mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bez problemów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety po wielu latach korzystania z usług mBanku w dniu dzisiejszym wypowiedziałam umowę o rachunek. Powód: mBank nalicza opłaty (6 zł/miesiąc) za kartę nieaktywną, którą wysyłają listem zwykłym i która może nie trafić do klienta a i tak będzie musiał za nią zapłacić. Kiedyś to był dobry bank, ale dziś nie mogę inaczej określić metod ich działania inaczej, niż KRADZIEŻ. Banda złodziei. Nie dajcie się nabrać!!! Są dużo lepsze banki. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kiepska obsługa, słabe promocje, nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem od prawie poczatku i zawsze oczekuje zmian z niecieprliowscia poniewaz jako jedyni mBank idzie z duchem czasu i wyprzedza technologicznie konkurencje, z takiego rachunku korzysta sie z przyjemnościa, wszystko mam za zero do tego obsługa z kazdego miejsca online. polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
polecam, współpracuje prawie od samego początku będąc przy tym aktywnym posiadaczem wielu produktów - zawsze świadomie z nich korzystam i nigdy mnie nic nie zaskoczyło, gdy mam wątpliwości to kontaktuje się z mLinią. Proponują fajne dopracowane rozwiązania jak apka mobilna czy serwis - trudno szukać dorównań w innych bankach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Prowadzę firmę i liczyłam na jakieś oferty z banku. A tutaj każdy wniosek odrzucają bez podania przyczyny, opłaty i prowizje jak z kosmosu, pracownicy mają klienta głęboko w d.... Odradzam ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W mBanku mam konto pierwszego wyboru (tu wplywa wynagrodzenie, to mam karte do konta). Korzystam z konta ok 8 lat. Przez ten czas nie musialem skladac zadnych reklamacji wiec wspolpraca uwazam ze jest OK. Oczywiscie czasami trzeba za cos zaplacic, ale nie spodziewam sie niczego za darmo. Aczkolwiek wiekszosc i tak jest za darmo. Czasami trzeba cos zalatwic. Nie lubie chodzic po placowkach wiec dzwonie na infolinie. Sprawy zalatwiane sa od reki. Ja polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie rozumiem negatywnych opinii, w moich oczach to dobry bank z ciekawymi ofertami a zdziwienie naliczoną opłatą wynika w wypowiedziach kompletnym brakiem wiedzy o produkcie/cenniku, to jak iść do restauracji najeść się do syta a później bycie zaskoczonym że trzeba zapłacić rachunek.. korzystam aktywnie z większości produktów i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka, rzadko kontaktuje się z mLinią ewentualnie z ekspertem online - czat aby zapoznać się z ofertami. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wyobraźcie sobie, że dziś byłam poprosić w mkiosku w silesi w Katowicach o to aby mi wydrukowali wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy a kobieta się mnie spytała czy zmieszczę się na 5 kartkach bo ma pozwolenie od szefa, że może tylko na tylu wydrukować (tak jakby dziennie ryze liczyli przed zamknięciem), i że ona robi mi przysługę, że mogę się zalogować na jej komputerze... chwila ale to ona jako pracownik mbanku powinna sie zalogować na moje konto przy pomocy komputera.. Jak oni traktują klienta to jest NIEWIARYGODNE! W mkiosku to nic nie załatwisz niewiem po co to stoi bo jak kobita chce komuś konto założyć skoro ma wyliczane kartki papieru.. NIEWIARYGODNE! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem tam konto od początku istnienia i było naprawdę tanio i fajnie. Teraz od około 2 lat to tylko mogę powiedzieć jedno: złodzieje. Za wszystko płacisz kupę szmalu, prowizje liczone z kosmosu, potrafią naliczyć nawet dwa razy za jedną operację. Reklamacje - a co to jest? W mbanku tylko oni mają rację i klienta głęboko w d**ie, no i czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku, reklamacji masakra. Dodzwonić się? Jak się uda to mają swoje regułki i wychodzi, że jesteś idiotą :) Kredyty na maksymalnym procencie i wmawiają wam, że to super okazja. Non stop telefony z ofertami.... Ja na szczęście już nie jestem ich klientem. Mam konto za free, prostą aplikację mobilną i internetową. Żałuję tylko jednego - że tak późno skończyłem z nimi współpracę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam\r\nRadze Państwu trzymać się od tego banku z daleka a mianowicie od Kart Kredytowych w tym Banku \r\nTotalna porażka opłaty są po prostu z kosmosu, naliczanie opłat prowizji i wymyślonych przez Bank swoich opłat nie ma końca. Naliczają odsetki od odsetek a do tego dokładają powiadomienia o spłacie które przewyższają je 1000% i człowiek ma wrażenie że spłat i opłat nie ma końca. \r\nPodam jeden z przykładów: Zlikwidowałem kartę kredytową i tego samego dnia spłaciłem całe zadłużenie saldo na rachunku wynosiło 0,00zł. \r\nPo miesiącu zaczęły przychodzić wyciągi z kolejnym zadłużeniem na karcie i kolejnymi odsetkami do spłaty. Wpłaciłem bo w biurze poinformowano mnie że to stara opłata którą przegapiłem i jak to wpłacę to już żadnych opłat nie będzie. \r\nBŁĄD !!! bo za kilka tygodni dostałem kolejny wyciąg który poinformował mnie o kolejnym zadłużeniu na karcie (PRZYPOMINAM ! że wypowiedzenie umowy karty Kredytowej złożyłem 6 tyg. temu) tym razem wciskano mi że to opłata za powiadomienie mnie o nieterminowej spłacie karty (PRZYPOMINAM !!! że kartę spłaciłem do 0zł przy wypowiedzeniu umowy) \r\nTo jest chory system Bankowy a przynajmniej w tym Banku. \r\nTo nie pierwsza taka sytuacja która mnie spotkała ze strony tego Banku i ich obowiązujących opłat, naliczania prowizji i innych. \r\n\r\nRadzę TRZYMAĆ SIE Z DALA OD TEGO BANKU \r\n\r\nDzwoniąc na infolinie bądź idąc do placówki załatwiając takie sprawy polecam nagrywanie rozmów bo za kilka dni wyprą się wszystkiego !!! i będą wmawiać że to oni maja racje a klient jest GŁUPI i ma płacić ! \r\nMnie za każdym razem informowano ŻE JAK TERAZ ZAPŁACĘ TO JUZ WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE I NIE BĘDZIE DODATOWYCH OPŁAT. BZDURA !!! PROSZĘ mieć bardzo ograniczone zaufanie do tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Znowu zmiany. Ciekaw jestem po co? Chyba tylko aby klient nie wiedział o co chodzi. Gratuluję. Chyba będzie trzeba się wycofać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego banku. Okrada on swoich klientów, stosuje niezgodne z prawem zapisy w umowach, zwłaszcza kredytowych. Strzeżcie się Państwo tego banku! Poczytajcie, co się dzieje z Polsce; ilu klientów tego, oraz innych banków, jest niezadowolona, delikatnie mówiąc: manifestacje, załamania nerwowe, egzekucje oraz wyroki skazujące banki.... Przed podpisaniem umowy prześledźcie Państwo chociażby informacje na stronie Stowarzyszenia Stop Bankowemu Bezprawiu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank, a zwłaszcza totalnie NIEKOMPETENTNYCH pracowników infolini. Mam tam rachunek od początku jego istnienia i za chwilę go zamykam. Zrobiłam przelew zagraniczny, ale zdziwiłam się bo nie zostały ściągniete za niego środki ani przelew nie widniał w żadnej zakładce typu historia przelewów, czy histroia przelewów walutowch itd w związku z czym skontaktowałam się z mlinią. Pani ,,specjalistka" poinformowała mnie, że przelew nie został wykonany bo nie zostały ściągniete środki i również nie widnieje w systemie, który ona właśnie ogląda, kazała ponownie zrobić przelew i jednocześnie poinstruowała mnie, w której zakładce w przyszłości szukać takich przelewów. Po wykonaniu po raz kolejny przelewu walutowego, okazało się, że jednocześnie zostały wykonane dwa - ten, który właśnie zrobiłam i ten zrobiony dzień wcześniej. Skontaktowałam się ponownie z mlinią i od drugiej pani dowiedziałam się, że ten pierwszy przelew był w trakcie realizacji ( dostęp do podglądu ma TYLKO pracownik a użytkownik konta nie - mądre i logiczne!) i ,,specjalistka", z którą wcześniej rozmawiałam sprawdzała nie tam gdzie trzeba i błędnie poinformowała mnie gdzie szukać przelewów walutowych, usłyszałam, że wina leży po stronie ,,specjalistki". Złożyłam reklamację, na której rozpatrzenie bank ma bagatela 30 dni i niestety nikogo nie obchodzi, że zdublowana kwota była przeznaczona właśnie na miesiąc życia mojej rodziny, poinformowano mnie, że skoro mam problemy finansowe z tego tytułu to zawsze mogę poprosić odbiorcę o przelanie nadpłaty a to, że stracę pieniądze za 2 przelewy i podwójne przewalutowanie to już nie ich problem. Farsa nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do niedawna wszystko działało bez zarzutów. Niestety od pewnego czasu pasmo problemów i poirytowania. Zdecydowanie odradzam zwłaszcza jak ktoś ma konto na współwłaściciela! Kredyt odnawialny bez problemu można wziąć przez telefon w kilka min. Natomiast żeby wyłączyć dodatkowe ubezpieczenie trzeba pofatygować się osobiście do placówki...oczywiście ze współwłaścicielem. Ja udałam się z pełnomocnictwami poświadczonymi notarialnie i nie udało mi się załatwić sprawy. Odradzam, nie polecam, omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z gorszych banków. Przetrzymuja pieniądze nie swoje nawet do tygodnia czasu. Przelew od pracodawcy poszedł koledzy mieli już pieniądze na koncie, w innych bankach .A ja nadal czekalem. Bank schodzi na dno i nie polecam. Przeniosłem się do innego banku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam z multibankiem od początku jego istnienia. Prosta obsługa przez internet, grzeczni pracownicy na infolinii, negocjowalne lokaty, jednym słowem klasa. Po połączeniu wszystko się zmieniło. Pracownicy na infolinii (zwłaszcza chłopcy - bo ich styl rozmowy nie wskazuje, że to ktoś dojrzały) to, nie zawaham się użyć stwierdzenia chamy. Klient to dla nich idiota, który nie wie do czego służy komputer. Są w czasie rozmowy zniecierpliwieni i robią wszystko, żeby jak najszybciej pozbyć się namolnego klienta. Oferty na stronach internetowych są nieaktualne a nowy interfejs wygląda jak gra dla małolatów. Nie wiem w jaki target celuje obecny mbank, ale mam wrażenie, że chce podebrać BPH tych z siłki (co to bez napinki wyciskają), bo ja się tam czuję jak intruz i nie zamierzam zostać dłużej niż załatwienie formalności w innym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Burdel do n-tej potęgi! Sprawa dla prawników i KNF-u. W ostatnim czasie: Dwa razy ściągnięty przelew za to samo, zły przelicznik walutowy (niezgodny z kursem Visy), na koncie pieniądze, które przyszły nie wiadomo od kogo, bo w historii nie ma przelewu na tę kwotę, aktywna karta płatnicza, która dawno straciła ważność itp., itd. A próby interwencji? Rozmowy z absolutnie niekompetentną panienką, która usiłowała mnie (a jestem finansistą) przekonać, że to ja robię błędy w czytaniu strony serwisu! A potem, po przesłaniu PrintScreenów powiedziała, bym przyjechał do placówki banku i osobiście złożył reklamację! To jakiś horror i kompletne ignorowanie klienta. Odradzam i przestrzegam, a ponieważ moja opinia jest RZETELNA podpisuję się pełnym imieniem i nazwiskiem Zbigniew Pietroń skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy serwis transakcyjny "mBanku" - TOTALNA PORAŻKA. To co kiedyś było jasno skompresowane na kilku stronach z łatwym przeglądem wszystkich kont, kontrahentów, operacji i ich wyników, zostało rozciągnięte na kilkudziesięciu stronach z kolejnymi zakładkami do zakładek. Na nie działającą możliwość wykonania przelewów do US "konsultant" zaproponował mi zmianę przeglądarki, czego oczywiście nie zrobię, a o konieczności takiej zmiany nikt mnie wcześniej nie powiadomił. Dojrzewam do zmiany "banku". Ciekaw jestem jak inni użytkownicy oceniają zmiany, które w przesłanym do mnie mailu zostały opisane jako mające ułatwić korzystanie z serwisu. Ilość straconego czasu na poszukiwania danych pomnożona przez ilość osób zmuszonych wprowadzenia tych zmian będzie gigantyczna. Ale to mBank ma w..........głębokim poważaniu. Home pozostawił swój stary serwis szanując swoich klientów, którzy się do niego przez lata przyzwyczaili. Na razie dostęp mi zablokowali bo dwa okienka [zaloguj się]na tej samej stronie służą do czego innego i oczywiście o pomyłkę nie trudno. Jestem ciekaw kiedy mi odblokują i w jakim trybie. Kiedy dopytywałem "konsultanta" o niezrozumiałe dla mnie operacje na kontach postanowiłem sprawdzić gdzie ponoć automatycznie są przenoszone nadwyżki środków na wskazane konta, ale tam ich nie znalazłem, a potem bach i pozbawiłem się ( a może pozbawiono mnie ) dostępu do serwisu i już niczego sprawdzić nie mogę. Czas na emeryturę. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki istnieje!! mBank oferuje otwarcie konta przez internet tylko po to, aby je później zablokować błędem "Rachunek odbiorcy lub nadawcy nie jest w pełni aktywny.". Oczywiście pracownicy udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jeżeli wpłaciłeś pieniądze, musisz na nie czekać 30-45 dni. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
mBank to największe dziadostwo jakie może istnieć w polsce, obsługa totalnie niekompetetna, a mam konto w tym banku ponad 10 lat bardzo się zmienili na .... gorsze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czytam wasze opinie, i aż mi się wierzyć nie chcę. \r\nW mBanku w Szczecinie (w biurowcu Lastadia, na nabrzeżu) obsługa jest perfekcyjna. Aż chce się przychodzić :) Przy wejściu znajduje się osoba, coś w stylu recepcji. Osoba wita gości, oraz pyta się w czym może pomóc. Czekając na konsultanta, pracownika, który załatwi moją sprawę, obsługa proponuje kawę, herbatę, wodę. A gdy jest sezon, można zostawić u nich kurtkę czy płaszcz. Rozmawia się indywidualnie, w osobnych salach rozmów. \r\nW skrócie, naprawdę polecam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię