mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
solidna firma majaca wady bolą zmiany w oplątach i ciagle telefony ale na rynku czołówka jeli chodzi o usługi bankowe bylo lepiej za duzo zmian na - skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W mBank u brak kompetentnych osób chcąc uzyskać jakąkolwiek informację graniczy z cudem. Infolinia odsyła do placówki a placówka do infolinii jakaś parodia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Żenujacy poziom obsługi, niekompetencja pracowników , brak lub przekazywanie błędnych informacji. ODRADZAM!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mam kontow mbanku od ponad 12 lat i wlasnie zamierzam je zlikwidowac. horrendalne ceny przewalutowania przy wyplacie zagranica, a teraz doliczyli mi kilkanascie oplat za karte z kosmosu w ciągu tygodnia . dno dno i jeszcze raz dno i totalny brak profesjonalizmu. w placowkach obsluga chamska i powolna. kiedy sie lacze z ekspertem online pisze czas oczekiwania 30 sekund, a w rzeczywistosci to 10 minut i czekaj tak sobie bezowocnie prz monitorze skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mBank znalazł sobie nowe źródło dochodu. Zaczęły się problemy z hasłami jednorazowymi. Od wielu lat nie było z tym problemu. Ostatnio zaczęły, podobno ginąć listy z hasłami jednorazowymi. Teraz z kolei zamawia się jeden list z hasłami jednorazowymi a z konta znika zamiast 19 zł 38. Ciekawe czy hasła dotrą czy znowu zaginą. Oczywiście przy zamówieniu nowej listy trzeba ponownie zapłacić, albo czekać wieki na rozpatrzenie reklamacji. Niech zgadnę, rozpatrzonej negatywnie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. Już 2 miechy czekam na kredyt. Poszedłem tylko dlatego, że mam u nich kredyt we frankach. Ale cierpliwość się skończyła i złożyłem też wniosek w innym banku na spłatę frankowego i dokończenie budowy. Inne banki mają ogólnie lepsze warunki, tylko u mnie ten kredyt frankowy...... . Zobaczymy kto pierwszy się "obrobi" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczna jakość obsługi. Przynajmniej w Katowicach na 3 maja (Pacówka mFinanse). Wszystkie transze kredytu nie licząc początkowej za zaległe etapy inwestycji były niewypłacone w terminie z winy banku - sami nie wywiązują się z własnej umowy. Jedna z transz opóźniona aż o 2,5 tygodnia - bo doradca w ogóle nie wprowadził do systemu dyspozycji... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 9 lat jestem klientką mBanku. Ostatnie dni, na całe szczęście. Do niedawna byłam zadowolona z usług tego banku, z konta i tego, że mogę prowadzić je bez opłat. Niedawno zaczęło się psuć. Najpierw coraz to nowe opłaty, za byle co. Później niekończące się telefony. Wystarczy kliknąć cokolwiek w aplikacji lub na stronie, będąc zalogowanym, a telefon dosłownie się urywa. Śmiało mogę powiedzieć, że czuję się prześladowana. 10 połączeń z infolinii, z różnych numerów w ciągu 4 dni to gruba przesada. Kiedy ja dzwonię do nich i chcę coś załatwić, nie ma wolnych konsultantów - bo wszyscy są zajęci wydzwanianiem do mnie z ofertą ubezpieczenia, lokaty, rachunku maklerskiego, karty kredytowej lub innego niepotrzebnego mi superkredytu. Dno i bąbelki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam przed tym bankiem! Przestrzegam przede wszystkim przed totalną niekompetencją pracowników mBanku! Miesiąc temu poprosiłam poprzez mLinię o zamknięcie subkonta w euro i funtach. Zamiast tego pracownik mBanku zamknął mi (bez mojej wiedzy) rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, z którego korzystałam na bieżąco, który to powiązany był z kredytem hipotecznym oraz kredytem odnawialnym! Zablokowano mi kartę do bankomatu, zniknęła historia konta, zostałam bez środków za to z informacją, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, po tym jak oczywiście zainterweniowałam!!!!! Kpina! To nie pierwszy wybryk tego banku. Najgorsze jest to, że nie ma tam żadnej osoby decyzyjnej, żadnego kierownika, jest tylko pracownik mLinii, który g...o może, czyli nic nie może. Jestem zażenowana i rozczarowana obsługą, która w ostatnim czasie leci w dół na łeb, na szyję. Nie wiem kogo oni zatrudniają, ale jeśli chcecie być spokojni, omijajcie ten bank szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z mBankiem (również z jego bliźniacza marką MultiBankiem) związany jestem od 2006 r. Nie miałem w tym czasie żadnych większych problemów, pomimo posiadania dużej liczby ich produktów: akcje, fundusze inwestycyjne, kredyty, subkonta, kart kredytowe, itp. Zdarzały się drobne potknięcia (połknięta karta debetowa przez bankomat) jednak zostawały one rozwiązane w rozsądnym terminie. Również obsługa w placówkach stacjonarnych prezentuje profesjonalny poziom. Opłaty za produkty na rozsądnym poziomie. Rachunek prowadzony za 0 zł (Aquarius) przy odpowiednim poziomie wpłat miesięcznych lub określonym limicie zaangażowanych środków. Bankomaty na całym świecie 0 zł. czytając komentarze dostrzegam duże sfrustrowanie. Bank nie jest instytucją charytatywną i musi na czymś zarabiać, a to w szczególności kredyty, opłaty za operacje, prowizje itp. Również podejście do klienta zależy od jego zaangażowania. Inaczej postrzegany jest klient, który dokonuje jednej wpłaty w miesiącu swojej pensji a następnie wypłaca zaraz wszystko w bankomacie, a inaczej klient, który prowadzi aktywne konto: przelewy, usługi maklerskie, lokaty, karty kredytowe. To że ja chcę dostać np. kredyt nie świadczy o tym, że jestem dla banku idealnym klientem i muszę go dostać. To bank sprawdzając nasza zdolność kredytową określa czy nam przyzna kredyt czy też nie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką od 9 lat i do tej pory byłam bardzo zadowolona z usług mBanku.Obecnie myślę o otworzeniu konta w innym banku. Nie podoba mi się zmiana witryn internetowych i to jak dokonuje się przelewów. Jest to mało przejrzyste i dla starszych ludzi zbyt małe czcionki. Zdecydowanie wolałam poprzednie strony i obsługę. Jeżeli zmiany to na lepsze skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Infolinia nie może kompletnie nic. Jeśli jestem ich klientem w takim sensie, że wziąłem sprzęt na raty w ich banku, odsyłają mnie tylko do oddziału abym jakkolwiek mógł skontrolować co się z tą pożyczką dzieje. W oddziale róg ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej w Warszawie - totalna olewka. Nikt mnie o nic nie pyta, a jak przychodzą ich lepsi chyba klienci, nadskakują do nich od razu. 15 minut czekałem na jakikolwiek kontakt z ich strony, a 6 (słownie: sześciu doradców) na środku oddziału oddawało się w najlepsze pogaduszkom. Są banki gdzie jest o wiele lepsza obsługa zarówno w oddziale jak i online. W tym przypadku, jest to żenujące i poniżające. skomentuj opinię »
Dodaj opinię