ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam . Nie dość że człowiek nie można normalnie zapłacić w sklepie (taka miałam sytuacje) z powodu trwania prac serwisowych... Kiedyś bylam zadowolona póki nie zaczęli wszystkiego" ulepszac " To jeszcze Aplikacja też pozostawia wiele do życzenia.... żeby cokolwiek znaleźć w tej aplikacji to człowiek sie na szuka jak głupi. W większości czasu z aplikacji nie można korzystać bo tak jak już wspomniałam "starają się coś ulepszyć" Bankomaty wprowadzili płatne . Masakra ! Żenada !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA...jestem przedsiębiorcą i ostrzegam wszystkich PRZEDSIĘBIORCÓW przed ING...CHCIAŁEM URUCHOMIĆ LINIĘ KREDYTOWĄ W RACHUNKU FIRMOWYM...w PIT-cie za 2017 mam ponad milion dochodu...zabezpieczeniem kredytu (wnioskowałem o 500000 zł) miała być działka budowlana (operat na kwotę 760000 zł)...nawet nie byłem w stanie się roześmiać...zaproponowali mi 25000 zł...OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM...ten BANK jest SMUTNY JAK WEZWANIE DO WOJSKA !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank wszystkim. Wpłatomat w ciągu 2 dni połyka Ci 3 tysie a Pani mówi, że jest jej przykro i czekaj 7 dni na kasę, ewentualnie do biedronki po tynk w płynie albo nie wiem piach, ziemię itp.... Aplikacja innych banków przegoniły Ing szybciej niż struś pędziwiatr skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam tam konto firmowe. Niestety zdarzyło się, że miałem zaległości o które upomniał się US. ( przysłał 3 zajęcia w sumie na kwotę 1200 złotych) Bardzo się zdziwiłem jak na koniec miesiąca bank potrącił mi z konta około 500 złotych. Naliczają 150 złotych za każdy tytuł plus 30 złotych za każdy wykonany przelew do US. Jak dla mnie to mega wysoka opłata za potknięcie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cały czas byłem zadowolony z banku jednak jakiś czas temu było spore zamieszanie spowodowane błędem banku. Kosztowało mnie to trochę stresu dzwonienia i biegania a na dowodzenia usłyszałem zwykłe przepraszam mimo zapewnień że bank postara się wynagrodzić mi niepotrzebne nerwy i stratę czasu. Tak więc ODRADZAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam i to serdecznie mam nerwy zszarpane z powodu byle głupoty robią problemy jakby bóg wie o co chodziło a mnie chodziło tylko o nadanie nowego hasła do bankowości internetowej,nie dość że nie zostałem odpowiednio poinformowany o formie nadania to teraz przebywając za granicą muszę czekać 30 dni na ponowne nadanie,jakby nie można było załatwić tego przez email,a w info linii panie pomocne jak drzwi w lesie,podczas urlopu zaraz zmieniam bank i nie chcę słyszeć o ING już nigdy!!!!!!!!!!!!!!!!i jeszcze ktoś chce żebym dawał gwiazdki nie zasługują nawet na pół ale jedną muszę kliknąć żeby inni nie dali się namówić na pseudo usługi tego banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś fajny bank, obecnie stara się zarobić na wszystkim i pobiera opłaty od usług które w innych bankach są za darmo. Pomimo że jestem jego klientem nie polecam go nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam założoną blokadę pomimo odmowy wykonania pierwszej transakcji, ponowiona transakcja przeszła bez problemu. Od 11 dni nikt nie umie mi odpowiedzieć dlaczego i kiedy pieniądze wrócą na konto. Na odp na reklamację czekam 8 dzień, w oddziale Pani usiłowała mnie przekonać że coś mi się wydaje, bo takiej transakcji nie ma, jak ją znalazła to się na mnie obraziła. Jedyne co słyszę - i to niestety nie po raz pierwszy - to " nie wiem" albo " nic na to nie mogę poradzić". Szczytem wszystkiego było jak mnie Pani na infolinii wyśmiała że po godz 20 to jak mogę coś chcieć od nich jak oni połowy transakcji nie widzą. Gwarancja ochrony moich pieniędzy że strach się bać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza instytucja bankowa. Jestem klientem ING śląski od około 2 lat, moja emerytura przychodzi na konto regularnie. Ubiegalam się o pożyczkę o której bank pisze można otrzymać bez wychodzenia z domu o ile są regularne dochody. Wniosek został rozpatrzony pozytywnie ale pod warunkiem że przyjdę do banku z dowodem osobistym. Jestem starsza osoba i nie dam rady iść tak daleko do banku. Dlatego chciałam pożyczkę przy której nie trzeba wychodzić z domu jak jest napisane be ING śląski ofercie. I jak tu ufać takiej instytucji. Dlaczego chcą zobaczy mój dowód po raz kolejny gdy już mają kopię tego samego dokumentu a dowód jest ważny jeszcze 8lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam firmowy rachunek w tym banku około 15 lat linie kredytowe bez przerwy ponad 10 lat i w sumie było wiele zmian jak wszędzie w między czasie miałem równolegle rachunki w kilku innych bankach i w porównaniu okazało się, że ING jest najlepszy pod wieloma względami. Praktycznie jak się postępuje odpowiednio jest zero opłat odnośnie kredytów można wypracować oferty na klik bez problemowe i szybkie więc jest super. Ostatnio podupadł tylko w dwóch dziedzinach modernizacja ing online to wtopa po roku można korzystać lecz nadal jest słabo rozwinięte i mało intuicyjne dodali tylko nie potrzebne wodotryski drugi problem już w sumie nie związany z bankiem to wzrost odsetek przy udzielaniu kredytów (tu jest wpływ rządzących co dojeżdżają banki) ZA RZADKO PROMOCJE Z MNIEJSZYM OPROCENTOWANIEM ! nie było od roku! OGÓLNIE TO NAJLEPSZY CHYBA BANK - POLECAM! PS. dla spółek oferta już słabsza i nic nie rozwijają w systemie - kasują opłaty tak jak inne banki. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mistrz w oszczędzaniu! Szkoda że kosztem klientów. Mieszkam w Warszawie na Tarchominie, jeszcze niedawno były tu trzy oddziały, wszystkie zlikwidowali i otworzyli jeden w nowej Galerii Północnej. Znajdują się tam jedyne wpłatomaty na okolicę (bankomatów jest kilka). W zeszłym tygodniu oba były zepsute, jeden nie drukował potwierdzenia wpłaty, drugi połknął pieniądze i się zepsuł też nie drukując potwierdzenia, Po złożeniu reklamacji próbowałem wpłacić resztkę pieniędzy w kasie i okazało się że ten jedyny w okolicy oddział jest oddziałem bezgotówkowym, a najbliżej w tej sytuacji mogę dokonać wpłaty w oddziale w Legionowie. Gdyby nie fakt że jeszcze rok spłacał będę kredyt to poważnie zastanowiłbym się nad zmianą banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś to był dobry bank. Teraz polikwidowali masę oddziałów, za wszystko biorą prowizję, odwracają się "tyłem" do stałego klienta. Niekompetentna i "nic nie mogąca" obsługa na infolinii. Nie polecam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię