ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam konto od wielu lat. Czas odpowiedzi na problem drogą elektroniczną to jakaś żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja.... do karty kredytowej chcą najpierw dowody wpływu wynagrodzenia na konto- dostali potwierdzenia w pdf. To było mało, chcieli pełny wyciąg z mojego konta (po co im inne moje operacje?) albo zaświadczenie o wynagrodzeniach netto. Jestem księgową zatrudnioną na czas nieokreślony na pełny etat od 18 lat - według nich to nie oznacza ze jest to umowa o pracę i na zaświadczeniu nie było wyraźnie napisane ze nie jest to praca sezonowa.... paranoja... rezygnuje z wszystkiego co wiąże się z tym bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nawet opinie o sobie najpierw sprawdzają Żałosny ten lejamt jest Odradzam nawet najgorszemu wrogowi hahahaha śmiechu warte ,czasami prawdę trzeba przyjąć na klatę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jedno wielkie nieporozumienie jest a nie bank ich hasło reklamowe łiczą się ludzie chyba tylko tam pracujący bo nie My klienci Ostrzegam narazie Wszystkich nowych ,chcących korzystać z usług tej niewiarygodnej instytucji nazywającej się tylko bankiem.Tyle na razie resztę napiszę Wam za parę za parę co mnie tu dokładnie spotkało.Ludzie każdy inny bank tylko nie Śląski pomimo ,iż jestem rodowitym hanysem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM !!! Chodze juz 2 dni do banku dzwonilam 2 dni na infolinie pan z banku na koniec dal mi standartowo wizytówke po wcześniejszym zadzwonieniu na infolinie ( oczywiscie pracownik dzwonil :D ) niestety nie zalatwilam nic a moj syn zostal bez kasy poza Polska . Ddziekuje bankowi ze super sprawy zalatwiacie ale radze moze porzadnie doszkolic Wasz personel. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nierzetelny bank z nierzetelna obsluga i pomyłki w sumowaniu kwot --trzeba bardzo uwazac i ich sprawdzac skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
analizator wydatków -pozycja wydatki podstawowe bledne sumowanie transakcji ---platnosci karta ==naprawiają i cos nie mogą naprawić ---sprawdzajcie sobie bo możecie się zdziwic skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział przy Górczewskiej i cudowną, super kompetentna, super cierpliwa Pani Ania. Obsługa na najwyższym poziomie pół godziny przed zamknięciem z trudnym klientem tj ze mną. A myślałam że takich ludzi, urzędników już nie ma. Pozdrawiam I życzę sukcesów w pracy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank wprowadza swoich klientów w błąd poprzez podawanie nieprawdziwych informacji na swojej stronie. Kredyt gotówkowy dla klientów których wynagrodzenie wpływa na konto od co najmniej 3 miesięcy nie wymaga zaświadczenia o dochodach - moja wypłata z jednego źródła wpływa systematycznie od co najmniej 22 lat. Z racji tego, że na rachunek wpływa także wypłata żony do wniosku musiałem załączyć wyciągi z ostatnich trzech miesięcy (czyżby nie widzieli co dzieje się na rachunku?), to dodatkowo po "weryfikacji wniosku" dostałem informację, że muszę dostarczyć zaświadczenie. Po dostarczeniu zaświadczenia przemiła Pani (dlatego dałem w ogóle pół gwiazdki) poinformowała mnie, że honorują zaświadczenia tylko na ich drukach. Z kredytu już zrezygnowałem, a z usług tego "BANKU" zrezygnuję w najbliższym czasie. Niestety wprowadzone zmiany nie wyszły im na dobre. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mają pożyczki na 10 lat, a konkurencja posiada. Do tego jak złożyłam wniosek przez internet bo mam u nich konto od kliku lat i systematycznie przelewane wynagrodzenie to i tak chcieli żeby wskanowac wyciągi z mojego konta. Kompletnie tego nie rozumiem, przecież widzą co się dzieje na moim rachunku. Przesyłanie do nich wyciągów, które sami generują, no cóż - osobliwe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam . Nie dość że człowiek nie można normalnie zapłacić w sklepie (taka miałam sytuacje) z powodu trwania prac serwisowych... Kiedyś bylam zadowolona póki nie zaczęli wszystkiego" ulepszac " To jeszcze Aplikacja też pozostawia wiele do życzenia.... żeby cokolwiek znaleźć w tej aplikacji to człowiek sie na szuka jak głupi. W większości czasu z aplikacji nie można korzystać bo tak jak już wspomniałam "starają się coś ulepszyć" Bankomaty wprowadzili płatne . Masakra ! Żenada !!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię