ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam ING Sląski.Reklamy tylko ładnie u nich wyglądająi cudownie zapraszają. Po 20 latach prowadzenia konta potraktowali mnie jak biedaka i stwierdzli iż nie mogą mi pożyczyć nawet minimum 300 zł . Na koncie oszczędnościowym posiadam duże kwoty ale w ocenie analityków ING to nie ma Żadnego Znaczenia.Masakra.Zmieniam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysyłajac do nich ze swojego panelu klienta wiadomość wyskakuje mi informacja "Pole może zawierać maksymalnie 10 linii po 64 znaki" KPINA! mam szukać która z 10 lini ma 65 znaków!!! Poza tym nie można tam załączyć ani screenshota, ani napisać wiecej niż 600 znaków!!! bo sie serwer przeciąży albo człowiek po drugiej stronie!!! Nie raz były blokady w dostępie i nie dało sie zalgować o 15:00 to samo przy przelewach... Możnwa wpisywać dane, ale potem też wyskakuje taki błąd!!!! KPINA!! a to co dzisiaj mi sie stało już przerasta filmy SF i o hackerach. ZABLOKOWALI MI DOSTĘP DO KONTA I 5 RAZY PROBOWAŁEM SIE ZALOGOWAĆ DO WŁASNEGO KONTA PO CZYM KAZALI MI PRZEJŚC SYSTEM WERYFIKACJI ONLINE, KTÓRY UWAGA!!! ŹLE WYPEŁNIŁEM!!! Jeszcze dodam fakt, że ostatnio zablokowali mi środki na jakiś czas bo Euronet niby mi je zablokował... Trzeba zrezygnować z tego NIBY BANKU KTÓREMU NAWET NIE CHCIAŁO SIE ZMIENIAĆ NAZWY ŻEBY SPRZEDAWAĆ UBEZPIECZNIE NA ŻYCIE CZY INNE FINANSOWE I KAŻDY WIE JAK NACIĄGAJĄ I JAK LUDZIE MAJĄ TAM PRACOWAĆ W ATMOSFERZE "NIBY TO OPIEKI BANKU". WSZYSTKO MONITOROWANE WIELKI BRAT Z PSYCHICZNYM BATEM NAD GŁOWĄ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 2009 jestem klientem,przeszłam do nich bo szybko udzielili mi kredytu na częściowe wyposażenie kolejnego obiektu do prowadzenia działalności.Kredyt spłacany był bez problemu,obroty też niemałe. Od zeszłego roku rynek usług podupadł i postanowiłam zrezygnować z dzierżawy budynku i całość usług przenieść do siedziby głównej.Wymaga to modernizacji i rozbudowy obiektu.Koszty dzierżawy przewyższają ratę i odsetki kwoty jaką potrzebuję i swobodnie mogę je spłacać ale oczywiście odmówiono mi kredytu.Pani w banku wpuściła moje dokumenty w system i system uznał,że nie nadaję się na kredytobiorcę.Dodam,że nie mam żadnych problemów z BIKIEM.Po prostu klienta traktuje się jak frajera do płacenia za obsługę konta.Nie rozumiem tylko czy Bank woli żebym płaciła duże kwoty prywatnej osobie zamiast Bankowi?????????Może za mały kredyt chcę (200 tyś)i im to się nie opłaca?? Rozważam rezygnację z Banku ING skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety bank oszukuje klientów na czasie rozliczania transakcji (niby jest od 29 do 28 dnia miesiąca). Możesz dokonywać transakcje nawet 25 a i tak nie zostanie Ci to zaliczone (spotkało mnie to kilka razy). Wszystkie transakcje rozliczają sobie 29 dnia, a opłatą za kartę potrącają już 28 dnia. Jakakolwiek próba reklamacji jest bezskuteczna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa w porządku8/10.udzielenie kredytu bez problemu9/10.infolinia spoko8/10.w porównaniu do innych np alior banku to klasa9/10.konto ok.wszystko jasne wystarczy dobry oddzial i oznajomiona pani po drugiej stronie biurka.ja nie narzekam. aha i ubiezpieczenie kredytu polecam..zadnych problemow.wiem z doswiadczenia. nie wiadomo co kogo kiedy czeka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Faktycznie niskie oprocentowanie na oku, ale dostępność pieniędzy i szybkość transakcji niweluje ten minus. . Dostęp internetowy: Bardzo szybki i intuicyjny interfejs. Obsługa klienta w placówce: Ja jestem bardzo zadowolony, jeżeli chodzi o placówki w Zawierciu to proponuje tą na dworcu, szybsza obsługa. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem. Elastyczność oferty: Darmowe konto i dodatkowe darmowe ubezpieczenie- czego chcieć jeszcze. . Wysokość opłat i prowizji: PROWIZJA ZA BRAK PŁATNOŚI KARTĄ 7 ZŁ, TROCHĘ DUŻO . Oferta kart płatniczych: duża i przejrzysta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddzia w Białymstoku na ul.Branickiego 17 B w obsłudze klientów bardzo sie pogorszył.Pani w kasie 45 min tłumaczy Panu jakie lokaty Bank ma a kolejka czeka bo jedna kasjerka.Pani od lokat siedzi i słucha co tamta tłumaczy. Ponadto doradcy nie interesuja się swoimi klientami chyba że ten sam poszuka tego doradcy.Nie wiem dlaczego Bank przestał dbać o klientów.Proszę brać przykład z obsugi Banku Millenium.Pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam.Opisze moja historię .w 1996 zostało założone konto firmowe.Firma cały czas się rozwijała i BANK cały czas zarabiał na przepływach przez konto .w 2008 roku w związku z pogorszeniem sytuacji na rynku został udzielony debet do konta.-który został wypowiedziany niespodziewanie w 2013 roku-było to wykonane w chwili kiedy uległam wypadkowi -i z racji konieczności leczenia firma nie funkcjonowała prawidłowo.Po wielu dyskusjach BANK mimo że znał całą sytuacje finansową i zdrowotną narzucił spłatę w nierealnej wysokości.Mimo to starałam się dotrzymać warunków zaproponowanych spłat ale TEN BANK MA INNE CELE>PO 2 kilkudniowych opóźnieniach w spłacie postanowił zażądać spłaty NATYCHMIASTOWEJ całego debetu.NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA OFERTĘ tego BANKU.Uciekajcie NATYCHMIAST z kontami firmowymi.JEST tyle innych Banków -W tym BANKU wbiją CI podstępnie nóż w plecy twierdząc że działają zgodnie z prawem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
konto firmowe 10 lat, i co?, brak ofert nawet limitu w koncie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem ING bardzo długo . Myślę że nie zależy banku na klientach . Kolejki do kas bardzo długie . W dzisiejszych czasach jest to nie dopuszczalne . Złe zarządzanie przez szefostwo . Bank powinien być przygotowany na szybkie załatwienie klienta . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ułatwia życie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trudno powiedziec ale lepszy niz PKO BP skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam forumowiczów , uważam że osoby wypowiadające się permanentnie negatywnie na temat ing mają chyba poważne problemy powinny poruszać się w dwójkę (kali jesć kali pić ) cytuję '' za wpłątę na kolegi konto skasowali mnie 16,50 ''- jeżeli nie umiesz dobrac sobie konta do twoich potrzeb to nie powinieneś mieć konta tylko trzymać pienie w słoiku , istnieją wpłatomaty bez kolejek i opłat ( jak w niewielu bankach ) inna wypowiedz za prowadzenie konta 10 zł miesięcznie - a przepraszam czy może dodasz żed konto za 10 zł i wszystko totalnie za darmo , pewnie zapomniałeś ,,,,, jestem klientem mam tam trzy konta , fakt co do kredytu trzeba mieć zdolnośc w ciemno nie dają , na koncie firmowym mam obroty między 40-80 tyś zł miesiecznie i taki kredyt dła firm na 40 tyś bank sam mi zaproponował na 9,86 bez prowizji i dodatkowych opłat . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Oddział Orzesze.Bywam tam często ,i powiem poniżej dostatecznej.Są dwa stanowiska kasowe zawsze czynne jedno ,mimo iż pracują 4 osoby.Kasa wypełnia wnioski na otw. konta ,wyd. karty i wtedy stoisz 30-50 min. Panie się nudzą kier. też ale jedna osoba pracuje, na uwagi o zmianie procedur odsyła się do wpłatomatu a co przy wpłatach dużych np.50-100 tys.(gość tj kier.)powiedział że mam problem i mam stać on nie jest od wypełniania wniosków. Przede mną stała starsza osoba kobieta około 80-siatki ,nie mogła usiąsć bo pufy dla dzieci Pan kier.nawet nie zaproponował krzesła nie wystawił nosa z zaplecza mimo protestów(klientów) Bank pełen ludzi jedna osoba pracuje i dużo jej do życzliwości i uprzejmości.Duży bank ,duże pyszne reklamy a ludzi mają za nic...a może to osobliwy przypadek ..pozdrawiam Marian Telega Orzesze . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pozytywnie ale jeszcze przelew mi zostal a nie wiem jak.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja jestem niezadowolona, z niczego w tym banku nie mogę skorzystać. Kredyt hipoteczny nieosiągalny w polskich bankach bez problemu dostaliśmy. Pożyczka na śmieszną kwotę też odmowa, ostatnio chciałam dobrać do konta debet ....no wiadomo jaka odpowiedz. Zarobki mam całkiem ok. Już mam na oku inny bank bo tu ciężko o wszystko. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przeciętnie. Dostęp internetowy: przeciętnie, jak w innych bankach. Obsługa klienta w placówce: niektórzy pracownicy nie moga sie wyzbyć przyzwyczajeń z poprzedniego systemu. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bank ten to tylko przechowalnia pieniędzy. Elastyczność oferty: elastyczność żadna, nie dostaliśmy z banku żadnych ofert, które nas interesują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »