mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
mBank to największe dziadostwo jakie może istnieć w polsce, obsługa totalnie niekompetetna, a mam konto w tym banku ponad 10 lat bardzo się zmienili na .... gorsze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czytam wasze opinie, i aż mi się wierzyć nie chcę. \r\nW mBanku w Szczecinie (w biurowcu Lastadia, na nabrzeżu) obsługa jest perfekcyjna. Aż chce się przychodzić :) Przy wejściu znajduje się osoba, coś w stylu recepcji. Osoba wita gości, oraz pyta się w czym może pomóc. Czekając na konsultanta, pracownika, który załatwi moją sprawę, obsługa proponuje kawę, herbatę, wodę. A gdy jest sezon, można zostawić u nich kurtkę czy płaszcz. Rozmawia się indywidualnie, w osobnych salach rozmów. \r\nW skrócie, naprawdę polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony.Pracownicy w Bydgoszczy w oddziale banku przy ul.Grodzkiej bardzo kompetentni,uprzejmi i pomocni. Bankomat nie wydał mi całości pobranych środków.Błyskawicznie rozpoznano reklamację i środki znalazły się na koncie. Serwis jasny i przyjazny.Bardzo niskie oprocentowanie lokat i środków na koncie ale to chyba problem wszystkich banów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam placówki w Nysie, obsługa nie ma pojęcia o rachunkach z mulitibanku, mało profesjonalna , brak podejścia do klienta przez Panie na obsłudze klienta. Polecam szkolenia doszkalające!Bardzo pogorszyła się jakość obsługi przez ostatni rok! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedy założyłem konto w mBanku w 2002r praktycznie wszystko było tam za darmo, dziś wołają kasę za kartę 6 zł miesięcznie. W skali toku 72zł - to dużo. Ktoś odpowie - zrób zakupy z karty na 300 zł. Nie zawsze udaje mi się dobić do 300 zł a i nie chce mi się tego pilnować, robię zakupy też za gotówkę i w internecie co nie wlicza mi się do tych 300zł. Co chwila zmieniają coś w regulaminie. Cenię wolność więc z mBanku zrezygnuje. Mam już konto w innym banku, z mBankiem łączy mnie już tylko maly kredyt który niebawem spłacę i do widzenia:) Na plus nie miałem żadnych technicznych perypetii z tym bankiem, no działa wszystko jak powinno. Zaniżam ocenę również za nowy interfejs który nie jest czytelny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem ich klientem od 13 lat, i z roku na rok coraz gorzej, jak spadły stopy kredytów to odrabiają to na prowizjach, które z roku na rok są coraz wyższe mam na myśli kredyt odnawialny ale nie tylko, zero promocji dla stałych klientów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka ! Kasują za wszystko co się da. Za sprawdzenie salda w bankomacie 5 zeta skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Niewiarygodna instutucja, brak rzetelnego serwisu klienta. Bankomat nie zadziałal, na koncie zablokowano mi 2000 pln. Od TRZECH dni nie mogę się doczekać wyjaśnienia.Wydzwaniam do serwisu, PŁACĘ do cholery za te połączenia, a jedyne , co słyszę , to wyuczone ogólnikowe formułki . Gdyby to były moje wszystkie pieniądze (dla wielu osob w PL 2000 pln to cała wypłata), to po prostu zdechłabym z głodu. Rozpatrzenie reklamacji do 30 dni. To jakiś cholerny żart. Mbank to dziadostwo, odradzam korzystanie z tego banku. Jeżeli pojawi się problem, to możecie być pewni, ze się na was wypną tak jak na mnie. Biurokracja i obojętność!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank jak bank, ale obsługa ..... przypomina dno od którego można się tylko odbić. Tak myślałem do dzisiaj, okazało się że można jeszcze obniżyć loty... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
złodzieje i jeszcze raz złodzieje zmieniają zasady działania i naliczania opłat w ciągu roku informując cię jedynie wiadomością pomiędzy reklamami i kasują za to sowicie nie polecam nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat porażka niekompetecja..tylko to może Cię spotkać przy zetknięciu z tym bankiem..nie trać czasu na wnioski kredytowe bo po 2 miesiącach Ci podziękuję. , zamiast góra po 2 tygodniach.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank w ktorym jak mozna za cos Cie skasowac, to Cie skasuja i zawsze racja jest po ich stronie - nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PONIŻEJ KRYTYKI ! Niepoważny bank , założyłem darmowe konto z ciekawości aby zorientować się jak wszystko wygląda. Po paru miesiącach dostałem wiadomości iż na koncie znajdują się ujemne środki, Aby dostać się do konta albo zmuszają mnie do jady do placówki 60 km od mojego miejsca zamieszkania albo oczekiwanie na list aktywacyjny poczta polska ( 10 dni oczekiwania ) , nie mając czasu na jazdy poprosiłem o pakiet . Po dziesięciu dniach przyszedł i oczywiście weryfikacja mnie nie puściła i nie mogę sie zalogować , dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że nic nie można zrobić tylko wysłać ponowny pakiet aktywacyjny ( kolejne 10 dni ) więc jeśli faktycznie na koncie kompletnie ani razu użytym jest jakimś sposobem stan ujemny to kolejne 20 dni do naliczenia prowizji, więc jest to świadome naciąganie klienta ! Spróbowałem i juz wiem że nie chce mieć z tymi oszustami nic do czynienia ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wcześniej miałem mieszane uczucia ale po połączeniu Multibanku dużo zmieniło się na plus. Teraz w razie jakichkolwiek problemów można pójść do placówki. Mam konto w IdeaBanku, mBanku, Alior i T-Mobile. Z nich wszystkich mBank moim zdaniem jest najlepszy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załatwianie kredytu samochodowego miało trwać dwie godziny. Szóstego dnia po złożeniu wniosku, po pięciokrotnych próbach (bezskutecznych) zasięgnięcia informacji - co dalej - u doradców telefonicznych (od Annasza do Kajfasza) i bezskutecznym wydzwanianiu do placówki MBanku w Łodzi, która niby miała się zajmować moją umową (nikt nie odbierał, niezależnie od wybieranego numeru telefonu) udałem się do niej osobiście, bo podobno umowa czekała na mój podpis. Oczywiście nic nie załatwione, termin - może jutro, może pojutrze... Czy kiedyś tam. Zero łączności, klient musi latać między dealerem aut a bankiem, bo niemożliwe jest np. w mBanku ściągnięcie dokumentów od dealera na drugim końcu miasta skanem i mailem. Jedyne co mają dobre to reklamę - zachęcanie do wzięcia kredytu. Nic więcej! Wyszedłem z ulgą, że nie z nimi podpiszę umowę kredytową. Nigdy więcej mBanku. Odradzam wszystkim, szkoda nerwów, jedyne co potrafią, to krwi napsuć najspokojniejszym ludziom. Za mną stał człowiek załatwiający kredyt hipoteczny. I też miał już dość zabaw w głuchy telefon. Górna Wolta z komputerami a nie bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga. Zrobiłem przedwczoraj przelew ekspresowy z mBanku na swoje drugie konto w eurobanku na znaczną dla mnie kwotę - moja ostatnia kasa!!! O zgrozo!!! Prowizja 5zl. NAJGORSZE jest to, że wczoraj kasa nie dotarła, na moim profilu w MBANK info o przelewie że nie został jeszcze zrealizowany a cofnąć się nie da i kasa w kosmosie!!! Byłem w placówce w realu na Ursynowie żeby to ogarnąć, ale facet tylko połączył mnie z infolinią - na tym się skończyła jego pomoc- złożyłem reklamacjie przez telefon. Tam powiedzieli że mają na realizację 30 dni!!! - Ale mówią: może będzie szybciej. Podali mi tylko nr reklamacji i mam czekać!!! Żałosne. Zablokowane środki, człowiek wk... Kasy niet i nie wiadomo na razie kiedy będzie. Konsultanci na info potwierdzają tylko że nr reklamacji się zgadza ale nic nie potrafią pomoc. Szkoda nerwów, mbank piękne mnie zablokował finansowo. Miałem już konta w róźnych bankach ale jeszcze z takim badziewiem to nie miałem do czynienia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Jest tak dobry, że utrudniają odejście. Czyżby za dużo klientów tracili... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje 48m-c temu wziołem kredyt gotówkowy na kwotę 5000zł.Spłaciłem go w ciągu 4m-cy z nadpłata 1600zł w umowie nie było zaznaczone że kredyt trzeba wypowiedzieć.Przez 48m-y nie otrzymałem żadnej informacji ze strony banku z nadpłatą i informacją że mam kredyt wypowiedzieć!!!M-c temu otrzymałem informację formie pisemnej że mam 63,98gr do zapłaty formie pisemnej w trybie natychmiastowym!Następnego dnia zadzwoniłem na infolinie kilkakrotnie ale tam pracują ludzie niekompetetmi na tych stanowiskach nie potrafili mi udzielić informacji i odpowiedzieć na moje pytania.Po 2dniach walki z infolinią otrzymałem kolejne pismo że mam do zapłaty 302.69gr i sprawa jest kierowana do komornika.Więc musiałem wziąć dzien wolnego w pracy aby podejść do punktu przy ul.Oławskiej we Wrocławiu tam udzielono mi infogrmacji że mam zadłużenie na kwotę 2100zł ale pani jak zwykle niepotrafiła odpowiedzieć na moje pytania!!!Wiec napisałem drogą mail i pocztową pismo dlaczego przez tyle m-y nikt nie pofatygował się żeby wystosować do mnie pismo jakiekolwiek tylko po czasie grożąc windykacją i sądem.Do dnia dzisiejszego nie uzyskałem żadnej odpowiedzi z jakiejkolwiek strony!!!Mało tego dostałem telefon tylko od komornika że rozłoży na raty tą kwotę wiec zaczołem spłacać kwotę która nie powinna mieć miejsca malo tego powinienem dostać informację że mam zwrot gotówki jak jest w innych bankach!!!Dziś otrzymałem telefon że mam wpłacić resztę zadłużenia gdzie nie miałem podanego terminu bo jeśli do godz 18nie wpłacę to sprawę kierują do sądu.Wiec wyciągnołem pieniądze z lokaty dziecka aby to wszystko spłacić.Poprosiłem partnerkę o wpłatę pieniędzy ale jak zawsze w mbanku zaistniał gdzie napisałem upoważnienie i dowod mój jak jest w innych placówkach.Udzielono jej informacji że nie może wpłacić pieniędzy i wypowiedzieć umowy.Trzeba osobiście!!!Jestem wieloletnim klientem tego banku i w taki sposób zostałem potraktowany!!!Jeśli chcesz mieć cokolwiek wspólnego z tym bankiem to 100razy sie zastanów!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
jestem ich klientem od nastu lat, uciekam gdzieś indziej, produkty które były darmowe (opłaty tylko za korzystanie) teraz wszystkie kosztują, a podwyżki są ciągłe. Kiedyś bank był świetny, korzystałem z ich produktów i sporo na mnie zarobili i nie czułem się oszukiwany. Aktualnie tylko obserwowałem znikające kwoty z konta za opłaty. KONIEC skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciekawa historia. Tydzień temu założyłam konto w mBanku, dzisiaj zostało częściowo zablokowane, tzn: mogę się logować, nie mogę robić przelewów. Miła Pani z infolinii powiadomiła mnie, że ma to coś wspólnego z bezpieczeństwem i przeciwdziałaniem atakom terrorystycznym (to nie żart!). Żeby konto odblokować muszę się udać do oddziału z dwoma dokumentami tożsamości zawierającymi moje zdjęcie. No i problem: nie mam dwóch dokumentów ze zdjęciem. Posiadam dowód osobisty, ale nie mam ani prawa jazdy ani paszportu ( w naszym kraju nie ma obowiązku posiadania takowych). Książeczki zdrowia też nie mam bo mieszkam na śląsku i mamy karty chipowe. I co teraz? Według Pani z infolinii nie da się tego inaczej załatwić. Czyli co, po tygodniu użytkowania chyba zamknę konto. Nikomu tego banku nie polecam, jedna wielka kpina! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem nie mam ochoty nawet pisac co mnie irytuje (zamykam konto 2 miesiac!!) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo iż korzystam z mBanku od kilku lat i wszystko wydawało się być jak najbardziej w porządku - wciąż rosnące opłaty oraz problem ze spłatą kredytu (pomimo wpłaty rat pieniądze są ściągane ponownie - wiem,trzeba było czytać regulamin, jednak nie każdy ma na koncie miliony aby spłacać ratę 2x jednego dnia ;) ) Pracownicy banku rozkładają ręce. No cóż... przynajmniej spłacę kredyt szybciej i szybciej będę mogła zrezygnować z tej męczarni. Nie pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w Mbanku od 15 lat jestem zadowolony z tego Banku i nie zamierzam uciekać do innego. Dla mnie jest bardzo Dobrym Konkretnym Bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jako wieloletni klient (ponad 12 lat) jestem w sumie z banku zadowolony, choć dostrzegam jego wady i minusy. Nowy interfejs ma niedoróbki i wady (mam nadzieję, że będzie systematycznie poprawiany), ale po pewnym okresie przyzwyczajania się, nawet go polubiłem. Rosnące dodatkowe opłaty, typu 6 zł za kartę o ile nie zrealizuje się pewnego limitu, nie są specjalnie bolesne. Wystarczy jedna płatność na stacji benzynowej. Nigdy przez te 12 lat nie miałem problemu z przelewami, kartami, płatnościami, itp. Nawet kontakty z infolinią, a zebrało się ich niemało, oceniłbym pozytywnie. Ubezpieczam też samochód w mBanku, koledzy skutecznie i z sukcesami korzystają e-maklera. A co było nie tak? Raz dałem się namówić na oszukańczy produkt o nazwie Msaver Plus (łączona akcja mBanku i Compensy) co skutecznie wyleczyło mnie z korzystania z dodatkowych ofert. W sumie jednak było i jest OK. skomentuj opinię »
Dodaj opinię