mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Podobnie jak Wanda kilka wpisów niżej, zastanawiam się skąd tyle negatywnych wpisów? Zresztą przeglądając opinie o innych bankach jest podobnie. Myślę że ludzie komentują głównie wtedy, gdy są niezadowoleni, by dać upust złości i frustracji. Ci zadowoleni na ogół się w ogóle nie odzywają. Szkoda, bo wiarygodność opinii internetowych jest kiepska. Ja należę do wieloletnich zadowolonych klientów mBanku. Nawet polubiłem ich nowy interfejs, choć początkowo mi mocno nie leżał. Świetny i intuicyjny interfejs na smartfon. Opłaty są bo muszą być, żaden bank nie jest instytucją charytatywną. Czasem nawet pozytywnie czymś nowym zaskoczą - od niedawna można przelewać bezpłatnie z konta eurowego. Infolinia działa w miarę sprawnie. Polecam bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wystawili mi rachunek na 200zł za kartę, której nigdy nie otrzymałem i nigdy nie aktywowałem. Nowym klientom proponują lepsze warunki niż starym. Ja byłem u nich prawie 20lat. Nie ma z kim rozmawiać. Dramat i typowo niemieckie traktowanie Polaków. Wypowiedziałem im umowę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
karta która miała być darmowa (zapewnienia Pana w oddziale) kazała sie kosztować 200 zł NIE POLECAM TYCH ZŁODZIEJI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam bardzo pozytywne odczucia. Obsługę i wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta oceniam na 5. Konto mam tam od dłuższego czasu i nigdy nie miałem żadnych problemów. Mają bardzo intuicyjną aplikację na telefon, co ja bardzo cenię bo to bardzo usprawnia mi robienie przelewów. Teraz rozważam jeszcze otwarcie tam konta firmowego, bo startuję z własnym biznesem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na stronie mBanku jest opisane jak wykonać darmowy przelew wewnętrzny walutowy. Przed zatwierdzeniem przelewu SWIFT była informacja, że zostanie wykonany za 0,00 EUR. Po zaksięgowaniu przelewu została dodatkowo ściągnięta prowizja w wysokości kilkudziesięciu złotych. Jeśli ktoś chce otwierać konta walutowe i na nich operować - wystrzegać się mBanku - po takiej sytuacji traci dla mnie wiarygodność jako partner biznesowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompletnie nieprzygotowani pracownicy w placówkach. Zależnie do jakiego punktu pójdziecie, taką odpowiedź na dany temat otrzymacie, przez to nie sposób dowiedzieć się prawdy o ofercie banku. Raz lokata jest dostępna tylko w placówce, kiedy indziej w internecie, a koniec końców nie działa system wniosków i lokaty założyć się nie da. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w mbanku kredyt hipoteczny oraz ror i konto walutowe, które służą tylko do obsługi tego kredytu. Wydawałoby się, że w tak prostym układzie nie powinno być żadnych problemów, niestety, od lat muszę wykazywać nieustającą czujność, bo jeżeli tylko ją tracę, to bank natychmiast mnie skubie na drobne kwoty. 1/ Musiałam walczyć, żeby nie mieć karty płatniczej do ror - oczywiście dodatkowo płatnej. 2/ Bank co roku usiłuje wcisnąć mi swoją polisę ubezpieczeniową, która jest kilka razy droższa niż ta, którą proponuje mi agent. Co roku przesyłam do banku swoją, co roku okazuje się że nie dopełniłam formalności (za każdym razem innych), zaczynają mi potrącać składki swojego ubezpieczenia, a ja co roku składam reklamację. Wygląda to trochę jakby bank liczył, że kiedyś mi się znudzi. 3/ Kilka miesięcy temu ktoś wydzwaniał do mnie, żebym zmieniła swój ror na jakieś super konto, lepsze, bez opłat. Wydawało mi się to bardzo dziwne, więc się nie zgodziłam, ale moja znajoma uległa i teraz oczywiście dodatkowo płaci, sama już nie wie za co. Trochę to wszystko żałosne, czuję się jakbym miała do czynienia nie z godną zaufania instytucją, ale z drobnym złodziejaszkiem, który wyciąga mi z portfela po 30 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mój rachunek został zablokowany (komunikat rachunek nie w pełni aktywny) z niewidomych dla mnie przyczyn skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak widze wiekszosc osob krytycznie wypowiada sie o mBanku. To chyba wynika z faktu, ze nie musiało korzystać z usług np. HSBC czy innego archaicznego miedzynarodowej instytucji tego typu. Dla osoby rozumiejącej technologię, stosunkowo młodej, mBank jest prawdopodobnie jednym z najlepszych banków na świecie. Posiadam w nim konto od ok. 10 lat i ani przez sekundę nie żałowałem. Wszystko działa, wszystko co potrzebne da się załatwić nie wychodząc z domu, po prostu bajka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bez problemów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety po wielu latach korzystania z usług mBanku w dniu dzisiejszym wypowiedziałam umowę o rachunek. Powód: mBank nalicza opłaty (6 zł/miesiąc) za kartę nieaktywną, którą wysyłają listem zwykłym i która może nie trafić do klienta a i tak będzie musiał za nią zapłacić. Kiedyś to był dobry bank, ale dziś nie mogę inaczej określić metod ich działania inaczej, niż KRADZIEŻ. Banda złodziei. Nie dajcie się nabrać!!! Są dużo lepsze banki. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kiepska obsługa, słabe promocje, nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem od prawie poczatku i zawsze oczekuje zmian z niecieprliowscia poniewaz jako jedyni mBank idzie z duchem czasu i wyprzedza technologicznie konkurencje, z takiego rachunku korzysta sie z przyjemnościa, wszystko mam za zero do tego obsługa z kazdego miejsca online. polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
polecam, współpracuje prawie od samego początku będąc przy tym aktywnym posiadaczem wielu produktów - zawsze świadomie z nich korzystam i nigdy mnie nic nie zaskoczyło, gdy mam wątpliwości to kontaktuje się z mLinią. Proponują fajne dopracowane rozwiązania jak apka mobilna czy serwis - trudno szukać dorównań w innych bankach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Prowadzę firmę i liczyłam na jakieś oferty z banku. A tutaj każdy wniosek odrzucają bez podania przyczyny, opłaty i prowizje jak z kosmosu, pracownicy mają klienta głęboko w d.... Odradzam ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W mBanku mam konto pierwszego wyboru (tu wplywa wynagrodzenie, to mam karte do konta). Korzystam z konta ok 8 lat. Przez ten czas nie musialem skladac zadnych reklamacji wiec wspolpraca uwazam ze jest OK. Oczywiscie czasami trzeba za cos zaplacic, ale nie spodziewam sie niczego za darmo. Aczkolwiek wiekszosc i tak jest za darmo. Czasami trzeba cos zalatwic. Nie lubie chodzic po placowkach wiec dzwonie na infolinie. Sprawy zalatwiane sa od reki. Ja polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie rozumiem negatywnych opinii, w moich oczach to dobry bank z ciekawymi ofertami a zdziwienie naliczoną opłatą wynika w wypowiedziach kompletnym brakiem wiedzy o produkcie/cenniku, to jak iść do restauracji najeść się do syta a później bycie zaskoczonym że trzeba zapłacić rachunek.. korzystam aktywnie z większości produktów i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka, rzadko kontaktuje się z mLinią ewentualnie z ekspertem online - czat aby zapoznać się z ofertami. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wyobraźcie sobie, że dziś byłam poprosić w mkiosku w silesi w Katowicach o to aby mi wydrukowali wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy a kobieta się mnie spytała czy zmieszczę się na 5 kartkach bo ma pozwolenie od szefa, że może tylko na tylu wydrukować (tak jakby dziennie ryze liczyli przed zamknięciem), i że ona robi mi przysługę, że mogę się zalogować na jej komputerze... chwila ale to ona jako pracownik mbanku powinna sie zalogować na moje konto przy pomocy komputera.. Jak oni traktują klienta to jest NIEWIARYGODNE! W mkiosku to nic nie załatwisz niewiem po co to stoi bo jak kobita chce komuś konto założyć skoro ma wyliczane kartki papieru.. NIEWIARYGODNE! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem tam konto od początku istnienia i było naprawdę tanio i fajnie. Teraz od około 2 lat to tylko mogę powiedzieć jedno: złodzieje. Za wszystko płacisz kupę szmalu, prowizje liczone z kosmosu, potrafią naliczyć nawet dwa razy za jedną operację. Reklamacje - a co to jest? W mbanku tylko oni mają rację i klienta głęboko w d**ie, no i czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku, reklamacji masakra. Dodzwonić się? Jak się uda to mają swoje regułki i wychodzi, że jesteś idiotą :) Kredyty na maksymalnym procencie i wmawiają wam, że to super okazja. Non stop telefony z ofertami.... Ja na szczęście już nie jestem ich klientem. Mam konto za free, prostą aplikację mobilną i internetową. Żałuję tylko jednego - że tak późno skończyłem z nimi współpracę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam\r\nRadze Państwu trzymać się od tego banku z daleka a mianowicie od Kart Kredytowych w tym Banku \r\nTotalna porażka opłaty są po prostu z kosmosu, naliczanie opłat prowizji i wymyślonych przez Bank swoich opłat nie ma końca. Naliczają odsetki od odsetek a do tego dokładają powiadomienia o spłacie które przewyższają je 1000% i człowiek ma wrażenie że spłat i opłat nie ma końca. \r\nPodam jeden z przykładów: Zlikwidowałem kartę kredytową i tego samego dnia spłaciłem całe zadłużenie saldo na rachunku wynosiło 0,00zł. \r\nPo miesiącu zaczęły przychodzić wyciągi z kolejnym zadłużeniem na karcie i kolejnymi odsetkami do spłaty. Wpłaciłem bo w biurze poinformowano mnie że to stara opłata którą przegapiłem i jak to wpłacę to już żadnych opłat nie będzie. \r\nBŁĄD !!! bo za kilka tygodni dostałem kolejny wyciąg który poinformował mnie o kolejnym zadłużeniu na karcie (PRZYPOMINAM ! że wypowiedzenie umowy karty Kredytowej złożyłem 6 tyg. temu) tym razem wciskano mi że to opłata za powiadomienie mnie o nieterminowej spłacie karty (PRZYPOMINAM !!! że kartę spłaciłem do 0zł przy wypowiedzeniu umowy) \r\nTo jest chory system Bankowy a przynajmniej w tym Banku. \r\nTo nie pierwsza taka sytuacja która mnie spotkała ze strony tego Banku i ich obowiązujących opłat, naliczania prowizji i innych. \r\n\r\nRadzę TRZYMAĆ SIE Z DALA OD TEGO BANKU \r\n\r\nDzwoniąc na infolinie bądź idąc do placówki załatwiając takie sprawy polecam nagrywanie rozmów bo za kilka dni wyprą się wszystkiego !!! i będą wmawiać że to oni maja racje a klient jest GŁUPI i ma płacić ! \r\nMnie za każdym razem informowano ŻE JAK TERAZ ZAPŁACĘ TO JUZ WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE I NIE BĘDZIE DODATOWYCH OPŁAT. BZDURA !!! PROSZĘ mieć bardzo ograniczone zaufanie do tego banku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię