ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ing to złodzieje i oszusci!!! Podczas używania ich karty bankomat dwa razy nie wypłacił mi pieniedzy, straciłem ok tysiąca złotych ponieważ "bank nie odpowiada za transakcje kartą w obcych bankomatach..." Call centre to kpina, maile to samo - moją sprawę rozpatrywało 21 przypadkowych specjalistów - uwaga na parabanki!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Przelew za zakupy z karty VISA na allegro to jakieś nieporozumienie. szybciej dotarł by zwykły przelew. Zamiast szybciej jest coraz wooooolniej . MASAKRA !!!!! NIE PLECAM tej metody płatności skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety muszę podzielić negatywną opinie o ING.Posiadanie konta osobistego lub firmowego (nawet od wielu lat) w tym banku nie jest żadną preferencją np. przy wnioskowaniu o przyznanie kredytu.Co prawda w ciągu 20 minut mogłem otrzymać 50 tys.ale zaproponowano mi do tego ubezpieczenie w wysokości ok.10-11% raty + rata co wydało mi się niedorzeczne. W konkurencji otrzymałem ratę niższą ok,150 pln przy ubezpieczeniu(te same warunki) 2.3% już w racie.Bez komentarza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to pomyłka, robiłem przelew międzynarodowy walutowy dziś mija siódmy dzień roboczy i pieniądze nie dotarły ( informacja potwierdzona ) gdy postanowiłem interweniować w oddziale banku i pokazałem potwierdzenie kodu SWIFT jaki dostałem od ING nikt nie wiedział co to jest za dokument i co on oznacza mało tego nikt nie wie gdzie są moje pieniądze i jeszcze karzą płacić 30 EURO za złożenie reklamacji TRAGEDIA !!!!!!!!!!! ODRADZAM !!!!!!!!!!! IDĘ DO PKO BP skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pobiora tobie prowizję na poczet podatku dochodowego z przelewów zagranicznych bez twojej zgody pomimo że podatek zapłaciłeś w kraju zamieszkania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank, wieczne kolejki, wpłatomaty i bankomaty wiecznie zepsute serwis i obsługa bez kompetencji.Współczucie i żenada.... Brak słów, totalne zero w obsłudze klijenta. OMIJAĆ WIELKI ŁUKIEM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
EURO!!!! na koncie mam a wypłacić nie mogę - bo trzeba extra zamawiać!!! w dzisiejszych czasach problem żeby wypłacić 5-7 tys euro!!! na tą chwilę w Szczecinie nie ma tyle w żadnym oddziale !!!! pracuję za euro i nie wiem kiedy wpłyną i kiedy będą mi potrzebne, więc z planowaniem zamówienia jest problem. Jak środki są na koncie i chcę wypłacić to NIE MA !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM !!! Ten bank, to jakaś kpina. Problemy od początku do końca. Po założeniu konta, bank odmawia wysłania umowy i załączników, musiałem walczyć, wskazywać na przepisy ustawowe, które łamią, że MUSZĄ mi taką umowę przysłać na moje żądanie. W końcu zmiękli, przestali obstawać przy niezgodnych z prawem działaniach. Potem trochę się uspokoiło. Z czasem kończyła mi się ważność dowodu osobistego, miałem wpisać nowe dane w systemie, jednak zablokowali mi taką możliwość, zablokowali mi konto wraz ze środkami, ponieważ uznali, że nie wiedzą, kim ja jestem. Wysłałem pisemne wypowiedzenie - odmówili jego przyjęcia. Napisali, że mam je potwierdzić u notariusza... Ten bank, to jakaś szopka. Nie chcecie mieć problemów, to omijajcie ich szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem osobą , która wyjeżdża czasem do pracy za granicę , więc posiadam konto w Banku ING zł i euro , więc mam tak : - korzystanie z konta złotówkowego opłata 7 zł, chyba , że dokonamy opłat kartą płatniczą w każdym miesiącu powyżej 200 zł w Polsce ( za granicą w/g przelicznika walut Banku ING ) - wypłaty z bankomatów w kraju 0 zł, - płatności kartą płatniczą ( w sklepach, stacjach paliw itp.,) konta złotówkowego 0 zł w Polsce i 0 zł kartą euro w krajach posiadających walutę euro, - bank ING pobiera 3 % prowizji za korzystanie z bankomatów za granicą ( wypłata gotówki ), - należy uważać , aby nie ponieść dodatkowych opłat za przelewy Online ( bardzo dokładnie wypełniać formularze przelewów i wszystko sprawdzać lub ewentualnie dzwonić do Banku ING ) - Otwarte Konto Oszczędnościowe oprocentowanie jest np.od sumy 100 euro w skali miesięcznej 0,02 eurocenty i np. od sumy 500 zł naliczone odsetki , to 0,60 zł i pamiętajmy, że od tej sumy odsetek zostaje jeszcze pobrany podatek od naliczonych odsetek :) Pozdrawiam Wszystkich :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.NIE POLECAM !!! Zaledwie kilka dni temu próbowałam przesłać pieniądze pomiędzy bankami transfer choć z błędem został wykonany , ale bank potrącił sobie prowizję za wykonanie przelewu na sumę 100% wartości sumy przesłanej ! Po mojej interwencji tłumacząc się , że takie są ustalone procedury opłat i zamiast zwrócić nie bagatelnie wysoką sumę 100 % swojej prowizji , to Bank Ing przesłał tabelę opłat !!! Jeśli przelew z błędem dlaczego został wykonany , a gdzie kontakt Banku ING z klientem - rzetelna informacja !?! Czy poprzez Księdza mamy być karani za nie znajomość Biblii i psalmów, dzieci za brak znajomości wszystkich pojęć matematycznych, a młodzież za brak znajomości fizyki kwantowej czyżby nauka była nie potrzebna , gdyż lepiej karać !!! Pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam ING Sląski.Reklamy tylko ładnie u nich wyglądająi cudownie zapraszają. Po 20 latach prowadzenia konta potraktowali mnie jak biedaka i stwierdzli iż nie mogą mi pożyczyć nawet minimum 300 zł . Na koncie oszczędnościowym posiadam duże kwoty ale w ocenie analityków ING to nie ma Żadnego Znaczenia.Masakra.Zmieniam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysyłajac do nich ze swojego panelu klienta wiadomość wyskakuje mi informacja "Pole może zawierać maksymalnie 10 linii po 64 znaki" KPINA! mam szukać która z 10 lini ma 65 znaków!!! Poza tym nie można tam załączyć ani screenshota, ani napisać wiecej niż 600 znaków!!! bo sie serwer przeciąży albo człowiek po drugiej stronie!!! Nie raz były blokady w dostępie i nie dało sie zalgować o 15:00 to samo przy przelewach... Możnwa wpisywać dane, ale potem też wyskakuje taki błąd!!!! KPINA!! a to co dzisiaj mi sie stało już przerasta filmy SF i o hackerach. ZABLOKOWALI MI DOSTĘP DO KONTA I 5 RAZY PROBOWAŁEM SIE ZALOGOWAĆ DO WŁASNEGO KONTA PO CZYM KAZALI MI PRZEJŚC SYSTEM WERYFIKACJI ONLINE, KTÓRY UWAGA!!! ŹLE WYPEŁNIŁEM!!! Jeszcze dodam fakt, że ostatnio zablokowali mi środki na jakiś czas bo Euronet niby mi je zablokował... Trzeba zrezygnować z tego NIBY BANKU KTÓREMU NAWET NIE CHCIAŁO SIE ZMIENIAĆ NAZWY ŻEBY SPRZEDAWAĆ UBEZPIECZNIE NA ŻYCIE CZY INNE FINANSOWE I KAŻDY WIE JAK NACIĄGAJĄ I JAK LUDZIE MAJĄ TAM PRACOWAĆ W ATMOSFERZE "NIBY TO OPIEKI BANKU". WSZYSTKO MONITOROWANE WIELKI BRAT Z PSYCHICZNYM BATEM NAD GŁOWĄ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 2009 jestem klientem,przeszłam do nich bo szybko udzielili mi kredytu na częściowe wyposażenie kolejnego obiektu do prowadzenia działalności.Kredyt spłacany był bez problemu,obroty też niemałe. Od zeszłego roku rynek usług podupadł i postanowiłam zrezygnować z dzierżawy budynku i całość usług przenieść do siedziby głównej.Wymaga to modernizacji i rozbudowy obiektu.Koszty dzierżawy przewyższają ratę i odsetki kwoty jaką potrzebuję i swobodnie mogę je spłacać ale oczywiście odmówiono mi kredytu.Pani w banku wpuściła moje dokumenty w system i system uznał,że nie nadaję się na kredytobiorcę.Dodam,że nie mam żadnych problemów z BIKIEM.Po prostu klienta traktuje się jak frajera do płacenia za obsługę konta.Nie rozumiem tylko czy Bank woli żebym płaciła duże kwoty prywatnej osobie zamiast Bankowi?????????Może za mały kredyt chcę (200 tyś)i im to się nie opłaca?? Rozważam rezygnację z Banku ING skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety bank oszukuje klientów na czasie rozliczania transakcji (niby jest od 29 do 28 dnia miesiąca). Możesz dokonywać transakcje nawet 25 a i tak nie zostanie Ci to zaliczone (spotkało mnie to kilka razy). Wszystkie transakcje rozliczają sobie 29 dnia, a opłatą za kartę potrącają już 28 dnia. Jakakolwiek próba reklamacji jest bezskuteczna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa w porządku8/10.udzielenie kredytu bez problemu9/10.infolinia spoko8/10.w porównaniu do innych np alior banku to klasa9/10.konto ok.wszystko jasne wystarczy dobry oddzial i oznajomiona pani po drugiej stronie biurka.ja nie narzekam. aha i ubiezpieczenie kredytu polecam..zadnych problemow.wiem z doswiadczenia. nie wiadomo co kogo kiedy czeka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Faktycznie niskie oprocentowanie na oku, ale dostępność pieniędzy i szybkość transakcji niweluje ten minus. . Dostęp internetowy: Bardzo szybki i intuicyjny interfejs. Obsługa klienta w placówce: Ja jestem bardzo zadowolony, jeżeli chodzi o placówki w Zawierciu to proponuje tą na dworcu, szybsza obsługa. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem. Elastyczność oferty: Darmowe konto i dodatkowe darmowe ubezpieczenie- czego chcieć jeszcze. . Wysokość opłat i prowizji: PROWIZJA ZA BRAK PŁATNOŚI KARTĄ 7 ZŁ, TROCHĘ DUŻO . Oferta kart płatniczych: duża i przejrzysta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddzia w Białymstoku na ul.Branickiego 17 B w obsłudze klientów bardzo sie pogorszył.Pani w kasie 45 min tłumaczy Panu jakie lokaty Bank ma a kolejka czeka bo jedna kasjerka.Pani od lokat siedzi i słucha co tamta tłumaczy. Ponadto doradcy nie interesuja się swoimi klientami chyba że ten sam poszuka tego doradcy.Nie wiem dlaczego Bank przestał dbać o klientów.Proszę brać przykład z obsugi Banku Millenium.Pozdrawiam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię