mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja nie mogę narzekać, nie biorę żadnych kredytów, więc z tym problemów nie mam, nie ma żadnych dla mnie ukrytych oplat wszystko jest jasne, konta używam jako konto oszczędnościowe bo mam drugie w PKO i bardzo mi to odpowiada, może kiedyś będzie moim głównym kontem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciągle zmieniają regulaminy.Nie polecam.Kredyt 10 tys.na start dla firm to ściema. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na świecie!!2x nie przeszlam weryfikaqcji swoich danych, mimo ze mam cały takie same!!!Spłaciłam cały kredyt samochodowy i dzwownię po tygodniu, czy już wysłali mi kartę pojazdu?A konsultant na to ,że ja wpłacilam pieniądze ale nie spłaciłam kredytu!!!Bo nie zawiadomiłam ich o wpłacie!Zapytałam,czy nie zaintersowała ichtak wysoka kwota?A ten idiota mówi, że przecież to mogło isc na pozostałe raty. jakie raty, pytam skoro wszystko spłacione!?I tak w kółko!!!Kazali mi doplacic jeszcze 20zł!!!Do odsetek, gdzie nie było już kwoty głównej!Burdel jak diabli!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mają swoje wewnętrzne procedury, o których nie powiadamiają klienta!!!! Dowiadujesz się o nich, gdy chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany!!! Na infolinii twierdzą, że nie muszą powiadamiać klienta o swoich wewnętrznych procedurach, nawet jeżeli są na niekorzyść klienta. JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU I mLEASING!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta na najniższym poziomie. Ochrona danych klientów na podobnym poziomie. Telefony od niemilych konsultantów mimo blokad, później zwodzenie, że blokad nie było.\r\nNie polecam tego banku. Konto mam tam od początku, czyli z 15 lat. Teraz już tylko z lenistwa - nie chce mi się przenosić do innych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dość, że z pozoru darmowe konto nagle kosztuje straszne ilości pieniędzy (opłata za prowadzenie konta, opłata za darmowe korzystanie ze wszystkich bankomatów, opłata za skorzystanie z bankomatów, opłata za wypłatę kwoty niższej niż 100 zł), to jeszcze po zmianie danych (kolejne 15 złotych) karty, które miały przyjść w przeciągu 4 do 5 dni roboczych oczywiście nie przyszły, więc wylądowałam w obcym kraju bez dostępu do własnych środków na koncie. Chyba muszę rozważyć konto walutowe w innej placówce. Plus za miłą obsługę i drugi za konto walutowe. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga! Nie respektują praw odstąpienia od umowy. Nie zwracają prowizji za przyznanie kredytu odnawialnego, gdy zamykasz konto po 2 miesiącach od przyznania środków. Telefony od konsultantów zakrawają na stalking. Te ich darmowe konto po podliczeniu dodatkowych uslug okazuje się być jednym z najdrożych, a przynajmniej z tej samej półki co produkty Pana Leszka C. Teraz wprowadzone oplaty za korzystanie z wplatomatów po wczesniej wprowadzonych prowizjach od wyplat z bankomatow czyni ofertę mBanku za najgorszą na rynku. Nie wspomnę o postawie prokonsumenckiej, ktora jest czystą fikcją. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Mbank jest najgorszym bankiem z jakim miałam do tej pory do czynienia. Można by powiedzieć, że pracują tam kłamliwe,a zarazem leniwe osoby, które potrafią tylko wymagać od klienta punktualności w płaceniu rat, a od siebie daja tylko tyle "mamy czas do 30dni". Splaciłam kredyt,w ciągu 1msc maja obowiązek wysłać dok,o zwolnieniu hipoteki,a tu chyba wielka filozofia zeby je wysłać bo jak nie pomyla adresu to pozniej 2tyg,wysyłają duplikat,który i tak nie jest dostarczony bo: 1.chyba nie chce im sie wysyłać,bo dzwoniąc na infolinie każdy mowi coś innego, 2.składasz jakikolwiek wniosek mówią że na maila otrzyma się kopię i co kłamstwo bo nic takiego nie wysyłają bo w kolejnej rozmowie instruuja Cie jak jakiegoś nerda że nie mają takiej opcji jesli chodzi o kopię ustaleń, które zostały poczynione w trakcie rozmowy, 3. Wysyłają maile miedzy sobą mówiąc iż zajmuje sie osoba,która "napewno"szybko zareaguje,gdy chce się porozmawiać z tą osoba usłyszysz że nie ma takiej możliwości. Równie dobrze mogą każdemu z was powiedzieć że sam dyrektor sie tym zajmuje, a maila pewnie wysyłają do kogoś obok kto siedzi. Na usta cisną sie takie epitety odnośnie funkcjonowania tej placówki,że tylko człowieka powstrzymuje dobre wychowanie. Powtórze się jeszcze raz Mbank jest najgorszym bankie i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie zainteresowany poprawą fatalnej sytuacji ludzi wrobionych w pseudowalutowe kredyty frankowe nie zasługuje na dobrą opinię. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto używane bezproblemowo aż do momentu, kiedy bankomat nie wydał mi kasy. Wtedy nagle okazuje się, że mBank nie ma własnych bankomatów, czyli nie jest w stanie szybko sprawdzić co się stało i rozwiazać sprawę "na pniu". Pieniądze zostają zablokowane na koncie - wg danych z konta - na tydzień, ale już po dwóch dobach (w niedzielę!) zostają zaksięgowane jako pobrane z bankomatu. Skłądam reklamację, a konsultant uprzedza mnie, że zarówno mBank, jak i operator bankomatu mają po 30 dni na odpowiedź. Na drugi dzień mBank WARUNKOWO oddaje mi pieniadze, zastrzegając, że jeśli operator bankomatu stwierdzi, że transakcja przeszła prawidłowo (na jakiej podstawie, jeśli urzadzenie nie wydało mi pieniędzy?), to bank odbierze sobie tę kwotę oddaną warunkowo, nawet jeśli wtedy zrobi mi na koncie debet. Takie zawracanie głowyi pozorne dbanie o klienta. Niezależnie od rezultatu, likwiduję u nich konto. Wolę założyć w banku, który ma przy co najmniej co drugim swoim oddziale ma SWÓJ bankomat i od tego momentu nagrywam swoje wypłaty telefonem, żeby mieć dowód w razie czego, skoro firma obsługująca bankomat może tak czy siak stwierrdzić, że są niewinni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dałam się złapać jak jakaś naiwna. Zdecydowałam się na mBank, bo konto za darmo, można założyć i zażądać zamknięcia przez internet, opłata za kartę to 4 zł (ok. połowę tego, co płaci się za kartę w kilku innych dużych bankach) albo kilka transakcji kartą, żeby była za darmo (można się zmieścić nawet w kilkunastu złotych). Ale... Wydzwaniają o wszystko - - zaczniesz wypełniać podanie o kredyt / pożyczkę, ale widzisz, że zostanie odrzucony, bo nie spełniasz wymogów, wiec się wycofujesz - zaraz telefon w sprawie wniosku i tak za każdym razem, cokolwiek się na swoim koncie ruszy; proste, że jakbym miała wątpliwości, sama bym zadzwoniła lub zamówiła rozmowę z konsultantem. - uciążliwe kontakty z ofertami (z mojego drugiego banku tak nie męczą, a klient nie czuje się zaniedbany) Poważne problemy zaczynają się, kiedy pojawia się problem - PROBLEM KLIENTA Z JEGO WŁASNYMI PIENIĘDZMI. mBank umożliwia darmowe wypłaty (lub z małą prowizją) m.in z bankomatów PlanetCash (w moim przypadku taki bankomat jest przy jednym z innych banków). Do pewnego momentu nie było problemów, aż tu nagle, przy wypłacie niezbyt dużej (ale dla mnie to życie przez 7-10 dni), bankomat kasy nie wypłacił. Kasa została zablokowana na koncie - wg info z konta na tydzień. Wg "eksperta" z chatu mBanku, może to potrwać nawet dwa tygodnie, a składanie reklamacji nie przyspieszy sprawy! A reklamację najlepiej składać po zdjęciu blokady (czy to wskazówka, że pieniądze do mnie z dużą dozą prawdopodobieństwa nie wrócą?!) Z kolei ze strony konsultant a z mlinii spotkałam się z chamstwem i postawą: "Ty mi klientko możesz naskoczyć, a ja i tak Ci pomóc nie mogę". Po co są ci konsultanci, jeśli ważniejszy jest system, a regulamin nie przewiduje, że bankomat polecany przez mBanknie wypłaci komuś ostatnich pieniędzy na dany miesiąc. Konsultanta to nie obchodzi i nie chciał dać kontaktu do osoby, którą to by obchodzić mogło. Z tego wynika, że konsultanci są tu przede wszystkim do przeprowadzania przez wnioski kredytowe (zysk banku na spłatach). Stosunek mBanku do klientów nadaje się do zgłoszenia do Rzecznika ds. Konsumenta. Absolutnie nie polecam. wszystko wygląda pięknie aż do pierwszego problemu. Niestety, problem z bankomatem może się zdarzyć każdemu przynajmniej raz w życiu (im dłużej używamy karty, tym bardziej prawdopodobne, ze to się kiedyś zdarzy) i wtedy bankowi nie zależy na jak najszybszym wyjaśnieniu sprawy, bo nie liczy się z tym, że klient może mieć nóż na gardle skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna infolinia. Długie oczekiwanie na połączenie. Po 1,5 godzinie udało mi się odblokować konto. Konsultanci mało kompetentni. Nie potrafią wytłumaczyć jak użyć podanych haseł, aby odblokować konto, każdy radzi co innego. Za szóstym razem (w przybliżeniu) wreszcie Pani rzeczowo poradziła mi co mam zrobić i jak użyć podanych informacji, aby uzyskać dostęp do konta. W rezultacie nie dowiedziałam się dlaczego konto zablokowano. Zamierzam zmienić bank, bo nie wiadomo kiedy zablokują mi konto ponownie, stracę czas i pieniądze na infolinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM beznajdziejny bank. Na infolinii wszyscy mili i uprzejmi ale NIEKOMPETETNI. Od kilku mcy probuje zamknac karte bez skutku. Przestrzegam kazdego nie dajcie sie wciagnac w ich bledne kolo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam dla firm to najgorszy bank, przelew szybki "w zawieszeniu" z powodu prac nad systemem pieniądze nie dotarły od tygodnia ani do kontrahent ani do właściciela, a skasowali za szybki przelew, reklamacja i zwrot zostanie rozstrzygnięta w ciągu 30 dni!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, chcieliśmy wziąć kredyt w tym banku. 2 miesiące składania (zabawy z wnioskami), po drugiej stronie siedzą problemowi "analitycy" którzy szukają durnego brakującego krzyżyka aby tylko spowolnić i utrudnić proces kredytowy. Wzięliśmy kredyt w konkurencyjnym banku który potrzebował 2-3 tygodnie ze wszystkim bezproblemowo. W mBanku pracują ludzie którzy powinni zostać zwolnieni ponieważ psują tylko tą markę. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, mBank jest najlepszym bankiem pod względem bezpieczeństwa, funkcjonalności, obsługi oraz stawek opłat. Od lat korzystam z ich usług (mam 2 konta) i nigdy nie dostałem przelewu później niż jest to deklarowane i nie zdarzyło mi się, żeby bank pobrał mi jakąkolwiek prowizję, o której nie wiedziałem. Konto od 8 lat nie kosztuje mnie nic. W dodatku mają bardzo dobre warunki kredytów i dodatkowych usług. Nie zdarza mi się wystawiać opinii, ale otworzyłem w tym roku konta w 2 kolejnych bankach (przyczyna nieistotna): Millenium - najbardziej denerwujące jest to, że księgują płatności i przelewy z 2-3 dniowym opóźnieniem ING - totalnie nieczytelna strona internetowa i słaba obsługa, a kasę dostałem 2 dni później niż powinienem. Za pół roku likwiduję konta w Millenim i ING i wszystkie przerzucam do mBanku. Spokój i komfort nie maja ceny (a tu w dodatku jest za darmo) skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich i uważam że ten bank to jeden wieli bubel . Założyłem konto przez Payback dzięki otwarciu konta przez strone payback miałem dostać 3 tyś punktów i i zamówieniu karty z mbanku mogę zbierać dodatkowe punkty payback , poszedłem do placówki przy okazji pytając o kredyt na firmę , kobieta zaproponowała mi otwarcie konta firmowego do tego mojego indywidualnego w raz saldem debetowym do 30 tyś potrzebowałem między 35/40 tyś zł ale 30 tyś nie pogardzę kupię tańszy samochód ale mi nie przyznano . Więc postanowiłem konto firmowe zamknąć co mi inna pani uczyniła informując że w ciagu 30 dni konto zostanie zamknięte i karta przestanie być aktywna zdziwiło mnie bo mam jeszcze konto indywidualne i co będę bez karty do konta i co się okazało ta pani wtedy mój wniosek z payback " wyrzuciła " do kosza nie dała do podpisu , a otwarła nowe konto + otwarła konto firmowe ja nie byłem tego świadomy po powrocie do domu coś numer wniosku z emaila od payback jak i numer wniosku z banku mi się nie zgadzał. Gdy odkryłem te OSZUSTWO z strony pracownicy banku kazałem natychmiast zamknąć konto bo i tak punktów nie będę mógł zbierać napisałem do centrali banku podając imiona nazwiska godziny itd. oraz całej sytuacji OSZUSTWA jakiej dopuściła się ta pani i zadałem pytanie wprost CZY TA PANI NIE DAJĄC MI MOJEJ UMOWY A OTWIERAJĄC NOWE KONTA DOSTAŁA JAKIEŚ PIENIĄDZE ŻE " PRZYCIĄGŁA " NOWEGO KLIENTA ?? Bank miał do 30 dni zamknąć konto uczynił to po kolejnej mojej interwencji czyli po 34 dniach a odpowiedź na moją skargę też ponad mies. czekania oni mają czas pewnie gdybym nie interweniował to bym nie dostał odpowiedzi , a odpowiedź była uwaga : Z powodu problemów technicznych zostały otworzone nowe konta , że rozumieją moje rozczarowanie , pracownik nie działał w złej wierze i tej pani przekazali odpowiednie uwagi . Śmiech na sali Człowiek zakłada konto przez internet przychodzi do banku podpisać konkretną umowę , a dostaje inną nie będąc informowany o problemach technicznych jak to nazwali , jedyny pozytyw że bank wystąpił do PAYBACK o to że po mimo iż nie mam u nich konta jednak mi naliczył te 3 tyś punktów . ZAPISZCIE SOBIE NUMER WNIOSKU JAK ZAKŁADACIE PRZEZ INTERNET BO BĘDZIECIE MIELI JAK JA ŻE KOBIETA OTWIERA ZUPEŁNIE INNE NOWE KONTO i nie wierze w to że otwierając komuś konto nie dostaje się jakiś bonusów / premii skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko jest super dopóki nie chcesz czegoś zareklamować. Wtedy zaczyna się czeski film. Doradca klienta co innego a infolinia co innego. Ja robię z siebie idiotę. Odradzam ten bank. Brak chęci pomocy w spornych sytuacjach. Spłacam zadłużenie i uciekam z Mbanku.\r\n skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię