mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank jest dobry jak nie zwracasz głowy, płacisz prowizje, używasz karty, trzymasz środki - czyli dajesz zarabiać. Wizyty w oddziale bardzo nieprzyjemne - obsługa niesympatyczna, pracownicy przekrzykuja się w Twojej sprawie przez pół sali, oddział otwarty, ale pieniedzy WLASNYCH nie wypłacisz. Makabra skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zakladalem konto kilka lat temu,konto calkowicie za 0 zl,dzisiaj place za kazda najmniejsza usluge,za karte,za bankomaty,jakies odsetki,itd,itp,tymczasem w TV znowu reklama ze mBank konto za 0 zl,po czasie znowu nowy klient obudzi sie z reka w nocniku,mam konto w Banku w angli i tez mam karte i wyplacam w bankomatach,itd,za nic kompletnie nie place ani grosza,bankowi wystarcza to ze obraca moimi pieniedzmi i to jest normalne i uczciwe,oj daleko,daleko bankom w PL do europy,naciagactwo,oszustwo na kazdym kroku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z mBanku jestem bardzo zadowolony lecz nigdy nie wybieracie opcji podpisywania umowy przez kuriera. Do mnie przyjeżdżał 3 razy gdyż czegoś nie dopatrzyl. Był to inpost wystrzegać się tej firmy kurierskiej. Po miesiącu dopiero przy podpisywaniu w placówce mBank załatwiłem sprawę skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Posiadałem w mBanku około 10 kont , walutowe, firmowe, indywidualne itp.\r\n\r\nKonsultant zadzwonił zaproponował mi otwarcie dodatkowych kont walutowych całkowicie za darmo, poinformował mnie że te konta będą zawsze darmowe ! Mimo tego że powiedziałem że potrzebne jest mi wyłącznie konto w euro, dalej namawiał że to całkowicie bezpłatne może mi się przyda, postanowiłem dodatkowo otworzyć w funtach i dolarach I co ? Po pół roku sprawdzam a tu na minusie nalicza miesięczne opłaty 35zł za prowadzenie wszystkich rachunków. Pierwszy rok od otwarcia konta firmowego było całkiem OK, otrzymywałem zwrot za ZUS ale po upływie tego czasu zdzierali ze mnie po 1000 zł miesięcznie ! Posiadałem łącznie około 10 rachunków, za każdy mój ruch była naliczana opłata. Prowadzenie 10 rachunków x30zł = 300zł. Każdy przelew wychodzący płatny, UWAGA! Przelew między własnymi kontami = PŁATNE !! Przelew na rachunek własny z konta oszczędnościowego PŁATNY!!! \r\nPowiedziałem dość, wypowiedziałem umowę dla wszystkich kont. Mimo tego że nie miałem żadnego salda debetowego próbuje już 5 miesiąc zamknąc wszystkie konta ale to nie takie proste!! Dzwoni konsultant mówi że konta się nie zamknęły bo powstało rzekome zadłużenie miesięczne na rachunku w euro, ok moja strata, uregulowałem. Mija kolejny miesiąc widzę że nadal konta są otwarte. Dzwonie znowu i otrzymuje informację że tym razem konta znowu nie zostały zamknięte bo w tym czasie co miałem zadłużenie na koncie w euro narosły opłaty na innych kontakt. UWAGA PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZEZ TYM BANKIEM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zakładałem w zeszłym roku konto firmowe. Obowiązywała wtedy promocja, że jeśli do 31 listopada założy się konto firmowe i w przeciągu 30 dni zrobi się przelew na kwotę co najmniej 250 zł do ZUS otrzymamy bonus w wysokości 100 zł. Zrobiłem co należało, ale premii nie otrzymałem do tej pory. Parę dni temu pisałem w tej sprawie na czacie i wyjaśniono mi, że wszystkie warunki spełniłem ale premii mi nie przyznano i muszę złożyć reklamacje. Dzisiaj dzwonie w tej samej sprawie na infolinie aby złożyć reklamacje a kobieta mi mówi, że nie spełniłem warunków promocji bo nie wykonałem transakcji za pomocą karty. To jest jakiś śmiech na sali. W placówce upewniałem się kilkukrotnie czy wystarczy tylko przelew do ZUS, dodatkowo mam zapisaną rozmowę na czacie z grudnia,w której jasno wynika, że wystarczy tylko przelew do ZUS Wykonać. O żadnej płatności kartą nie było. Spotkał się może ktoś tez z tym? Bo coś mi się wydaję, że to jest przekręt na masową skalę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Poważnym minusem w mbanku jest to, że jeśli na twojej karcie kredytowej pojawia się -20 zł i ty od razu to spłacisz to oni mimo to wysyłają to do BIKu co jest nienormalne. Pisałam w tej sprawie ale konsultantka powiedziała, że nie może tego usunąć. Czyli są w stanie wysłać zawiadomienie mimo, że się spłaciło ale nie są w stanie wysłać zawiadomienia, że nie są na minsie. Nie polecam i sama się zastawnawiam, czy nie zmienić banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pod względem kredytu to jedna wielka tragedia. Próbowałem wziąć kredyt w mBanku na działkę, w wstępnie decyzja została zaakceptowana, wycena zrobiona i po 5 tygodniach otrzymałem wiadomość w jednym zdaniu że odmawiają kredytu że względu że działka to nie jest zabezpieczenie. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA! Dwie bliskie mi osoby założyły tam konta - te indywidualne, podstawowe. Po kilku dniach zablokowano im możliwość wysyłania przelewów i płacenia kartą i NIKT nie był nam w stanie (bądź nie chciał) powiedzieć, czemu tak się stało. Infolinia nic nie wie, ekspert, do którego nas przełączono też nie. Kazano nam stawić się w placówce, wszystko miało być odblokowane w ciągu 7 dni roboczych. Przez 2 tygodnie prowadziliśmy rozmowy telefoniczne, bo oczywiście niczego nie odblokowali i jedyne, co nam mieli do powiedzenia, to "proszę się stawić w placówce". Po raz kolejny! Bez podania jakiejkolwiek przyczyny takiego stanu rzeczy! To jest wstyd, żeby tak traktować klientów - zero wytłumaczenia i założenie, że nie mamy nic innego do roboty, tylko jeździć do placówek, kiedy, jak widać, to także nie gwarantuje zdjęcia blokady. To jest kpina. Jedno konto już zamknęliśmy, drugie zamykamy na dniach. Jakbyśmy byli na wyjeździe, to biedny klient zostałby bez możliwości korzystania ze swoich własnych pieniędzy. A oni nie tylko nie udzielają informacji, czemu tak się stało, ale nawet NIE ROZWIĄZUJĄ PROBLEMU. Jeździj, człowieku, co chwilę do nich do banku. Wstyd, żenada i bezczelność. Nie polecam! Straciliśmy tylko nerwy, czas i pieniądze na benzynę. I dotyczy to dwóch osób, czyli to nie jest jednostkowa sytuacja raz na milion klientów... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mBank: - najdroższe kredyty, 10 razy droższe niż w Niemczech - ciągłe zmiany regulaminów, prowizji i procentowania Nie znam gorszego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na świecie, rzekomo darmowy a późnej płaci się za niego grube pieniądze. Po wypowiedzeniu umowy i zamknięciu konta pieniądze które zostały na koncie dopiero zostaną mi przelane na inne konto po zamknięciu czyli za 30 dni do tej pory ani nie mogę ich wybrać ani przelać. Przetrzymywanie i blokowanie bez prawnie czyichś pieniędzy. Szlak mnie trafia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja nie mogę narzekać, nie biorę żadnych kredytów, więc z tym problemów nie mam, nie ma żadnych dla mnie ukrytych oplat wszystko jest jasne, konta używam jako konto oszczędnościowe bo mam drugie w PKO i bardzo mi to odpowiada, może kiedyś będzie moim głównym kontem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciągle zmieniają regulaminy.Nie polecam.Kredyt 10 tys.na start dla firm to ściema. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na świecie!!2x nie przeszlam weryfikaqcji swoich danych, mimo ze mam cały takie same!!!Spłaciłam cały kredyt samochodowy i dzwownię po tygodniu, czy już wysłali mi kartę pojazdu?A konsultant na to ,że ja wpłacilam pieniądze ale nie spłaciłam kredytu!!!Bo nie zawiadomiłam ich o wpłacie!Zapytałam,czy nie zaintersowała ichtak wysoka kwota?A ten idiota mówi, że przecież to mogło isc na pozostałe raty. jakie raty, pytam skoro wszystko spłacione!?I tak w kółko!!!Kazali mi doplacic jeszcze 20zł!!!Do odsetek, gdzie nie było już kwoty głównej!Burdel jak diabli!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mają swoje wewnętrzne procedury, o których nie powiadamiają klienta!!!! Dowiadujesz się o nich, gdy chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany!!! Na infolinii twierdzą, że nie muszą powiadamiać klienta o swoich wewnętrznych procedurach, nawet jeżeli są na niekorzyść klienta. JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU I mLEASING!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta na najniższym poziomie. Ochrona danych klientów na podobnym poziomie. Telefony od niemilych konsultantów mimo blokad, później zwodzenie, że blokad nie było.\r\nNie polecam tego banku. Konto mam tam od początku, czyli z 15 lat. Teraz już tylko z lenistwa - nie chce mi się przenosić do innych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dość, że z pozoru darmowe konto nagle kosztuje straszne ilości pieniędzy (opłata za prowadzenie konta, opłata za darmowe korzystanie ze wszystkich bankomatów, opłata za skorzystanie z bankomatów, opłata za wypłatę kwoty niższej niż 100 zł), to jeszcze po zmianie danych (kolejne 15 złotych) karty, które miały przyjść w przeciągu 4 do 5 dni roboczych oczywiście nie przyszły, więc wylądowałam w obcym kraju bez dostępu do własnych środków na koncie. Chyba muszę rozważyć konto walutowe w innej placówce. Plus za miłą obsługę i drugi za konto walutowe. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga! Nie respektują praw odstąpienia od umowy. Nie zwracają prowizji za przyznanie kredytu odnawialnego, gdy zamykasz konto po 2 miesiącach od przyznania środków. Telefony od konsultantów zakrawają na stalking. Te ich darmowe konto po podliczeniu dodatkowych uslug okazuje się być jednym z najdrożych, a przynajmniej z tej samej półki co produkty Pana Leszka C. Teraz wprowadzone oplaty za korzystanie z wplatomatów po wczesniej wprowadzonych prowizjach od wyplat z bankomatow czyni ofertę mBanku za najgorszą na rynku. Nie wspomnę o postawie prokonsumenckiej, ktora jest czystą fikcją. skomentuj opinię »
Dodaj opinię