mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jak jest jakiś problem czy coś do wyjaśnienia to rozmowa z ekspertem czy raczej pseudo ekspertem na czacie przez mbank to zwykła strata czasu, ludzie są niekompetentni , niczego nie potrafią wyjaśnić , piszą w odpowiedzi na zadane pytania jakieś abstrakcyjne brednie , można się tylko zdenerwować i stracić dużo czasu. Czasem też kończą rozmowę bez udzielenia odpowiedzi. MASAKRA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
3 kwietnia złożyłem reklamację, że zamiast wyciągu firmowego otrzymywałem historie konta obcej osoby i chciałbym dostać swój wyciąg. Do dnia dzisiejszego reklamacja nie została załatwiona a wyciąg nie został dostarczony. Wczoraj podczas wymiany maili z konsultantami dowiedziałem się, że raczej mają to gdzieś i będę czekał kolejne 30 dni bo oni nie mają tego w systemie, a wygenerowanie wyciągu to dla nich ogromny wysiłek i tylko co 30 dni ktoś może poświecić temu uwagę. Bo poprzednia konsultantka nie przydzieliła numeru reklamacji, bo nie miała pojęcia o przyjmowaniu reklamacji. Nie dziwi mnie to konsultantka która wczoraj odpisywała na maila nie czytała tych mail, miała problem z przyjęciem reklamacji także. Biedactwo nie zauważyło w 11 mailach danych firmy które znajdują się w stopce. Jaki z tego morał, musisz być mądrzejszy od konsultanta bo oni mają wszystko gdzieś i nic nie wiedzą. Składamy wypowiedzenie mbank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szukam właśnie jakichś informacji o mBank, wiekszość komentarzy wygląda jak pisana przez kogoś podstawionego niestety. A tak serio, to od kilkunastu lat mam tam konto i poza jakimiś pierdołami nie było problemów. Na pewno mogloby być miejscami lepiej, ale wiekszosc tych negatywnych komentarzy jest, że tak powiem \"z [Moderacja] \". Pozdrawiam pracownikó mBank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia . Nic nie da się zrobić czekam miesiącami na realizacje zleceń ... NIE POLECAM NIKOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbowałam kupić ubezpieczenie turystyczne. Na ostatnim kroku miałam podać hasło jednorazowe, to wyskoczył mi komunikat, że lista nieaktywna (chociaż miałam ją aktywną i mam jeszcze jedną dodatkową) - sądziłam, że to problem techniczny banku. Dziś sprawdzam - a z konta zeszło mi 19 zł opłaty za nową listę (której absolutnie nie zamawiałam!!!!). Na czacie odesłano mnie na infolinię kończąc rozmowę, że mam skorzystać z karty debetowej (której de facto nie mam). Na infolinii też nic nie załatwiłam.... Muszę iść do oddziału. Beznadziejny. Byle do czerwca - wtedy wynoszę się z tego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Żona poprosiła mnie o wpłatę gotówki na jej konto we wpłatomacie w Krakowie. Ponieważ karta ciężko wchodziła w szczelinę zapytałem obsługę czy wpłatomat działa. Pan z banku odpowiedział że tak, a w razie problemu jest w stanie kartę wyciągnąć. Oczywiście kartę zjadło więc poszedł ją wyciągnąć ale miła Pani która tam pracuje powiedziała że karta nie jest moja i po odbiór musi się zgłosić moja żona. Na nic się zdało tłumaczenie że ja chciałem wpłacić a nie wypłacić pieniądze. Zrozumiał bym reakcję Pani w banku gdybym chciał wypłacić pieniądze z nie swojego konta nie swoją kartą. Kartę zjadł wpłatomat a nie bankomat który stoi obok. Musiałem pojechać po żonę aby odzyskać kartę ale w drodze zdecydowaliśmy się zamknąć rachunek. Ja takiego banku nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chcesz być olewany, trzeci miesiąc czekać na kredyt hipoteczny, choć po miesiącu była wstępna zgoda I komplet dokumentów. Jeśli chcesz, aby Ci przepadła umowa kupna mieszkania, bo banku nie interesują takie rzeczy jak terminy. Jeśli chcesz być zwodzony I ćwiczyć swoją cierpliwość, to jest to bank dla Ciebie! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W sklepie chcę zapłacić kartą, okazuje się że odmowa. W bankomacie - odmowa wyplaty. Wchodzę na konto aby zrobić przelew pokazuje mi komunikat że rachunek nie jest w pełni aktywny. Dzwonię na infolinię, mówią że została nałożona jakaś blokada działu bezpieczeństwa i mam udać się do oddziału z dwoma dokumentami ze zdjęciem. Idę do oddziału z dokumentami, facet sprawdza, kseruje, rachunek ma być odblokowany w ciągu 2 dni roboczych. Czekam już tydzień i nic, nie mam dostępu do swoich kilku tysięcy złotych!!!!! K...a Z tego co czytam na forach to mogę czekać i 30 i 45 a nawet 60 dni na zdjęcie blokady. Czy w tym czasie mam jeść kit z okien drogi mBanku???!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zablokowało mi wysyłanie przelewów bezpodstawnie, nie uzyskałam odpowiedzi dlaczego. Czat beznadziejny, nie zdążyłam odpowiedzi przeczytać to Pani się rozłączyła, a na mlini ciągle chcieli mnie odsyłać do automatu, łączyłam się 4 razy, żeby mi odblokowano możliwość wysyłania przelewów, które jak wcześniej napisałam zablokowano bezpodstawnie. Zapłaciłam za to około 5 zł. Przy okazji proponowano mi konto dla dziecka i kredyt kartę. Chyba czas zerwać umowę i przejść do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłam się do mBanku i to była jedna z lepszych życiowych decyzji. Obsługa klienta na wysokim poziomie w placówkach, przez media społecznościowe i czat w aplikacji. Historia aktualizuje się natychmiast a nie jak w moim poprzednim po 3 dniach albo wcale. Nie wstrzymują też przelewów jak to robił mój poprzedni bank. Jestem bardzo zadowolona. Co do prowizji wpłat i wypłat. Wpłaty we wpłatomacie mBank są darmowe a co do wypłat to BLIKIEM można łatwo ominąć prowizję. Polecam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jakiś koszmar. Prowizje za wpłatę czy wypłatę i wiele innych. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentne osoby na infolinii, co operator to inna odpowiedz na moje pytanie. Miesiac czekania na rozwiazanie problemu i zalatwiony negatywnie pomimo obietnicy, ze zostanie zalatwiony pozytywnie. Totalna ignorancja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam usług banku, obsługa wysoce niekompetentna, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, nie odpisują na maile. Staram się załatwić prostą sprawę która trwać powinna ok 1 miesiąca, a ciągnie się już 13 miesiąc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W moim przekonaniu najgorszy bank. Po całkowitej spłacie kredytu już ponad miesiąc oczekuję na dokumenty o zwolnieniu zabezpieczeń. Pisałam w tej sprawie kilka e'maili, byłam w siedzibie banku już trzy razy, że nie wspomnę o wielokrotnych rozmowach na mlinii. Nikt mi nie umie sprecyzować, gdzie są te dokumenty. Nawet dostałam już informację elektroniczną, że spełnili moją prośbę i wystawili mi duplikaty tych dokumentów -tylko, że do dzisiaj ich nie dostałam. Poczekam jeszcze ze dwa dni i udaję się do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Nie odpuszczę temu bankowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam usług tego banku. Ciągle mają jakieś prace serwisowe, co uniemożliwia dokonywanie transakcji i używanie karty za którą się płaci niemało.... Po złożeniu wniosku o rezygnacje z konta naliczyli sobie jeszcze opłaty za prowadzenie konta i sami przyznali, ze trzeba się spodziewać dodatkowej opłaty za kartę, dodatkowo kadra na m lini jest niekompetentna, udziela nieścisłych informacji, jest niezorientowany w regulaminie i w działaniu firmy. Trzymajcie się z dala od tego banku!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię