mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ręce opadają. Najgorszemu wrogowi nie polecam. W przeciągu jednego miesiąca zabrali mi z konta już chyba z 20 zł. Za wypłatę z własnego bankomatu prowizja, za wpłatę też w swoim wpłatomacie prowizja. Za przelew z konta oszczędnościowego 10 zł ale Wasze oprocentowanie oszczędnościówki to 0,10 gr w skali miesiąca które i tak potem zabieracie nie wiem za co. Nie polecam i jak najszybciej zmieniam bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co chwila awaria i brak możliwości korzystania z własnych piniędzy, czy to przez kartę, czy przez aplikację mobilną.Infolinia jest płatna jako numer premium, co w połączeniu ze skandalicznie długim czasem oczekiwania na konsultanta(minimum 15 min.) generuje duże koszta koszta, a pomoc jest marna. Jak tylko bedę miał możliwość zamykam konto i uciekam z tego bałaganu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak zwykle żale wylewaja niezadowoleni klienci ale zawsze tak jest, głównie niezadowolony klient pisze opinie. Ale to tylko 600 osób w porównaniu z milionami zadowolonych. Każdy kto napiszę pozytywną opinię to od razu pracownik Banki. Haha, zabawki są niektórzy ludzie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mbank to najgorszy bak jaki istnieje. 3 raz zamawiam od nich karte i za kazdym razem, karta idzie 2 miesiace skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który oszukuje na prowizjach i w żaden sposób nie można sie dodzwonić do konsultanta na maile nie odpowiada nie polecam wręcz odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mBank w Kłodzku pracuje od PN do pt w godzinach 9-17. Jechałem po pracy kilkadziesiąt kilometrów do oddziału aby podjąć euro z konta walutowego. Z powodu korków do oddziału dotarłem ok. 16:15 by dowiedzieć się, że od niedawana rzekomo kasy są czynne jedynie do 16. Oczywiście nigdzie nie ma informacji na ten temat, a by podjąć gotówkę człowiek zmuszony jest brać wolne w pracy. I to jest bank przyjazny klientowi? Wolne żarty! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na \"panią\" P [Moderacja] (zastępcę dyrektora oddziału) w Krakowie! Oszukuje na obliczeniach leasing samochodu dla własnych korzyści finansowych. Niebawem sprawa będzie zgłoszona do prokuratury oraz oddziału w Warszawie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dlatego mBank jest najbardziej nieprofesjonalnym bankiem w Polsce, który w trosce o swój czas i nerwy radzę omijać z daleka. Mam ww. banku firmowe konto KOMFORT, za które notabene płacę 25 zł miesięcznie, od ponad 2 lat. Nigdy nic od nich nie chciałem, tylko płaciłem należną miesięczną daninę i standardowo z niego korzystałem. Aż do początku kwietnia, kiedy przestała działać karta tzn. raz działała raz nie, wtedy poszedłem do oddziału (wyspa w jednej z galerii) tam się okazało, że zgłosić wymianę karty mogę tylko telefonicznie. Zadzwoniłem opisałem sytuację: usłyszałem: ?wymiana karty kosztuje?, ale ja jej nie uszkodziłem wygląda idealnie, żadnych zarysowań. Nic nie szkodzi płać i płacz. Na drugi dzień zadzwoniłem na tą samą infolinię usłyszałem: ?Sprawdzimy w systemie czy karta wysyła sygnał z bankomatu, że jest uszkodzona. Wysyła, karta będzie za darmo do 2 tygodni?. Czekałem miesiąc. Wczoraj udałem się do oddziału mBanku z prawdziwego zdarzenia, z dyrektorem itp. po opinię dot. rachunku, usłyszałem: ?oczywiście wydajemy takie opinie: koszt 80 zł? zapłaciłem, Pani Dyrektor wypełniła wniosek i dzisiaj opinia była gotowa. No prawie, otrzymałem brudną kartkę z plamami tuszu z drukarki ciągnącymi się przez całą lewą stronę dokumentu, no nie powiem czytelny był, ale jak wyglądał ? bez komentarza. Zauważyłem również, że adres spółki jest nieaktualny, usłyszałem: ?było trzeba zgłosić zmianę, nic z tym nie zrobimy, chyba, że Pan znowu zapłaci 80 zł?. Wyszedłem z oddziału, dzwonię na infolinię słyszę: ?oczywiście wymienimy wniosek o opinię dot. rachunku, jeszcze raz pobierzemy 80 zł a po rozpatrzeniu reklamacji na pierwszy wniosek oddamy pierwsze z dwóch pobranych 8 dych? Ok ? odpowiedziałem. Patrzę na skrzynkę e-mail: ?złożono wniosek o opinię dot. klienta?. Na miłość Boską, składałem o opinię dot. rachunku, nie klienta (2 różne opinie) ? wykrzyczałem. Dzwonię na infolinię i od razu do uprzejmiej Pani: ?Proszę mnie skontaktować z kierownikiem/dyrektorem odpowiedzialnym za dział obsługi klienta? po krótkiej rozmowie otrzymałem informację: ?kierownik się z Panem skontaktuje dzisiaj do godziny 16? jest godzina 16.36 telefonu brak. Jutro znowu zadzwonię do mBanku tym razem z wnioskiem o zamknięcie konta. Szczerze Wam radzę to jedyny wniosek jaki powinno się w nim składać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada. Podczas udzielania kredytu hipotecznego na 45% wartości mieszkania bank chce zobaczyć pozostałą część inwestycji którą mam w gotówce (55%). Niestety analitycy nie przyjęli zaproszenia na kawę do jednego z moich mieszkań aby obejrzeć sobie moje wiadro z gotówką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zablokowałam dojście przez przeglądarkę internetową i nie pamietam telekodu a wiec nie da się nic załatwić. Automat mówi że jesli się zapomniało telekodu, klikając słuchawkę w aplikacji zostane połączona z konsultantem i będę zweryfikowana. Zrobiłam tak, Pani nic nie może zrobic. Ekspert internetowy odsyła na infolinie. A co na infolinii ?Dzownie od dwóch dni o różnych porach, czekam ponad dwie minuty,nikt nie odbiera a oczywiście impulsy lecą. Zenada jakaś totalna, jedyne co sobie załatwiłam to nerwy. A wystarczy zrobić większy przelew z konta oszczędnościowego lub brak środków na koncie katują od razu telefonami i nie dają spokoju. NAJGORSZA INFOLINIA EVER skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak jest jakiś problem czy coś do wyjaśnienia to rozmowa z ekspertem czy raczej pseudo ekspertem na czacie przez mbank to zwykła strata czasu, ludzie są niekompetentni , niczego nie potrafią wyjaśnić , piszą w odpowiedzi na zadane pytania jakieś abstrakcyjne brednie , można się tylko zdenerwować i stracić dużo czasu. Czasem też kończą rozmowę bez udzielenia odpowiedzi. MASAKRA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
3 kwietnia złożyłem reklamację, że zamiast wyciągu firmowego otrzymywałem historie konta obcej osoby i chciałbym dostać swój wyciąg. Do dnia dzisiejszego reklamacja nie została załatwiona a wyciąg nie został dostarczony. Wczoraj podczas wymiany maili z konsultantami dowiedziałem się, że raczej mają to gdzieś i będę czekał kolejne 30 dni bo oni nie mają tego w systemie, a wygenerowanie wyciągu to dla nich ogromny wysiłek i tylko co 30 dni ktoś może poświecić temu uwagę. Bo poprzednia konsultantka nie przydzieliła numeru reklamacji, bo nie miała pojęcia o przyjmowaniu reklamacji. Nie dziwi mnie to konsultantka która wczoraj odpisywała na maila nie czytała tych mail, miała problem z przyjęciem reklamacji także. Biedactwo nie zauważyło w 11 mailach danych firmy które znajdują się w stopce. Jaki z tego morał, musisz być mądrzejszy od konsultanta bo oni mają wszystko gdzieś i nic nie wiedzą. Składamy wypowiedzenie mbank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szukam właśnie jakichś informacji o mBank, wiekszość komentarzy wygląda jak pisana przez kogoś podstawionego niestety. A tak serio, to od kilkunastu lat mam tam konto i poza jakimiś pierdołami nie było problemów. Na pewno mogloby być miejscami lepiej, ale wiekszosc tych negatywnych komentarzy jest, że tak powiem \"z [Moderacja] \". Pozdrawiam pracownikó mBank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia . Nic nie da się zrobić czekam miesiącami na realizacje zleceń ... NIE POLECAM NIKOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię