mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientką od 9 lat i do tej pory byłam bardzo zadowolona z usług mBanku.Obecnie myślę o otworzeniu konta w innym banku. Nie podoba mi się zmiana witryn internetowych i to jak dokonuje się przelewów. Jest to mało przejrzyste i dla starszych ludzi zbyt małe czcionki. Zdecydowanie wolałam poprzednie strony i obsługę. Jeżeli zmiany to na lepsze skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Infolinia nie może kompletnie nic. Jeśli jestem ich klientem w takim sensie, że wziąłem sprzęt na raty w ich banku, odsyłają mnie tylko do oddziału abym jakkolwiek mógł skontrolować co się z tą pożyczką dzieje. W oddziale róg ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej w Warszawie - totalna olewka. Nikt mnie o nic nie pyta, a jak przychodzą ich lepsi chyba klienci, nadskakują do nich od razu. 15 minut czekałem na jakikolwiek kontakt z ich strony, a 6 (słownie: sześciu doradców) na środku oddziału oddawało się w najlepsze pogaduszkom. Są banki gdzie jest o wiele lepsza obsługa zarówno w oddziale jak i online. W tym przypadku, jest to żenujące i poniżające. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar, od 3 miesiecy nie mam dostepu do wlasnych pieniedzy na koncie bo bank stwierdzil ze wykryty zostal wirus, gdzie wirusa nie ma. Konta nie moge zamknac, nowa karta nie moze zostac wydana, nic co moge zrobic na odleglosc, kompletna bzdura. Nie probujcie nawet jechac na zagraniczne wakacje jesli uzywacie karty mbanku, tyle wystarczy zeby dostac nieusuwalna blokade. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
mbank to jakaś żenada rozmowa z konsultantem przez tel mało kompetentna a już czat mbanku to jacyś mało ogarnięci ludzie odpowiadają chyba tak jak mają napisane na kartkach i nic poza nie polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nie korzystasz z konta przez 3 lata, nie pamietasz hasła i loginu ?? to masz wielki problem. I z zamknieciem konta i z zwyklłym zalogowaniem czy dodzwonieiem sie do nich.. załuje ze wpadłam na taki głupi pomysł zeby otwierać tam konto . nie polecam, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragedia, radzę omijać z daleka. Miałam tam konto przez bardzo długi czas, co chwila przychodzi nowy regulamin w którym bank wprowadza coraz co nowsze opłaty o których nikt nie ma pojęcia no nikt nie ma czasu czytać długiego regulaminu co drugi dzień. Inwestycje na minimalnym ryzyku tracą bardzo dużo oszczędności czyli zupełnie odwrotnie niż obiecywał konsultant... A ponad to z konta znikają pieniądze poprzez jakieś robione za granicą przelewy, na co konsultanci w ogóle nie wzruszeni twierdzą że to atak hakerski i trzeba złożyć reklamację i czekać aż zostanie rozpatrzona i pieniądze CHYBA wrócą na konto. Ile ludzi nie zauważylo takich przelewów a ile osób zostało na miesiąc w ten sposób pozbawione środków do życia? Myślę że sporo skoro opowiadając te sytuacje udzieliło się sporo głosów o takich przypadkach tylko w zakładzie pracy. Żenujące jest też brak wiedzy na temat produktów przez osoby pracujące w placówce. No nic odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej nieprofesjonalny bank z jakim dotychczas miałem do czynienia. Niekompetentni konsultanci, masa ukrytych opłat. Nie da się nic konkretnie załatwić. Strata czasu na niekończące sie rozmowy z konsultantami bo i tak jeden drugiemu zaprzecza. Dla ludzi którzy chcą sobie oszczędzić nerwów i masy czasu radzę nie dać się nabrać na pięknie brzmiące reklamy. Nawet płacąc wiele lat na czas raty będziecie traktowani jak osły i dojne krowy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Myślimy nad zmianą banku naszego wspólnego konta i paru innych rzeczy. Paru znajomych ma konta w mbanku i postanowiliśmy zobaczyć jak to wygląda w rzeczywistości. Nadarzyła się okazja robiąc zakup ponad 300PLN mogliśmy skorzystać na Allegro z kredytu w ikonie mobilności. Wypełniliśmy wniosek, przeszedł analizę i została podjęta decyzja pozytywna, zrobiliśmy przelew kontrolny i nastała cisza. Decyzja i przelew były w piątek po południu jest poniedziałek godzina 15.15 i nic. Kontaktowaliśmy się z bankiem na czacie dwa razy ale dostajemy wiadomość, że rozpatrywanie wniosku to dwa dni. Tylko, że decyzja już jest i formalności z naszej strony zostały również dopełnione. Jak rozumiem teraz jakiś gostek w banku chodzi i szuka paru złotych żeby wypłacić pożyczkę. A my myśleliśmy że nasz bank działa opieszale. Chyba trzeba zrezygnować ze wspaniałego kredytu bo to jedno wielkie nieporozumienie. A na pewno nie zostanę klientem tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekam na kartę już ponad 3 tygodnie, a miała dojść w ciągu 10 dni. Gdy rozmawiałem pierwszy raz z ekspertem o zapytanie co z nią, odpisał, że została wysłana i mimo, że minęło 10 dni poprosiła o wstrzymanie się do końca tygodnia (była to środa). Karta nie przyszła, więc zapytałem ponownie, tym razem ekspert stwierdził, że on nie ma takich informacji, kiedy karta została wysłana i kazał mi czekać do końca miesiące. Drugi raz nie wybiorę tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank żenada. W sobotę chciałam zablokować kartę - przez 3 godz. nie mogłam się do nich dodzwonić, a co najśmieszniejsze na infolinii można usłyszę: Jeśli chcesz pilnie zablokować kartę wybierz... także w przypadku kradzieży zapomnijcie o szybkim zablokowaniu karty (a już na pewno w weekend)! A dwa, aby ustalić telekod, jakiś chamski gość, który źle spisał moje dane, powiedział, że podałam mu jakieś nieprawidłowe dane nie jest w stanie mi pomóc. Dopóki nie potrzebujesz od nich pomocy to wszystko jest cacy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ręce opadają. Najgorszemu wrogowi nie polecam. W przeciągu jednego miesiąca zabrali mi z konta już chyba z 20 zł. Za wypłatę z własnego bankomatu prowizja, za wpłatę też w swoim wpłatomacie prowizja. Za przelew z konta oszczędnościowego 10 zł ale Wasze oprocentowanie oszczędnościówki to 0,10 gr w skali miesiąca które i tak potem zabieracie nie wiem za co. Nie polecam i jak najszybciej zmieniam bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co chwila awaria i brak możliwości korzystania z własnych piniędzy, czy to przez kartę, czy przez aplikację mobilną.Infolinia jest płatna jako numer premium, co w połączeniu ze skandalicznie długim czasem oczekiwania na konsultanta(minimum 15 min.) generuje duże koszta koszta, a pomoc jest marna. Jak tylko bedę miał możliwość zamykam konto i uciekam z tego bałaganu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak zwykle żale wylewaja niezadowoleni klienci ale zawsze tak jest, głównie niezadowolony klient pisze opinie. Ale to tylko 600 osób w porównaniu z milionami zadowolonych. Każdy kto napiszę pozytywną opinię to od razu pracownik Banki. Haha, zabawki są niektórzy ludzie . skomentuj opinię »
Dodaj opinię