mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Byłam zadowolona, dopóki nie zaczęli zmian z bankomatami - nagle się okazało, że mało który jest bezpłatny. Pozostałe sprawy - OK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto oraz kartę kredytową w mbanku. Złożyłem wniosek o rezygnację z karty - cały proces rezygnacji trwa 3 miesiące, w międzyczasie (po złożeniu wniosku) bank naliczył opłatę roczną (z góry) 70 zł. Tak więc muszę zapłacić za cały następny rok korzystania z karty mimo, że karta jest nieaktywna. Bank nie zgodził się na anulowanie opłaty. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mBank nowy Oddział korporacyjny we Wrocławiu przy Placu Jana Pawła II. No cóż, oddział piękny, jednak "piękniejszą" wizytówkę wystawiają pracownicy banku z identyfikatorami na szyi, którzy palą papierosy na chodniku przed placówką... Naprawdę nie ma dla nich wyznaczonego miejsca do palenia? Abstrahuję już od kwestii samego wizerunku banku jaki wystawiają mu "kopciuchy-śmierdziuchy", chodzi mi przede wszystkim o fakt, że nie mam ochoty wąchać tego smrodu, a wąskie przejście powoduje, że nie ma za bardzo możliwości ominięcia palaczy, a niestety, przechodząc obok, trafiam na kłęby śmierdzącego dymu, co nie jest przyjemne... Nie jest to sytuacja jednorazowa, stąd niniejsza uwaga. Pozdrawiam i życzę realizacji planów sprzedażowych. Aneta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIGDY ALE TO NIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEGO BANKU !!!!!!!!!!! W RAZIE KŁOPOTÓW FINANSOWYCH ONI JAKO PIERWSI WBIJĄ WAM PRZYSŁOWIOWY GWÓŹDŹ DO TRUMNY CHORE PROWIZJE, PROWIZJE OD PROWIZJI I OPŁATY Z KOSMOSU O KTÓRYCH NIE DOWIESZ SIĘ PRZY PODPISYWANIU UMOWY MAJĄC PIENIĄDZE NA RACHUNKU POWIĄZANYM NALICZAJĄ OPŁATĘ 45 PLN ZA BRAK ŚRODKÓW NA KONCIE W SUMIE KOSZT PROWIZJI JEST DROŻSZY NIŻ SAMA RATA NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat naliczają opłaty których nie powinni naliczać (orzeczenie UOKIK). Stosują różne triki aby tylko dobrać się do czyichś pieniędzy. Szczerze odradzam pomimo że byłem klientem tego dziadostwa prawie od początku istnienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jedna wielka tragedia!!! Starałem się o kredyt w tym otóż niby banku w którym mam konto od2 lat .Mimo że wpływy było co miesiąc po ok.5 tyś.wnioski o kredyt są odrzucane nie jestem w bik itp.wiec nie wiem o co biega,chyba że wpływy są za małe?porażka ten bank.Nie polecam!!!Pakuje się i spadam do lepszego? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank przy którym Prowident to spółka prowadząca działalność misyjną . Opłata za przelew internetowy 1,50 . Nawet przelew wewnętrzny. Kredyty obłożone są takimi opłatami dodatkowymi ze ze Stanisław Bareja nie byłby w stanie tego wymyślić . Spready walutowe przy prowadzeniu rachunki w obcej walucie droższe średnio o 10 % w stosunku np. do Alior Banku . W przypadku kredytu odnawialnego płaci się co roku prowizję za przyznanie , płaci się odsetki za korzystanie z tej Lini kredytowej , ale płaci się tez jak się z niej nie korzysta!!!! W kategorii zdzierstwa z klienta reprezentują ten sam poziom co Idea Bank. Lepiej omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wypowiedziałem umowę, tragedia z tym mBankiem lub parabankiem. Obsługa totalna ignorancja, a ich szybki kredycik na dowód to jawny przekręt reklamowy. Nie polecam nawet wrogowi mBank!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w mbanku już trzeci rok i czasem zastanawiam się, czy jest to najlepsze konto dla mnie. Wtedy porównuję je z innymi i zawsze wychodzi mi, że najlepsze :) Po prostu nie widzę sensu płacić za coś, co w mbanku mam za darmo. Czasem trzeba spełnić jakąś zależność, jak liczba transakcji, żeby konto było darmowe, ale to nie są jakieś wygórowane cele. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze dziadostwo w jakie można wpaść. Ich szybkie kredyty w 15 minut to bajka nic więcej. Oszukują jak tylko idzie!!! Dzisiaj wypowiedziałam umowę!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podobnie jak Wanda kilka wpisów niżej, zastanawiam się skąd tyle negatywnych wpisów? Zresztą przeglądając opinie o innych bankach jest podobnie. Myślę że ludzie komentują głównie wtedy, gdy są niezadowoleni, by dać upust złości i frustracji. Ci zadowoleni na ogół się w ogóle nie odzywają. Szkoda, bo wiarygodność opinii internetowych jest kiepska. Ja należę do wieloletnich zadowolonych klientów mBanku. Nawet polubiłem ich nowy interfejs, choć początkowo mi mocno nie leżał. Świetny i intuicyjny interfejs na smartfon. Opłaty są bo muszą być, żaden bank nie jest instytucją charytatywną. Czasem nawet pozytywnie czymś nowym zaskoczą - od niedawna można przelewać bezpłatnie z konta eurowego. Infolinia działa w miarę sprawnie. Polecam bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wystawili mi rachunek na 200zł za kartę, której nigdy nie otrzymałem i nigdy nie aktywowałem. Nowym klientom proponują lepsze warunki niż starym. Ja byłem u nich prawie 20lat. Nie ma z kim rozmawiać. Dramat i typowo niemieckie traktowanie Polaków. Wypowiedziałem im umowę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
karta która miała być darmowa (zapewnienia Pana w oddziale) kazała sie kosztować 200 zł NIE POLECAM TYCH ZŁODZIEJI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam bardzo pozytywne odczucia. Obsługę i wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta oceniam na 5. Konto mam tam od dłuższego czasu i nigdy nie miałem żadnych problemów. Mają bardzo intuicyjną aplikację na telefon, co ja bardzo cenię bo to bardzo usprawnia mi robienie przelewów. Teraz rozważam jeszcze otwarcie tam konta firmowego, bo startuję z własnym biznesem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na stronie mBanku jest opisane jak wykonać darmowy przelew wewnętrzny walutowy. Przed zatwierdzeniem przelewu SWIFT była informacja, że zostanie wykonany za 0,00 EUR. Po zaksięgowaniu przelewu została dodatkowo ściągnięta prowizja w wysokości kilkudziesięciu złotych. Jeśli ktoś chce otwierać konta walutowe i na nich operować - wystrzegać się mBanku - po takiej sytuacji traci dla mnie wiarygodność jako partner biznesowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompletnie nieprzygotowani pracownicy w placówkach. Zależnie do jakiego punktu pójdziecie, taką odpowiedź na dany temat otrzymacie, przez to nie sposób dowiedzieć się prawdy o ofercie banku. Raz lokata jest dostępna tylko w placówce, kiedy indziej w internecie, a koniec końców nie działa system wniosków i lokaty założyć się nie da. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w mbanku kredyt hipoteczny oraz ror i konto walutowe, które służą tylko do obsługi tego kredytu. Wydawałoby się, że w tak prostym układzie nie powinno być żadnych problemów, niestety, od lat muszę wykazywać nieustającą czujność, bo jeżeli tylko ją tracę, to bank natychmiast mnie skubie na drobne kwoty. 1/ Musiałam walczyć, żeby nie mieć karty płatniczej do ror - oczywiście dodatkowo płatnej. 2/ Bank co roku usiłuje wcisnąć mi swoją polisę ubezpieczeniową, która jest kilka razy droższa niż ta, którą proponuje mi agent. Co roku przesyłam do banku swoją, co roku okazuje się że nie dopełniłam formalności (za każdym razem innych), zaczynają mi potrącać składki swojego ubezpieczenia, a ja co roku składam reklamację. Wygląda to trochę jakby bank liczył, że kiedyś mi się znudzi. 3/ Kilka miesięcy temu ktoś wydzwaniał do mnie, żebym zmieniła swój ror na jakieś super konto, lepsze, bez opłat. Wydawało mi się to bardzo dziwne, więc się nie zgodziłam, ale moja znajoma uległa i teraz oczywiście dodatkowo płaci, sama już nie wie za co. Trochę to wszystko żałosne, czuję się jakbym miała do czynienia nie z godną zaufania instytucją, ale z drobnym złodziejaszkiem, który wyciąga mi z portfela po 30 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mój rachunek został zablokowany (komunikat rachunek nie w pełni aktywny) z niewidomych dla mnie przyczyn skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak widze wiekszosc osob krytycznie wypowiada sie o mBanku. To chyba wynika z faktu, ze nie musiało korzystać z usług np. HSBC czy innego archaicznego miedzynarodowej instytucji tego typu. Dla osoby rozumiejącej technologię, stosunkowo młodej, mBank jest prawdopodobnie jednym z najlepszych banków na świecie. Posiadam w nim konto od ok. 10 lat i ani przez sekundę nie żałowałem. Wszystko działa, wszystko co potrzebne da się załatwić nie wychodząc z domu, po prostu bajka. skomentuj opinię »
Dodaj opinię