mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jakiś koszmar. Prowizje za wpłatę czy wypłatę i wiele innych. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentne osoby na infolinii, co operator to inna odpowiedz na moje pytanie. Miesiac czekania na rozwiazanie problemu i zalatwiony negatywnie pomimo obietnicy, ze zostanie zalatwiony pozytywnie. Totalna ignorancja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam usług banku, obsługa wysoce niekompetentna, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, nie odpisują na maile. Staram się załatwić prostą sprawę która trwać powinna ok 1 miesiąca, a ciągnie się już 13 miesiąc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W moim przekonaniu najgorszy bank. Po całkowitej spłacie kredytu już ponad miesiąc oczekuję na dokumenty o zwolnieniu zabezpieczeń. Pisałam w tej sprawie kilka e'maili, byłam w siedzibie banku już trzy razy, że nie wspomnę o wielokrotnych rozmowach na mlinii. Nikt mi nie umie sprecyzować, gdzie są te dokumenty. Nawet dostałam już informację elektroniczną, że spełnili moją prośbę i wystawili mi duplikaty tych dokumentów -tylko, że do dzisiaj ich nie dostałam. Poczekam jeszcze ze dwa dni i udaję się do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Nie odpuszczę temu bankowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam usług tego banku. Ciągle mają jakieś prace serwisowe, co uniemożliwia dokonywanie transakcji i używanie karty za którą się płaci niemało.... Po złożeniu wniosku o rezygnacje z konta naliczyli sobie jeszcze opłaty za prowadzenie konta i sami przyznali, ze trzeba się spodziewać dodatkowej opłaty za kartę, dodatkowo kadra na m lini jest niekompetentna, udziela nieścisłych informacji, jest niezorientowany w regulaminie i w działaniu firmy. Trzymajcie się z dala od tego banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Raporty MT 940 w innych bankach 0 zł, a tutaj? Zajrzyj do tabel opłat żebyś się nie źdźiwił. Infolinia, apkiacja na telefon wyglądają b. przyzwoicie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza instytucja pod względem obsługi klienta z jaką miałam do czynienia. Od 10 lat nie potrafią zmienić adresu!!!! 10 lat! Kłania się ochrona danych osobowych. Z jakąkolwiek sprawą się do nich zwracałam zawsze pod górkę, wiecznie chcieli dodatkowych dokumentów, choć już były składane. Rachunek otwarty do dawno spłaconego kredytu... Długo by wymieniać. Najgoprsze jest to, że JEST TO BANK i danych powinni pilnować. Niestety to czysta fikcja. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku nikomu. Złożyliśmy wniosek o kredyt 10 stycznia 2018 roku, złożyliśmy wszystkie dokumenty. Zaniepokojeni tym, że długo nie ma żadnej odpowiedzi zadzwoniliśmy do pseudo-banku- dowiedzieliśmy się, że pan z tego "banku" zgubił dokumenty i cała procedura zaczęła się od nowa. W końcu stał się cud i dokumenty zostały rozpatrzone. Doszło do podpisania umowy, przy czym pieniadze nie trafiły na konto dewelopera ponieważ ktoś z "banku" zapomniał się podpisać i pieniądze zostały wstrzymane. Ludzie ... ! nie dajcie się w to wrobić. Nie polecam. Tyle pieniędzy człowiek bierze i zero szacunku dla klienta ! Nie polecam nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam i przestrzegam przed tym bankiem wszystkich co chcą w nim założyć konto Jestem z tym Bankiem od wielu lat ok 15 może i więcej na początku było OK przelewy za darmo niskie koszty - chociaż brak placówek, ale jeszcze do przełknięcia. Teraz to MASAKRA - za wszystko trzeba płacić, brak bankomatów i wpłatomatów Mbanku, inne płatne dalej brak placówek - chyba że kioski w marketach skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam konto u nich od kilku lat. Na poczatku wszystko bylo ok ale z czasem coraz to wieksze zmiany dotyczace utrzymania konta. Zamiast dbac o stalych klientow to ich odpychaja od siebie. Doszlo do tego ze za prawie wszystko trzeba placic. Wyplata z bankomatu ponizej 100 - prowizja. Wplata kasy na konto poprzez wplatomat - prowizja. Co chwila przychodza na maila nowe zmiany oplat i nic z tym nie mozna zrobic. Naliczaja sobie co chca. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest dobry jak nie zwracasz głowy, płacisz prowizje, używasz karty, trzymasz środki - czyli dajesz zarabiać. Wizyty w oddziale bardzo nieprzyjemne - obsługa niesympatyczna, pracownicy przekrzykuja się w Twojej sprawie przez pół sali, oddział otwarty, ale pieniedzy WLASNYCH nie wypłacisz. Makabra skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zakladalem konto kilka lat temu,konto calkowicie za 0 zl,dzisiaj place za kazda najmniejsza usluge,za karte,za bankomaty,jakies odsetki,itd,itp,tymczasem w TV znowu reklama ze mBank konto za 0 zl,po czasie znowu nowy klient obudzi sie z reka w nocniku,mam konto w Banku w angli i tez mam karte i wyplacam w bankomatach,itd,za nic kompletnie nie place ani grosza,bankowi wystarcza to ze obraca moimi pieniedzmi i to jest normalne i uczciwe,oj daleko,daleko bankom w PL do europy,naciagactwo,oszustwo na kazdym kroku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z mBanku jestem bardzo zadowolony lecz nigdy nie wybieracie opcji podpisywania umowy przez kuriera. Do mnie przyjeżdżał 3 razy gdyż czegoś nie dopatrzyl. Był to inpost wystrzegać się tej firmy kurierskiej. Po miesiącu dopiero przy podpisywaniu w placówce mBank załatwiłem sprawę skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Posiadałem w mBanku około 10 kont , walutowe, firmowe, indywidualne itp.\r\n\r\nKonsultant zadzwonił zaproponował mi otwarcie dodatkowych kont walutowych całkowicie za darmo, poinformował mnie że te konta będą zawsze darmowe ! Mimo tego że powiedziałem że potrzebne jest mi wyłącznie konto w euro, dalej namawiał że to całkowicie bezpłatne może mi się przyda, postanowiłem dodatkowo otworzyć w funtach i dolarach I co ? Po pół roku sprawdzam a tu na minusie nalicza miesięczne opłaty 35zł za prowadzenie wszystkich rachunków. Pierwszy rok od otwarcia konta firmowego było całkiem OK, otrzymywałem zwrot za ZUS ale po upływie tego czasu zdzierali ze mnie po 1000 zł miesięcznie ! Posiadałem łącznie około 10 rachunków, za każdy mój ruch była naliczana opłata. Prowadzenie 10 rachunków x30zł = 300zł. Każdy przelew wychodzący płatny, UWAGA! Przelew między własnymi kontami = PŁATNE !! Przelew na rachunek własny z konta oszczędnościowego PŁATNY!!! \r\nPowiedziałem dość, wypowiedziałem umowę dla wszystkich kont. Mimo tego że nie miałem żadnego salda debetowego próbuje już 5 miesiąc zamknąc wszystkie konta ale to nie takie proste!! Dzwoni konsultant mówi że konta się nie zamknęły bo powstało rzekome zadłużenie miesięczne na rachunku w euro, ok moja strata, uregulowałem. Mija kolejny miesiąc widzę że nadal konta są otwarte. Dzwonie znowu i otrzymuje informację że tym razem konta znowu nie zostały zamknięte bo w tym czasie co miałem zadłużenie na koncie w euro narosły opłaty na innych kontakt. UWAGA PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZEZ TYM BANKIEM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zakładałem w zeszłym roku konto firmowe. Obowiązywała wtedy promocja, że jeśli do 31 listopada założy się konto firmowe i w przeciągu 30 dni zrobi się przelew na kwotę co najmniej 250 zł do ZUS otrzymamy bonus w wysokości 100 zł. Zrobiłem co należało, ale premii nie otrzymałem do tej pory. Parę dni temu pisałem w tej sprawie na czacie i wyjaśniono mi, że wszystkie warunki spełniłem ale premii mi nie przyznano i muszę złożyć reklamacje. Dzisiaj dzwonie w tej samej sprawie na infolinie aby złożyć reklamacje a kobieta mi mówi, że nie spełniłem warunków promocji bo nie wykonałem transakcji za pomocą karty. To jest jakiś śmiech na sali. W placówce upewniałem się kilkukrotnie czy wystarczy tylko przelew do ZUS, dodatkowo mam zapisaną rozmowę na czacie z grudnia,w której jasno wynika, że wystarczy tylko przelew do ZUS Wykonać. O żadnej płatności kartą nie było. Spotkał się może ktoś tez z tym? Bo coś mi się wydaję, że to jest przekręt na masową skalę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Poważnym minusem w mbanku jest to, że jeśli na twojej karcie kredytowej pojawia się -20 zł i ty od razu to spłacisz to oni mimo to wysyłają to do BIKu co jest nienormalne. Pisałam w tej sprawie ale konsultantka powiedziała, że nie może tego usunąć. Czyli są w stanie wysłać zawiadomienie mimo, że się spłaciło ale nie są w stanie wysłać zawiadomienia, że nie są na minsie. Nie polecam i sama się zastawnawiam, czy nie zmienić banku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię