ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
8 from 10 cases the site or app is not working.. absolutely cant count on a bank like this... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nigdy więcej konta w tym banku skończyła mi się ważność dowodu osobistego zablokowano mi konto nie mogłem poregulować sobie ważnych płatności nie są to sierotki banku tylko moja kasa która bank przechowuje mam konto paribasie i tam przenoszę moje pieniądze bo oni mi konta nie zablokowali skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
skandaliczne wywiązywanie się banku z ich odpowiedzialności powinności ..... złożyłem zamówienie w sklepie konto przelewu ów nieszczęsny bank .. wcześniej przelewów dokonywałem na poczcie i było wszystko ok .... myśląc że skoro konto zamówienia jest w tym banku tym samym przelew w oddziale tego banku będzie szybszy i bezpieczniejszy okazało się że BYŁEM W BŁĘDZIE ... skandal brak słów .. dostałem oczywiście potwierdzenie przelewu a po niemal miesiącu od dowiaduje się że przelewu nie było pieniądze nie dotarły do sklepu ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO BANKU OMIJAĆ Z DALEKA ................ a skoro tak jest tym samym co mam sądzić o tym banku .. co robią z gotówką płatnościami .. przytulają do siebie a może jeszcze inne rzeczy ....... ocena nie mieści się w skali tych gwiazdek poniżej POWINIEN BYĆ MINUS .... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA TEN INTERNETOWY - ING, ciągle czytam komunikaty: "Ograniczenia w dostępności niektórych usług. Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone. Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew. " Tak to jest, jak coś jest niby za darmo (bo za 300zł kartą), to znaczy, że tak NAPRAWDĘ jest do NICZEGO ... Stare powiedzenie ale JARE i POLSKIE, a nie ZAGRANICZNE !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja rozumiem jedna awarie nawet na pół roku, ale co miesiąc po kilka to już ostra przesada. Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czas zmienić BANK. Ciągle awarie, reklamy, nie można dostać się do własnego konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam, pomocna obsługa. Wygodne siedzonka. Szybka wpłata w wpłatomatach. Pozdrawiam użytkowników ebroker.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej upierdliwe kampanie reklamowe w życiu. Stoiska w galeriach, co minutę reklama na YT. Jak tak dalej pójdzie to więcej klientów stracicie niż zyskacie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię