Lion's Bank

Adres siedziby:

Idea Bank S.A. oddział Lion's Bank
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Lion's Banku:
800 100 700

(43 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Lion’s Bank to nowy wymiar private bankingu. Zrywamy z wszelkimi schematami tradycyjnej bankowości. Nadrzędnym cele…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

43 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem w powaznym sporze z oddzialem Lions Banku w Gdansku. Wyglada na to, ze sprawa zakonczy sie w sadzie. Przed rokiem obdarzono mnie polisolokata, informujac o braku ryzyka I wysokich zyskach. Na spotkaniach doradca I dyrektor zapewniali mnie o tym. W korespondencji natomiast negowali swoim wczesniejszym slowom. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Naczytałem się sporo o opinii negatywnych o Lions Bank. Od razu podczas pierwszej wizyty poprosiłem o założenie konta i lokaty. Owszem chciano ze mną rozmawiać o innych produktach ale stwierdziłem że tego nie potrzebuję. Co mi się nie podoba to mimo wszystko brak obsługi gotówkowej, nawet zakładanie lokaty nie odbywa się w oddziale tylko klient składa wniosek o założenie, system elektroniczny płata figle np przy wniosku o kartę, ale jednak rozmowa z doradcą telefonicznym potrafi wszystko wyjaśnić. Zaznaczam że korzystam wyłącznie z produktów bankowych a nie jakiś ich dziwnych inwestycji. Bank POLECAM. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Szkoda, że przed podjęciem jakichkolwiek kontaktów z Lion's Bank nie skorzystałem z opinii zamieszczanych w Internecie i nie zostałem w domu. Opisywana sytuacja dotyczy końca czerwca 2014 i oddziału w Lublinie. "Bankierzy" są zainteresowani TYLKO "długofalową współpracą", najlepiej od razu kupując pakiet apartamentów w sieci condohoteli i ubezpieczając się z rodziną na życie. Lokata w Lion's to tylko pretekst do przesłuchania w sprawie sytuacji majątkowej. Z tego powodu ciągle zmienia się minimalna wymagana kwota lokaty i jej oprocentowanie (bo i tak nie chodzi o założenie lokaty). W przypadku zainteresowania samymi lokatami bank zrywa kontakt - brak reakcji na telefoniczne prośby o kontakt z konsultantem i brak odpowiedzi na monity przesyłane pocztą elektroniczną. Żeby było śmieszniej klient równocześnie jest ankietowany telefonicznie w zakresie poziomu obsługi. SZCZERZE ODRADZAM. A jak chcę posiedzieć na skórzanej kanapie, to po prostu nie wychodzę z samochodu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię