ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam tam konto ROR i oszczędnościow i to od kilku dobrych lat (niedługo będzie dekada). Ogólnie brak zastrzeżeń, jedynie aplikacja sprawia czasem problemy - czasem długo pobiera dane i są problemy z wypłata blikiem, bo apka za szybko pokazuje pole do wpisania piny, który ostatecznie potwierdza wypłatę i kończy transakcję niepowodzeniem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dajcie się wkręcić w wszelkiego typu inwestycjie (typu PARASOL itd) Nie tylko jest to ryzyko, ale NIE MOZNA ZAMKNĄĆ INWESTYCJI WCZESNIJ NIZ ZA 5 LAT !!! Jezli chodzi o konto osobiste to nie mam zastrzezen Jednak rzeczywiscie za kazdo kichnięcie pobierają oplaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak najbardziej na plus. Wpłaty blikiem, wygodny system transakcyjny moje ING i żaden bank w Polsce nie wprowadza takich innowacji tak jak ING. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie brak profesjonalnej obsługi w zakresie kredytów firmowych w oddziale przy ul. Grójeckiej 32. Pani, która zajmowała się moja sprawa poszła na urlop i niestety sam musiałem się dowiadywać, co i jak z moim kredytem. Pani, która ja zastępowała sprawiała wrażenie nieprofesjonalnej. Reklamujecie się Państwo jako bank, dla którego liczą się ludzie. Ale chyba nie klienci. Gdyby tak było, zadbalibyście Państwo o lepsze przeszkolenie swoich pracowników. Trafiłem do Państwa z polecenia kolegi i po rozmowie z Panią Moniką zdecydowałem się na złożenie wniosku, ale nie przypuszczałem, ze będę musiał czekać dwa tygodnie na pieniądze i "dopraszać" się o kontakt z Państwa strony. Nigdy więcej nie polecę Państwa żadnej osobie. Oczywiście panią Monike za profesjonalne i rzeczowe podejście do klienta polecić warto tym bardziej, że znajomy bardzo sobie ta doradczynię chwalił skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
własnie sprawdziłam swoje konto oszczędnościowe pobieraja opłate 9 zł za wykonanew przelewy ,mozna tylko jeden w miesiącu reszta juz po 9 zł!!!,dziekuję za taki bank skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank od zawsze z najgorszą i najwolniejszą obsługą. Godziny otwarcia oddziałów nie mają nic wspólnego z tym co zastaje się na miejscu. Obsługa okrutnie wolna. Normalne zjawisko to że 2-3 osoby za ladą siedzą i nic nie robią a do jednej biednej pani/pana kolejka nierzadko na 30min i więcej. Ale szczytem szczytów dzisiaj w Bonarce w Krakowie była odmowa przyjęcia wpłaty waluty ze względu na uszkodzeni części banknotów, kóre niewiele wcześniej zostały wypłacone w innym oddziale. dodatkowo dość duża suma została wypłacona w bardzo niskich nominałach, więc wypłata także trwałą abstrakcyjnie długo. Mieliśmy akurat przy okazji pytać o kredyt na dom i działkę ale nie chcę mieć już nic wspólnego z tym bankiem. W Najbliższych dniach zamykam wszystkie konta. Otworzenie nowych w każdym innym banku potrwa i tak krócej niż wypłata/wpłata w oddziale ING... Powtórzę. Najgorsza i najwolniejsza obsługa na rynku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieprofesjonalna, wręcz chamska obsługa w banku ING oddz. Al. Jerozolimskie 54, przy Dworcu Centralnym. Szczególnie Pan, który od progu wita klientów rykiem i przez cały czas załatwienia sprawy traktuje jak intruza, który jedynie zawraca im głowę przychodząc do banku. Proponuję aby zarząd banku grubo zastanowił się nad poprawą zachowania mężczyzny i być może należy wysłać go na dodatkowe szkolenia z obsługi klienta. Pan jest niemiły, niepomocny. Jak ktoś natrafi na obsługę banku przez tego pracownika - NIE POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z lepszych banków na rynku, bardzo szybko się rozwijający. Wpłaty blik są super. Nie rozumiem negatywnych opinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank, miła obsługa i wpłaty blik są super najlepszy bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, ludzie nie douczeni, wprowadzają w błąd co do kredytu, ktoś za ścianą anonimowo decyduje, czy dostaniesz hipotekę, czy nie. Porażka dla bankowości, szkoda Waszego czasu, zmieńcie bank a będziecie mieli fachową obsługę i oczekiwany kredyt. Kto ten twór stworzył....porażka... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko było by w najlepszym porządku ale strona internetowa i logowanie do niej jest naprawdę czasem strasznie długie i uciążliwe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie najlepsza z możliwych opcji (porównanie z bzwbk i mbank). Raczej konta tu nigdy nie zlikwiduje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką tego banku od ok 18 lat - tu zakładałam swoje pierwsze konto bankowe. Niestety bank nie szanuje swoich stałych klientów, widocznie suma jaką trzymam na koncie jest zbyt mała, żeby bank miał się przejmować czy straci klienta czy nie. \r\nNie jestem zacofana, korzystam z bankowości internetowej i szanuję zmiany, które wnoszą coś dobrego, ale nie lubię zmian niepotrzebnych i w dodatku na gorsze. Bank chcąc utrzymać klientów powinien wiedzieć, że są też klienci, którzy nie potrzebują ciągłych zmian i cenią sobie przyzwyczajenie (i dlatego tak długo związani są z jednym bankiem). Kilka lat temu zmieniono system bankowości internetowej ING (wprowadzając piktogramy, jakby bank miał być dla dzieci lub analfabetów), jakoś się przyzwyczaiłam, choć musiałam klikać więcej, żeby dostać się np. do historii transakcji. Teraz znów jest zmiana. Czcionki rozwlekłe, wielkie, strona zupełnie nieczytelna. Na 19 calowym monitorze muszę przewijać stronę bo się nie mieści - żadnej opcji zmiany wyglądu, zmniejszenia odstępów i czcionki. W starszej wersji mieściło się na stronie 9 transakcji (w historii) obecnie widocznych jest tylko 4. W porównaniu ze starszą wersją kolejne transakcje wczytują się o wiele dłużej. \r\n Moje sugestie dotyczących nowego wyglądu strony, zostały zlekceważone. Oczywiście odpowiedź była, ale \"niestety nie można nic zrobić\". Wystarczyło zachować oba interfejsy, zadowoleni byliby wszyscy. \r\nAle skoro już mam się przyzwyczajać do nowego, to może od razu przyzwyczaję się po prostu do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W moim przypadku została ogloszona upadlosc konsumencka, bank od miesiąca nie zamyka konta osobistego pomimo interwencji mojej jak i syndyka... na koncie zostały zablokowane środki na życie. Nie mogę wypłacać ani robić żadnych przelewów a bank pobiera prowizję za prowadzenie konta ... nigdy więcej konta w tym banku . skomentuj opinię »
Dodaj opinię