ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Super Bank - prowadzenie konta, przelewy i karta za 0 PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. często wiesza się system, na wypłatę z OKA musiałem czekać z 3 godziny, przez to spóźniłem się , byłem umówiony na zakup auta. Opłaty za konto- kuriozalnie wielkie, płacisz 10 zł miesięcznie a w zamian masz wyciąg raz w miesiącu i możliwość wypłacania pieniędzy w kasie, Karta ponad 80 zł rocznie, MASAKRA skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Popieram panią ANNE tak robię otwierając e konto za kartę nie płaciłem nic a teraz żądają 7 zł (dwie tranzakcie ) dopiero za darmo ale to już z głowy przeszłem do getii z córką i na nowo mam wszystko za darmo bez dokonywania transakcji kartą skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
e-konto wprowadzili darmowe, bo sam Kliencie obsługujesz, potem zażądali kasę, jak nie wykonam operacji kartą na 100,- a od lutego b.r. minimum 200,- Nawet Marek Kondrat im nie pomoże, jak dalej będą olewać Klienta. Jakby tego było mało, to jeszcze bank zajmuje się dystrybucją towarów przemysłowych w ramach tzw. programu punktowego, gdzie oszukują, jak kto nie sprawdzi cen. Na szczęście istnieją ceneo, skąpiec itp. to mniej ludzi nabiorą... Koszmar!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja miałem konto w ING nie do końca byłem zadowolony. Z każdym razem kiedy zapomniałem wykonać 1 raz w miesiącu płatności kartą na kwotę powyzej 100zł byłem nagradzany opłata za użtkowanie w wysokosci 7zł. I ich bankowość internetowa pozostawia wiele do życzenia. Jest mało zrozumiała dla przecietnego Kwalskiego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam konto w ING online już 3rok i jestem bardzo zadowolona, bankomaty i wpłatomaty są w dogodnych lokalizacjach, uprzejma obsługa, jeśli korzystam w punkcie. Przelewy i korzystanie z systemu internetowego- bez problemu. POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze, że na tej stronie bank ten polecają osoby które w tym banku co najwyżej mają konto z zerowym stanem i nie korzystają z innych usług tego banku. Dlatego go chwalą, może to nawet jego pracownicy. Ja też przez 15 lat miałem tam konto i rzadko korzystałem z innych usług. Te podstawowe zawsze jakoś realizowałem, nie było aż tak źle więc nie zawracałem sobie głowy drobnymi komplikacjami. Później jak zacząłem korzystać z różnych usług zaczęły się problemy praktycznie zawsze. Więc jak chcesz stracić pieniądze i później długo walczyć o ich odzyskanie to śmiało zakładaj konto lub lokatę w tym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak ktoś chce stracić pieniądze to może tam spokojnie zakładać konto lub lokatę. Bank tak dużo wydaje na reklamę że musi odbić to sobie na klientach. A ty kliencie płać. Mi zginęły pieniądze z lokaty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mam kredyt i nigdzie inndziej lepszych warunków nie było jestem bardzo zadowolona. Dostęp internetowy: Łatwo szybko i wygodnie. Wysokość opłat i prowizji: Konto darmowe przelewy ZUS US za darmo inne 90gr... Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Wszystko szybko mało papierów załatwiania. Możliwość negocjacji oferty: Wszystko można. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Chciałam wszystkich Państwa ostrzec ze ING bank śląski nie chroni swoich klientów i ich pieniędzy. W sierpniu skradziono mi kartę, a w pon ktoś zrobił sobie przelew z z tej właśnie karty - czyli po 8 miesiącach od jej zastrzeżenia. Po rozmowie z konsultantką z ing dowiedziałam się, że ktoś 6 krotnie zbliżeniowo płacił sobie za zakupy z tej karty sierpniowej, a ona nie może mi wytłumaczyć jak to się stało. Konto wyczyszczone a okres reklamacji banku to 60 dni. Polecam zmianę banku! Jestem klientem od 15 lat.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank ING to jakaś kpina! Ciągłe awarie bankomatów, raz jeden wypłacił mi 100zł a zaksięgował wypłatę 1000zl! Po reklamacjach i miesiącu oczekiwania zwrócili kasę... bez najmniejszego słowa przepraszam! Klientów traktują jak śmieci, dodzwonić się do niech nie da, tylko wprowadz pesel... czy ja się kogoś pytam o pesel jak z nim rozmawiam?! Acha opłaty za prowadzenie konta klasycznego... prawie 200zł za rok! Paranoja! SERDECZNIE NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio miałem dużo nieprzyjemności z ING mimo że jestem jego wieloletnim klientem.Wpłatomat zabral kilka tysięcy i od tygodnia nikt nie umie powiedzieć gdzie kto i dlaczego tak dlugo liczy te pieniądze.Nie wiem czy nie trzeba iść na policję.Takie atrakcje oferują w banku śląskim.Myślę że pora na zmianę.Jeszcze wspomnę że jak na 10 lat spóżniłem się ze spłatą karty to w ciągu kilku minut zablokowali kartę i naliczyli karne odsetki,bez żadnego zawiadominia.Omijać z daleka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Moim zdaniem ING staje się coraz droższym a jednocześnie słabszym bankiem. Usługi drogie a działanie np ING online to koszmar w dni robocze do 20.00 w soboty do 15.00 i na tym koniec w dodatku baaaardzo częste awarie systemu np dziś już kilka godzin nie działa .Czas chyba poszukać innego banku ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zawsze za niskie ;). Dostęp internetowy: dla mnie rewelacja :). Obsługa klienta w placówce: Placówki ładne, obsługa miła, niestety kolejki też się trafiają jak wszędzie ;/. Oferta kredytu/ debetu w koncie: jest OK, ale opłata za kolejny rok korzystania za wysoka... Elastyczność oferty: mocne trzy gwiazdki. Wysokość opłat i prowizji: za nic nie płacę... prawie ;) Karta debetowa za free, kredytowa również jak się korzysta z głową, konto bez opłat, tak jak i przelewy :)) Jedna gwiazdka odjęta za prowizje przy kolejnych latach korzystania z debetu w koncie zwanym linią kredytową :(. Oferta kart płatniczych: Funkcjonalność w porządku, ale standardowe wzory (grafika) dużo brzydsze niż wcześniejsze (pamietacie lwa na karcie kredytowej albo odcisk palca na debetówce? to było coś !!). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj miałem pierwszy w życiu kontakt z ING.\r\nByłem w oddziale w Sosnowcu ul. Małachowskiego.\r\nPrzyszedłem o 8.03. Było przede mną 3 osoby, czynne były 3 kasy, zostałem obsłużony o 8.47.\r\nZa wpłatę na konto kolegi 1300zł pobrano ode mnie 16,50pln. To jest po prostu złodziejstwo.\r\nTen bank nie ma nic wspólnego z bankiem. Złodzieje, a klient jest dla debilem co nabrał się na reklamy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Od chwili,gdy bank zmienił zasady nie będę go już polecał, postanowiliśmy z żoną zamknąć konto i nadal się to nie udało -a podchodziliśmy już dwa razy! Za pierwszym razem coś nie było jeszcze zaksięgowane na ROR,konto oszczędnościowe zamknęli od razu. Za drugi razem jeden z oddział,odwiedzony przez nas wcześniej zamknięty,w drugi nie mają obsługi kasowej -odsyłają do oddziału oddalonego o prawie 3 km -jakaś paranoja... Z takim podejściem bank ING straci nie tylko nas,ale też innych klientów,chyba że pozyska nowych -na krótko,bo chyba o to chodzi? . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W mojej ocenie bank jest ok.posiadam tu konto i firmowe i prywatne, nie mam dodatkowych opłat za posiadanie tych kont.generalnie jestem zadowolona:)polecam:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super bank ING gorąco polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny bank, miła profesjonalna obsługa, darmowe konto i niskie oprocentowanie przy pożyczce :)) Jestem zadowolona z usług banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Osobiście wycisnąłem z doradcy i dyrektora całkiem niezłe warunki. Dostęp internetowy: fajna platforma z zbudowaną platformą do obsługi walut co kwartał sa dodawane modyfikacje o które wnioskuja również klienci :-). Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: procedura trochę trwała - bank dokładnie sprawdza nawet *moderacja*oły ale w końcu po tym wszystkim uruchomienie nastąpiło b. szybko. Możliwość negocjacji oferty: istnieje . Różnorodność zabezpieczenia: można tu się dogadywać i nie jest sztywno powiedziane że to ma być hipoteka i już.. Minimum formalności: dokumentów trochę trzeba przynieść do banku - takie wymogi. Elastyczność celu kredytowania: mój znajomy dostsał kredyt w ING na nowopowstającą spókę z tym że miał dobry Business Plan :-). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »