Kredyt Bank

(150 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

4 stycznia 2013 roku, po spełnieniu wszystkich wymogów prawnych, Kredyt Bank S.A. połączył się z Bankiem Zachodnim WBK S.A.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

150 Opinie

użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA !!! Poznań III oddział ul. Garbary. Omijajcie ten bank z daleka!!! Rozpatrywanie wniosku o kredyt hipoteczny trwa 3 m-ce!!! Kontakt ze strony banku zerowy. Pani analityk nie zna podstawowych przepisów dotyczących obowiązujących dokumentów prowadzenia działalności gospodarczej!!! WSTYD !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM ,ODRADZAM ,ODRADZAM ten bank, a zwłaszcza jego hybrydę online. To, co w innych bankach online załatwiam w kilkanaście minut, w KB trwa kilkanaście dni. Założenie lokaty online trwało ponad tydzień czasu. Dokładnie 10 dni, bo na tyle wystarczyło mi cierpliwości i wycofałem środki. To chore! Niby mają system, ale wszystko robią na piechotę. Na samo potwierdzenie złożenia wniosku czekałem 4 dni, a potem, gdy nie doczekałem się maila z numerem konta do wpłaty i zadzwoniłem na infolinię, Pani stwierdziła, że są rozbieżności w danych. Owszem mogły takowe powstać bo kiedyś miałem u nich konto ( 12lat temu) i wtedy dowód miał inne sygnatury. Niestety, bank nawet nie raczył mnie o tym fakcie poinformować i gdybym nie zadzwonił to czekałbym do us... śmierci, a oni by obracali moją kasą. Jak zapytałem dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował w sprawie niezgodności danych, to Pani z infolinii stwierdziła,, ze dostanę maila w tej sprawie i że w celu zweryfikowania danych muszę się udać do placówki banku. Pytam więc po jakiego ,,..pi pi pi... ,, jest ta zasrana infolinia, skoro nie mogę za jej pomocą tych danych zweryfikować ???????? Gdybym chciał biegać po placówkach, to nie zawracałbym sobie głowy lokatą online tylko od razu bym tam poszedł. Ale najlepsze jest to, że ten kretyński bank, po złożeniu wniosku przez klienta, przysyła maila z linkiem do potwierdzenia poprawności danych złożonych we wniosku, ale poza linkiem(link nie przenosi w żadne miejsce z tymi danymi) nie przysyła żadnych danych z wniosku. Jak więc klient ma zweryfikować te dane ??? Klikając w ich link może jedynie potwierdzić, że składał taki wniosek i tylko tyle. Reasumując, totalna porażka. Zero profesjonalizmu i olewka klienta. Szkoda tylko, ze tacy fajni goście jak Mann i Materna reklamują ten badziewny bank. Ja na pewno już nigdy tam nie zdeponuje moich pieniędzy, nawet jak będą mieli korzystne oprocentowanie. Wole stracić, ale dziadostwa nie będę wspierał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Żadna rewelacja, bo po uwzględnieniu podatku i inflacji wychodzimy niewiele powyżej 0%, a na pewno poniżej 1%. Tym niemniej obecnie to najkorzystniejsza oferta w tym przedziale depozytowym.. Dostęp internetowy: Niby jest, ale nie wiem w jakim celu skoro szybciej załatwi się sprawę w placówce banku. . Minimum formalności: PORAŻKA!!!! W innych bankach online założenie lokaty trwa, góra pół godziny i masz wszystkie potrzebne dane do przelewu środków. Wszystko odbywa się tam automatycznie, bo taki jest sens i idea online. W Kredyt Banku ( online) trwa to dłużej niż w tradycyjny sposób, w placówce banku. A wygląda to w moim przypadku tak : w piątek złożyłem wniosek, dopiero w poniedziałek otrzymałem maila z linkiem, w którym musiałem potwierdzić prawdziwość danych złożonych we wniosku ( o dziwo nie przysłano tych danych do zweryfikowania, a jedynie sam link, który zresztą nigdzie nie przekierowuje, aby dokonać tej weryfikacji). Dziś jest środa i nadal nie mam od banku numeru konta na który mam przelać środki. Zadzwoniłem więc do banku i zapytałem, dlaczego tyle to trwa ? Miła Pani sprawdziła mój wniosek i poinformowała, że został pozytywnie rozpatrzony ( uśmiałem się w tym momencie, bo zabrzmiało to tak, jakbym to ja starał się o ich pieniądze, a nie wpłacał im moich)i żebym teraz czekał na maila z numerem konta. Na moje ponowne pytanie, dlaczego tyle czasu to trwa, pani odpowiedziała, że robią to pracownicy na ,,piechotę,, a jest dużo wniosków. Tu opadły mi ręce! ,,Ukłony,, w stronę informatyków KB za to, że nie potrafią uruchomić systemu automatycznej generacji kont dla lokat. Pytam więc teraz, kto odda mi odsetki za stracony czas ? Lokata mogła pracować już od poniedziałku, a tak, nie wiem kiedy dostanę od banku numer rachunku , kiedy zaksięgują pieniądze i od kiedy będzie lokata ważna. Szkoda, że na stronie kb-direct.pl nie podają informacji, że należy uzbroić się w cierpliwość, bo nie wiadomo kiedy lokata będzie uruchomiona. Odradzam ten bank i na pewno nie skorzystam z ich oferty nigdy więcej. Zaraz sprawdzę maila, czy przysłali mi linka z nr. konta do wpłaty. Jeśli nie to, środki ulokuję w innym banku, mimo iż jest tam troszkę mniejszy procent. Bank, który nie szanuje pieniędzy klienta, nie zasługuje na ich depozyt.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: konto firmowe w KB to pułapka. Wystarczy że będziecie mieć zajęcie konta np. z powodu niezapłaconego mandatu za parkowanie a zedrą z was skórę prowizjami: 160 zł - za wpisanie zajęcia rachunku do systemu, 50 za realizację przelewu do wierzyciela/instytucji.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Za wysokie. Dostęp internetowy: Taki sobie. Wysokość opłat i prowizji: Za wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Biurokracja i pełno formalności. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma negocjacji oferty. Minimum formalności: Nie zgadzam się z tym pełno formalności . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 03.04.2012 roku byłem w Kredyt Banku w Płocku przy ul.Kolegialnej. Do stanowiska obsługi klientów na parterze czekałem 25 minut. Pani na tym stanowisku pobrała moją wpłatę i skierowała mnie na piętro do pokoju nr 109 w celu założenia lokaty terminowej na wpłaconą kwotę. Pod pokojem nr 109 czekałem jeszcze 50 minut (od godz. 10.40 do 11.30), gdyż byłem trzecim klijentem - jeden klijent był obsługiwany 10 minut, a drugi 40 minut. Czy takie sprawy nie można załatwić w jednej kolejce. Jeżeli ktoś chce skorzystać z tej placówki, to niech się dobrze zastanowi czy ma cza i czy warto ten czas marnować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Komunikacja z klientem na poziomie niedopuszczalnym. Po pomyłce banku, kilkakrotnie musiałem łączyć się z centralą, zero kontaktu z klientem, brak odpowiedzi na reklamację!!!! . skomentuj opinię »
Dodaj opinię