mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dałam się złapać jak jakaś naiwna. Zdecydowałam się na mBank, bo konto za darmo, można założyć i zażądać zamknięcia przez internet, opłata za kartę to 4 zł (ok. połowę tego, co płaci się za kartę w kilku innych dużych bankach) albo kilka transakcji kartą, żeby była za darmo (można się zmieścić nawet w kilkunastu złotych). Ale... Wydzwaniają o wszystko - - zaczniesz wypełniać podanie o kredyt / pożyczkę, ale widzisz, że zostanie odrzucony, bo nie spełniasz wymogów, wiec się wycofujesz - zaraz telefon w sprawie wniosku i tak za każdym razem, cokolwiek się na swoim koncie ruszy; proste, że jakbym miała wątpliwości, sama bym zadzwoniła lub zamówiła rozmowę z konsultantem. - uciążliwe kontakty z ofertami (z mojego drugiego banku tak nie męczą, a klient nie czuje się zaniedbany) Poważne problemy zaczynają się, kiedy pojawia się problem - PROBLEM KLIENTA Z JEGO WŁASNYMI PIENIĘDZMI. mBank umożliwia darmowe wypłaty (lub z małą prowizją) m.in z bankomatów PlanetCash (w moim przypadku taki bankomat jest przy jednym z innych banków). Do pewnego momentu nie było problemów, aż tu nagle, przy wypłacie niezbyt dużej (ale dla mnie to życie przez 7-10 dni), bankomat kasy nie wypłacił. Kasa została zablokowana na koncie - wg info z konta na tydzień. Wg "eksperta" z chatu mBanku, może to potrwać nawet dwa tygodnie, a składanie reklamacji nie przyspieszy sprawy! A reklamację najlepiej składać po zdjęciu blokady (czy to wskazówka, że pieniądze do mnie z dużą dozą prawdopodobieństwa nie wrócą?!) Z kolei ze strony konsultant a z mlinii spotkałam się z chamstwem i postawą: "Ty mi klientko możesz naskoczyć, a ja i tak Ci pomóc nie mogę". Po co są ci konsultanci, jeśli ważniejszy jest system, a regulamin nie przewiduje, że bankomat polecany przez mBanknie wypłaci komuś ostatnich pieniędzy na dany miesiąc. Konsultanta to nie obchodzi i nie chciał dać kontaktu do osoby, którą to by obchodzić mogło. Z tego wynika, że konsultanci są tu przede wszystkim do przeprowadzania przez wnioski kredytowe (zysk banku na spłatach). Stosunek mBanku do klientów nadaje się do zgłoszenia do Rzecznika ds. Konsumenta. Absolutnie nie polecam. wszystko wygląda pięknie aż do pierwszego problemu. Niestety, problem z bankomatem może się zdarzyć każdemu przynajmniej raz w życiu (im dłużej używamy karty, tym bardziej prawdopodobne, ze to się kiedyś zdarzy) i wtedy bankowi nie zależy na jak najszybszym wyjaśnieniu sprawy, bo nie liczy się z tym, że klient może mieć nóż na gardle skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna infolinia. Długie oczekiwanie na połączenie. Po 1,5 godzinie udało mi się odblokować konto. Konsultanci mało kompetentni. Nie potrafią wytłumaczyć jak użyć podanych haseł, aby odblokować konto, każdy radzi co innego. Za szóstym razem (w przybliżeniu) wreszcie Pani rzeczowo poradziła mi co mam zrobić i jak użyć podanych informacji, aby uzyskać dostęp do konta. W rezultacie nie dowiedziałam się dlaczego konto zablokowano. Zamierzam zmienić bank, bo nie wiadomo kiedy zablokują mi konto ponownie, stracę czas i pieniądze na infolinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM beznajdziejny bank. Na infolinii wszyscy mili i uprzejmi ale NIEKOMPETETNI. Od kilku mcy probuje zamknac karte bez skutku. Przestrzegam kazdego nie dajcie sie wciagnac w ich bledne kolo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam dla firm to najgorszy bank, przelew szybki "w zawieszeniu" z powodu prac nad systemem pieniądze nie dotarły od tygodnia ani do kontrahent ani do właściciela, a skasowali za szybki przelew, reklamacja i zwrot zostanie rozstrzygnięta w ciągu 30 dni!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, chcieliśmy wziąć kredyt w tym banku. 2 miesiące składania (zabawy z wnioskami), po drugiej stronie siedzą problemowi "analitycy" którzy szukają durnego brakującego krzyżyka aby tylko spowolnić i utrudnić proces kredytowy. Wzięliśmy kredyt w konkurencyjnym banku który potrzebował 2-3 tygodnie ze wszystkim bezproblemowo. W mBanku pracują ludzie którzy powinni zostać zwolnieni ponieważ psują tylko tą markę. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, mBank jest najlepszym bankiem pod względem bezpieczeństwa, funkcjonalności, obsługi oraz stawek opłat. Od lat korzystam z ich usług (mam 2 konta) i nigdy nie dostałem przelewu później niż jest to deklarowane i nie zdarzyło mi się, żeby bank pobrał mi jakąkolwiek prowizję, o której nie wiedziałem. Konto od 8 lat nie kosztuje mnie nic. W dodatku mają bardzo dobre warunki kredytów i dodatkowych usług. Nie zdarza mi się wystawiać opinii, ale otworzyłem w tym roku konta w 2 kolejnych bankach (przyczyna nieistotna): Millenium - najbardziej denerwujące jest to, że księgują płatności i przelewy z 2-3 dniowym opóźnieniem ING - totalnie nieczytelna strona internetowa i słaba obsługa, a kasę dostałem 2 dni później niż powinienem. Za pół roku likwiduję konta w Millenim i ING i wszystkie przerzucam do mBanku. Spokój i komfort nie maja ceny (a tu w dodatku jest za darmo) skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich i uważam że ten bank to jeden wieli bubel . Założyłem konto przez Payback dzięki otwarciu konta przez strone payback miałem dostać 3 tyś punktów i i zamówieniu karty z mbanku mogę zbierać dodatkowe punkty payback , poszedłem do placówki przy okazji pytając o kredyt na firmę , kobieta zaproponowała mi otwarcie konta firmowego do tego mojego indywidualnego w raz saldem debetowym do 30 tyś potrzebowałem między 35/40 tyś zł ale 30 tyś nie pogardzę kupię tańszy samochód ale mi nie przyznano . Więc postanowiłem konto firmowe zamknąć co mi inna pani uczyniła informując że w ciagu 30 dni konto zostanie zamknięte i karta przestanie być aktywna zdziwiło mnie bo mam jeszcze konto indywidualne i co będę bez karty do konta i co się okazało ta pani wtedy mój wniosek z payback " wyrzuciła " do kosza nie dała do podpisu , a otwarła nowe konto + otwarła konto firmowe ja nie byłem tego świadomy po powrocie do domu coś numer wniosku z emaila od payback jak i numer wniosku z banku mi się nie zgadzał. Gdy odkryłem te OSZUSTWO z strony pracownicy banku kazałem natychmiast zamknąć konto bo i tak punktów nie będę mógł zbierać napisałem do centrali banku podając imiona nazwiska godziny itd. oraz całej sytuacji OSZUSTWA jakiej dopuściła się ta pani i zadałem pytanie wprost CZY TA PANI NIE DAJĄC MI MOJEJ UMOWY A OTWIERAJĄC NOWE KONTA DOSTAŁA JAKIEŚ PIENIĄDZE ŻE " PRZYCIĄGŁA " NOWEGO KLIENTA ?? Bank miał do 30 dni zamknąć konto uczynił to po kolejnej mojej interwencji czyli po 34 dniach a odpowiedź na moją skargę też ponad mies. czekania oni mają czas pewnie gdybym nie interweniował to bym nie dostał odpowiedzi , a odpowiedź była uwaga : Z powodu problemów technicznych zostały otworzone nowe konta , że rozumieją moje rozczarowanie , pracownik nie działał w złej wierze i tej pani przekazali odpowiednie uwagi . Śmiech na sali Człowiek zakłada konto przez internet przychodzi do banku podpisać konkretną umowę , a dostaje inną nie będąc informowany o problemach technicznych jak to nazwali , jedyny pozytyw że bank wystąpił do PAYBACK o to że po mimo iż nie mam u nich konta jednak mi naliczył te 3 tyś punktów . ZAPISZCIE SOBIE NUMER WNIOSKU JAK ZAKŁADACIE PRZEZ INTERNET BO BĘDZIECIE MIELI JAK JA ŻE KOBIETA OTWIERA ZUPEŁNIE INNE NOWE KONTO i nie wierze w to że otwierając komuś konto nie dostaje się jakiś bonusów / premii skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko jest super dopóki nie chcesz czegoś zareklamować. Wtedy zaczyna się czeski film. Doradca klienta co innego a infolinia co innego. Ja robię z siebie idiotę. Odradzam ten bank. Brak chęci pomocy w spornych sytuacjach. Spłacam zadłużenie i uciekam z Mbanku.\r\n skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, wraz z moją dziewczyną od lat korzystamy z usług mBanku. Pewnego razu gdy po raz kolejny zobaczyłem na bilingu opłatę za wypłatę gotówki w bankomacie, powiedziałem dosyć tego i postanowiłem poszukać innego banku w darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów... Nie będę zanudzał, przeprosiłem się z mBankiem i nie korzystam bez potrzeby z dziwacznych bankomatów bez potrzeby lub płace plastikiem. Jeśli szukasz banku do użytku codziennego, płacenia za aukcje czy odbioru płatności to śmiało polecam mBank. Chcesz dostać stówkę? wpisz "dajstowke" we wniosku lub podaj pracownikowi banku, dzięki temu ja też coś dostanę Szczerze polecam, powodzenia :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jakis haker w mBanku skasowal mi cala historie konta dolarowegi i euro\r\nKonsultanta twierdzi, ze zadnych opercaji nigdy na tym koncie nie wykonywalam\r\nA chocby w styczniu wyplacilam 2500 dolarow\r\nKazala mi przejrzec komputer pod kontem wirusow\r\nNiech swoj przejrzy skoro moich operacji nie ma\r\nBoje sie, ze haker skasuje mi operacje zlotowkowe a wtedy czarna dziura\r\nJak udowodnic wtedy, ze cokolwiek sie zaplacilo?\r\nDawno juz myslalam o wyemigrowaniu kiedy zginely mi przelewy na telefon\r\nTeraz stracilam dane kontrahentow. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam zadowolona, dopóki nie zaczęli zmian z bankomatami - nagle się okazało, że mało który jest bezpłatny. Pozostałe sprawy - OK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto oraz kartę kredytową w mbanku. Złożyłem wniosek o rezygnację z karty - cały proces rezygnacji trwa 3 miesiące, w międzyczasie (po złożeniu wniosku) bank naliczył opłatę roczną (z góry) 70 zł. Tak więc muszę zapłacić za cały następny rok korzystania z karty mimo, że karta jest nieaktywna. Bank nie zgodził się na anulowanie opłaty. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mBank nowy Oddział korporacyjny we Wrocławiu przy Placu Jana Pawła II. No cóż, oddział piękny, jednak "piękniejszą" wizytówkę wystawiają pracownicy banku z identyfikatorami na szyi, którzy palą papierosy na chodniku przed placówką... Naprawdę nie ma dla nich wyznaczonego miejsca do palenia? Abstrahuję już od kwestii samego wizerunku banku jaki wystawiają mu "kopciuchy-śmierdziuchy", chodzi mi przede wszystkim o fakt, że nie mam ochoty wąchać tego smrodu, a wąskie przejście powoduje, że nie ma za bardzo możliwości ominięcia palaczy, a niestety, przechodząc obok, trafiam na kłęby śmierdzącego dymu, co nie jest przyjemne... Nie jest to sytuacja jednorazowa, stąd niniejsza uwaga. Pozdrawiam i życzę realizacji planów sprzedażowych. Aneta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIGDY ALE TO NIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEGO BANKU !!!!!!!!!!! W RAZIE KŁOPOTÓW FINANSOWYCH ONI JAKO PIERWSI WBIJĄ WAM PRZYSŁOWIOWY GWÓŹDŹ DO TRUMNY CHORE PROWIZJE, PROWIZJE OD PROWIZJI I OPŁATY Z KOSMOSU O KTÓRYCH NIE DOWIESZ SIĘ PRZY PODPISYWANIU UMOWY MAJĄC PIENIĄDZE NA RACHUNKU POWIĄZANYM NALICZAJĄ OPŁATĘ 45 PLN ZA BRAK ŚRODKÓW NA KONCIE W SUMIE KOSZT PROWIZJI JEST DROŻSZY NIŻ SAMA RATA NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat naliczają opłaty których nie powinni naliczać (orzeczenie UOKIK). Stosują różne triki aby tylko dobrać się do czyichś pieniędzy. Szczerze odradzam pomimo że byłem klientem tego dziadostwa prawie od początku istnienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jedna wielka tragedia!!! Starałem się o kredyt w tym otóż niby banku w którym mam konto od2 lat .Mimo że wpływy było co miesiąc po ok.5 tyś.wnioski o kredyt są odrzucane nie jestem w bik itp.wiec nie wiem o co biega,chyba że wpływy są za małe?porażka ten bank.Nie polecam!!!Pakuje się i spadam do lepszego? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank przy którym Prowident to spółka prowadząca działalność misyjną . Opłata za przelew internetowy 1,50 . Nawet przelew wewnętrzny. Kredyty obłożone są takimi opłatami dodatkowymi ze ze Stanisław Bareja nie byłby w stanie tego wymyślić . Spready walutowe przy prowadzeniu rachunki w obcej walucie droższe średnio o 10 % w stosunku np. do Alior Banku . W przypadku kredytu odnawialnego płaci się co roku prowizję za przyznanie , płaci się odsetki za korzystanie z tej Lini kredytowej , ale płaci się tez jak się z niej nie korzysta!!!! W kategorii zdzierstwa z klienta reprezentują ten sam poziom co Idea Bank. Lepiej omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wypowiedziałem umowę, tragedia z tym mBankiem lub parabankiem. Obsługa totalna ignorancja, a ich szybki kredycik na dowód to jawny przekręt reklamowy. Nie polecam nawet wrogowi mBank!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w mbanku już trzeci rok i czasem zastanawiam się, czy jest to najlepsze konto dla mnie. Wtedy porównuję je z innymi i zawsze wychodzi mi, że najlepsze :) Po prostu nie widzę sensu płacić za coś, co w mbanku mam za darmo. Czasem trzeba spełnić jakąś zależność, jak liczba transakcji, żeby konto było darmowe, ale to nie są jakieś wygórowane cele. skomentuj opinię »
Dodaj opinię