ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: prowadzę działalność gospodarczą jako osoba fizyczna. mam w działalności dwa profile. Jeżeli macie podobną, np. dwa warzywniaki, szkoda czasu na otwieranie konta w ING. spędziłem tam dwie godziny i odszedłem z kwitkiem. chcą innego niż wydaje GUS regonu i robią sto innych przeszkód. pani obsługująca na koniec zadzwoniła na swoją infolinię, powiedziała że mam zły regon (mam dobry) a głos w telefonie bez oglądania skanu regonu powiedział że nie chcą takiego klienta. nieprofesjonalna obsługa, mają zlewkę na ludzi i cieszę się że wybrałem w końcu Millennium bo taniej i normalniej. aż strach pomyśleć co by było dalej! NIE POLECAM !!! . Obsługa klienta w placówce: lipna obsługa, mam regon z listopada 2012, twierdząca że jest zły. każdy może się nie znać, OK, ale tam nie było ŻADNEGO zainteresowania, widać że pani miała problem z utworzeniem konta firmowego i z ulgą wybrnęła z sytuacji że jest zły. kierownik nawet na niego nie spojrzał nie szanują ludzi, ich czasu w banku obok w Millenium założyli konto w 10 minut i regon był OK więc dla nich też szkoda czasu . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem kliente ING od 1996 roku i nigdy nie miałam z nimi problemu, przelewy robie przez internet, wypłacam pieniadze w każdym bankomacie na terenie kraju, jestem SMS powiadamiana o transakcjach na koncie. stałe zlecenia tez nic dodatkowo nie płacę, potrzebowałam pożyczkę to ja dostałam bez problemu, oszczędzam na oku. A to wszystko za jedyne 10 zł miesięcznie. I myślą sobie że jak człowiek nie jest żle nastawiony do banku to i bank jest wobec niego ok. Polecam wszystkim ING skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałem pochwalić obsługę w ING a szczególnie panie pracujące w Tychach w oddziale przy ul. Dmowskiego. Chodze tam często i zawsze jestem obsługiwany w najlepszy sposób, pomimo tego że często w tym oddziale sa długie kolejki to panie zawsze mają czas i cierpliwość każdemu wyjaśnić wszystko co chce wiedzieć. Panie tam pracujące nie są na najmłodsze ale to jest ich atut bo wiedzę jaką maja i podejście do klienta jest znacznie lepsze niż w innych placówkach ING. Brałem tam ostatnio pożyczkę i jestem zachwycony obsługą, czułem się jak ktos ważny. polecam wszystkim! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ING to jeden z najlepszych banków obecnie - mam 4 konta w róznych bankach i chyba 3 zamknę i przeniosę tutaj. Mam wrażenie, że ktoś tam naprawdę myśli o Kliencie. :) Poza tym Marek Kondrat jest fajny :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Na rachunku oszczędnościowym oprocentowanie wynosi ponad 3,5% minus za kapitalizację miesięczną, zamiast dzienną. . Dostęp internetowy: Przejrzyście, plus za finasometr pozwalający na planowanie i wybór wydatków. Sprawdza się jeśli masz tylko jedno konto. Minus za brak salda po transakcji w historii operacji. Widzisz operację ale nie wiesz jak wpłynęło to na stan rachunku. . Obsługa klienta w placówce: Miła obsługa, sugestie dotyczące optymalizacji wydatków. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jak w każdym banku. Ani na plus ani na minus. Wysokość opłat i prowizji: W wersji Direct wszystko za 0 zł / 7zł za używanie karty jeśli tranzakcie mniej niż na 200 zł . Oferta kart płatniczych: Do wyboru do koloru, z wizerunkiem i bez. Kredytówki poza wysoką prowizją za wypłatę z bankomatu ok. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmarny bank, koszmarna obsługa. Nie polecam konta firmowego z modułem użytkownika. Sami wiedzą, że wypuścili bubel i nic z tym nie robią skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na wpłatomaty.Jestem wściekła! otóż dokonując wpłaty we wpłatomacie naliczył mi pięć banknotów po 100 a włożyłam 6 , co prawda spieszyłam się i pieniądze nie były idealnie poukładane kiedy zobaczyłam odczyt wycofałam transakcję myśląc że zwróci 600zł. nie jestem oszustką nigdy nikomu nie ukradłam pieniędzy a tu zostałam okradziona tak się czuję.złożyłam reklamację ale oczywiście została stwierdzona poprawna złożona kwota czyli 500zł.nawet myląc się w sklepie na kasie kasę można przeliczyć a w banku!!!także uważajcie klienci na wpłatomaty!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ogólnie oferty tego banku są korzystne. Szkoda tylko że zatrudniają w ogóle nie wykwalifikowane osoby które nie mają pojęcia o pracy w takim miejscu! Zero podejścia do klienta! Byłem ostatnio w Krakowie w oddziale na ulicy Pilotów 6 najpierw musiałem czekać aż pani popodbija sobie jakieś pieczątki przez pół godziny potem łaskawie poprosiła mnie o podejście po czy nie umiejąc mi pomóc kazała podejść do koleżanki obok albo do siedziby na innej ulicy! To mnie powaliło totalnie po co zatrudniają co chwile jakiś nowych pracowników którzy przychodzą chyba tylko po to żeby wypić sobie kawkę i poklepać na komputerze przez 8 godzin! nikomu już nie polecę tego banku!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony z usług tego Banku, mam darmowe konto Direct, oszczędzam na Otwartym Koncie Oszczędnościowym ( oprocentowanie mogłoby być wyższe) ale za to przelewy z OKO na konto Direct przez internet są zawsze bezpłatne. Największy minus to brak salda po zmianie salda co zaczyna mnie coraz bardziej irytować i jeżeli znajdę bank z bezpłatnym rachunkiem, bankomatami, przelewami i ciekawszą formą oszczędzania to zamknę u nich rachunki. Szkoda, że karty płatnicze mają wbudowaną funkcję transakcji zbliżeniowych i Klient nie ma możliwości obejścia tej funkcji. Nawet nie mając debetu można mieć saldo ujemne przez transakcje zbliżeniowe i zapłacić odsetki (sic!). Wypłaty z bankomatów za granicą nie są drogie, 3% kwoty wypłacanej to nie majątek. Przyjazny i bezpieczny system ING BankOnline, bardzo ciekawa funkcja finansometru która pozwala nam śledzić nasze co miesięczne wydatki. Program Bankujesz-Kupujesz to jeden wielki szwindel, produkty najdroższe w internecie a sama dostawa to koszt 30 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z karty kredytowej w ING. W czasie pobytu poza krajem dokonałam płatności kartą w automatycznej stacji benzynowej. Wpisałam 150 euro, faktycznie za paliwo zapłaciłam niecałe 88 euro. Mimo to bank ściągnął z moje karty 159 zł, i chociaż po 4 dniach rozliczył faktyczną kwotę, nadal blokuje mi 150 euro. Na reklamacje, oczywiście, bank nie odpowiada. Złodziejski proceder banku naraża mnie na problemy. Mam dość, to już kolejny taki przypadek. Odradzam korzystanie z banku ING! Kurs rozliczenia waluty jest równie złodziejski, jak całe to postępowanie banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W połączeniu z darmowym kontem oszczędnościowym, które daje możliwość wpłat/wypłat non-stop bez żadnych kosztów - oprocentowanie wypada dobrze.. Dostęp internetowy: Bardzo przyjazda aplikacja internetowa + rozwijana REWELACYJNA(w mojej ocenie) aplikacja na androida. Obsługa klienta w placówce: Nie jestem częstym bywalcem, ale dotychczas - bez zastrzeżeń.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak informacji. Wysokość opłat i prowizji: Przy płatnościami kartą powyżej 100 zł - ceny rewelacyjne (darmowe np. zlecenia stałe, wypłaty z wszystkich bankomatów itp.). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie jest tak źle, zwłaszcza jak się jest już stałym klientem banku. Oprocentowanie może wydawać się wysokie, jednak gdy sprawdzi się koszty całkowite kredytu, oferta nagle wygląda dużo lepiej niż oferta konkurencji. Niskie oprocentowanie depozytów.. Dostęp internetowy: Szybko, łatwo i wygodnie. Prosty interfejs, czytelny opis poszczególnych opcji zwłaszcza dla osób noszących okulary. Prosta i wygodna aplikacja mobilna choć brakuje jej kilku funkcji.. Obsługa klienta w placówce: Nie wiem nie korzystam, załatwiam wszystko przez internet i telefon. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Atrakcyjna, brak opłaty za przyznanie. Opłata dopiero po roku prowadzenia. Elastyczność oferty: Brak możliwośći negocjowania oprocentowania kredytów lub wkładów depozytowych.. Wysokość opłat i prowizji: Znośne. Oferta kart płatniczych: Jedyną wadą jest brak możliwości blokowania / ustawienia limitu płatności zbliżeniowych na 0 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 5lat posiadam konto direct jako młody obywatel i jestem zadowolony z banku,tylko szkoda ze biorą opłatę za kartę 7zł,nigdy nie brałem kredytu tylko raz wziąłem limit na kącie, który szybko też spłaciłem więc ludzie nie marudźcie że odsetki za duże itp tylko dobrze umowy czytajcie i nawet jak konsultant zadzwoni w sprawie kredytu to go olejcie tak jak ja to robię bo sobie nic wcisnąć nie dam POZDRO skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Według mnie dobry bank, w moim mieście placówka profesjonalna, obsługa szybka i miła po tym jak zapomniałem PINu i zablokowało mi dostęp do konta wszystko zostało załatwione w locie, polecam. To że ktoś się przejechał raz i pewnie przypadkiem nie powinno skreślać całego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ilość gwiazdek nie ma znaczenia przy błędach i braku kompetencji pracowników. Dostęp internetowy: Błędy logowania, haseł wynikają ze złej pracy serwerów ING a nie klientów. Możesz pisać login małymi albo dużymi literami nie ma to znaczenia. Aplikacje klienckie i serwery ING i tak robią co chcą. Obsługa reklamacji = zupełny brak kompetencji "Błękitna linia TPSA" totalna dezinformacja. . Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła,trzeba pozyskać kolejną ofiarę, jak przyjdzie do reklamacji bardzo miła obstrukcja.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ---------. Elastyczność oferty: ------------. Wysokość opłat i prowizji: to potrafią naliczać nawet za nic. Oferta kart płatniczych: karty maestro nie zawsze działają na terenie UE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mogliby się bardziej postarać. Dostęp internetowy: Zablokowali mi dostęp do konta i możliwość wysyłania przelewów tylko dlatego, że skończyła mi się ważność dowodu osobistego. Barachło !!!. Obsługa klienta w placówce: Poprosiłem o wypłatę 1500 EUR. Nie dość , że trwało to 2 dni , to jeszcze dostałem 3 banknoty po 500 EUR!!! We Francji nikt nie chciał mi ich przyjąć. W banku kazali mi jechać do Narodowego Banku Francji aby wymienić te pieprzone 500 EUR !!! Co za matoł wypłaca klientowi walutę w takich nominałach !!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Miałem kredyt w PKO SA. Najpierw ING zgłosił się, że chce ten kredyt przejąć i zaoferować mi o wiele korzystniejsze warunki finansowe. Nie chciałem się zgodzić, ale strasznie naciskali. Zacząłem więc gromadzić potrzebne dokumenty (miesiąc czasu i pół segregatora papieru), dostarczyłem im wszystko jak trzeba, żeby po 2 tygodniach dowiedzieć się, że nie przyznają mi kredytu. Nawet słowa wyjaśnienia z jakiego powodu, tak jakbym to ja o to zabiegał. Typowy przykład tępoty umysłowej w dziale kredytów ING.. Elastyczność oferty: Elastyczni - jak guma w majtkach. Mam aż za nadto przykładów ich elastyczności , choćby w kredytach.. Wysokość opłat i prowizji: Jak na dzisiejsze czasy, stanowczo zbyt dużo. Oferta kart płatniczych: Taka sobie, żadne wodotryski. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: konto firmowe, bez oprocentowania, pora przenieść się do innego banku. Dostęp internetowy: Słaby - jak jest awaria i nie można się zalogować, to ( jeżeli uda nam się już dodzwonić) usłyszymy; "tak, faktycznie mamy awarię, ale informujemy o niej na stronie LOSOWO!" Cóż, próbowałem logować się wielokrotnie, w trakcie jak się okazało awarii, i nie widziałem komunikatu o tym na stronie głównej banku. Bo przecież mógłby to zauważyć również jakiś potencjalny klient.Czyli jak już mamy Twoje pieniądze, to nic nas więcej nie interesuje. Gratulacje!. Obsługa klienta w placówce: nie korzystam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: indywidualny, firmowy, był konkurencyjny w 2011. Elastyczność oferty: przegrywa chyba ze wszystkimi. Wysokość opłat i prowizji: nie korzystam. Oferta kart płatniczych: nie korzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: samo konto ROR nie jest oprocentowane, ale zakłada się do niego całkowicie za darmo rachunek oszczędnościowy gdzie środki pieniężne są już oprocentowane, aktualnie jest to ok 3% ale często organizowane są akcje bonus za dopłaty i wtedy oprocentowanie nowo wpłaconych środków wynosi 5%, przelewy pomiędzy ROR a rachunkiem oszczędnościowym są realizowane w ciągu sekundy i są darmowe. Dostęp internetowy: łatwy dostęp przez Internet, portal obsługuje się intuicyjnie. Wysokość opłat i prowizji: konto jest darmowe pod warunkiem wykonania miesięcznie transakcji kartą płatniczą na min. 100zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie narzekam. posiadam konto Direct , które spełnia moje oczekiwania . potrzebuję konta prostego, taniego i Direct takie jest. nie miałem żadnych problemów z obsługą. o kredytach się nie wypowiem gdyż takowych nie biorę (i obym nie musiał ;). opinie na temat Banku i to nie tylko ING są tak skrajne , że zastanawiam się czy nie jest to walka konkurencji . odnoszę bowiem wrażenie że niektóre są pisane jakby na zamówienie . mało tego- śledzę kilka portali oceniających banki i zauważyłem że niektóre opinie się tam powtarzają , co ciekawe treść identyczna przy zmieniających się datach edycji. co mogę jeszcze dodać- podczas wizyty w oddziale przy zakładaniu konta nikt nachalnie nie wciskał mi produktów , którymi nie byłem zainteresowany . ponieważ miałem kilka pytań związanych z obsługą konta przez internet (docierałem system) , wysyłałem zapytania drogą elektroniczną . czas oczekiwania na odpowiedź co najwyżej 1 doba , a nieraz i tego samego dnia. wszystko zależy od tego co kto chce od banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Przed kilkoma dniami pobierałem z rachunku w ING Bydg. ul. Śniadeckich kwotę kilkadziesiąt tys. euro. Bank mając pomieszczenia /przy kasach/ dla klientów pobierających większą gotówkę, wypłaca środki na oczach klientów. Skandal. W najbliższym czasie zmieniam bank.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam nie polecam tego banku. Kolesiostwo, prymitywna obsługa w oddziałach. Mnie ten bank trzykrotnie odrzucił reklamację przelewu mimo, ze przesłałem im dokumenty oraz potwierdzenie zgłoszenia przestępstwa na policję. Najpierw źle rozpatrzyli moją reklamację, później dwukrotnie kłamiąc ponownie źle ją rozpatrywali. Straciłem możliwość zablokowania przez bank ponad 40 tys. zł tym samym tracą te pieniądze. To banda złodziei i tyle. Nie polecam w tym banku brać żadnych kredytów czy zobowiązań. Prawo, logika oraz prawda tam nie obowiązują. Można dużo stracić. Ja zlikwidowałem konto firmowe oraz konta prywatne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Jestem bardzo nie zadowolony, w Wejherowie w Banku ING na ul. *moderacja* po raz kolejny jedno okienko kasowe otwarte przy którym wszystkie sprawy są załatwiane...kolejka po 15 osób i w dzień w dzień tak samo MASAKRA. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »