mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam, mBank był dobry, ale kilka lat temu. mBiznes konto dla desperatów. Było miło ale się skoczyło. Trzeba szukać czegos nowego. Reklamacje w mBanku to Ctrl+ C a potem Ctrl+V. Maja głęboko gdzieś swoich klientów, ich problemy i pytania. Rozstajemy się po 8 latach, bez żalu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PORAZKA, wyslany wniosek o zalozenie konta - nagle informacja o przyjeciu rezygnacji , ktora nie zostala w ogole zlozona!! nikt nie chcial wyjasnic co sie stalo i dlaczego , walka z konsultantem o prawo do informacji. oni nie wiedza i tyle.. odradzam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zmuszają starych klientów do przechodzenia ze sprawdzonego i prostego w obsłudze systemu internetowego na idiotyczny nowotwór zaprojektowany przez jakieś dziecko ery fejsbuka. Kto normalny oczekuje od banku wodotrysków, gier społecznościowych, animowanych obrazków i efektów 3D? Do kogo oni to oferują? Do ludzi, którzy obracają 5-cyfrowymi kwotami, czy do studentów z darmową Visą Elektron i stypendium miesięcznym 500 zł wypłacanym pierwszego dnia po wpłacie??? Bank wydał mega kasę na zaprojektowanie debilnego systemu, w którym 50% elementów na ekranie jest animowane, pływają obrazki w asynchronicznych warstwach tła, przyciski z funkcjami pojawiają się dopiero jak się najedzie myszą na jakiś prostokąt. Wcześniej ich oczywiście nie widać, więc znalezienie czegokolwiek to jest zawsze fascynująca przygoda. System kompletnie nieintuicyjny. Najprostsze operacje zajmują teraz godzinę. Oczywiście nie ma możliwości pracy w starym dobrym interfejsie. Coś jak Google+ - nikt tego nie chciał używać, więc zaczeli uzależniać inne popularne usługi od koniecznośći posiadania konta g+. Tu też nie mogli zostawić wyboru i dać spokój starym klientom. Musieli zmusić siłą - więc się pożegnamy. Byłem klientem tego banku przez kilkanaście lat i poza drobnymi sprawami bank działał jak trzeba. Wymienić mogę jedynie takie historie jak: - karta DEBETOWA potrafi wygenerować ujemne saldo, bo bank pozwala niektórym swoim partnerom na "operacje offline", ale może to kwestia umowy i tak jest wszędzie - zmiana terminu zapadalności spłaty dla karty kredytowej, to niekończące się rozmowy na mLinii, okresy kilkumiesięcznego korzystania zanim to możliwe, a finalnie papierologia i zniechęcanie - system śledzi i notorycznie nękają telefonami. W internecie zaznaczona opcja, że nr telefonu służy WYŁĄCZNIE do autoryzacji SMS i niedozwolona jest żadna komunikacja marketingowa, a mimo to telemarketerzy potrafią wydzwaniać co godzinę 10 razy dziennie do późnych godzin typu 22:00, bo system zarejestrował, że spadła lokata albo klient kliknął na zakładkę 'kredyty" w aplikacji. Podsumowując, starego mBanku już nie ma. Nowy jest idiotyczny, więc ja się ze swoimi srodkami przenoszę do Meritum Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy. przenigdy nie korzystaj z mbanku. Czekam na wniosek kredytowy.Dwa i pol miesiaca. Tak dwa i pol. szczyt. Po prostu omijaj ten nibybank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem wymienić 50-złotowy destrukt w oddziale w Warszawie na przeciwko Sądów. Bardzo miły pan uprzejmie przez chwilę mi ściemniał, że wymieniłby, gdybym był klientem banku (na szczęście nie jestem). Poradził wybrać się do NBP w tej sprawie. Podziękowałem, poszedłem. Wymieniłem obok w PKO, dowiadując się jednocześnie, że każdy bank w Polsce powinien wymieniać destrukty. To niby drobiazg, ale ten pan wywołał u mnie totalny brak zaufania do tej instytucji. Bo poza tym elegancja, ładne wnętrza i reprezentacyjni pracownicy. Jedna gwiazdka za takie pozory na wynos... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
!Chamstwo! Konsultanci kłamią! Jak się staram odzyskać dostęp do logowania na swoje konto internetowe, zamawiają mi odzyskiwanie hasła.. niby ktoś miał oddzwonić a tu nic! Dzwonię żeby o sobie przypomnieć po 30 godzinach (cały czas miałam telefon przy sobie)! oni wciskają że konsultant nagrał się na pocztę! Cooooo!? Ja nie mam poczty głosowej, ale ściema! Brawo mBank! Szybkie załatwienie sprawy? Nie da się! Tak ściemniać.. żal.. Nadal czekam.. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie odbierają telefonów ! Nie ma takiej możliwości zeby dodzwonić się na customer service.\\r\\nŻeby wykonać przelew muszę się bawić w jakieś telekody które trzeba aktywować. A jak je aktywować skoro przez internet nie można i dodzwonić się do tego banku nie można?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji już ponad pół roku. Za kazdym razem zapewniają, że wkrótce ktoś odezwie się...i cisza. Odradzam składanie reklamacji i w ogóle. Nigdy więcej nie skorzystam, chyba że wreszcie ktoś łaskawie ruszy tyłek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką mBanku od 2002 roku i na przestrzeni 12 lat ani razu nie miałam problemów z obsługą swojego rachunku, na który wpływa moje wynagrodzenie. Korzystam także z innych produktów tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat nie bank, wieczne problemy techniczne, naliczanie nienależnych opłat, które później z wielkim bólem zwracają. Natomiast szczytem są "eksperci" na infolinii, którzy zwyczajnie nie mają żadnych mocy sprawczych więc z każdą sprawą dzwoni się po kilka razy na infolinię. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystkim bardzo odradzam ten bank, pobrali mi pieniądze z konta za jakieś prowizje i inne, mimo wcześniejszych zapewnień pracownika o braku opłat i prowizji.. złożyłam reklamacja trwa już 60 dni.. Dzwonię, piszę i zero odpowiedzi :( szczerze to chyba zostaje mi tylko zgłosić sprawę na policję... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie masz kłopotów załóż konto w mBanku. Spróbuj zamknąć swoje konto to jak walka z wiatrakami. Otworzysz w 5 minut a zamknąć to mało 5 miesięcy. Odradzam zdecydowanie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
potwierdzam opinie o ich konsultantach - każdy mówi co innego, a jak przychodzi co do czego, to każdy umywa rączki skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Z mojego konta ubyły nagle jakieś pieniądze. Zaglądam - i co widzę? Otóż mBank pobrał prowizję od wypłaty z bankomatu w wysokości - bagatela! - 90 zł!!! Złodzieje i oszuści, ot co. Nie pierwszy raz wywijają numer w tym stylu, potrafią z dnia na dzień podnieść oprocentowanie debetu o 50% itp. Dość tego, miarka się przebrała, przenoszę konto do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA NA MBANK ! PRZESTRZEGAM PRZED TYM NIEUCZCIWYM BANKIEM, BEZ TYTUŁU PRAWNEGO Z KONTA MOJEGO MĘŻA ZNIKNAŁO BAGATELA PRAWIE 13 TYS. ZŁ! BEZ ŻADNYCH WYJAŚNIEŃ. DZWOINILISMY DZISIAJ PÓŁ DNIA (PIENIĄDZE TE POBRAŁ BANK) WYJAŚNIĆ SPRAWE NIKT NIC NIE WIE. bEDZIEMY IŚĆ DO SĄDU, JAK CHCECIE SPAĆ SPOKOJNIE O SWOJE PIENIĄDZE WYBIERZCIE INNY BANK! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Olewają klientów jak tylko można. Dodatkowo wciskają ubezpieczenia których się nie chce (do kredytów) i poźniej okazuje się że nie można zrezygnować z umowy online tylko listem poleconym. W d***e mają wszystko a ich konsultanci to wołaja o pomstę do nieba. Jeden zaprzecza to co powiedział drugi hehe mój piej ma więcej IQ . Na koniec oczywiscie wychodzi że to wszystko wina klienta bo ich nowy system jest do d**y i robi błędy. Łoś (klient) niech płaci. Darmowy bank a za wszystko pobierają opłaty. Ocena to nie 0.5 tylko -100 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszuści miało być wszystko za 0 .a pobierają opłatę za kartę.chciałem zlikwidować konto to nie można do póki nie podasz nowego nr. konta.chory system mają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku. Mam konto którego nie chcą mi zamknąć. W 2013 r kazano mi przesłać wniosek o wypowiedzenie umowy, zrobiłem to. Następnie otrzymałem wiadomość, że nie rozwiążą umowy gdyż nie zgadza się podpis( najprawdopodobniej podpisując umowę przysłano kuriera który poprosił mnie o dopisanie imienia do podpisu). Druga próba zamknięcia konta nastąpiła w czerwcu 2014 r. w placówce banku- tam dowiedziałem się o zadłużeniu na koncie( zadłużenie nie figurowało na moim internetowym koncie do którego miałem dostęp). Osoba w banku nie była w stanie powiedzieć skąd to zadłużenie. Napisałem reklamację zapytanie o stan debetowy)- przez miesiąc nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwonię do banku podaję wszystkie dane a oni mi nic nie chcą powiedzieć gdyż nie znam telekodu( praktycznie nie używałem tego rachunku i nadal mam je aktywne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług ? tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki ?. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów ?udało? mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem ?. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki ? bo jak twierdzą : ?mają dużo interesantów i próbują coś z tym zrobić ? . W końcu zgłosiła się konsultantka, która po weryfikacji mnie jako klienta ? zamiast mnie odblokować ? to stwierdzała że może mi zamówić rozmowę zwrotną na jutro ? bo dziś nikt już nie zadzwoni. Na nic zdały się tłumaczenia, że nie po to tyle czekałem na jej zgłoszenie? Ona może tylko zamówić rozmowę na jutro ? poprosiłem o telefon po 19-tej ( bo tak pracuję) na stacjonarny bo tylko taki mają w swych notatkach. Na nic zdało się sugerowanie że wtedy jeszcze nie miałem komórki. A na koniec okazało że nie można wybrać godziny. Oczywiście zadzwonili ? o 9 rano i przywitała ich tepsowa sekretarka. Żona która akurat była w domu oddzwoniła do nich i przedstawiła sprawę. Oczywiście nic nie da się zrobić ? Zadzwoniłem wieczorem (czekając kilkanaście minut) ? wyjaśniłem sprawę ? i oczywiście konsultantka znów zamówiła rozmowę i NIKT do godziny 22 nie zadzwonił. Sam do nich zadzwoniłem o 21.45 znów czekając , ktoś odebrał stwierdził że jest mu przykro ? i może mi na drugi dzień zamówić ? rozmowę zwrotną. Trzepnąłem słuchawką ? i po dwóch dniach wymówiłem konto.\r\n\r\nStrach pomyśleć co by było jak byłbym zagranicą lub musiał dokonać przelewu życia ?.\r\n\r\nTo bank który tylko wiele obiecuję ? lecz po złapaniu olewa klienta ? bo przecież ma bezpłatne konto ? nie ważne że trzymasz u nich pieniądze?. Nie rozumiem też dlaczego konsultantka nie może załatwić tak prozaiczne sprawy ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
co myśle, jestem wściekła, nagle bank pobral mi 185 zl za ubezpieczenie. Nie zgadzalam sie na jego przedluzenie, nikt mnie nie pytal. okazalo sie ze inf o tym byla na ich stronie glownej i trzeba bylo samemu odwolac, bo wg nich zmiana ceny na 2 x wyzsza to nie zmiana umowy. co lepsze po rezygnacji jeszcze przez 3 miesiace chca mi pobierac skladke. jedyna mozliwosc unikniecie to rezygnacja z konta, co zrobie natychmiast. pewnie kruczkami prawnymi sa zabezpieczeni, ale ja sie czuje oszukana. zwykle chamstwo!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, dobrze sie zastawoscie zanim podejmiecie wspolprace z tym bankiem. Dopoki swpolpraca przebiega w granicach standardowych produktow i uslow wszystko jest w porzadku, a jak potrzebujesz skorzystac z bardziej dopasowanego do potrzeb produktu zaczynaja oklamywac. Najpierw podaja ze \"trwaja prace nad dopasowaniem produktu\", potem informauja ze \"dopasowanie produktu nigdy nie bylo planowane\". Na reklamacje poza typowymi \"w trosce o jakosc\", \"dolozymy wszelkich staran\", \"zadowolenie klienta mamy na pierwszym miescu\", nie odpowiadaja. I znowu klamia nie przestrzegaja terminow, ktore sami sobie narzucaja. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, dobrze sie zastawoscie zanim podejmiecie wspolprace z tym bankiem. Dopoki swpolpraca przebiega w granicach standardowych produktow i uslow wszystko jest w porzadku, a jak potrzebujesz skorzystac z bardziej dopasowanego do potrzeb produktu zaczynaja oklamywac. Najpierw podaja ze "trwaja prace nad dopasowaniem produktu", potem informauja ze "dopasowanie produktu nigdy nie bylo planowane". Na reklamacje poza typowymi "w trosce o jakosc", "dolozymy wszelkich staran", "zadowolenie klienta mamy na pierwszym miescu", nie odpowiadaja. I znowu klamia nie przestrzegaja terminow, ktore sami sobie narzucaja. Odradzam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jest przeciętne.. Dostęp internetowy: Daję 2 gwiazdki, bo to coś, co nazywają nowym mbankiem to śmiech na sali. Gry? Fejsbuk? W banku? Komuś się coś pomyliło. Korzystam ze starego. Natomiast aplikacja na wp8 świetna. Obsługa klienta w placówce: Byłem raz, zastrzeżeń nie mam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mam kredyt na niezłym oprocentowaniu, gdyby nie on, już dawno by mnie w tym banku nie było. Wysokość opłat i prowizji: Zdążyli połapać klientów i terazzmieniają regulaminy co tydzień, tym się powinien zająć urząd ochrony konsumentów!!. Oferta kart płatniczych: Właśnie nagle zmienili sobie regulaminy i pobrali mi 4zł z konta za kartę debetową, nie kredytową. To jest po prostu komiczne. Już nawet nie nadążam za zmianami w regulaminach, żeby wychwycić to co ta \"firma\" robi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalne konto, najgorsze firmowe jakie kiedykolwiek miałam. Brak wyciągów numerycznych, błędne dane na wyciągach, absolutny brak intuicyjnosci w obsłudze. Wytrzymałam całe trzy miesiące - o trzy za długo. NIE POLECAM. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Multibank mial bardzo mile i kompetentne podejscie do klienta, natomiast mBank jest tego zaprzeczeniem.Nie zwyklam rozmawiac z maszyna. Natychmiast po przyjezdzie do kraju rezygnuje z ich uslug. Bank z ktorym w sposob cywilizowany (bez telekodow) nie moge sie porozumiec,w moim odczuciu jest na tyle niewiarygodny, ze mam obawy, iz ktoregos dnia zniknie bez powiadomienia klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja, zblokowałem dostęp do konta internetowego i nie potrafią mi pomóc, bo nie mogę zdążyć wydłubać hasła w tak krótkim czasie. Nigdy w życiu nie napisałem sms-a. Niestety muszę zmienić bank!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po przygodzie z Mbankiem ,czuję wielki niesmak.Miałam tam konto. Spłaciłam wszystkie zobowiązania i po dwóch latach chcąc wziąść kredyt w innym banku okazało się,że jestem w BIK-u ,jako dłużnik. Wyszło,że Mbank umieścił tam moje dane za niespłacone 0,13 GROSZY. Nie dostałam wcześniej od nich żadnego pisma o tym WIELKIM DŁUGU. Wpłaciłam im i przez 1,5 miesiąca nie mogłam się doprosić o wykreślenie z listy.Podobno już to zrobili ,a ja i tak nadal figuruję na czarnej liście zadłużonych. Przez moje 0,13 groszy mało nie doszło do bankructwa tej firmy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwazam, ze w porownaniu z innymi bankami (np. Alior Bankiem) mBank funkcjonuje lepiej, ma bardziej spersonalizowane podejscie do klienta. Rzadko korzystam z kontaktu z przedstawicielami na infolinii, bo w moim panelu klienta moge wkonac wiele operacji samodzielnie, co jest dla mnie wazne. Po przykrych doswiadczeniach z Alior Bankiem (kradziez na karcie kredytowej) i sposobie zalatwiania mojej reklamacji przez Alior, polecam mBank. Przynajmniej udzielaja rzetelnej informacji na infolinii. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przedszkole projektuje strony banku. Za moich czasow jakbym pokazal projekt takiej strony banku profesorowi to mialbym rok z glowy. Stona banku powinna byc posta, czytelna, bez jakichkolwiek fajerwerkow graficznych - dokladnie taka jk poprzednio. Dzisiaj ktos o tym zapomnil i wszyscy profesjonalisci maja material o zartow. Do tej pory bylem klientem. Po takim blamazu wybieram inny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Bardzo skomplikowany i nieintuicyjny serwis internetowy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bardzo wysoka prowizja od niewykorzystanego kredytu sprawia że to jeden z najgoroszych produktów na rynku.. Elastyczność oferty: Konto walutowe nie udostępnia przelewów krajowych, a za zagraniczne pobiera bardzo wysokie opłaty.. Wysokość opłat i prowizji: Mnóstwo ukrytych opłat. Bank stosuje różne kruczki i wciska oferty reklamując je jako bezpłatne, a następnie pobiera za nie opłaty.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię