ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dobry bank, jeśli chcesz DAĆ swoje pieniądze. Jeśli chcesz pieniędzy banku (pożyczka, karta kredytowa), to formalności, sprawdzanie PITów, formalności, przedstawiciel zapytał nawet czy może zadzwonić do mojego kontrahenta, żeby ocenić jego wiarygodność (!!!). Sama propozycja jest nie na miejscu. W oczach kontrahenta też musi to ciekawie wyglądać jeśli ktoś jest tak zdesperowany że się zgadza. Nowy interfejs strony jest ok, ale nie ma wszystkich funkcjonalności mojego starego interfejsu. W mojej branży takie coś nazywamy betą i nie sprzedajemy tego płacącemu klientowi. Dodali prowizje przy wyciąganiu pieniędzy z bankomatu. Logowanie maskowanym hasłem jest beznadziejne, nie da się go wyłączyć i nie zawsze działa poprawnie. Zrobili powiadomienia na telefonie o transakcjach (XXX zł mniej na twoim koncie, YYY złotych więcej), które popsuli i teraz się pojawiają po jakimś czasie (co po prostu straszy człowieka, jak to mi zniknęło 1500 zł z konta, to moja transakcja czy się ktoś włamał? A nie, to po prostu zeszły pieniądze które wysłałem w piątek.) Na plus należy zaliczyć bardzo dużą ilość placówek, niezbyt nachalny marketing, sprawnie działającą infolinię i niskie opłaty stałe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem ING od 16 lat i to jest ostatni rok mojej współpracy z tą złodziejską instytucją. Niestety, oferta oraz obsługa klienta w ostatnich latach okazuje się skandaliczna. Porównałem ostatnio, zirytowany stanem rzeczy, oferty innych banków i porównanie to nie wypada korzystnie na rzecz tego banku z Lwem. W tym banku, niezależnie od "stażu" trzeba płacić już za wszystko, mimo iż w umowie którą zawierałem nie było nowych opłat. . Bardzo wysokie prowizje są za wszystko - wypłata z bankomatu, przelew na konto etc. Nie wiem po co istnieje w tym "banku" Dział obsługi klienta - nie potrafią w niczym pomóc, a jeszcze przesłuchują Ciebie przez telefon zadając jakieś idiotyczne pytania, niby dla Twojego bezpieczeństwa. Czarę goryczy przelewa likwidacja od kwietnia WSZYSTKICH, poza jednym w Zielonej Górze, oddziałów tego dennego banku. Teraz ze wszystkim trzeba latać na drugi koniec miasta, bo bank zrobił "restrukturyzację". Teraz jeszcze kombinują w apletach transakcji internetowych i regułą jest, że ten aplet nie działa poprawnie - np. nie odświeża stanu konta. Trzeba korzystać ze starej wersji systemu bankowości internetowej. Totalna ignorancja, niekompetencja pracowników obsługi klienta, przekombinowany system, archaiczny sposób komunikacji z klientem. A było tak pięknie gdzieś do 2012 roku... SZCZERZE NIE POLECAM TEGO BANKU. ZŁODZIEJSKA, PODEJRZANA INSTYTUCJA z komuszą historią prywatyzacji z początku lat. 90tych. Teraz dopiero wychodzą "kwiatki"... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
odradzam jakiekolwiek usługi tego banku. Jako spółka korzystaliśmy z ich księgowości oraz kont bankowych. Usługi księgowe na bardzo niskim poziomie, otrzymywane z ich portalu raporty były pełne błędów, obsługa klienta niekompetentna, a po rozwiązaniu umowy naprowadzenie księgowości nie otrzymaliśmy ksiąg rachunkowych. Cena bardzo wysoka (ponad 2 tys miesięcznie) za fatalną jakościowo usługę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Słabo, przy wzięciu śmiesznej pożyczki zażądali ponad 400 zł prowizji z mojego konta a kiedy chciałam, żeby z pożyczki potrącili to stwierdzili, że się nie da, bo pożyczka pójdzie na wyższy szczebel. Jedynie na plus to pieniądze, bo były w 15 minut. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj Bank a dokładniej Centrala ING Warszawa zaskoczyła mnie kruczkiem: Okazało się, że przy zamówieniu telefonicznym kwoty do pobrania z naszego wspólnego rodzinnego konta nie może przyjechać żaden z współwłaścicieli konta w umówionym terminie za wyłącznością mojej osoby nawet jeżeli to zgłaszam - kara 50 zł, nie można spóźnić się ani broń boże nie przyjechać po gotówkę - kara 50zł, no i co mnie zaskoczyło nie mogłam podczas zaczętego już zamówienia telefonicznego zrezygnować jednak z tego zamówienia w trakcie cały czas tej samej rozmowy !- kara 50 zł. Czyli gdyby w trakcie tych trzech dni do dnia i godziny w którym mam pobrać własną gotówkę z wspólnego rodzinnego konta to muszę bankowi zapłacić haracz 50 zł. I nikt nawet główny właściciel konta nie może za mnie pobrać pieniędzy - nawet po wcześniejszym ustaleniu tego ze mną i powiadomieniu banku! Dla mnie to czekanie na okazję z strony Banku i wyłudzenie od klienta jego pieniędzy. Oczywistym jest, że w liczbie klientów z całego kraju takich przypadków jest na pewno sporo a bank w tedy liczy swoje łatwo zdobyte zyski jednaki nie koniecznie uczciwie ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Przytłaczająca ilość opcji opisanych tak, że bez przeszkolenia nie jest się w stanie zrozumieć, o co chodzi, a i tak do pewnych opcji nie ma dostępu. Niektóre opcje są mylące i powodują irytujące pomyłki, np. niewysłanie przelewu lub brak aktualizacji danych. Całość wysoce nieintuicyjna.. Obsługa klienta w placówce: Dział obsługi biznesowej nie ma nawet możliwości wygenerowania pustych blankietów wniosków z działu kont osobistych, a więc jeśli chcesz być klientem i takim, i takim, to równie dobrze możesz sobie te konta założyć w dwóch różnych bankach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mimo kilkukrotnej prośby telefonicznej o przesłanie mi oferty kredytu na pocztę elektroniczną, byłem systematycznie ignorowany.. Elastyczność oferty: System rządzi. Kompletna sztywność.. Wysokość opłat i prowizji: Rozsądna wysokość opłat za przelewy walutowe. Przelewy pomiędzy bankami ING w różnych krajach przechodzą bardzo szybko.. Oferta kart płatniczych: Kompletną pomyłką jest karta przedpłacona. Mimo że z założenia jest kartą na okaziciela, okaziciel ma bardzo ograniczone możliwości działania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od ponad miesiąca blokują dostęp do środków które chyba lewituja w kosmosie!Skargi złożone w placówce i do KNF nic nie pomagają! Nikt ani w placówce a tym bardziej na infolinii nie potrafi wyjaśnić dlaczego! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona z ING. Korzystam z konta od 4 lat i tylko raz miałam problem. Nie wypłaciło mi z bankomatu pieniedzy choć pociągnęło z konta. Sprawa jednak została szybko wyjaśniona i nie straciłam żadnej gotowki. Aplikacja mobilna też działa poprawnie i jest bardzo wygodna. Jedyne co mi przeszkadza to od czasu założenia konta oszczędnościowego bardzo spadło jego oprocentowanie. Jednak ogólnie rzecz biorąc nie mam żadnych zastrzeżeń co do banku :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zbulwersowana obsługą i całym podejściem do klienta. Zdarzyla się nie z mojej winy- tylko terminal funkcjonował z problemi- podwójna zaplata za zakupy w supermarkecie.\r\nWyobrażcie sobie, że bank ma na zwrócenie zablokowanych środków 14 dni.\r\n W tym czasie dzial reklamacji udaje, że coś robi a jest to głownie informowanie klienta, że nic sie nie da zrobić. Powołują się na mityczny paragraf 77. A to z kolei powoduje, że usuwają zgłoszenie rekalmacyjne z systemu (jako załatwione) i nic już dalej nie robią. Moje pieeniadze leża u nich na koncie i ja nie mogę naliczyc im żadnej prowizji (a kwota była znaczna).\r\nKompromitacja. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio spotkałem się z niezłą bzdura która mnie podirytowala mianowicie żeby wykonać przelew w ing online należało potwierdzić zapoznanie się z ofertą na lokatę terminową. Absurdalne posunięcie banku w mojej opinii a jestem juz długo ich klientem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ing to złodzieje i oszusci!!! Podczas używania ich karty bankomat dwa razy nie wypłacił mi pieniedzy, straciłem ok tysiąca złotych ponieważ "bank nie odpowiada za transakcje kartą w obcych bankomatach..." Call centre to kpina, maile to samo - moją sprawę rozpatrywało 21 przypadkowych specjalistów - uwaga na parabanki!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Przelew za zakupy z karty VISA na allegro to jakieś nieporozumienie. szybciej dotarł by zwykły przelew. Zamiast szybciej jest coraz wooooolniej . MASAKRA !!!!! NIE PLECAM tej metody płatności skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety muszę podzielić negatywną opinie o ING.Posiadanie konta osobistego lub firmowego (nawet od wielu lat) w tym banku nie jest żadną preferencją np. przy wnioskowaniu o przyznanie kredytu.Co prawda w ciągu 20 minut mogłem otrzymać 50 tys.ale zaproponowano mi do tego ubezpieczenie w wysokości ok.10-11% raty + rata co wydało mi się niedorzeczne. W konkurencji otrzymałem ratę niższą ok,150 pln przy ubezpieczeniu(te same warunki) 2.3% już w racie.Bez komentarza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to pomyłka, robiłem przelew międzynarodowy walutowy dziś mija siódmy dzień roboczy i pieniądze nie dotarły ( informacja potwierdzona ) gdy postanowiłem interweniować w oddziale banku i pokazałem potwierdzenie kodu SWIFT jaki dostałem od ING nikt nie wiedział co to jest za dokument i co on oznacza mało tego nikt nie wie gdzie są moje pieniądze i jeszcze karzą płacić 30 EURO za złożenie reklamacji TRAGEDIA !!!!!!!!!!! ODRADZAM !!!!!!!!!!! IDĘ DO PKO BP skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pobiora tobie prowizję na poczet podatku dochodowego z przelewów zagranicznych bez twojej zgody pomimo że podatek zapłaciłeś w kraju zamieszkania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank, wieczne kolejki, wpłatomaty i bankomaty wiecznie zepsute serwis i obsługa bez kompetencji.Współczucie i żenada.... Brak słów, totalne zero w obsłudze klijenta. OMIJAĆ WIELKI ŁUKIEM !!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię