mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem nie mam ochoty nawet pisac co mnie irytuje (zamykam konto 2 miesiac!!) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo iż korzystam z mBanku od kilku lat i wszystko wydawało się być jak najbardziej w porządku - wciąż rosnące opłaty oraz problem ze spłatą kredytu (pomimo wpłaty rat pieniądze są ściągane ponownie - wiem,trzeba było czytać regulamin, jednak nie każdy ma na koncie miliony aby spłacać ratę 2x jednego dnia ;) ) Pracownicy banku rozkładają ręce. No cóż... przynajmniej spłacę kredyt szybciej i szybciej będę mogła zrezygnować z tej męczarni. Nie pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w Mbanku od 15 lat jestem zadowolony z tego Banku i nie zamierzam uciekać do innego. Dla mnie jest bardzo Dobrym Konkretnym Bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jako wieloletni klient (ponad 12 lat) jestem w sumie z banku zadowolony, choć dostrzegam jego wady i minusy. Nowy interfejs ma niedoróbki i wady (mam nadzieję, że będzie systematycznie poprawiany), ale po pewnym okresie przyzwyczajania się, nawet go polubiłem. Rosnące dodatkowe opłaty, typu 6 zł za kartę o ile nie zrealizuje się pewnego limitu, nie są specjalnie bolesne. Wystarczy jedna płatność na stacji benzynowej. Nigdy przez te 12 lat nie miałem problemu z przelewami, kartami, płatnościami, itp. Nawet kontakty z infolinią, a zebrało się ich niemało, oceniłbym pozytywnie. Ubezpieczam też samochód w mBanku, koledzy skutecznie i z sukcesami korzystają e-maklera. A co było nie tak? Raz dałem się namówić na oszukańczy produkt o nazwie Msaver Plus (łączona akcja mBanku i Compensy) co skutecznie wyleczyło mnie z korzystania z dodatkowych ofert. W sumie jednak było i jest OK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolona z mbanku , nigdy nie miałam żadnych problemów , kredyt dostałam na podstawie wpłat własnych na konto w 5 minut , jestem ich klientką od 4 lat i szczerze polecam :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank po tylu latach zaczyna być infantylnym tworem chorego człowieka. Regulamin zmienił się już setki razy a i opłaty rosną w lawinowym tempie. Według mnie jest to zła droga. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką mbanku od 16 lat, na początku było to konto osobiste, potem firmowe. W tym czasie korzystałam i z lokat i z kredytu.. Niestety moje oszczędności zniknęły z konta, zostałam okradziona, hakerzy włamali mi się na konto; Okazuje się, że mbank dobrze o tym wie, proceder taki trwa od lat, mbank nic z tym nie robi; na policji powiedziano mi, że mają najgorsze zabezpieczenia ze wszystkich banków. Notorycznie zdarzają się historie podobne do mojej i my jako klienci nie jesteśmy w żaden sposób ostrzegani. Pieniędzy- 10 000 pewnie nie odzyskam. Także szczerze przestrzegam wszystkich przed mbankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w mBnku już od 4 lat i nie miałam nigdy żadnych problemów z tym kontem. Chciałam kredyt dostałam, złożyłam wniosek o kartę kredytową dostałam. Osoby, które nie dostały kredytu albo karty kredytowej pewnie z powodu złej historii w Biku albo z braku wpływu na konto. mBank jest naprawdę dobrym kontem prowadzenie jest za 0 zł dodatkowo są zniżki w sklepach jubilerskich oraz odzieżowych i spożywczych :) Można skorzystać z mOkazji i zwracają pieniądze za zakupy? Polecam !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ku przestrodze !!! Ten Bank to jeden z największych moich horrorów jakie przechodzę !!!! Opiszę sytuacje. W październiku 2014r. otworzyłem MSaver oraz MSaver Plus, po dniu dokonałem rezygnacji z MSaver Plus i teoretycznie został on zamknięty(zawieszony dokładniej), myślałem że bedę mógł spokojnie dokonywać modyfikacji oszczędzanych kwot na MSaverze,,,,,jednak nie.....do dnia dzisiejszego oba produkty to naczynia połączone, MSaver Plus jest zawieszony, a na MSaverze nie mogę dokonać żadnej modyfikacji od listopada 2014r.....mamy marzec 2015r !!!!!!ciągle są ściągane z mojego konta pieniądze( na MSaver), nie da rady tego zawiesić, zmodyfikować, zlikwidować,,,,,wykonałem kilkanaście telefonów w tej sprawie składając szereg reklamacji, jednak bez żadnego skutku !!!!!Brak kompetentnych ludzi, jestem olewany jak pies !!!!! Moje nerwy się już skończyły, za 3 dni idę z nagranymi rozmowami i kopią mailów do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Poznaniu. Jestem rozgoryczony i zażenowany tym Bankiem. Nie polecam....nigdy więcej takiej traumy!!!!! Sprawa póki co jest nierozwiązana !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zakładając konto 2 m-ce temu wszystko było różowo. Sprawdzałem kilka razy stan konta w bankomacie, za każdy raz kasowali 5 PLN, zgubiłem kartę i byłem zmuszony wypłacić w punkcie za to 9 PLN. Ciekawe ile policzą mnie za nową kartę. Składam rezygnację z konta bo to oszuści. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś w mBanku było lepiej pod względem opłat. Teraz jest trochę gorzej. Ale moim zdaniem nadal oferta banku jest konkurencyjna w zestawieniu z innymi bankami. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto założyłam kilka lat temu generalnie po to by obsługiwało moją polisę OC. Po roku okazało się, że mam zapłacić za kartę kredytową, o którą nigdy nie wnioskowałam, ani też nigdy nie otrzymałam. Próbowałam telefonicznie wyjaśnić sprawę, bezskutecznie, udało się zrezygnować przez telefon z karty ale reklamacja wymagała złożenia pisma, wiec odpuściłam i zapłaciłam. Potem zabrakło informacji o kończącej się polisie OC i znów porażka. Miesiąc temu postanowiłam zamknąć rachunek. Dyspozycja złożona telefonicznie. W trakcie wypowiedzenia umowy (okres 30 dni) podałam jeszcze nr rachunku na który należy przelać środki po zrealizowaniu dyspozycji. Dziś otrzymałam potwierdzenie (mailem i sms-em), że rachunek zamknięty. A za chwilę, że środki pozostawione na rachunku trafiają na nieoprocentowane konto (zamiast na podany przeze mnie rachunek!). Wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie. Uwaga, jest odpowiedź, że korespondencja w formie mailowej ma jedynie charakter informacyjny. Udzielając odpowiedzi na przesłaną wiadomość nie posiadają wglądu w moje dane i posiadane produkty, co skutkuje brakiem możliwości merytorycznego odniesienia się do jej treści. W celu wyjaśnienia kwestii związanej z realizacją przelewu proszą o kontakt z konsultantem mLinii pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800. Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod. Identyfikator klienta i telekod przygotowane więc dzwonię. Rachunek zamknięty ale identyfikator i telekod działają (?) super! Pani przepytuje mnie na tę okoliczność: imię i nazwisko, pesel, adres, nazwisko panieńskie matki... jest! widzi wniosek zamknięcia! ale sory, nic nie może zrobić... już mnie mdliło od tego ciągłego przepraszania za to, że konsultant nie wpisał we wniosku numeru konta, że nr rachunku umieszczony w komentarzu nie ma mocy prawnej, że konsultant nie powiedział... dość! nie chcę przeprosin, oczekuję realizacji dyspozycji, którą złożyłam przecież prawidłowo przed zamknięciem konta. ok, no to składam reklamację, nie!!!nie mogę, bo właśnie mój identyfikator i telekod zostały zablokowane. Panienka z drugiej strony nie może nic (a może nie chce?)... nie mogę rozmawiać z nikim kto merytorycznie ogarnąłby sprawę, panienka nie przekaże sama też jej nikomu (bo przecież nie mogę już składać reklamacji), przelewu nie może wykonać... Masakra! Rozwiązanie? a i owszem jest! jedno jedyne... PROSZĘ NAPISAĆ PISMO do mBANKU. Paranoja jakaś! To pytam się po co maile z banku wprowadzające w błąd, po co zatrudnieni konsultanci (pierwszy zapomniał powiedzieć, drugi powiedział ale źle, a trzeci był tylko od przepraszania - ot taką miał wąską specjalizację!)??? I co? ano kasę w majestacie prawa zabrali, jak napiszę pismo jest szansa, że przeleją wreszcie na podany rachunek... chociaż w tej sytuacji to wcale już nie mam takiej pewności. Od wojny, głodu i MBANKU uchroń nas Panie! Amen skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który sprzedaje produkty i nie bierze za nie odpowiedzialności np. ubezpieczenia, które nie są ubezpieczeniami, bo nie pokrywają szkód skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mBank = strata cennego czasu 22.12.2014 - złożony wniosek o udzielenie kredytu, komplet dokumentów, wszystko gra, Pani w banku twierdzi, że na koniec stycznia powinniśmy mieć pieniądze na koncie, zdolność na 500 000 początek stycznia - trzeba ponownie wypisać wniosek gdyż zmienił się druk, po delikatnym zwróceniu uwagi, że co nas to interesuje, i tak go wypełniliśmy; dodatkowo informacja od banku, że zmieniła się cena za wybudowanie metra kw z 2tys na 2,5 drugi tydzień stycznia - wstępna decyzja banku - nie ma problemu dostaną państwo kredyt - potem cisza przez dwa tygodnie, nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile trzeci tydzień stycznia - odezwała się firma zewnętrzna, która miała zrobić wycenę dla banku trzy dni później - firma zrobiła wycenę - pięknie i ładnie, teraz to już tylko formalność kolejne dwa dni (koniec stycznia) - klienci mówią, że miała być już gotowa umowa, konsultantka w banku, że wniosek dopiero trafił do analityków (trzech) i że każdy z nich po kolei ma 4 dni - ekipa budowlana przesunięta o dwa tygodnie kolejny tydzień (koniec pierwszego tygodnia lutego) - konsultantka dzwoni, że decyzja o kredycie jest ale będzie trzeba podwyższyć wartość budynku czyli dobudować ściany (fundamenty już są) - klienci na to, że gdybyśmy mieli pieniądze na budowę to nie bralibyśmy kredytu na budowę - weekend oczekiwania drugi tydzień lutego - bank odmawia udzielenia kredytu z powodu nie posiadania zdolności kredytowej - czerwona ze wstydu konsultantka bardzo przeprasza za wprowadzenie klientów w błąd STRATA CZASU i szkoda nerwów - niekompetencja obsługi pod każdym względem, nieodbieranie telefonów, wprowadzania klienta w błąd, zwlekanie i niedbanie o klienta. drugi tydzień lutego - klienci składają wniosek o kredyt w innym banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Reklamowane konto dla nowych firm: "Odbierz nawet 600 zł na ZUS z mBiznes z kontem Start" to wielkie oszustwo, premii nie dali pod jakimś błahym pretekstem a za konto karzą po okresie promocji płacić i to 25zł/miesiąc. Informacja o tym jest dopisana maleńkimi literami w załączniku do załącznika regulaminu. Koniecznie powinien zająć się tym UOKiK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeszcze jestem klientem mbanku ale już na etapie likwidacji konta, nie chodzi o nową strone na ktorej nic nie można znaleźć ale o to że bank oczywiście da kredyt odnawialny bez problemu tylko jak się poprosi o zmianę tego kredytu na normalny ratalny z mniejszymi odsetkami to się wtedy schody zaczynają. Wtedy niema się zdolności kredytowej, jest się notowanym w BIK, decyzja komisji kredytowej i jeszcze kilka innych wymówek słyszałem co się okazuje idę do innego banku z zaświadczeniem o zarobkach a bank ten drogi daje mi kredyt na pokrycie zadłużenia w mbanku i to jeszcze z nawiązką, zdolność kredytowa jest, nie jestem notowany w BIK i wszystkie wymówki mbanku są bezpodstawne jako konto osobiste oczywiście bezplatne przelewy bezplatne ale broń panie boże brać tam jakiś krdyt :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
konto osobiste mbanku załozyłem jako dodatkowe konto, od początku mam kłopoty, raz wykonałem przelew do aliora to wplyw miałem na drugi dzień po poludniu, karta pomimo aktywacji nie działa, chcialem przelać pieniądze to nie mogę bo zablokowało potwierdzenie sms, rozmawiam z konsultantem ten mnie odsyła do mlinii, dobrze ze nie mam firmy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem mBanku od początku. Przez naście lat korzystałem z : konta bieżącego, kart debetowych i kredytowych, rachunków, oszczędnościowych, lokat, rachunków firmowych, walutowych, kredytu hipotecznego (Multibank), kredytu gotówkowego, debetu w rachunku, funduszy inwestycyjnych, ubezpieczeń. Wszystko przez internet i telefon. Przez lata mogłem obserowować rozwój banku i jego oferty; udoskonalanie serwisu transakcyjnego online. I byłem coraz bardziej zadowolony. Niestety od paru lat zmienia się podejście mBanku do klienta i z roku na rok mam coraz większe poczucie, że bank chce mnie "wydoić" i to w sposób nieuczciwy. Bezpłatne bankomaty nie wszystkie są bezpłatne - drobnym drukiem: lista bezpłatnych znajduje się na stronach mBanku, ale, uwaga, wcale nie jest listą (którą mógłbym ewentualnie wydrukować i mieć przy sobie) tylko wyszukiwarką. Nieuczciwe traktowanie klientów starego portfela kredytów hipotecznych to powszechnie znana sprawa. Ponadto bank jest coraz bardziej nachalny z reklamą swoich (i nie tylko) usług. Jakość obsługi reklamacji spadła o kilka poziomów - obecnie konsultanci mBanku nie potrafią czytać ze zrozumieniem i odpowiedzieć na wszystkie pytania, a udzielając wyjaśnień mijają się z prawdą. Gwoździem do trumny jest zniszczenie najbardziej funkcjonalnego serwisu transakcyjnego i zastąpienie go platformą sprzedażową. Szczerze nie polecam nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proszę nie wierzyć we wszelkie promocje w mbanku, które dostaje się przy zakładaniu rachunku. Czy to że dają 100zł, czy np. zyski od płatności kartą. Coś zawsze wymyślą że to nie dla takiego rachunku miało być itp. Ja nie otrzymałem gdyż napisali że dotyczyło kont dla wspólnych, a kumpel w tym samym czasie zakładał wraz z małżonką i dostał odpowiedź że tylko dla kont indywidualnych. No to w końcu jak hehe. A pisanie reklamacji nie skutkuje, bo odpisują w kółko to samo że regulamin itp. Nie wspomnę że inny kolega co zrobiliśmy polecenie od niego też nic nie otrzymał, a powinien. Jeden wielki bajer. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tak samo; mam dość nowego interfejsu. Dość bajerów, łódeczek, panienek z kafewarką itp. wtedy kiedy potrzebuję informacji zawierającej kilkanaście liczb. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
po 15 latach mówię nie dziękuje jakość obsługi klienta w ostatnim czasie pogorszyła się przeokropnie, zamknąłem kartę kredytowa a następnie konto, nowy interfejs porażka i dno skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Oni przeszkadza ci od lat z połączeń telefonicznych o kredyty. Poprosiłem ich niewielką kwotę (2000 zł) i nie chcieli nawet jeśli mam 3 razy, że kwota na moim koncie bankowym. Hello mBank. I have been your customer for nearly 6 years. In that time I have been using both my PLN and my EUR account with you. I also have my own company in Poland since over 6 months. After many advertising phone calls about your products from your agents, yesterday I decided to ask for a consumer credit for just 2,000 PLN. Even thought I have 3 times that amount in my EUR account with you, my request was....denied. Should I look for another bank where I keep my money, after so many years of being a loyal customer? You can contact my on my e-mail or phone (you have both). A loyal customer (still) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety nie mogę już polecić tego banku nikomu ze względu na to, że mBank przymusowo(!) przeniósł swoich klientów do nowego - dużo gorszego serwisu transakcyjnego. Nowy serwis przeładowany jest grafiką i reklamami. Ukryta lub pogorszona też została masa funkcji, znana z poprzedniego serwisu. Ten bank to teraz jedna wielka nielogiczna kupa grafiki i reklam a zero jakiejkolwiek merytorycznej treści. Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam ten bank, mino, że jestem jego kilkuletnią klientką. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy czy uzyskanie rzetelnej informacji jest niezwykle trudne. Dzwoniąc na infolinię, ma się wrażenie, że jest się natrętem, który przeszkadza ludziom stworzonym do znacznie wyższych celów lub zamiast otrzymać pomoc bądź informację, otrzymuje się zestaw bzdurnych propozycji dodatkowych produktów. Chcąc zmienić hasło, ponieważ nowy bankowy bijący po oczach look nie akceptuje starego, trzeba przejść przez pierdyliard pytań weryfikacyjnych zadawanych przez beblająco-bełkoczącego gówniarza (chyba, że facet nie przeszedł mutacji) łącznie z rozmiarem buta i stanika po to, aby dowiedzieć się, że weryfikacja się nie powiodła, ponieważ podałam nieprawidłowy adres mailowy, więc muszę przejść całą procedurę jeszcze raz. Nieważne, że chcąc połączyć się z "konsultantem" muszę zapłacić za wysłuchanie mnóstwa reklam. Również chcąc zamknąć konto w tym pożalsięboże banku, trzeba się liczyć z tym, że zarzucą człowieka tyloma koniecznymi czynnościami do wykonania, że odechciewa się zamykania już na starcie. Warto też wspomnieć o niebotycznych prowizjach i utrudnieniach przy wpłacaniu (sic!) pieniędzy na konto w oddziale, w którym pierwszeństwo obsługi zawsze ma klient chcący otworzyć konto lub biorący kredyt, a reszta pospólstwa niech czeka godzinami. W każdym razie ja jutro uzbrajam się w grubą skórę i idę zakończyć swoją współpracę z mBankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, założyłem bratu konto w mbanku- konto izzy dla nie pełnoletniego, między innymi założyłem też mamie i tacie gdyż sam tam posiadam konto, jednakże spotkała mnie bardzo dziwna sytuacja, przelałem bratu w sierpniu tego roku 200 zł na konto aby miał jakąś gotówkę na własne potrzeby, dokonywaliśmy płatności kartą na kwotę 200 zł za paliwo na stacji Wasbruk w Milanówku, jednak transakcja została odrzucona, nie wiedzieć czemu próbujemy ponownie, na 200 zł, znowu odrzucona, potem/ kilkukrotnie za 100 zł, 50 zł dotykowo i ciągle odrzucona. Zalogowaliśmy się na serwis transakcyjny mbank brata a tam widnieje napisane jest kwota 200 zł zablokowana na koncie, więc dzwonimy na mlinię. Konsultantka jedna przyjmuje do wiadomości, że jest kwota 200 zł zablokowana i zgłasza aby tę kwotę odblokować na co musimy czekać 24h lub 48h. Mamy wszystkie kwity, że transakcja została odrzucona. Dzwonimy drugi raz na mlinię i inna konsultantka stwierdza, że w koncie izzy przed pierwszą płatnością kartą należy aktywować PIN wypłacając gotówkę w bankomancie, inaczej nie można dokonywać płatności kartą ( w późniejszych wyjaśnieniach potwierdza to jeszcze kilku konsultantów mbanku na mlini). Zapłaciłem za brata gotówką po czym udaliśmy się do pobliskiego bankomatu wypłacić na próbę 50 zł, po dokonaniu dodatkowego przelewu 200 zł na konto brata, ponieważ poprzednie 200 zł cały czas było zablokowane na koncie. Następnie wieczorem 31.08.2014 ( w dniu kiedy próbowaliśmy dokonać płatności kartą oraz wypłaciliśmy 50 zł z bankomatu zalogowaliśmy się z bratem ponownie na jego serwis transakcyjny) i CO????? 200 zł w historii rachunku przelane na stację paliw Wasbruk, bez naszego potwierdzenia kwota, która była zablowowana na tym koncie w momencie aktywowania PINU w bankomacie zostaje przelana na konto Wasbruk już bez podawania PINU oraz bez naszej obecności. zgłaszamy dany problem w dziale reklamacji i otrzymujęmy po 3 tygodniach zwrot na konto. LAE TO NIE KONIEC ZABAW Z MBANKIEM. w MOMENCIE OTRZYMANIA ZWROTU, WYRZUCILIŚMY PARAGONIKI, ŻE TRANSAKCJE ZOSTAŁY ODRZUCONE, MBANK PRZEZ 2 MIESIĄCE TERAZ ŻĄDAŁ OD NAS POTWIERDZEŃ, ŻE TRANSAKCJE BYŁY ODRZUCONE W TYM DNIU, DWONILI NA STACJĘ WASBRUK, OTRZYMALI POTWIERDZENIE, ŻE TAKA SYTUACJA MIAŁA MIEJSCE OD PRACOWNIKÓW TEJ STACJI ALE I TAK W TEJ CHWILI POBRALI Z KONTA 200 ZŁ TWIERDZĄC , ŻE REGULAMIN MÓWI, ŻE MUSZĘ MIEĆ POTWIERDZENIE KWOTY 200 ZŁ PARAGONIKU , ŻE TRANSAKCJA ZOSTAŁA ODRZUCONA INACZEJ WEDŁUG PRAWA BANKOWEGO POBIORĄ MI TE 200 ZŁ Z KONTA GDYŻ AKCEPTANT PŁATNOŚCI PRZESŁAIM POTWIERDZENIE, ŻE DO TRANSAKCJI DOSZŁO, TYLKO , ŻE PODACZAS NASZEJ NIE OBECNOŚCI NA STACJI. MBANK BANDYCI I ZŁODZIEJE, MOJA RODZINA JUŻ ZAMKNĘŁA KONTA W TYM BANKU OMIJAJCIE Z DALEKA ZŁODZIEJA NAJIĘKSZEGO, KTÓRY OKRADŁ MNIE I MOJEGO BRATA W BIAŁY DZIEŃ 31.08.2014 KLIENTA MBANKU, KTÓRY PIERWSZY RAZ DOKONYWAŁ PŁATNOŚCI ICH KARTĄ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Można to jeszcze znieść, przeciętnie. Dostęp internetowy: Bez zarzutu jak narazie. Obsługa klienta w placówce: Nie wiem nie byłam w placówce. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Beznadzieja i szajs, jestem kientką banku i nigdy nic mi nie oferowano, a jesli juz złoże wniosek o małą sumkę, to zawsze odmowa kredytu. . Elastyczność oferty: Zero elastycznosci. Wysokość opłat i prowizji: Przeciętnie.. Oferta kart płatniczych: Beznadzieja. żostanie na koncie 8zł. to juz nie mozna zapłacić kartą. . skomentuj opinię »
Dodaj opinię