ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mistrz w oszczędzaniu! Szkoda że kosztem klientów. Mieszkam w Warszawie na Tarchominie, jeszcze niedawno były tu trzy oddziały, wszystkie zlikwidowali i otworzyli jeden w nowej Galerii Północnej. Znajdują się tam jedyne wpłatomaty na okolicę (bankomatów jest kilka). W zeszłym tygodniu oba były zepsute, jeden nie drukował potwierdzenia wpłaty, drugi połknął pieniądze i się zepsuł też nie drukując potwierdzenia, Po złożeniu reklamacji próbowałem wpłacić resztkę pieniędzy w kasie i okazało się że ten jedyny w okolicy oddział jest oddziałem bezgotówkowym, a najbliżej w tej sytuacji mogę dokonać wpłaty w oddziale w Legionowie. Gdyby nie fakt że jeszcze rok spłacał będę kredyt to poważnie zastanowiłbym się nad zmianą banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś to był dobry bank. Teraz polikwidowali masę oddziałów, za wszystko biorą prowizję, odwracają się "tyłem" do stałego klienta. Niekompetentna i "nic nie mogąca" obsługa na infolinii. Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno Pierw dają zgodę na kredyt a po paru dniach zmieniają warunki Wstyd skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Aplikacja do obsługi internetowej była świetna, teraz masakra! Owszem ogarnęlam temet, ale nikt nie ma prawa nazywać jej intuicyjną. Na co oni stawiają? Na grafikę ? Bo raczej nie na funkcjonalność. W poprzedniej wersji wszystko było czytelne nawet jak pierwszy raz wchodziłeś, teraz trzeba szukać zanim się przyzwyczaisz. Nawciskali jakichś pozornie przydatnych narzędzi (budżety itp), ale prostego jednorazowego przelewu z datą np z dwa dni do przodu już nie zrobisz. Obsługa w oddziałach...brrr wciskają i są namolni (a co powstrzymuje panią przed podjęciem decyzji? A nie twój zakichany interes!). Niech się bank zajmie systemem do obsługi klientów w oddziale, bo regularnie co tydzień są awarie, albo spowolnienie, albo się wiesza! A jak działa to też dramatycznie wolno. Niestety długo jestem klientem i wiem że podstawe operacje zabierają teraz 3 x tyle czasu co kiedyś. I to jest postęp? Poprawa funkcjonalności? Rozwiązania proklientowskie? Litości. Ich pracownicy w większości też pozostawiają wiele do życzenia. Mam przykre wrażenie, że ci dla których naprawdę liczył się klient (a nie tylko ślepe wciskanie) i coś wiedzieli (poza wystukaną na szkoleniu procedurą ) już tam nie pracują. Słabiutko szanowni państwo. Wydaje mi się, że bank chce pozbyć się klientów w "realu" chce tylko samoobsługujących się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto posiadam od klikunastu dobrych lat . Fakt, że na tamten czas przekonały mnie wszystkie darmowe bankomaty-teraz trochę się to zmienio nie odstraszyło mnie to. Nowa bankowość elektroniczna jest dla mnie zaskomplikowana, ale cóż jakoś się przyzwyczaję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tzw. nowe ING- totalna porażka. Wycofuję konto firmowe i prywatne. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam posiadam konto w ing od nie dawna i jest na razie ok jedyne czego w ing brakuje to jest brak oddziałów jest ich zbyt mało zwłaszcza w mniejszych miejscowościach bo np ja do pobliskiego oddziału mam ponad 50km BYDGOSZCZ a śmiało by można było stworzyć oddział w mieście gdzie miał bym 20km i to nie tylko ja tak że prosił bym ING o przemyślenie mojej sugestii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 6-ego września umarła moja mama. Ponieważ miała konto w Banku Śląskim które pomagałem jej założyć ponad 20 lat temu, udałem się do placówki w Częstochowie przy ul. NMP 36/38 w celu powiadomienia i jako że byłem upoważniony do dysponowania pieniędzmi na wypadek jej śmierci do złożenia odpowiedniej dyspozycji. Było to 15-ego września. Pracownica banku powypisywała różne dokumenty pobrała kilka moich podpisów po czym miałem czekać na informację z banku około tygodnia. Kiedy ponownie wybrałem się do wymienionego banku to straciwszy godzinę w kolejce dowiedziałem się ze moje upoważnienie na wypadek śmierci mamy " wyparowało" i kazała mi szukać dokumentów sprzed 20 lat. Pomijając fakt że jeszcze 2 tygodnie temu byłem upoważniony za dwa już nie to wypadało by powiadomić łaskawie że czegoś brakuje a nie czekać nie wiadomo na co ? To znaczy chyba wiadomo. Napisałem skargę mailem do ?centrali? otrzymując krótką odpowiedź ?że skoro nie mam dyspozycji to muszę zakładać postępowanie spadkowe?. Farsa godna ?Vabanku?, ja odżałuję postępowanie spadkowe bo i tak nikt inny nie został, ale co z klientami, którym takie upoważnienia które zakładając kiedyś konta podpisywali również ?wyparują?? A z różnych powodów nie mogą skutecznie dochodzić praw przed sądem? Bank Śląski ?zaopiekuje? się ich pieniążkami. Radzę omijać ING Bank Śląski szerokim łukiem ze względu na opisaną sytuację, jak również wysokie koszty prowadzenia rachunku, kolejki i obcesowość i nieuprzejmość w stosunku do klienta. Ja już dawno rozstałem się z tą instytucją na szczęście skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wciskają nachalnie. Jest dobrze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Przestrzegam wszyskich właścieli firm przed założeniem konta w ING Bank śląski. Jeśli stracisz ważość dowodu osobistego t bank zablokuje dostę do bakowości innternetowej. Nie możesz zrealizowć żadnego przelewu internetowego.Możesz tylko przegladać historię swoich przelewów. Żaden bank nie robi takich problemów z bankowośćią internetową. Nie można również wykonać przelewów do ZUS czy US które są ważne dla właściela firmy. Zadzwoniłem na info linię Pan doradził aby wypłacił pieniądze w bankomacie i zrobił przelew w Urzędzie Pocztowym. Nie na tym polega bankowość internetowa . Płacę w tym Banku co miesią peieniadze abym mógł wykonywać przelewy do moich kontrachentów.Dlatego odradzam jaki kontakt z Bankim. Menadżrowie tego Banku pozostali na etapie PRL-u i nie dorośli do 21 wieku Pozdrawiam Wiesław skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Mam tam konto ROR i oszczędnościow i to od kilku dobrych lat (niedługo będzie dekada). Ogólnie brak zastrzeżeń, jedynie aplikacja sprawia czasem problemy - czasem długo pobiera dane i są problemy z wypłata blikiem, bo apka za szybko pokazuje pole do wpisania piny, który ostatecznie potwierdza wypłatę i kończy transakcję niepowodzeniem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dajcie się wkręcić w wszelkiego typu inwestycjie (typu PARASOL itd) Nie tylko jest to ryzyko, ale NIE MOZNA ZAMKNĄĆ INWESTYCJI WCZESNIJ NIZ ZA 5 LAT !!! Jezli chodzi o konto osobiste to nie mam zastrzezen Jednak rzeczywiscie za kazdo kichnięcie pobierają oplaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak najbardziej na plus. Wpłaty blikiem, wygodny system transakcyjny moje ING i żaden bank w Polsce nie wprowadza takich innowacji tak jak ING. skomentuj opinię »
Dodaj opinię