ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W połączeniu z darmowym kontem oszczędnościowym, które daje możliwość wpłat/wypłat non-stop bez żadnych kosztów - oprocentowanie wypada dobrze.. Dostęp internetowy: Bardzo przyjazda aplikacja internetowa + rozwijana REWELACYJNA(w mojej ocenie) aplikacja na androida. Obsługa klienta w placówce: Nie jestem częstym bywalcem, ale dotychczas - bez zastrzeżeń.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak informacji. Wysokość opłat i prowizji: Przy płatnościami kartą powyżej 100 zł - ceny rewelacyjne (darmowe np. zlecenia stałe, wypłaty z wszystkich bankomatów itp.). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie jest tak źle, zwłaszcza jak się jest już stałym klientem banku. Oprocentowanie może wydawać się wysokie, jednak gdy sprawdzi się koszty całkowite kredytu, oferta nagle wygląda dużo lepiej niż oferta konkurencji. Niskie oprocentowanie depozytów.. Dostęp internetowy: Szybko, łatwo i wygodnie. Prosty interfejs, czytelny opis poszczególnych opcji zwłaszcza dla osób noszących okulary. Prosta i wygodna aplikacja mobilna choć brakuje jej kilku funkcji.. Obsługa klienta w placówce: Nie wiem nie korzystam, załatwiam wszystko przez internet i telefon. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Atrakcyjna, brak opłaty za przyznanie. Opłata dopiero po roku prowadzenia. Elastyczność oferty: Brak możliwośći negocjowania oprocentowania kredytów lub wkładów depozytowych.. Wysokość opłat i prowizji: Znośne. Oferta kart płatniczych: Jedyną wadą jest brak możliwości blokowania / ustawienia limitu płatności zbliżeniowych na 0 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 5lat posiadam konto direct jako młody obywatel i jestem zadowolony z banku,tylko szkoda ze biorą opłatę za kartę 7zł,nigdy nie brałem kredytu tylko raz wziąłem limit na kącie, który szybko też spłaciłem więc ludzie nie marudźcie że odsetki za duże itp tylko dobrze umowy czytajcie i nawet jak konsultant zadzwoni w sprawie kredytu to go olejcie tak jak ja to robię bo sobie nic wcisnąć nie dam POZDRO skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Według mnie dobry bank, w moim mieście placówka profesjonalna, obsługa szybka i miła po tym jak zapomniałem PINu i zablokowało mi dostęp do konta wszystko zostało załatwione w locie, polecam. To że ktoś się przejechał raz i pewnie przypadkiem nie powinno skreślać całego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ilość gwiazdek nie ma znaczenia przy błędach i braku kompetencji pracowników. Dostęp internetowy: Błędy logowania, haseł wynikają ze złej pracy serwerów ING a nie klientów. Możesz pisać login małymi albo dużymi literami nie ma to znaczenia. Aplikacje klienckie i serwery ING i tak robią co chcą. Obsługa reklamacji = zupełny brak kompetencji "Błękitna linia TPSA" totalna dezinformacja. . Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła,trzeba pozyskać kolejną ofiarę, jak przyjdzie do reklamacji bardzo miła obstrukcja.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ---------. Elastyczność oferty: ------------. Wysokość opłat i prowizji: to potrafią naliczać nawet za nic. Oferta kart płatniczych: karty maestro nie zawsze działają na terenie UE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mogliby się bardziej postarać. Dostęp internetowy: Zablokowali mi dostęp do konta i możliwość wysyłania przelewów tylko dlatego, że skończyła mi się ważność dowodu osobistego. Barachło !!!. Obsługa klienta w placówce: Poprosiłem o wypłatę 1500 EUR. Nie dość , że trwało to 2 dni , to jeszcze dostałem 3 banknoty po 500 EUR!!! We Francji nikt nie chciał mi ich przyjąć. W banku kazali mi jechać do Narodowego Banku Francji aby wymienić te pieprzone 500 EUR !!! Co za matoł wypłaca klientowi walutę w takich nominałach !!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Miałem kredyt w PKO SA. Najpierw ING zgłosił się, że chce ten kredyt przejąć i zaoferować mi o wiele korzystniejsze warunki finansowe. Nie chciałem się zgodzić, ale strasznie naciskali. Zacząłem więc gromadzić potrzebne dokumenty (miesiąc czasu i pół segregatora papieru), dostarczyłem im wszystko jak trzeba, żeby po 2 tygodniach dowiedzieć się, że nie przyznają mi kredytu. Nawet słowa wyjaśnienia z jakiego powodu, tak jakbym to ja o to zabiegał. Typowy przykład tępoty umysłowej w dziale kredytów ING.. Elastyczność oferty: Elastyczni - jak guma w majtkach. Mam aż za nadto przykładów ich elastyczności , choćby w kredytach.. Wysokość opłat i prowizji: Jak na dzisiejsze czasy, stanowczo zbyt dużo. Oferta kart płatniczych: Taka sobie, żadne wodotryski. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: konto firmowe, bez oprocentowania, pora przenieść się do innego banku. Dostęp internetowy: Słaby - jak jest awaria i nie można się zalogować, to ( jeżeli uda nam się już dodzwonić) usłyszymy; "tak, faktycznie mamy awarię, ale informujemy o niej na stronie LOSOWO!" Cóż, próbowałem logować się wielokrotnie, w trakcie jak się okazało awarii, i nie widziałem komunikatu o tym na stronie głównej banku. Bo przecież mógłby to zauważyć również jakiś potencjalny klient.Czyli jak już mamy Twoje pieniądze, to nic nas więcej nie interesuje. Gratulacje!. Obsługa klienta w placówce: nie korzystam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: indywidualny, firmowy, był konkurencyjny w 2011. Elastyczność oferty: przegrywa chyba ze wszystkimi. Wysokość opłat i prowizji: nie korzystam. Oferta kart płatniczych: nie korzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: samo konto ROR nie jest oprocentowane, ale zakłada się do niego całkowicie za darmo rachunek oszczędnościowy gdzie środki pieniężne są już oprocentowane, aktualnie jest to ok 3% ale często organizowane są akcje bonus za dopłaty i wtedy oprocentowanie nowo wpłaconych środków wynosi 5%, przelewy pomiędzy ROR a rachunkiem oszczędnościowym są realizowane w ciągu sekundy i są darmowe. Dostęp internetowy: łatwy dostęp przez Internet, portal obsługuje się intuicyjnie. Wysokość opłat i prowizji: konto jest darmowe pod warunkiem wykonania miesięcznie transakcji kartą płatniczą na min. 100zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie narzekam. posiadam konto Direct , które spełnia moje oczekiwania . potrzebuję konta prostego, taniego i Direct takie jest. nie miałem żadnych problemów z obsługą. o kredytach się nie wypowiem gdyż takowych nie biorę (i obym nie musiał ;). opinie na temat Banku i to nie tylko ING są tak skrajne , że zastanawiam się czy nie jest to walka konkurencji . odnoszę bowiem wrażenie że niektóre są pisane jakby na zamówienie . mało tego- śledzę kilka portali oceniających banki i zauważyłem że niektóre opinie się tam powtarzają , co ciekawe treść identyczna przy zmieniających się datach edycji. co mogę jeszcze dodać- podczas wizyty w oddziale przy zakładaniu konta nikt nachalnie nie wciskał mi produktów , którymi nie byłem zainteresowany . ponieważ miałem kilka pytań związanych z obsługą konta przez internet (docierałem system) , wysyłałem zapytania drogą elektroniczną . czas oczekiwania na odpowiedź co najwyżej 1 doba , a nieraz i tego samego dnia. wszystko zależy od tego co kto chce od banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Przed kilkoma dniami pobierałem z rachunku w ING Bydg. ul. Śniadeckich kwotę kilkadziesiąt tys. euro. Bank mając pomieszczenia /przy kasach/ dla klientów pobierających większą gotówkę, wypłaca środki na oczach klientów. Skandal. W najbliższym czasie zmieniam bank.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam nie polecam tego banku. Kolesiostwo, prymitywna obsługa w oddziałach. Mnie ten bank trzykrotnie odrzucił reklamację przelewu mimo, ze przesłałem im dokumenty oraz potwierdzenie zgłoszenia przestępstwa na policję. Najpierw źle rozpatrzyli moją reklamację, później dwukrotnie kłamiąc ponownie źle ją rozpatrywali. Straciłem możliwość zablokowania przez bank ponad 40 tys. zł tym samym tracą te pieniądze. To banda złodziei i tyle. Nie polecam w tym banku brać żadnych kredytów czy zobowiązań. Prawo, logika oraz prawda tam nie obowiązują. Można dużo stracić. Ja zlikwidowałem konto firmowe oraz konta prywatne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Jestem bardzo nie zadowolony, w Wejherowie w Banku ING na ul. *moderacja* po raz kolejny jedno okienko kasowe otwarte przy którym wszystkie sprawy są załatwiane...kolejka po 15 osób i w dzień w dzień tak samo MASAKRA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Czasem są problemy z połączeniem on-line. Obsługa klienta w placówce: tragedia poza siedzibą główną-chodzi o Bytom-Miechowice. Elastyczność oferty: sam musisz szukać najlepszej oferty dla siebie. Profesjonalizm doradców: Uwaga-możesz zostać wprowadzony w błąd przez swojego doradcę i nie dadzą Ci szans na reklamacje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Bardzo czytelny. Obsługa klienta w placówce: miło, bo Panie zawsze usmiechnięte i chętnie pomagaja. Elastyczność oferty: nie narzekam. Duża różnorodność produktów: bogata oferta. Profesjonalizm doradców: Doradca (kobieta) bardzo profesjonalny. Kompleksowa opieka nad klientem: Jestem zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: dziecko by sobie poradziło;). Obsługa klienta w placówce: zawsze miło. Elastyczność oferty: dla Klientow powyżej miliona dostęna jest większa ilość produktów i lepsza cena. Duża różnorodność produktów: korzystam głównie z funduszy inwestycyjnych i produktów kredytowych. Profesjonalizm doradców: Mója Doradczyni jest doświadczona i ma pojęcie o tym czym się zajmuje. Mamy stały kontakt, zawsze punktualna i przygotowana. Nie mam na co narzekać. Kompleksowa opieka nad klientem: Wszystkie sprawy załatwiam tylko ze swoją doradczynią, nawet wypłaty organizuje poza kolejnością i w wydzielonym pomieszczeniu. Czasem jak za późno zgłoszę wypłatę to i tak zawsze zorganizuje mi gotówkę. Wszystkie inne rzeczy cz terminy też sama kontroluje.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Generalnie - do bani; maiłam konto 10 lat, Klasyczne. Opłata 8 zł miesiecznie pomimo, że sama robiłam przelewy. W zeszłym roku musialam pilnie wziąć kredyt na dwa lata - oprócz wysokich odsetek pozostałe koszty wyniosły prawie 10%. W tym roku konczyła mi się ważność karty - dostałam do domu zbliżeniową, a chcialam tradycyjna. dla mnie każda złotówka, a co dopiero 50zł jest ważna sprawą. (przy zblizeniowych - transakcje do 50zł są akceptowane bez pinu) - nie mam zaufania do "zbliżeniówek" i uważam, że bank powinien uszanować moje zdanie, nawet jeśli nie mam racji; nie mam wystarczającej wiedzy na temat technologii RFID, ale przecież nie muszę.... ING przestał być bankiem zorientowanym na klienta - jest zorientowany tylko na własny zysk. Ja po prostu nie chcę płacić za czyjeś śniadanie (oprócz mojego) w McDonaldzie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo dobra. Dostosowana uczciwie do obecnych warunków.. Dostęp internetowy: Znakomity. czytelne strony, błyskawiczny dostęp i operacje on-line.. Obsługa klienta w placówce: Wysoka kultura, europejski poziom. Oferta kredytu/ debetu w koncie: OK!. Elastyczność oferty: Bez zastrzeżeń.. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo przystępna.. Oferta kart płatniczych: Bardzo ciekawa i nowoczesna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niech sobie dalej pociągami podrużują a stałych klientów (15lat konto w banku) mają w d....., są inne banki które mają znacznie lepsze oferty np. millenium 3% zwrotu za zakupy paliwa i za zakupy w marketach, BGŻ 1% zwrotu z wynagrodzenia, mBank modem GSM z limitem 3GB/mc za darmo na 12 m-cy itp.... tylko się rozejrzeć, a o lokatach albo kredytach w ING to już wolę nie wspominać ... tragedia. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Więc jeśli chodzi o prowadzenie rachunku nie mam większych zastrzeżeń, w sumie robię wszystko przez net. Natomiast biorę się za kredyt hipoteczny i tutaj zaczynają się schody, gdyż maja własną definicje powierzchni, nie chcą mi zaliczyć garażu do domu :( No ale jeszcze powalczę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opłata za kartę 0zł (300zł wydane miesięcznie) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Konto prowadzone bez opłat, wystarczy płacić kartą i też jest bez opłat.. Dostęp internetowy: Super ze wszystkie przelewy są bezpłatne. Obsługa klienta w placówce: W moim oddziale miła obsługa, zawsze chętna do pomocy.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty jak w wiekszosci banków, ale brałam ostanio ten reklamowany Pakiet 5000, i powiem ze super sprawa, niskie oprocentowanie, niska rata.. Elastyczność oferty: Wiele produktów, zawsze mozna znaleśc coś co odpowiada potrzebom.. Wysokość opłat i prowizji: przy moim koncie( a mam Direct) nie mam żadnych opłat. Oferta kart płatniczych: Karty nowoczesne, super sprawa z tym ze nie potrzebuję dodatkowej karty do płacenia przez internet bo ta ma taka funkcję bez żadnych dodatkowych opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinia o banku jest negatywna dwukrotnie zostały naliczone wobec mnie nisluszne opłaty ponieważ pracownicy przez lenistwo, nieudolności lub z innych powodów pogubili dokumenty lub tez nie wprowadzili ich do systemu. Jak najdalej od tych nieudaczników. i zawsze bierzcie potwierdzone kopie dokumentów !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto 16lat kredytu nigdy nie brałem debet duży.Kupiłem samochód za gotówkę plus parę tysi debetu,i chciałem wziąć 8tysi kredytu promocja 8% dla stałych klientów.Miało być na wakacje, a tu zonk, bo dwie wypłaty wcześniej nie miałem przelewu bo padł system i wypłatę dostałem w gotówce którą wpłaciłem 10 na konto, ale jako wpłatę własną.Likwidacja konta trwała 3m-ce 18pln za m-c i bezczelna pani z konta oszczędnościowego nie chciała gotówki wypłacić miałem tam zostawić swoją kasę porąbało ich nie polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »