mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
obiecują gruszki a nie doinformują kluczowych informacji... i później wychodzi że nie dopełniony został jakiś szczegół!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kupiłem sprzęt w sklepie na raty,firmowane M bankiem...wstępna weryfikacja ok ,po dokonaniu przelewu weryfikacyjnego odmowa.Odmowa 2 krotna,występuje niezgodność danych z danymi mojego banku.ustaliłem ,ze przelew który wysłałem ma Dane z Księżyca.w swoim banku wszystko sprawdziłem ,przelewy na inne konta także ok-dane poprawne,konsultant zaproponował założenie konta w Banku-jako jedyne rozwiązanie problemu .WSTYD!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przykład wspanialej obslugi: awaria ich wpłątomatu i zabrane 12tys PLN be zaksiegowania. Nie ma z kim rozmawiać, konsultant nic nie moze zrobic, on nie rozpatruje reklamacji, nie wie kiedy bedzie rozpatrzona, ani od czego zależy czy mi udostenia te srodki do czasu rozwiazania reklamacji. mam czekać do 30 dni na rozpatrznenie reklamacji. Zus, fiskus nie poczeka. Powtarzam nie 200zl nie 1000zl nawet - tylko 12tysPLN i mają to gdzies! Wplatomat na drugi dzien juz działa, pieniedzmi obracaja. A jak chcialbym pozyczyc to chcą 12-15%. Odwdzięczę się przeniesieniem konta firmowego. Ale najpierw musze odzyskać te 12 tys. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niskie oprocentowanie lokat! Dramat! Porównajcie oprocentowanie z Nest Bankiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku wieleeee lat. Zawsze było wszystko super ! W tym roku zauważyłam jeden minus: miałam problem z założeniem aplikacji mbank na telefon, więc odbyłam conajmniej 7 rozmów. Kobiety pracujące w infolinii "starają się być miłe" ale słychać że traktują cię jak "głupiego" - mają niemiłe podejście!. Jestem w szoku ponieważ Panowie pracujacy w infolini są bardzo grzeczni i pomocni ..z klasą! Kobiety uczcie się od nich! Jak dobrze że ja nie muszę pracować na codzień z kobietami:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
relamuje sobie jako bank internetowy. Nie jest w stanie zmienic nr tel. komórkowego przez internet. Trzeba jechac 180 km do nastepny punkt obslugi klienta (ma o wiele za malo odzialów!) Nie polecam - mam tylko klopoty! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepszy bank z jakim do tej pory się zetknąłem. Jest prawdziwą ikoną mobilności. Apka na telefon jest profesjonalna i przez nią można załatwić niemal wszystko, natomiast bankowość internetowa jest wzorem i dla każdego banku na świecie - posiadałem też konto w zagranicznym banku i nie ma porównania z mBankiem. Obsługa klienta infolinii jest na medal. Nigdy nie czekałem dłużej jak 3 minuty na kontakt z konsultantem. Zawsze też potrafili mi pomóc i rozwiązać problemy, a także wyjaśnić sytuację i rzeczy nie zrozumiałe. Ogromnym plusem jest to, że przez ten bank można załatwiać sprawy urzędowe, takie jak zeznania PIT czy założenie firmy - próżno szukać tego w innych bankach. Posiadam konto prawie dwa lata i jeszcze się nie zawiodłem i jestem ciągle pod wielkim wrażeniem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dobra zdalna obsługa klienta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Bydgoszczy i zastępca kierownika brak cechuje brak profesjonalizmu. Wniosek złożony 2 października po 1,5mca nie został rozpatrzony. Dokumenty dostarczone do placówki nie zostały przekazane do siedziby. Brak kontaktu ze strony mBanku. Po tylu latach z mBankiem i kilku kontach czas na zmiany. STANOWCZO ODRADZAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesteście poważnym i zdyscyplinowanym bankiem . Jakość obsługi jest na najwyższym poźiomie . Miałem styczność z wieloma bankami lecz wasz przewyższa je z kulturą i sympatią konsultantów na infolini . Jesteście godni polecenia . skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię