ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wszystko było by w najlepszym porządku ale strona internetowa i logowanie do niej jest naprawdę czasem strasznie długie i uciążliwe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie najlepsza z możliwych opcji (porównanie z bzwbk i mbank). Raczej konta tu nigdy nie zlikwiduje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką tego banku od ok 18 lat - tu zakładałam swoje pierwsze konto bankowe. Niestety bank nie szanuje swoich stałych klientów, widocznie suma jaką trzymam na koncie jest zbyt mała, żeby bank miał się przejmować czy straci klienta czy nie. \r\nNie jestem zacofana, korzystam z bankowości internetowej i szanuję zmiany, które wnoszą coś dobrego, ale nie lubię zmian niepotrzebnych i w dodatku na gorsze. Bank chcąc utrzymać klientów powinien wiedzieć, że są też klienci, którzy nie potrzebują ciągłych zmian i cenią sobie przyzwyczajenie (i dlatego tak długo związani są z jednym bankiem). Kilka lat temu zmieniono system bankowości internetowej ING (wprowadzając piktogramy, jakby bank miał być dla dzieci lub analfabetów), jakoś się przyzwyczaiłam, choć musiałam klikać więcej, żeby dostać się np. do historii transakcji. Teraz znów jest zmiana. Czcionki rozwlekłe, wielkie, strona zupełnie nieczytelna. Na 19 calowym monitorze muszę przewijać stronę bo się nie mieści - żadnej opcji zmiany wyglądu, zmniejszenia odstępów i czcionki. W starszej wersji mieściło się na stronie 9 transakcji (w historii) obecnie widocznych jest tylko 4. W porównaniu ze starszą wersją kolejne transakcje wczytują się o wiele dłużej. \r\n Moje sugestie dotyczących nowego wyglądu strony, zostały zlekceważone. Oczywiście odpowiedź była, ale \"niestety nie można nic zrobić\". Wystarczyło zachować oba interfejsy, zadowoleni byliby wszyscy. \r\nAle skoro już mam się przyzwyczajać do nowego, to może od razu przyzwyczaję się po prostu do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W moim przypadku została ogloszona upadlosc konsumencka, bank od miesiąca nie zamyka konta osobistego pomimo interwencji mojej jak i syndyka... na koncie zostały zablokowane środki na życie. Nie mogę wypłacać ani robić żadnych przelewów a bank pobiera prowizję za prowadzenie konta ... nigdy więcej konta w tym banku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać szerokim kołem. Fatalna obsługa, wysokie ceny i masa zapisów małym druczkiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
POLECAM\r\nKorzystanie z usług placówki bankowej ING EXPRES ( ING BANKU ŚLĄSKIEGO ) w Galerii Dominikańskiej....\r\nMiła i fachowa obsługa , rzetelne podejście do każdego klienta a w szczególności doradcę klienta Panią Monikę H. \r\nDużo lepsza obsługa niż w oddziale na UL.Szewskiej bardziej kompetentna i lepiej przeszkolona i informująca klientów w rzetelny sposób ..\r\nPOLECAM WSZYSTKIM CHCĄCYM ZAŁOŻYĆ KONTO LUB PRZENIEŚĆ KONTO WE WROCŁAWIU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystkim którzy chcą uniknąć problemów z tym bankiem odradzam korzystanie z jego usług. Na rozpatrzenie wniosku o pożyczkę się nie doczekałem (pomimo informacji o max 5 dniach oczekiwania). Wniosek dziwnym trafem gdzieś zaginął a wraz z nim przesłane dokumenty m.in. ksero dowodu. Na rozpatrzenie reklamacji czekałem również ponad wyznaczony czas. Wykonałem łącznie może ze 20 telefonów na infolinię. Finalnie okazało się że bank nie jest w stanie mi w żaden sposób pomóc. Nie korzystajcie z usług tego banku jeśli nie chcecie mieć podobnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja sie wypowiem na temat oferty leasingowej dla firm - tutaj ING nie potrafi zaoferowac nic sensownego. Będąc wieloletnim klientem otrzymałem ofertę gorszą niżeli BZ-WBK i Raiffaisen Polbank. Nie mialbym zadnych żali gdybym nie stracil 2 godzin (cennego czasu) poswieconych na wizyte w placowce w celu negocjacji z doradcą - gdyż wg obietnic konsultanta infolinii przeslaną mi wczesniej oferte można negocjować. Ta niby to "negocjacja" zakończyła się w 5 minut po czym Pani doradca stwierdziła, że pomimo kilkuletniej, ze tak to nazwe wspolpracy - konto osobiste i formowe, linia kredytowa, karta kredytowa i z nienaganną historią nie da sie nic z tą ofertą zrobić. ING nie szanuje klienta i jego czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mija właśnie 6 m-cy od złożenia wniosku na kredyt hipoteczny!!!!!!!!!!!!!!!!! Ten bank nie jest gotowy do obsługi kogokolwoek.Same złe zreczy,kiepscy tam gdzie potrzebna jakakolwiek decyzja pracownika.Polecam BZWBK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze do niedawna mieliśmy w ING konto wspólne z żoną. Niestety bank wprowadził limit transakcji do każdej karty osobno, po nie wykonaniu tego limitu pobierana jest prowizja 7zł za kartę. Kwota limitu to 300 zł, jedną kartą suma transakcji wyniosła ponad 1000zł a drugą 150zł, dlatego bank pobrał opłatę za tą drugą kartę. Najciekawsze jest to że gdy byliśmy w banku tydzień przed zakończeniem okresu rozliczeniowego i zamykaliśmy karty nie było mowy o żadnej zaległej prowizji. Niestety dałem się namówić aby nie zamykać konta do którego były karty, a bank naliczył mi prowizję, która w tej chwili widnieje jako debet na koncie z powodu braku środków. Nie m to jak mieć wspólne konto, do niego dwie karty i na zakupach wspólnych zakupach zastanawiać się którą kartą tym razem zapłacić bo bank naliczy prowizję. Brak słów, czuję się oszukany. Odradzam wszystkim ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobry bank, jeśli chcesz DAĆ swoje pieniądze. Jeśli chcesz pieniędzy banku (pożyczka, karta kredytowa), to formalności, sprawdzanie PITów, formalności, przedstawiciel zapytał nawet czy może zadzwonić do mojego kontrahenta, żeby ocenić jego wiarygodność (!!!). Sama propozycja jest nie na miejscu. W oczach kontrahenta też musi to ciekawie wyglądać jeśli ktoś jest tak zdesperowany że się zgadza. Nowy interfejs strony jest ok, ale nie ma wszystkich funkcjonalności mojego starego interfejsu. W mojej branży takie coś nazywamy betą i nie sprzedajemy tego płacącemu klientowi. Dodali prowizje przy wyciąganiu pieniędzy z bankomatu. Logowanie maskowanym hasłem jest beznadziejne, nie da się go wyłączyć i nie zawsze działa poprawnie. Zrobili powiadomienia na telefonie o transakcjach (XXX zł mniej na twoim koncie, YYY złotych więcej), które popsuli i teraz się pojawiają po jakimś czasie (co po prostu straszy człowieka, jak to mi zniknęło 1500 zł z konta, to moja transakcja czy się ktoś włamał? A nie, to po prostu zeszły pieniądze które wysłałem w piątek.) Na plus należy zaliczyć bardzo dużą ilość placówek, niezbyt nachalny marketing, sprawnie działającą infolinię i niskie opłaty stałe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem ING od 16 lat i to jest ostatni rok mojej współpracy z tą złodziejską instytucją. Niestety, oferta oraz obsługa klienta w ostatnich latach okazuje się skandaliczna. Porównałem ostatnio, zirytowany stanem rzeczy, oferty innych banków i porównanie to nie wypada korzystnie na rzecz tego banku z Lwem. W tym banku, niezależnie od "stażu" trzeba płacić już za wszystko, mimo iż w umowie którą zawierałem nie było nowych opłat. . Bardzo wysokie prowizje są za wszystko - wypłata z bankomatu, przelew na konto etc. Nie wiem po co istnieje w tym "banku" Dział obsługi klienta - nie potrafią w niczym pomóc, a jeszcze przesłuchują Ciebie przez telefon zadając jakieś idiotyczne pytania, niby dla Twojego bezpieczeństwa. Czarę goryczy przelewa likwidacja od kwietnia WSZYSTKICH, poza jednym w Zielonej Górze, oddziałów tego dennego banku. Teraz ze wszystkim trzeba latać na drugi koniec miasta, bo bank zrobił "restrukturyzację". Teraz jeszcze kombinują w apletach transakcji internetowych i regułą jest, że ten aplet nie działa poprawnie - np. nie odświeża stanu konta. Trzeba korzystać ze starej wersji systemu bankowości internetowej. Totalna ignorancja, niekompetencja pracowników obsługi klienta, przekombinowany system, archaiczny sposób komunikacji z klientem. A było tak pięknie gdzieś do 2012 roku... SZCZERZE NIE POLECAM TEGO BANKU. ZŁODZIEJSKA, PODEJRZANA INSTYTUCJA z komuszą historią prywatyzacji z początku lat. 90tych. Teraz dopiero wychodzą "kwiatki"... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
odradzam jakiekolwiek usługi tego banku. Jako spółka korzystaliśmy z ich księgowości oraz kont bankowych. Usługi księgowe na bardzo niskim poziomie, otrzymywane z ich portalu raporty były pełne błędów, obsługa klienta niekompetentna, a po rozwiązaniu umowy naprowadzenie księgowości nie otrzymaliśmy ksiąg rachunkowych. Cena bardzo wysoka (ponad 2 tys miesięcznie) za fatalną jakościowo usługę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Słabo, przy wzięciu śmiesznej pożyczki zażądali ponad 400 zł prowizji z mojego konta a kiedy chciałam, żeby z pożyczki potrącili to stwierdzili, że się nie da, bo pożyczka pójdzie na wyższy szczebel. Jedynie na plus to pieniądze, bo były w 15 minut. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj Bank a dokładniej Centrala ING Warszawa zaskoczyła mnie kruczkiem: Okazało się, że przy zamówieniu telefonicznym kwoty do pobrania z naszego wspólnego rodzinnego konta nie może przyjechać żaden z współwłaścicieli konta w umówionym terminie za wyłącznością mojej osoby nawet jeżeli to zgłaszam - kara 50 zł, nie można spóźnić się ani broń boże nie przyjechać po gotówkę - kara 50zł, no i co mnie zaskoczyło nie mogłam podczas zaczętego już zamówienia telefonicznego zrezygnować jednak z tego zamówienia w trakcie cały czas tej samej rozmowy !- kara 50 zł. Czyli gdyby w trakcie tych trzech dni do dnia i godziny w którym mam pobrać własną gotówkę z wspólnego rodzinnego konta to muszę bankowi zapłacić haracz 50 zł. I nikt nawet główny właściciel konta nie może za mnie pobrać pieniędzy - nawet po wcześniejszym ustaleniu tego ze mną i powiadomieniu banku! Dla mnie to czekanie na okazję z strony Banku i wyłudzenie od klienta jego pieniędzy. Oczywistym jest, że w liczbie klientów z całego kraju takich przypadków jest na pewno sporo a bank w tedy liczy swoje łatwo zdobyte zyski jednaki nie koniecznie uczciwie ! skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię