mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wszystkim bardzo odradzam ten bank, pobrali mi pieniądze z konta za jakieś prowizje i inne, mimo wcześniejszych zapewnień pracownika o braku opłat i prowizji.. złożyłam reklamacja trwa już 60 dni.. Dzwonię, piszę i zero odpowiedzi :( szczerze to chyba zostaje mi tylko zgłosić sprawę na policję... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie masz kłopotów załóż konto w mBanku. Spróbuj zamknąć swoje konto to jak walka z wiatrakami. Otworzysz w 5 minut a zamknąć to mało 5 miesięcy. Odradzam zdecydowanie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
potwierdzam opinie o ich konsultantach - każdy mówi co innego, a jak przychodzi co do czego, to każdy umywa rączki skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Z mojego konta ubyły nagle jakieś pieniądze. Zaglądam - i co widzę? Otóż mBank pobrał prowizję od wypłaty z bankomatu w wysokości - bagatela! - 90 zł!!! Złodzieje i oszuści, ot co. Nie pierwszy raz wywijają numer w tym stylu, potrafią z dnia na dzień podnieść oprocentowanie debetu o 50% itp. Dość tego, miarka się przebrała, przenoszę konto do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA NA MBANK ! PRZESTRZEGAM PRZED TYM NIEUCZCIWYM BANKIEM, BEZ TYTUŁU PRAWNEGO Z KONTA MOJEGO MĘŻA ZNIKNAŁO BAGATELA PRAWIE 13 TYS. ZŁ! BEZ ŻADNYCH WYJAŚNIEŃ. DZWOINILISMY DZISIAJ PÓŁ DNIA (PIENIĄDZE TE POBRAŁ BANK) WYJAŚNIĆ SPRAWE NIKT NIC NIE WIE. bEDZIEMY IŚĆ DO SĄDU, JAK CHCECIE SPAĆ SPOKOJNIE O SWOJE PIENIĄDZE WYBIERZCIE INNY BANK! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Olewają klientów jak tylko można. Dodatkowo wciskają ubezpieczenia których się nie chce (do kredytów) i poźniej okazuje się że nie można zrezygnować z umowy online tylko listem poleconym. W d***e mają wszystko a ich konsultanci to wołaja o pomstę do nieba. Jeden zaprzecza to co powiedział drugi hehe mój piej ma więcej IQ . Na koniec oczywiscie wychodzi że to wszystko wina klienta bo ich nowy system jest do d**y i robi błędy. Łoś (klient) niech płaci. Darmowy bank a za wszystko pobierają opłaty. Ocena to nie 0.5 tylko -100 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszuści miało być wszystko za 0 .a pobierają opłatę za kartę.chciałem zlikwidować konto to nie można do póki nie podasz nowego nr. konta.chory system mają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku. Mam konto którego nie chcą mi zamknąć. W 2013 r kazano mi przesłać wniosek o wypowiedzenie umowy, zrobiłem to. Następnie otrzymałem wiadomość, że nie rozwiążą umowy gdyż nie zgadza się podpis( najprawdopodobniej podpisując umowę przysłano kuriera który poprosił mnie o dopisanie imienia do podpisu). Druga próba zamknięcia konta nastąpiła w czerwcu 2014 r. w placówce banku- tam dowiedziałem się o zadłużeniu na koncie( zadłużenie nie figurowało na moim internetowym koncie do którego miałem dostęp). Osoba w banku nie była w stanie powiedzieć skąd to zadłużenie. Napisałem reklamację zapytanie o stan debetowy)- przez miesiąc nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwonię do banku podaję wszystkie dane a oni mi nic nie chcą powiedzieć gdyż nie znam telekodu( praktycznie nie używałem tego rachunku i nadal mam je aktywne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług ? tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki ?. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów ?udało? mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem ?. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki ? bo jak twierdzą : ?mają dużo interesantów i próbują coś z tym zrobić ? . W końcu zgłosiła się konsultantka, która po weryfikacji mnie jako klienta ? zamiast mnie odblokować ? to stwierdzała że może mi zamówić rozmowę zwrotną na jutro ? bo dziś nikt już nie zadzwoni. Na nic zdały się tłumaczenia, że nie po to tyle czekałem na jej zgłoszenie? Ona może tylko zamówić rozmowę na jutro ? poprosiłem o telefon po 19-tej ( bo tak pracuję) na stacjonarny bo tylko taki mają w swych notatkach. Na nic zdało się sugerowanie że wtedy jeszcze nie miałem komórki. A na koniec okazało że nie można wybrać godziny. Oczywiście zadzwonili ? o 9 rano i przywitała ich tepsowa sekretarka. Żona która akurat była w domu oddzwoniła do nich i przedstawiła sprawę. Oczywiście nic nie da się zrobić ? Zadzwoniłem wieczorem (czekając kilkanaście minut) ? wyjaśniłem sprawę ? i oczywiście konsultantka znów zamówiła rozmowę i NIKT do godziny 22 nie zadzwonił. Sam do nich zadzwoniłem o 21.45 znów czekając , ktoś odebrał stwierdził że jest mu przykro ? i może mi na drugi dzień zamówić ? rozmowę zwrotną. Trzepnąłem słuchawką ? i po dwóch dniach wymówiłem konto.\r\n\r\nStrach pomyśleć co by było jak byłbym zagranicą lub musiał dokonać przelewu życia ?.\r\n\r\nTo bank który tylko wiele obiecuję ? lecz po złapaniu olewa klienta ? bo przecież ma bezpłatne konto ? nie ważne że trzymasz u nich pieniądze?. Nie rozumiem też dlaczego konsultantka nie może załatwić tak prozaiczne sprawy ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
co myśle, jestem wściekła, nagle bank pobral mi 185 zl za ubezpieczenie. Nie zgadzalam sie na jego przedluzenie, nikt mnie nie pytal. okazalo sie ze inf o tym byla na ich stronie glownej i trzeba bylo samemu odwolac, bo wg nich zmiana ceny na 2 x wyzsza to nie zmiana umowy. co lepsze po rezygnacji jeszcze przez 3 miesiace chca mi pobierac skladke. jedyna mozliwosc unikniecie to rezygnacja z konta, co zrobie natychmiast. pewnie kruczkami prawnymi sa zabezpieczeni, ale ja sie czuje oszukana. zwykle chamstwo!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, dobrze sie zastawoscie zanim podejmiecie wspolprace z tym bankiem. Dopoki swpolpraca przebiega w granicach standardowych produktow i uslow wszystko jest w porzadku, a jak potrzebujesz skorzystac z bardziej dopasowanego do potrzeb produktu zaczynaja oklamywac. Najpierw podaja ze \"trwaja prace nad dopasowaniem produktu\", potem informauja ze \"dopasowanie produktu nigdy nie bylo planowane\". Na reklamacje poza typowymi \"w trosce o jakosc\", \"dolozymy wszelkich staran\", \"zadowolenie klienta mamy na pierwszym miescu\", nie odpowiadaja. I znowu klamia nie przestrzegaja terminow, ktore sami sobie narzucaja. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, dobrze sie zastawoscie zanim podejmiecie wspolprace z tym bankiem. Dopoki swpolpraca przebiega w granicach standardowych produktow i uslow wszystko jest w porzadku, a jak potrzebujesz skorzystac z bardziej dopasowanego do potrzeb produktu zaczynaja oklamywac. Najpierw podaja ze "trwaja prace nad dopasowaniem produktu", potem informauja ze "dopasowanie produktu nigdy nie bylo planowane". Na reklamacje poza typowymi "w trosce o jakosc", "dolozymy wszelkich staran", "zadowolenie klienta mamy na pierwszym miescu", nie odpowiadaja. I znowu klamia nie przestrzegaja terminow, ktore sami sobie narzucaja. Odradzam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jest przeciętne.. Dostęp internetowy: Daję 2 gwiazdki, bo to coś, co nazywają nowym mbankiem to śmiech na sali. Gry? Fejsbuk? W banku? Komuś się coś pomyliło. Korzystam ze starego. Natomiast aplikacja na wp8 świetna. Obsługa klienta w placówce: Byłem raz, zastrzeżeń nie mam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mam kredyt na niezłym oprocentowaniu, gdyby nie on, już dawno by mnie w tym banku nie było. Wysokość opłat i prowizji: Zdążyli połapać klientów i terazzmieniają regulaminy co tydzień, tym się powinien zająć urząd ochrony konsumentów!!. Oferta kart płatniczych: Właśnie nagle zmienili sobie regulaminy i pobrali mi 4zł z konta za kartę debetową, nie kredytową. To jest po prostu komiczne. Już nawet nie nadążam za zmianami w regulaminach, żeby wychwycić to co ta \"firma\" robi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalne konto, najgorsze firmowe jakie kiedykolwiek miałam. Brak wyciągów numerycznych, błędne dane na wyciągach, absolutny brak intuicyjnosci w obsłudze. Wytrzymałam całe trzy miesiące - o trzy za długo. NIE POLECAM. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Multibank mial bardzo mile i kompetentne podejscie do klienta, natomiast mBank jest tego zaprzeczeniem.Nie zwyklam rozmawiac z maszyna. Natychmiast po przyjezdzie do kraju rezygnuje z ich uslug. Bank z ktorym w sposob cywilizowany (bez telekodow) nie moge sie porozumiec,w moim odczuciu jest na tyle niewiarygodny, ze mam obawy, iz ktoregos dnia zniknie bez powiadomienia klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja, zblokowałem dostęp do konta internetowego i nie potrafią mi pomóc, bo nie mogę zdążyć wydłubać hasła w tak krótkim czasie. Nigdy w życiu nie napisałem sms-a. Niestety muszę zmienić bank!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po przygodzie z Mbankiem ,czuję wielki niesmak.Miałam tam konto. Spłaciłam wszystkie zobowiązania i po dwóch latach chcąc wziąść kredyt w innym banku okazało się,że jestem w BIK-u ,jako dłużnik. Wyszło,że Mbank umieścił tam moje dane za niespłacone 0,13 GROSZY. Nie dostałam wcześniej od nich żadnego pisma o tym WIELKIM DŁUGU. Wpłaciłam im i przez 1,5 miesiąca nie mogłam się doprosić o wykreślenie z listy.Podobno już to zrobili ,a ja i tak nadal figuruję na czarnej liście zadłużonych. Przez moje 0,13 groszy mało nie doszło do bankructwa tej firmy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwazam, ze w porownaniu z innymi bankami (np. Alior Bankiem) mBank funkcjonuje lepiej, ma bardziej spersonalizowane podejscie do klienta. Rzadko korzystam z kontaktu z przedstawicielami na infolinii, bo w moim panelu klienta moge wkonac wiele operacji samodzielnie, co jest dla mnie wazne. Po przykrych doswiadczeniach z Alior Bankiem (kradziez na karcie kredytowej) i sposobie zalatwiania mojej reklamacji przez Alior, polecam mBank. Przynajmniej udzielaja rzetelnej informacji na infolinii. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przedszkole projektuje strony banku. Za moich czasow jakbym pokazal projekt takiej strony banku profesorowi to mialbym rok z glowy. Stona banku powinna byc posta, czytelna, bez jakichkolwiek fajerwerkow graficznych - dokladnie taka jk poprzednio. Dzisiaj ktos o tym zapomnil i wszyscy profesjonalisci maja material o zartow. Do tej pory bylem klientem. Po takim blamazu wybieram inny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Bardzo skomplikowany i nieintuicyjny serwis internetowy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bardzo wysoka prowizja od niewykorzystanego kredytu sprawia że to jeden z najgoroszych produktów na rynku.. Elastyczność oferty: Konto walutowe nie udostępnia przelewów krajowych, a za zagraniczne pobiera bardzo wysokie opłaty.. Wysokość opłat i prowizji: Mnóstwo ukrytych opłat. Bank stosuje różne kruczki i wciska oferty reklamując je jako bezpłatne, a następnie pobiera za nie opłaty.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie odradzam mBank. Trzeba cały czas patrzeć im na ręce, bo stosują różne kruczki żeby niepostrzeżenie wyciągnąć od klienta pieniądze: 1. Zaproponowali mi darmowe konto bez opłat, które jak sądziłem mi się przyda. Okazało się że ma dziwne ograniczenia i się nie przydało, ale ponieważ było bezpłatne, to go nie likwidowałem. Zdziwiłem się gdy po paru miesiącach przestało być bezpłatne i zaczęli mnie obciążać 10 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku (które do niczego nie było wykorzystywane). 2. Zaproponowali mi zwiększenie kredytu odnawialnego - znów całkowicie darmowo i bez opłat. Z tym że ja ze swojego kredytu odnawialnego nie korzystam, a bank pobiera prowizję od niewykorzystanego kredytu. Propozycja ewidentnie nie służyła moim celom, bo wiedzieli że z limitu nie korzystam. Zwiększenie służyło wyłącznie ściągania wyższych comiesięcznych opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank wprowadził opłaty za prowadzenie konta walutowego 10zł/mies. i okres wypowiedzenia 31 dni i nie dasz rady uciec z zamknięciem konta przez dwa miesiące -musisz płacic!! Przy kilkunastu miljonach klientow to już niezłą sumkę urabia mBank To to jeszcze nie wielka strata dla klienta ale przy braniu kredytu i stosowaniu tego rodzju podjazdów przez Bank , stosowanie podstępnych chwytów aby wyłudzic pieniądze od klienta poprzez zmiany reulaminów, okresów wypowiedzeń, wprowadzanie klienta w błąd przez operatorów mLini itp. może doporowadzić kredytobiorcę do totalnego bankructwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: szału nie ma, ale to tak jak i wszędzie. Dostęp internetowy: Działa ok, nowa strona wymaga usprawnień, ale jest ok. Obsługa klienta w placówce: placówek nie ma. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Łatwo dostać kredyt gorzej go zamknąć... a dopóki nie zamkniesz, to opłaty lecą ;). Elastyczność oferty: Wciskanie kitu na maksa! nie warto!. Wysokość opłat i prowizji: Jak na bank internetowy - masakra! Do tego tabela opłat i prowizji zmienia się prawie ciągle, tak że trudno się ostatecznie połapać co za ile. Porażka!!!. Oferta kart płatniczych: 3. Zastrzegłem kartę, bo z niej nie korzystałem, a mBank bez zamówienia przysłał mi nową. Niby wygodne, ale znowu 4 zł/mies. leciało z konta.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, szukam innego banku. po kilkumiesięcznej walce o swoje pieniądze za zwrot niewykorzystanego ubezpieczenia oddali mi w końcu kasę ( pani Monika nie potrafiła posługując się podstawami matematyki wyliczyć kwotę do zwrotu), żenada... chyba, że chciała oszukać... Poza tym wprowadzili opłaty-prowizje za granicą za wypłaty z bankomatów, pobrali mi 2 razy prowizje w "swoim" bankomacie (ale już nie mam ochoty się użerać z nimi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wielu lat jest to mój główny bank. W 10-letniej historii miałem jeden raz problem z nimi - pomimo Oferty dla ciebie w systemie nie dali mi kredytu. Raz reklamowałem u nich, że zapomniałem zabrać pieniądze z bankomatu... uznali! Bardzo fajna jest Oferta dla ciebie. Na podstawie historii oferują rzeczy niedostępne w innych bankach (karta kredytowa z wysokim limitem, kredyt w 15 minut, itp.). Szerokość oferty jest bezkonkurencyjna. Np. ogromna ilość funduszy bez prowizji. Tanie ubezpieczenia komunikacyjne. Z minusów można wymienić drogie kredyty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na mBank i ich wpłatomaty Chcąc zaoszczędzić czas i mieć od razu pieniądze do dyspozycji na koncie , wsiadłem w samochód i pojechałem prawie 100 km w obie strony do wpłatomatu. Tam postępując zgodnie z instrukcją wsunąłem 5o banknotów , łącznie 5000 zł . jak tylko wpłatomat przyjął całą kwotę zrobił bruuuutttt i pojawił się komunikat o błędzie operacji. Po kilku minutach nerwów , co dalej, kolejny komunikat o błedzie tym razem terminala. W miedzy czasie pani z punktu mBanku poinformowała mnie , że : po pierwsze nie wkłada się takiej ilości banknotów ( to po co informacja na wyświetlaczu o maksymalnej ilości 50 sztuk?), po drugie: obsługa wpłatomatu będzie w ciągu dwóch godzin , wszystko się wyjaśni, dadzą info do centrali i może się zdażyć , że jeszcze tego samego dnia pieniądze będą na koncie, trzeba tylko zadzwonić i zgłosić reklamacje. Podczas rozmowy telefonicznej już tak różowo nie było. Poinformowano mnie , że tego typu sprawy rozpatrywane są przeważnie w przeciągu tygodnia, a mogą się przedłużyć do 30 dni . Czekam, na drugi dzień telefon z uprzejmą prośbą o jak najszybsze uwzględnienie reklamacji, po dwóch dniach kolejny telefon , za każdym razem słyszę, że sprawa została przekazana do odpowiedniego pracownika i będę informowany mailem. Po tygodniu nie wytrzymałem i dzwonię znowu. Nic nie wiadomo, kontaktu z osobami zajmującymi się moją sprawą, żadnego, ani telefonicznie , ani mailowo. O kontakcie osobistym mogę sobie tylko pomarzyć.. Pieniędzy na koncie nie ma. Nie wiadomo kiedy będą i czy w ogóle będą. Pani na drugim końcu słuchawki informuje mnie , że przecież trzeba się skontaktować z obsługą wpłatomatu (???). Przez tydzień nie byli w stanie tego zrobić ? Kontrahenci , którym miałem przekazać pieniądze traktują mnie z coraz większą nieufnością i rezerwą. wstrzymaną mam dostawę sprzetu niezbędnego do pracy, nie mówiąc o nerwach. Jestem klientem mBanku od wielu lat, ale myślę , że już niedługo. Jeśli dacie się nabrać na kolorowe reklamy czy zmienioną szatę graficzną, której zupełnie nie używam , bo jest mało czytelna, to gratuluje wyboru. Ale żebyście później nie żałowali w bezsilnej złości, jak zostaną Wam zabrane Wasze pieniądze i w zgodzie z regulaminem przetrzymywane. Na szczęście są banki z oddziałami , a nie wirtualne, w których konto można obsługiwać przez internet. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy mbank to Kompletna porażka. Masa śmieciowych opcji typu: zdobyłes gwiazdkę podróżnika! Zbierz jeszcze 70 takich gwiazdek! Podziel się tym achivmentem z przyjaciółmi na fejsie!! no szkoda, że jeszcze nie moge połaczyć on line konta na fejsie, żeby ziomki wiedziały gdzie kupuje ser i szlugi. Co za żenada, serwis transakcyjny powinien być przejrzysty i prosty, dodanie paru kolorów nie zmienia jakości treści strony :/ pomimo, że oferta eKonta w zupełności mi odpowiada, na pewno pożegnam się z mbankiem, ponieważ serwis transakcyjny doprowadza mnie do szału :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: b.w. Dostęp internetowy: zły, brak odpowiedzi na pytania, wnioski. Obsługa klienta w placówce: Brak placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Oszustwo , opłata za spłatę kredytu. Elastyczność oferty: brak ofert. Wysokość opłat i prowizji: wysoka np. za opóżnienie spłaty około 75 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stosują potrącenia bez zapisu w historii rachunku. Nie wiadomo za co . Opłaty za spłatę zadłużenia karty kredytowej. Obsługa telefoniczna naciąga na koszty połączeń. Opłata za przelewy. Dla mnie to oszuści i złodzieje, odradzam stanowczo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bez telekodu nie istniejesz, nic nie można załatwić, infolinia nie pomaga, czas rozmów mocno odbiega od standardow innych bankow, mam 3 inne konta a to w mbanku zamykam, przykro skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Coraz wyzsze oplaty a wprowadzenie prowizji za korzystanie z bankomatow za granica przelalo czare goryczy. To byl jeden z glownych powodow dla ktorych zakladalem tu konto. Niepolecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię