ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank ING to jakaś kpina! Ciągłe awarie bankomatów, raz jeden wypłacił mi 100zł a zaksięgował wypłatę 1000zl! Po reklamacjach i miesiącu oczekiwania zwrócili kasę... bez najmniejszego słowa przepraszam! Klientów traktują jak śmieci, dodzwonić się do niech nie da, tylko wprowadz pesel... czy ja się kogoś pytam o pesel jak z nim rozmawiam?! Acha opłaty za prowadzenie konta klasycznego... prawie 200zł za rok! Paranoja! SERDECZNIE NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio miałem dużo nieprzyjemności z ING mimo że jestem jego wieloletnim klientem.Wpłatomat zabral kilka tysięcy i od tygodnia nikt nie umie powiedzieć gdzie kto i dlaczego tak dlugo liczy te pieniądze.Nie wiem czy nie trzeba iść na policję.Takie atrakcje oferują w banku śląskim.Myślę że pora na zmianę.Jeszcze wspomnę że jak na 10 lat spóżniłem się ze spłatą karty to w ciągu kilku minut zablokowali kartę i naliczyli karne odsetki,bez żadnego zawiadominia.Omijać z daleka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Moim zdaniem ING staje się coraz droższym a jednocześnie słabszym bankiem. Usługi drogie a działanie np ING online to koszmar w dni robocze do 20.00 w soboty do 15.00 i na tym koniec w dodatku baaaardzo częste awarie systemu np dziś już kilka godzin nie działa .Czas chyba poszukać innego banku ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zawsze za niskie ;). Dostęp internetowy: dla mnie rewelacja :). Obsługa klienta w placówce: Placówki ładne, obsługa miła, niestety kolejki też się trafiają jak wszędzie ;/. Oferta kredytu/ debetu w koncie: jest OK, ale opłata za kolejny rok korzystania za wysoka... Elastyczność oferty: mocne trzy gwiazdki. Wysokość opłat i prowizji: za nic nie płacę... prawie ;) Karta debetowa za free, kredytowa również jak się korzysta z głową, konto bez opłat, tak jak i przelewy :)) Jedna gwiazdka odjęta za prowizje przy kolejnych latach korzystania z debetu w koncie zwanym linią kredytową :(. Oferta kart płatniczych: Funkcjonalność w porządku, ale standardowe wzory (grafika) dużo brzydsze niż wcześniejsze (pamietacie lwa na karcie kredytowej albo odcisk palca na debetówce? to było coś !!). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj miałem pierwszy w życiu kontakt z ING.\r\nByłem w oddziale w Sosnowcu ul. Małachowskiego.\r\nPrzyszedłem o 8.03. Było przede mną 3 osoby, czynne były 3 kasy, zostałem obsłużony o 8.47.\r\nZa wpłatę na konto kolegi 1300zł pobrano ode mnie 16,50pln. To jest po prostu złodziejstwo.\r\nTen bank nie ma nic wspólnego z bankiem. Złodzieje, a klient jest dla debilem co nabrał się na reklamy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Od chwili,gdy bank zmienił zasady nie będę go już polecał, postanowiliśmy z żoną zamknąć konto i nadal się to nie udało -a podchodziliśmy już dwa razy! Za pierwszym razem coś nie było jeszcze zaksięgowane na ROR,konto oszczędnościowe zamknęli od razu. Za drugi razem jeden z oddział,odwiedzony przez nas wcześniej zamknięty,w drugi nie mają obsługi kasowej -odsyłają do oddziału oddalonego o prawie 3 km -jakaś paranoja... Z takim podejściem bank ING straci nie tylko nas,ale też innych klientów,chyba że pozyska nowych -na krótko,bo chyba o to chodzi? . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W mojej ocenie bank jest ok.posiadam tu konto i firmowe i prywatne, nie mam dodatkowych opłat za posiadanie tych kont.generalnie jestem zadowolona:)polecam:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super bank ING gorąco polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny bank, miła profesjonalna obsługa, darmowe konto i niskie oprocentowanie przy pożyczce :)) Jestem zadowolona z usług banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Osobiście wycisnąłem z doradcy i dyrektora całkiem niezłe warunki. Dostęp internetowy: fajna platforma z zbudowaną platformą do obsługi walut co kwartał sa dodawane modyfikacje o które wnioskuja również klienci :-). Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: procedura trochę trwała - bank dokładnie sprawdza nawet *moderacja*oły ale w końcu po tym wszystkim uruchomienie nastąpiło b. szybko. Możliwość negocjacji oferty: istnieje . Różnorodność zabezpieczenia: można tu się dogadywać i nie jest sztywno powiedziane że to ma być hipoteka i już.. Minimum formalności: dokumentów trochę trzeba przynieść do banku - takie wymogi. Elastyczność celu kredytowania: mój znajomy dostsał kredyt w ING na nowopowstającą spókę z tym że miał dobry Business Plan :-). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: prowadzę działalność gospodarczą jako osoba fizyczna. mam w działalności dwa profile. Jeżeli macie podobną, np. dwa warzywniaki, szkoda czasu na otwieranie konta w ING. spędziłem tam dwie godziny i odszedłem z kwitkiem. chcą innego niż wydaje GUS regonu i robią sto innych przeszkód. pani obsługująca na koniec zadzwoniła na swoją infolinię, powiedziała że mam zły regon (mam dobry) a głos w telefonie bez oglądania skanu regonu powiedział że nie chcą takiego klienta. nieprofesjonalna obsługa, mają zlewkę na ludzi i cieszę się że wybrałem w końcu Millennium bo taniej i normalniej. aż strach pomyśleć co by było dalej! NIE POLECAM !!! . Obsługa klienta w placówce: lipna obsługa, mam regon z listopada 2012, twierdząca że jest zły. każdy może się nie znać, OK, ale tam nie było ŻADNEGO zainteresowania, widać że pani miała problem z utworzeniem konta firmowego i z ulgą wybrnęła z sytuacji że jest zły. kierownik nawet na niego nie spojrzał nie szanują ludzi, ich czasu w banku obok w Millenium założyli konto w 10 minut i regon był OK więc dla nich też szkoda czasu . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem kliente ING od 1996 roku i nigdy nie miałam z nimi problemu, przelewy robie przez internet, wypłacam pieniadze w każdym bankomacie na terenie kraju, jestem SMS powiadamiana o transakcjach na koncie. stałe zlecenia tez nic dodatkowo nie płacę, potrzebowałam pożyczkę to ja dostałam bez problemu, oszczędzam na oku. A to wszystko za jedyne 10 zł miesięcznie. I myślą sobie że jak człowiek nie jest żle nastawiony do banku to i bank jest wobec niego ok. Polecam wszystkim ING skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałem pochwalić obsługę w ING a szczególnie panie pracujące w Tychach w oddziale przy ul. Dmowskiego. Chodze tam często i zawsze jestem obsługiwany w najlepszy sposób, pomimo tego że często w tym oddziale sa długie kolejki to panie zawsze mają czas i cierpliwość każdemu wyjaśnić wszystko co chce wiedzieć. Panie tam pracujące nie są na najmłodsze ale to jest ich atut bo wiedzę jaką maja i podejście do klienta jest znacznie lepsze niż w innych placówkach ING. Brałem tam ostatnio pożyczkę i jestem zachwycony obsługą, czułem się jak ktos ważny. polecam wszystkim! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ING to jeden z najlepszych banków obecnie - mam 4 konta w róznych bankach i chyba 3 zamknę i przeniosę tutaj. Mam wrażenie, że ktoś tam naprawdę myśli o Kliencie. :) Poza tym Marek Kondrat jest fajny :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Na rachunku oszczędnościowym oprocentowanie wynosi ponad 3,5% minus za kapitalizację miesięczną, zamiast dzienną. . Dostęp internetowy: Przejrzyście, plus za finasometr pozwalający na planowanie i wybór wydatków. Sprawdza się jeśli masz tylko jedno konto. Minus za brak salda po transakcji w historii operacji. Widzisz operację ale nie wiesz jak wpłynęło to na stan rachunku. . Obsługa klienta w placówce: Miła obsługa, sugestie dotyczące optymalizacji wydatków. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jak w każdym banku. Ani na plus ani na minus. Wysokość opłat i prowizji: W wersji Direct wszystko za 0 zł / 7zł za używanie karty jeśli tranzakcie mniej niż na 200 zł . Oferta kart płatniczych: Do wyboru do koloru, z wizerunkiem i bez. Kredytówki poza wysoką prowizją za wypłatę z bankomatu ok. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmarny bank, koszmarna obsługa. Nie polecam konta firmowego z modułem użytkownika. Sami wiedzą, że wypuścili bubel i nic z tym nie robią skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na wpłatomaty.Jestem wściekła! otóż dokonując wpłaty we wpłatomacie naliczył mi pięć banknotów po 100 a włożyłam 6 , co prawda spieszyłam się i pieniądze nie były idealnie poukładane kiedy zobaczyłam odczyt wycofałam transakcję myśląc że zwróci 600zł. nie jestem oszustką nigdy nikomu nie ukradłam pieniędzy a tu zostałam okradziona tak się czuję.złożyłam reklamację ale oczywiście została stwierdzona poprawna złożona kwota czyli 500zł.nawet myląc się w sklepie na kasie kasę można przeliczyć a w banku!!!także uważajcie klienci na wpłatomaty!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ogólnie oferty tego banku są korzystne. Szkoda tylko że zatrudniają w ogóle nie wykwalifikowane osoby które nie mają pojęcia o pracy w takim miejscu! Zero podejścia do klienta! Byłem ostatnio w Krakowie w oddziale na ulicy Pilotów 6 najpierw musiałem czekać aż pani popodbija sobie jakieś pieczątki przez pół godziny potem łaskawie poprosiła mnie o podejście po czy nie umiejąc mi pomóc kazała podejść do koleżanki obok albo do siedziby na innej ulicy! To mnie powaliło totalnie po co zatrudniają co chwile jakiś nowych pracowników którzy przychodzą chyba tylko po to żeby wypić sobie kawkę i poklepać na komputerze przez 8 godzin! nikomu już nie polecę tego banku!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony z usług tego Banku, mam darmowe konto Direct, oszczędzam na Otwartym Koncie Oszczędnościowym ( oprocentowanie mogłoby być wyższe) ale za to przelewy z OKO na konto Direct przez internet są zawsze bezpłatne. Największy minus to brak salda po zmianie salda co zaczyna mnie coraz bardziej irytować i jeżeli znajdę bank z bezpłatnym rachunkiem, bankomatami, przelewami i ciekawszą formą oszczędzania to zamknę u nich rachunki. Szkoda, że karty płatnicze mają wbudowaną funkcję transakcji zbliżeniowych i Klient nie ma możliwości obejścia tej funkcji. Nawet nie mając debetu można mieć saldo ujemne przez transakcje zbliżeniowe i zapłacić odsetki (sic!). Wypłaty z bankomatów za granicą nie są drogie, 3% kwoty wypłacanej to nie majątek. Przyjazny i bezpieczny system ING BankOnline, bardzo ciekawa funkcja finansometru która pozwala nam śledzić nasze co miesięczne wydatki. Program Bankujesz-Kupujesz to jeden wielki szwindel, produkty najdroższe w internecie a sama dostawa to koszt 30 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z karty kredytowej w ING. W czasie pobytu poza krajem dokonałam płatności kartą w automatycznej stacji benzynowej. Wpisałam 150 euro, faktycznie za paliwo zapłaciłam niecałe 88 euro. Mimo to bank ściągnął z moje karty 159 zł, i chociaż po 4 dniach rozliczył faktyczną kwotę, nadal blokuje mi 150 euro. Na reklamacje, oczywiście, bank nie odpowiada. Złodziejski proceder banku naraża mnie na problemy. Mam dość, to już kolejny taki przypadek. Odradzam korzystanie z banku ING! Kurs rozliczenia waluty jest równie złodziejski, jak całe to postępowanie banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W połączeniu z darmowym kontem oszczędnościowym, które daje możliwość wpłat/wypłat non-stop bez żadnych kosztów - oprocentowanie wypada dobrze.. Dostęp internetowy: Bardzo przyjazda aplikacja internetowa + rozwijana REWELACYJNA(w mojej ocenie) aplikacja na androida. Obsługa klienta w placówce: Nie jestem częstym bywalcem, ale dotychczas - bez zastrzeżeń.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak informacji. Wysokość opłat i prowizji: Przy płatnościami kartą powyżej 100 zł - ceny rewelacyjne (darmowe np. zlecenia stałe, wypłaty z wszystkich bankomatów itp.). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »