac. Najpierw podaja ze "trwaja prace nad dopasowaniem produktu", potem informauja ze "dopasowanie produktu nigdy nie bylo planowane". Na reklamacje poza typowymi "w trosce o jakosc", "dolozymy wszelkich staran", "zadowolenie klienta mamy na pierwszym miescu", nie odpowiadaja. I znowu klamia nie przestrzegaja terminow, ktore sami sobie narzucaja. Odradzam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jest przeciętne.. Dostęp internetowy: Daję 2 gwiazdki, bo to coś, co nazywają nowym mbankiem to śmiech na sali. Gry? Fejsbuk? W banku? Komuś się coś pomyliło. Korzystam ze starego. Natomiast aplikacja na wp8 świetna. Obsługa klienta w placówce: Byłem raz, zastrzeżeń nie mam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mam kredyt na niezłym oprocentowaniu, gdyby nie on, już dawno by mnie w tym banku nie było. Wysokość opłat i prowizji: Zdążyli połapać klientów i terazzmieniają regulaminy co tydzień, tym się powinien zająć urząd ochrony konsumentów!!. Oferta kart płatniczych: Właśnie nagle zmienili sobie regulaminy i pobrali mi 4zł z konta za kartę debetową, nie kredytową. To jest po prostu komiczne. Już nawet nie nadążam za zmianami w regulaminach, żeby wychwycić to co ta \"firma\" robi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalne konto, najgorsze firmowe jakie kiedykolwiek miałam. Brak wyciągów numerycznych, błędne dane na wyciągach, absolutny brak intuicyjnosci w obsłudze. Wytrzymałam całe trzy miesiące - o trzy za długo. NIE POLECAM. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Multibank mial bardzo mile i kompetentne podejscie do klienta, natomiast mBank jest tego zaprzeczeniem.Nie zwyklam rozmawiac z maszyna. Natychmiast po przyjezdzie do kraju rezygnuje z ich uslug. Bank z ktorym w sposob cywilizowany (bez telekodow) nie moge sie porozumiec,w moim odczuciu jest na tyle niewiarygodny, ze mam obawy, iz ktoregos dnia zniknie bez powiadomienia klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja, zblokowałem dostęp do konta internetowego i nie potrafią mi pomóc, bo nie mogę zdążyć wydłubać hasła w tak krótkim czasie. Nigdy w życiu nie napisałem sms-a. Niestety muszę zmienić bank!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po przygodzie z Mbankiem ,czuję wielki niesmak.Miałam tam konto. Spłaciłam wszystkie zobowiązania i po dwóch latach chcąc wziąść kredyt w innym banku okazało się,że jestem w BIK-u ,jako dłużnik. Wyszło,że Mbank umieścił tam moje dane za niespłacone 0,13 GROSZY. Nie dostałam wcześniej od nich żadnego pisma o tym WIELKIM DŁUGU. Wpłaciłam im i przez 1,5 miesiąca nie mogłam się doprosić o wykreślenie z listy.Podobno już to zrobili ,a ja i tak nadal figuruję na czarnej liście zadłużonych. Przez moje 0,13 groszy mało nie doszło do bankructwa tej firmy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwazam, ze w porownaniu z innymi bankami (np. Alior Bankiem) mBank funkcjonuje lepiej, ma bardziej spersonalizowane podejscie do klienta. Rzadko korzystam z kontaktu z przedstawicielami na infolinii, bo w moim panelu klienta moge wkonac wiele operacji samodzielnie, co jest dla mnie wazne. Po przykrych doswiadczeniach z Alior Bankiem (kradziez na karcie kredytowej) i sposobie zalatwiania mojej reklamacji przez Alior, polecam mBank. Przynajmniej udzielaja rzetelnej informacji na infolinii. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przedszkole projektuje strony banku. Za moich czasow jakbym pokazal projekt takiej strony banku profesorowi to mialbym rok z glowy. Stona banku powinna byc posta, czytelna, bez jakichkolwiek fajerwerkow graficznych - dokladnie taka jk poprzednio. Dzisiaj ktos o tym zapomnil i wszyscy profesjonalisci maja material o zartow. Do tej pory bylem klientem. Po takim blamazu wybieram inny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Bardzo skomplikowany i nieintuicyjny serwis internetowy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bardzo wysoka prowizja od niewykorzystanego kredytu sprawia że to jeden z najgoroszych produktów na rynku.. Elastyczność oferty: Konto walutowe nie udostępnia przelewów krajowych, a za zagraniczne pobiera bardzo wysokie opłaty.. Wysokość opłat i prowizji: Mnóstwo ukrytych opłat. Bank stosuje różne kruczki i wciska oferty reklamując je jako bezpłatne, a następnie pobiera za nie opłaty.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie odradzam mBank. Trzeba cały czas patrzeć im na ręce, bo stosują różne kruczki żeby niepostrzeżenie wyciągnąć od klienta pieniądze: 1. Zaproponowali mi darmowe konto bez opłat, które jak sądziłem mi się przyda. Okazało się że ma dziwne ograniczenia i się nie przydało, ale ponieważ było bezpłatne, to go nie likwidowałem. Zdziwiłem się gdy po paru miesiącach przestało być bezpłatne i zaczęli mnie obciążać 10 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku (które do niczego nie było wykorzystywane). 2. Zaproponowali mi zwiększenie kredytu odnawialnego - znów całkowicie darmowo i bez opłat. Z tym że ja ze swojego kredytu odnawialnego nie korzystam, a bank pobiera prowizję od niewykorzystanego kredytu. Propozycja ewidentnie nie służyła moim celom, bo wiedzieli że z limitu nie korzystam. Zwiększenie służyło wyłącznie ściągania wyższych comiesięcznych opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank wprowadził opłaty za prowadzenie konta walutowego 10zł/mies. i okres wypowiedzenia 31 dni i nie dasz rady uciec z zamknięciem konta przez dwa miesiące -musisz płacic!! Przy kilkunastu miljonach klientow to już niezłą sumkę urabia mBank To to jeszcze nie wielka strata dla klienta ale przy braniu kredytu i stosowaniu tego rodzju podjazdów przez Bank , stosowanie podstępnych chwytów aby wyłudzic pieniądze od klienta poprzez zmiany reulaminów, okresów wypowiedzeń, wprowadzanie klienta w błąd przez operatorów mLini itp. może doporowadzić kredytobiorcę do totalnego bankructwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: szału nie ma, ale to tak jak i wszędzie. Dostęp internetowy: Działa ok, nowa strona wymaga usprawnień, ale jest ok. Obsługa klienta w placówce: placówek nie ma. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Łatwo dostać kredyt gorzej go zamknąć... a dopóki nie zamkniesz, to opłaty lecą ;). Elastyczność oferty: Wciskanie kitu na maksa! nie warto!. Wysokość opłat i prowizji: Jak na bank internetowy - masakra! Do tego tabela opłat i prowizji zmienia się prawie ciągle, tak że trudno się ostatecznie połapać co za ile. Porażka!!!. Oferta kart płatniczych: 3. Zastrzegłem kartę, bo z niej nie korzystałem, a mBank bez zamówienia przysłał mi nową. Niby wygodne, ale znowu 4 zł/mies. leciało z konta.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, szukam innego banku. po kilkumiesięcznej walce o swoje pieniądze za zwrot niewykorzystanego ubezpieczenia oddali mi w końcu kasę ( pani Monika nie potrafiła posługując się podstawami matematyki wyliczyć kwotę do zwrotu), żenada... chyba, że chciała oszukać... Poza tym wprowadzili opłaty-prowizje za granicą za wypłaty z bankomatów, pobrali mi 2 razy prowizje w "swoim" bankomacie (ale już nie mam ochoty się użerać z nimi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wielu lat jest to mój główny bank. W 10-letniej historii miałem jeden raz problem z nimi - pomimo Oferty dla ciebie w systemie nie dali mi kredytu. Raz reklamowałem u nich, że zapomniałem zabrać pieniądze z bankomatu... uznali! Bardzo fajna jest Oferta dla ciebie. Na podstawie historii oferują rzeczy niedostępne w innych bankach (karta kredytowa z wysokim limitem, kredyt w 15 minut, itp.). Szerokość oferty jest bezkonkurencyjna. Np. ogromna ilość funduszy bez prowizji. Tanie ubezpieczenia komunikacyjne. Z minusów można wymienić drogie kredyty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na mBank i ich wpłatomaty Chcąc zaoszczędzić czas i mieć od razu pieniądze do dyspozycji na koncie , wsiadłem w samochód i pojechałem prawie 100 km w obie strony do wpłatomatu. Tam postępując zgodnie z instrukcją wsunąłem 5o banknotów , łącznie 5000 zł . jak tylko wpłatomat przyjął całą kwotę zrobił bruuuutttt i pojawił się komunikat o błędzie operacji. Po kilku minutach nerwów , co dalej, kolejny komunikat o błedzie tym razem terminala. W miedzy czasie pani z punktu mBanku poinformowała mnie , że : po pierwsze nie wkłada się takiej ilości banknotów ( to po co informacja na wyświetlaczu o maksymalnej ilości 50 sztuk?), po drugie: obsługa wpłatomatu będzie w ciągu dwóch godzin , wszystko się wyjaśni, dadzą info do centrali i może się zdażyć , że jeszcze tego samego dnia pieniądze będą na koncie, trzeba tylko zadzwonić i zgłosić reklamacje. Podczas rozmowy telefonicznej już tak różowo nie było. Poinformowano mnie , że tego typu sprawy rozpatrywane są przeważnie w przeciągu tygodnia, a mogą się przedłużyć do 30 dni . Czekam, na drugi dzień telefon z uprzejmą prośbą o jak najszybsze uwzględnienie reklamacji, po dwóch dniach kolejny telefon , za każdym razem słyszę, że sprawa została przekazana do odpowiedniego pracownika i będę informowany mailem. Po tygodniu nie wytrzymałem i dzwonię znowu. Nic nie wiadomo, kontaktu z osobami zajmującymi się moją sprawą, żadnego, ani telefonicznie , ani mailowo. O kontakcie osobistym mogę sobie tylko pomarzyć.. Pieniędzy na koncie nie ma. Nie wiadomo kiedy będą i czy w ogóle będą. Pani na drugim końcu słuchawki informuje mnie , że przecież trzeba się skontaktować z obsługą wpłatomatu (???). Przez tydzień nie byli w stanie tego zrobić ? Kontrahenci , którym miałem przekazać pieniądze traktują mnie z coraz większą nieufnością i rezerwą. wstrzymaną mam dostawę sprzetu niezbędnego do pracy, nie mówiąc o nerwach. Jestem klientem mBanku od wielu lat, ale myślę , że już niedługo. Jeśli dacie się nabrać na kolorowe reklamy czy zmienioną szatę graficzną, której zupełnie nie używam , bo jest mało czytelna, to gratuluje wyboru. Ale żebyście później nie żałowali w bezsilnej złości, jak zostaną Wam zabrane Wasze pieniądze i w zgodzie z regulaminem przetrzymywane. Na szczęście są banki z oddziałami , a nie wirtualne, w których konto można obsługiwać przez internet. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy mbank to Kompletna porażka. Masa śmieciowych opcji typu: zdobyłes gwiazdkę podróżnika! Zbierz jeszcze 70 takich gwiazdek! Podziel się tym achivmentem z przyjaciółmi na fejsie!! no szkoda, że jeszcze nie moge połaczyć on line konta na fejsie, żeby ziomki wiedziały gdzie kupuje ser i szlugi. Co za żenada, serwis transakcyjny powinien być przejrzysty i prosty, dodanie paru kolorów nie zmienia jakości treści strony :/ pomimo, że oferta eKonta w zupełności mi odpowiada, na pewno pożegnam się z mbankiem, ponieważ serwis transakcyjny doprowadza mnie do szału :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: b.w. Dostęp internetowy: zły, brak odpowiedzi na pytania, wnioski. Obsługa klienta w placówce: Brak placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Oszustwo , opłata za spłatę kredytu. Elastyczność oferty: brak ofert. Wysokość opłat i prowizji: wysoka np. za opóżnienie spłaty około 75 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stosują potrącenia bez zapisu w historii rachunku. Nie wiadomo za co . Opłaty za spłatę zadłużenia karty kredytowej. Obsługa telefoniczna naciąga na koszty połączeń. Opłata za przelewy. Dla mnie to oszuści i złodzieje, odradzam stanowczo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bez telekodu nie istniejesz, nic nie można załatwić, infolinia nie pomaga, czas rozmów mocno odbiega od standardow innych bankow, mam 3 inne konta a to w mbanku zamykam, przykro skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Coraz wyzsze oplaty a wprowadzenie prowizji za korzystanie z bankomatow za granica przelalo czare goryczy. To byl jeden z glownych powodow dla ktorych zakladalem tu konto. Niepolecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwię się że taki duży bank stosuje takie tanie chwyty by doić klientów, kiedyś to był w miarę dobry bank a teraz schodzi na psy. Stanowczo nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mój szef wykonał przelew, po godzinie miałam pieniądze na koncie. Niestety tak zdarzyło się tylko raz. Przeważnie pieniądze mam na koncie po 2 dniach.... nie nie dotyczy to weekendu skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam Zaczyna sie od konta a po kilku latach oferuja zlodziejskie formy oszczedzania jak polisolokata plus mSaver. mSaver kosztuje 6 zeta plus iles procent kwoty przelewanej na rachunek. Efektywniej oszczedza sie w skarpecie. Juz trzeci miesiac probuje uwolnic sie od tego. Najpierw 2 miesieczny okres rozpatrywania reklamacji teraz problemy ze stroną. Wycofanie sie bedzie kosztować mnie kolejne 50 zeta. Ostrzegam nowych klientow. Czytalam juz kiedys tego typu posty ale ignorowalam je i spotkalo mnie to samo. mBank nie szanuje klienta. Przestrzegam acha skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Likwiduję konto po 10 latach. To mówi samo za siebie. Są banki, które trzymają się umów, ale mBank do nich nie należy. Kolejne opłaty, kolejne obciążenia. Dobrze, że karty już nie mam... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej konta w mbanku naobiecywali darmoche a teraz za wszystko karzą sobie płacić. O zmianach nie informują Klientów, no bo po co. Na marmury w nowych lokalizacjach trzeba zarobić. Lepiej wybrać coś z jasnymi zasadami a mbank unikać jak się da. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak oprocentowania. Dostęp internetowy: tylko internetowy. Obsługa klienta w placówce: brak. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Wysokość opłat i prowizji: planowane 4zł/mies za kartę - powód mojego rozstania z bankiem. Oferta kart płatniczych: Brak możliwosci rezignacji z płatności zbliżeniowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podnoszą opłaty lub wprowadzają nowe absurdalne. Za grosz szacunku dla długoletnich klientów. Żonglerka zapisami w regulaminach. Kończę z tym! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem ustanowić pełnomocnitwo do konta w mBanku. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku nic się nie wydarzyło, więc zadzwoniłem na ich infolinię. Dowiedziałem się że dokumenty nie dotarły. Zaproponowali że dodadzą uwagę do wniosku, żeby sprawdzić tę sprawę. Po miesiącu wciąż nic się nie działo. Gdy zadzwoniłem zaproponowali mi że mogą dodać kolejną uwagę albo mogę zrezygnować z wniosku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
1. reklamacje usług trwają w nieskończoność :( 2. zmiany regulaminów zgodnie z prawem powinny odbywać się w taki sposób, aby klient miał szansę się z nimi zapoznać i ewentualnie (jeśli mu nie pasują) wypowiedzieć umowę, ale mBank ma to gdzieś i informuje o zmianach na... blogu (żałosne), więc wg panienek z BOK klient ma obowiązek czytać ich bloga codziennie (bo niemal codziennie zmieniają regulamin) - tylko akurat jest odwrotnie - to bank chcąc zmienić regulamin (umowę) ma zadbać o to, aby klient się ze zmianą zapoznał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak mocno reklamowany kredyt gwarantowany dla firm w mbanku to istna ściema !! Miałem ekonto, zadzwonili do mnie naciągając mnie na zalozenie konta mbiznes i obiecujac kredyt gwarantowany do 10000 od razu po otwarciu konta, otworzylem konto zlozylem wniosek o kredyt 3 razy i za kazdtm razem odmowa !! nigdy wiecej wspolpracy z tym pseudobankiem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
daje 3 gwiazdki, bo z konta jestem zadowolona , z eMaxplus także i walutowego także. Z lokat mniej jestem zadowolona a z kredytów gotówkowych nie korzystam , bo jak dla stałego, solidnego klienta są za drogie , także w ofercie dla Ciebie . Zbuntowana, rozglądam się za kredytem w innych bankach . Wkurza mnie jednak ta "wiązana sprzedaż". Kredyt tak ale z kontem ,kartą ,.....Mam to w nosie. Zostaje póki co w mBanku ale bez zaciągania tutaj kredytów . Zaczęłam zbierać na lokatach i wygląda na to, że będę się obywać bez kredytów. Pierwszy krok zrobiony z powodzeniem . A szkoda , bo mam tyle planów i gdyby kredyty nie były aż tak drogie mogłabym korzystać bez przerwy. Ale wyznaję zasadę " Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło." skomentuj opinię »
Dodaj opinię