mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dramat porażka niekompetecja..tylko to może Cię spotkać przy zetknięciu z tym bankiem..nie trać czasu na wnioski kredytowe bo po 2 miesiącach Ci podziękuję. , zamiast góra po 2 tygodniach.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank w ktorym jak mozna za cos Cie skasowac, to Cie skasuja i zawsze racja jest po ich stronie - nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PONIŻEJ KRYTYKI ! Niepoważny bank , założyłem darmowe konto z ciekawości aby zorientować się jak wszystko wygląda. Po paru miesiącach dostałem wiadomości iż na koncie znajdują się ujemne środki, Aby dostać się do konta albo zmuszają mnie do jady do placówki 60 km od mojego miejsca zamieszkania albo oczekiwanie na list aktywacyjny poczta polska ( 10 dni oczekiwania ) , nie mając czasu na jazdy poprosiłem o pakiet . Po dziesięciu dniach przyszedł i oczywiście weryfikacja mnie nie puściła i nie mogę sie zalogować , dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że nic nie można zrobić tylko wysłać ponowny pakiet aktywacyjny ( kolejne 10 dni ) więc jeśli faktycznie na koncie kompletnie ani razu użytym jest jakimś sposobem stan ujemny to kolejne 20 dni do naliczenia prowizji, więc jest to świadome naciąganie klienta ! Spróbowałem i juz wiem że nie chce mieć z tymi oszustami nic do czynienia ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wcześniej miałem mieszane uczucia ale po połączeniu Multibanku dużo zmieniło się na plus. Teraz w razie jakichkolwiek problemów można pójść do placówki. Mam konto w IdeaBanku, mBanku, Alior i T-Mobile. Z nich wszystkich mBank moim zdaniem jest najlepszy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załatwianie kredytu samochodowego miało trwać dwie godziny. Szóstego dnia po złożeniu wniosku, po pięciokrotnych próbach (bezskutecznych) zasięgnięcia informacji - co dalej - u doradców telefonicznych (od Annasza do Kajfasza) i bezskutecznym wydzwanianiu do placówki MBanku w Łodzi, która niby miała się zajmować moją umową (nikt nie odbierał, niezależnie od wybieranego numeru telefonu) udałem się do niej osobiście, bo podobno umowa czekała na mój podpis. Oczywiście nic nie załatwione, termin - może jutro, może pojutrze... Czy kiedyś tam. Zero łączności, klient musi latać między dealerem aut a bankiem, bo niemożliwe jest np. w mBanku ściągnięcie dokumentów od dealera na drugim końcu miasta skanem i mailem. Jedyne co mają dobre to reklamę - zachęcanie do wzięcia kredytu. Nic więcej! Wyszedłem z ulgą, że nie z nimi podpiszę umowę kredytową. Nigdy więcej mBanku. Odradzam wszystkim, szkoda nerwów, jedyne co potrafią, to krwi napsuć najspokojniejszym ludziom. Za mną stał człowiek załatwiający kredyt hipoteczny. I też miał już dość zabaw w głuchy telefon. Górna Wolta z komputerami a nie bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga. Zrobiłem przedwczoraj przelew ekspresowy z mBanku na swoje drugie konto w eurobanku na znaczną dla mnie kwotę - moja ostatnia kasa!!! O zgrozo!!! Prowizja 5zl. NAJGORSZE jest to, że wczoraj kasa nie dotarła, na moim profilu w MBANK info o przelewie że nie został jeszcze zrealizowany a cofnąć się nie da i kasa w kosmosie!!! Byłem w placówce w realu na Ursynowie żeby to ogarnąć, ale facet tylko połączył mnie z infolinią - na tym się skończyła jego pomoc- złożyłem reklamacjie przez telefon. Tam powiedzieli że mają na realizację 30 dni!!! - Ale mówią: może będzie szybciej. Podali mi tylko nr reklamacji i mam czekać!!! Żałosne. Zablokowane środki, człowiek wk... Kasy niet i nie wiadomo na razie kiedy będzie. Konsultanci na info potwierdzają tylko że nr reklamacji się zgadza ale nic nie potrafią pomoc. Szkoda nerwów, mbank piękne mnie zablokował finansowo. Miałem już konta w róźnych bankach ale jeszcze z takim badziewiem to nie miałem do czynienia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Jest tak dobry, że utrudniają odejście. Czyżby za dużo klientów tracili... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje 48m-c temu wziołem kredyt gotówkowy na kwotę 5000zł.Spłaciłem go w ciągu 4m-cy z nadpłata 1600zł w umowie nie było zaznaczone że kredyt trzeba wypowiedzieć.Przez 48m-y nie otrzymałem żadnej informacji ze strony banku z nadpłatą i informacją że mam kredyt wypowiedzieć!!!M-c temu otrzymałem informację formie pisemnej że mam 63,98gr do zapłaty formie pisemnej w trybie natychmiastowym!Następnego dnia zadzwoniłem na infolinie kilkakrotnie ale tam pracują ludzie niekompetetmi na tych stanowiskach nie potrafili mi udzielić informacji i odpowiedzieć na moje pytania.Po 2dniach walki z infolinią otrzymałem kolejne pismo że mam do zapłaty 302.69gr i sprawa jest kierowana do komornika.Więc musiałem wziąć dzien wolnego w pracy aby podejść do punktu przy ul.Oławskiej we Wrocławiu tam udzielono mi infogrmacji że mam zadłużenie na kwotę 2100zł ale pani jak zwykle niepotrafiła odpowiedzieć na moje pytania!!!Wiec napisałem drogą mail i pocztową pismo dlaczego przez tyle m-y nikt nie pofatygował się żeby wystosować do mnie pismo jakiekolwiek tylko po czasie grożąc windykacją i sądem.Do dnia dzisiejszego nie uzyskałem żadnej odpowiedzi z jakiejkolwiek strony!!!Mało tego dostałem telefon tylko od komornika że rozłoży na raty tą kwotę wiec zaczołem spłacać kwotę która nie powinna mieć miejsca malo tego powinienem dostać informację że mam zwrot gotówki jak jest w innych bankach!!!Dziś otrzymałem telefon że mam wpłacić resztę zadłużenia gdzie nie miałem podanego terminu bo jeśli do godz 18nie wpłacę to sprawę kierują do sądu.Wiec wyciągnołem pieniądze z lokaty dziecka aby to wszystko spłacić.Poprosiłem partnerkę o wpłatę pieniędzy ale jak zawsze w mbanku zaistniał gdzie napisałem upoważnienie i dowod mój jak jest w innych placówkach.Udzielono jej informacji że nie może wpłacić pieniędzy i wypowiedzieć umowy.Trzeba osobiście!!!Jestem wieloletnim klientem tego banku i w taki sposób zostałem potraktowany!!!Jeśli chcesz mieć cokolwiek wspólnego z tym bankiem to 100razy sie zastanów!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
jestem ich klientem od nastu lat, uciekam gdzieś indziej, produkty które były darmowe (opłaty tylko za korzystanie) teraz wszystkie kosztują, a podwyżki są ciągłe. Kiedyś bank był świetny, korzystałem z ich produktów i sporo na mnie zarobili i nie czułem się oszukiwany. Aktualnie tylko obserwowałem znikające kwoty z konta za opłaty. KONIEC skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciekawa historia. Tydzień temu założyłam konto w mBanku, dzisiaj zostało częściowo zablokowane, tzn: mogę się logować, nie mogę robić przelewów. Miła Pani z infolinii powiadomiła mnie, że ma to coś wspólnego z bezpieczeństwem i przeciwdziałaniem atakom terrorystycznym (to nie żart!). Żeby konto odblokować muszę się udać do oddziału z dwoma dokumentami tożsamości zawierającymi moje zdjęcie. No i problem: nie mam dwóch dokumentów ze zdjęciem. Posiadam dowód osobisty, ale nie mam ani prawa jazdy ani paszportu ( w naszym kraju nie ma obowiązku posiadania takowych). Książeczki zdrowia też nie mam bo mieszkam na śląsku i mamy karty chipowe. I co teraz? Według Pani z infolinii nie da się tego inaczej załatwić. Czyli co, po tygodniu użytkowania chyba zamknę konto. Nikomu tego banku nie polecam, jedna wielka kpina! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem nie mam ochoty nawet pisac co mnie irytuje (zamykam konto 2 miesiac!!) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo iż korzystam z mBanku od kilku lat i wszystko wydawało się być jak najbardziej w porządku - wciąż rosnące opłaty oraz problem ze spłatą kredytu (pomimo wpłaty rat pieniądze są ściągane ponownie - wiem,trzeba było czytać regulamin, jednak nie każdy ma na koncie miliony aby spłacać ratę 2x jednego dnia ;) ) Pracownicy banku rozkładają ręce. No cóż... przynajmniej spłacę kredyt szybciej i szybciej będę mogła zrezygnować z tej męczarni. Nie pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w Mbanku od 15 lat jestem zadowolony z tego Banku i nie zamierzam uciekać do innego. Dla mnie jest bardzo Dobrym Konkretnym Bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jako wieloletni klient (ponad 12 lat) jestem w sumie z banku zadowolony, choć dostrzegam jego wady i minusy. Nowy interfejs ma niedoróbki i wady (mam nadzieję, że będzie systematycznie poprawiany), ale po pewnym okresie przyzwyczajania się, nawet go polubiłem. Rosnące dodatkowe opłaty, typu 6 zł za kartę o ile nie zrealizuje się pewnego limitu, nie są specjalnie bolesne. Wystarczy jedna płatność na stacji benzynowej. Nigdy przez te 12 lat nie miałem problemu z przelewami, kartami, płatnościami, itp. Nawet kontakty z infolinią, a zebrało się ich niemało, oceniłbym pozytywnie. Ubezpieczam też samochód w mBanku, koledzy skutecznie i z sukcesami korzystają e-maklera. A co było nie tak? Raz dałem się namówić na oszukańczy produkt o nazwie Msaver Plus (łączona akcja mBanku i Compensy) co skutecznie wyleczyło mnie z korzystania z dodatkowych ofert. W sumie jednak było i jest OK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolona z mbanku , nigdy nie miałam żadnych problemów , kredyt dostałam na podstawie wpłat własnych na konto w 5 minut , jestem ich klientką od 4 lat i szczerze polecam :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank po tylu latach zaczyna być infantylnym tworem chorego człowieka. Regulamin zmienił się już setki razy a i opłaty rosną w lawinowym tempie. Według mnie jest to zła droga. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką mbanku od 16 lat, na początku było to konto osobiste, potem firmowe. W tym czasie korzystałam i z lokat i z kredytu.. Niestety moje oszczędności zniknęły z konta, zostałam okradziona, hakerzy włamali mi się na konto; Okazuje się, że mbank dobrze o tym wie, proceder taki trwa od lat, mbank nic z tym nie robi; na policji powiedziano mi, że mają najgorsze zabezpieczenia ze wszystkich banków. Notorycznie zdarzają się historie podobne do mojej i my jako klienci nie jesteśmy w żaden sposób ostrzegani. Pieniędzy- 10 000 pewnie nie odzyskam. Także szczerze przestrzegam wszystkich przed mbankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w mBnku już od 4 lat i nie miałam nigdy żadnych problemów z tym kontem. Chciałam kredyt dostałam, złożyłam wniosek o kartę kredytową dostałam. Osoby, które nie dostały kredytu albo karty kredytowej pewnie z powodu złej historii w Biku albo z braku wpływu na konto. mBank jest naprawdę dobrym kontem prowadzenie jest za 0 zł dodatkowo są zniżki w sklepach jubilerskich oraz odzieżowych i spożywczych :) Można skorzystać z mOkazji i zwracają pieniądze za zakupy? Polecam !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ku przestrodze !!! Ten Bank to jeden z największych moich horrorów jakie przechodzę !!!! Opiszę sytuacje. W październiku 2014r. otworzyłem MSaver oraz MSaver Plus, po dniu dokonałem rezygnacji z MSaver Plus i teoretycznie został on zamknięty(zawieszony dokładniej), myślałem że bedę mógł spokojnie dokonywać modyfikacji oszczędzanych kwot na MSaverze,,,,,jednak nie.....do dnia dzisiejszego oba produkty to naczynia połączone, MSaver Plus jest zawieszony, a na MSaverze nie mogę dokonać żadnej modyfikacji od listopada 2014r.....mamy marzec 2015r !!!!!!ciągle są ściągane z mojego konta pieniądze( na MSaver), nie da rady tego zawiesić, zmodyfikować, zlikwidować,,,,,wykonałem kilkanaście telefonów w tej sprawie składając szereg reklamacji, jednak bez żadnego skutku !!!!!Brak kompetentnych ludzi, jestem olewany jak pies !!!!! Moje nerwy się już skończyły, za 3 dni idę z nagranymi rozmowami i kopią mailów do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Poznaniu. Jestem rozgoryczony i zażenowany tym Bankiem. Nie polecam....nigdy więcej takiej traumy!!!!! Sprawa póki co jest nierozwiązana !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zakładając konto 2 m-ce temu wszystko było różowo. Sprawdzałem kilka razy stan konta w bankomacie, za każdy raz kasowali 5 PLN, zgubiłem kartę i byłem zmuszony wypłacić w punkcie za to 9 PLN. Ciekawe ile policzą mnie za nową kartę. Składam rezygnację z konta bo to oszuści. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś w mBanku było lepiej pod względem opłat. Teraz jest trochę gorzej. Ale moim zdaniem nadal oferta banku jest konkurencyjna w zestawieniu z innymi bankami. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto założyłam kilka lat temu generalnie po to by obsługiwało moją polisę OC. Po roku okazało się, że mam zapłacić za kartę kredytową, o którą nigdy nie wnioskowałam, ani też nigdy nie otrzymałam. Próbowałam telefonicznie wyjaśnić sprawę, bezskutecznie, udało się zrezygnować przez telefon z karty ale reklamacja wymagała złożenia pisma, wiec odpuściłam i zapłaciłam. Potem zabrakło informacji o kończącej się polisie OC i znów porażka. Miesiąc temu postanowiłam zamknąć rachunek. Dyspozycja złożona telefonicznie. W trakcie wypowiedzenia umowy (okres 30 dni) podałam jeszcze nr rachunku na który należy przelać środki po zrealizowaniu dyspozycji. Dziś otrzymałam potwierdzenie (mailem i sms-em), że rachunek zamknięty. A za chwilę, że środki pozostawione na rachunku trafiają na nieoprocentowane konto (zamiast na podany przeze mnie rachunek!). Wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie. Uwaga, jest odpowiedź, że korespondencja w formie mailowej ma jedynie charakter informacyjny. Udzielając odpowiedzi na przesłaną wiadomość nie posiadają wglądu w moje dane i posiadane produkty, co skutkuje brakiem możliwości merytorycznego odniesienia się do jej treści. W celu wyjaśnienia kwestii związanej z realizacją przelewu proszą o kontakt z konsultantem mLinii pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800. Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod. Identyfikator klienta i telekod przygotowane więc dzwonię. Rachunek zamknięty ale identyfikator i telekod działają (?) super! Pani przepytuje mnie na tę okoliczność: imię i nazwisko, pesel, adres, nazwisko panieńskie matki... jest! widzi wniosek zamknięcia! ale sory, nic nie może zrobić... już mnie mdliło od tego ciągłego przepraszania za to, że konsultant nie wpisał we wniosku numeru konta, że nr rachunku umieszczony w komentarzu nie ma mocy prawnej, że konsultant nie powiedział... dość! nie chcę przeprosin, oczekuję realizacji dyspozycji, którą złożyłam przecież prawidłowo przed zamknięciem konta. ok, no to składam reklamację, nie!!!nie mogę, bo właśnie mój identyfikator i telekod zostały zablokowane. Panienka z drugiej strony nie może nic (a może nie chce?)... nie mogę rozmawiać z nikim kto merytorycznie ogarnąłby sprawę, panienka nie przekaże sama też jej nikomu (bo przecież nie mogę już składać reklamacji), przelewu nie może wykonać... Masakra! Rozwiązanie? a i owszem jest! jedno jedyne... PROSZĘ NAPISAĆ PISMO do mBANKU. Paranoja jakaś! To pytam się po co maile z banku wprowadzające w błąd, po co zatrudnieni konsultanci (pierwszy zapomniał powiedzieć, drugi powiedział ale źle, a trzeci był tylko od przepraszania - ot taką miał wąską specjalizację!)??? I co? ano kasę w majestacie prawa zabrali, jak napiszę pismo jest szansa, że przeleją wreszcie na podany rachunek... chociaż w tej sytuacji to wcale już nie mam takiej pewności. Od wojny, głodu i MBANKU uchroń nas Panie! Amen skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który sprzedaje produkty i nie bierze za nie odpowiedzialności np. ubezpieczenia, które nie są ubezpieczeniami, bo nie pokrywają szkód skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mBank = strata cennego czasu 22.12.2014 - złożony wniosek o udzielenie kredytu, komplet dokumentów, wszystko gra, Pani w banku twierdzi, że na koniec stycznia powinniśmy mieć pieniądze na koncie, zdolność na 500 000 początek stycznia - trzeba ponownie wypisać wniosek gdyż zmienił się druk, po delikatnym zwróceniu uwagi, że co nas to interesuje, i tak go wypełniliśmy; dodatkowo informacja od banku, że zmieniła się cena za wybudowanie metra kw z 2tys na 2,5 drugi tydzień stycznia - wstępna decyzja banku - nie ma problemu dostaną państwo kredyt - potem cisza przez dwa tygodnie, nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile trzeci tydzień stycznia - odezwała się firma zewnętrzna, która miała zrobić wycenę dla banku trzy dni później - firma zrobiła wycenę - pięknie i ładnie, teraz to już tylko formalność kolejne dwa dni (koniec stycznia) - klienci mówią, że miała być już gotowa umowa, konsultantka w banku, że wniosek dopiero trafił do analityków (trzech) i że każdy z nich po kolei ma 4 dni - ekipa budowlana przesunięta o dwa tygodnie kolejny tydzień (koniec pierwszego tygodnia lutego) - konsultantka dzwoni, że decyzja o kredycie jest ale będzie trzeba podwyższyć wartość budynku czyli dobudować ściany (fundamenty już są) - klienci na to, że gdybyśmy mieli pieniądze na budowę to nie bralibyśmy kredytu na budowę - weekend oczekiwania drugi tydzień lutego - bank odmawia udzielenia kredytu z powodu nie posiadania zdolności kredytowej - czerwona ze wstydu konsultantka bardzo przeprasza za wprowadzenie klientów w błąd STRATA CZASU i szkoda nerwów - niekompetencja obsługi pod każdym względem, nieodbieranie telefonów, wprowadzania klienta w błąd, zwlekanie i niedbanie o klienta. drugi tydzień lutego - klienci składają wniosek o kredyt w innym banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Reklamowane konto dla nowych firm: "Odbierz nawet 600 zł na ZUS z mBiznes z kontem Start" to wielkie oszustwo, premii nie dali pod jakimś błahym pretekstem a za konto karzą po okresie promocji płacić i to 25zł/miesiąc. Informacja o tym jest dopisana maleńkimi literami w załączniku do załącznika regulaminu. Koniecznie powinien zająć się tym UOKiK skomentuj opinię »
Dodaj opinię