ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Strona internetowa Banku Śląskiego to jakiś żart. Jakich informatyków zatrudniają. Częste problemy z dostępem do konta, utrudnienia z robieniem przelewów. Nie polecam. Zbyt często zdarzają się problemy z korzystaniem z bankowości internetowej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wpłata na własne konto w kasie banku 9 zł !! . Opłaty za kartę i prowadzenie podobnie jak u konkurencji. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
moja karta sim ktora byla przypisana Jako autoryzacyjna do robienia przelewow przestala dzialac zostalem zmuszony to zmiany Katy sim I teraz mam problem poniewaz jestem po zagranica Polski I NIE moge zrobic przelewu gdyz na infolini Konsultant TOMASZ [Moderacja] powiedzial mi ze moge zamowic koperte z takim jednorazowym kodem lub udac sie do odzialu ? (Koperta przyjdzie do 14 DNI a do najblizszeto odzialu mam 1000km )Jest 21 wiek wiec dlaczego nie mozna udzielic takiej zgody telefonicznie na przeslanie takiego kodu autoryzacynjego na nowy numer klienta z ktorego chcialbym zrobic przelew ? Zastanowcie się nad tak? opcją bo wasi konkurenci maja takia opcje .. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od roku same problemy a aplikacja masakra działa jak muł. stara była świetna. Mam konto od 15 lat i nigdy nie było takich problemów nie polecam ja zmieniam bank mam dość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciagle prace serwisowe, nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem użytkowniczką tego banku już ponad 6 lat i w zasadzie nigdy nie uważałam że ING się czymś wyróżniał. Zachęcona darmowymi bankomatami, darmowymi wpłatomatami założyłam konto... Od dłuższego czasu już ani bankomaty ani wpłatomaty nie są darmowe. Po spędzeniu roku za granicą tylko się upewniłam że konkurencja ma dużo lepsze oferty. 5% za wypłacenie gotówki przy kwotach euro mocno dało się odczuć. Niskie oprocentowania, kiepskie fundusze. Na każdym prawie kroku czuję się oszukiwana. Jedyne co mogę pochwalić to konsultanci którzy naprawdę są pomocni. OGÓLNIE: NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja rowiez nie polecam. Kiedys we wplatomacie utknelo mi 1500zl,na zwrot czekalem 2 tygodnie. Miarka przebrala sie jednak ostatnio, koedy to nie mialem dostepu do konta i zabraklo mozliwosci placenia karta prez prawie 48h... Kosz pelen zakupow,zagranica, platnosc karta "blad", znowu.. "Blad", ponowienie platnosci "blad". Tel na infolinie "abonent niedostepny", musislem zostawic zakupy i wyjsc z "podkulonym ogonem"..... Dzis znowu nie moge zalogowac sie na konto!!! To juz naprawde koniec "wspolpracy", to nie ma sensu.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię