ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
bank "dziadowski" !!!!. Pobiera opłaty tam gdzie nie powinien i później - po interwencji pisze, że zwraca ale wcale nie zwraca. !! To jest brak kompetencji. Jak macie coś z tym bankiem to trzeba go w każdym momencie sprawdzać. Życzę Powodzenia . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam najgorsza obsługa i zepsuta aplikacja na urządzenia mobilne po pracach serwisowych ktore trwały jedna noc mialam tylko jedna usterkę przez ktorej nie mogłam zrobic przelewu i nic nie umieli zrobic przez ponad tydzien a upominalam ich w oddziale, przez tel i przez maila. Odrazu wzielam wszystko co moje i przeszlam do innego banku bo na co mi bank ktory dziala na zwłokę i ma zepsuta bankowość Lepiej unikajcie tego banku chyba ze chcecie se zycie utrudnić skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MOCNO ODRADZAM szczególnie ścieżkę kredytową! Właśnie odmówiłem zawarcia umowy kredytu hipotecznego w ING :), - w ramach ścisłości nie mam żadnego innego banku w zanadrzu! Wniosek złożony przez doradcę dewelopera na początku kwietnia, po drodze 3x zaświadczenia z US i ZUS (mam działalność od 9 lat z wysokim dochodem, regularnie płaconymi podatkami, pensjami pracowników i ZUSami, nawet p... mandaty płacę, jeśli są) + zaświadczenia z US o wysokości wpłaconego PIT za dwa lata wstecz! PITy, książki skarbowe, leasingi wszystko OK, dopiero w czerwcu wstępna decyzja OK, na koniec lipca decyzja ostateczna pozytywna ale...tylko jeszcze kolejne zaświadczenia o niezaleganiu, kolejne miesiące z księgowości, opinie z leasingów - dość już tego ! Kredyt hipoteczny na 400tyś, mieszkanie developerskie 40% moje już wpłacone! MAM DOŚĆ ich wydziwiactw ! Jasne mam szczęście te 400 sam wyłożę ! najwyżej nie kupię kolejnego starego auta, lub sprzedam któreś z kolekcji. Śmieszne: w trakcie załatwiania tego wszystkiego tajemniczy handlowcy z ING zdążyli zaproponować 200tyś kredytu na firmę (bym tylko przeniósł rachunek) i już po tygodniu formalności dostałem zgodę od nich na leasing łodzi do czarterów za bagatela 1,2 mln netto !!!, chyba po to bym tą razem z tą łódką zniknął na Karaibach ! 5 miesięcy na hipotekę - chrzańcie się !!! Zamykam ich kartę kredytową - jedyną jaką posiadam już od 18 lat ! od dawna nadpłaconą o 5- 10tyś ! Ich procedury są chyba z głębokiej komuny! ING ! W...CIE SIE ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki znam. było zablokowanie konta przez US zaswiadczenie o uchyleniu z blokady dostarczone osobiscie, pismo z urzedu doszło a bank juz trzeci tydzien blokuje konto. I codziennie mówi jak sie dzwoni ze pracuja nad tym albo włączymy do 12 haahahhah i tak juz trzeci tydzień. Kpina nie bank obracanie pieniedmi klienta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
\r\nDo banku ING: [Moderacja] \r\nChce wszystkich przestrzec przed bankiem ING. [Moderacja] Niewierzytelny bank.\r\n22 marca 2018 skontaktował sie ze mna pan z działu zabezpieczeń banku ING informując mnie o dokonanym przelewie w sumie na około 5.000,- zł. (W tym przewalutowanie z Euro). Ten pan zadał mi pytanie czy to ja dokonałam przed chwila przelewu na konto pani S. Podajac mi jej imię i nazwisko. Zaprzeczyłam temu gdyz żadnego przelewu nie robiłam.\r\nPan z banku stwierdził, ze dokonano kradzieży z mojego konta w banku ING nakazując zgłosic to przestępstwo na policje.\r\nNiezwłocznie zgłosiłam ta kradzież. Nastepnie reklamacje do oddziału banku \r\nna ul. Grójeckiej w Warszawie, gdzie pracownica banku poinformowała mnie, ze w przeciągu tygodnia powinnam otrzymac zwrot skradzionych pieniedzy.\r\n\r\nW tej chwili mija cztery miesiące od tego zdarzenia. Policja twierdzi, ze powinnam juz dawno otrzymac zwrot pieniędzy. Policja jest od ścigania przestepców a bank powinien najpierw oddac poszkodowanemu pieniadze, ktorych ten sam bank nie potrafil upilnowac a nastepnie wraz z organami ścigania szukac złodzieja i odzyskiwać stracone pieniadze. \r\n\r\nDwa tygodnie przed opisana kradzieza pani w banku ING na ul. Grojeckiej sama poleciła mi aplikacje ich banku, ktora miała byc super bezpieczna. Po tych dwóch tygodniach hacker włamał sie do mojego telefonu Samsung przekierował cały przelew, przewalutował Euro na złotowki oraz przelał cala sume na swoje konto przekierowujac mój numer na swój telefon potwierdzając w ten sposób przelew. Dodatkowo w celu zatarcia śladów po dokonanym przelewie zresetował mi cały telefon usuwając bezpowrotnie cała jego zawartość. Uczulam wszystkich na instalowanie aplikacji banku ING na telefonie gdyz okazuje sie, ze nie ma w niej właściwych zabezpieczeń i złodzieje łatwo moga sie w ten sposób włamac na konto i ukraśc pieniadze.\r\n\r\nOd czterech miesiecy prowadze z bankiem ING bezskuteczna korespondencje gdzie przedstawicielka banku notorycznie pisze mi, ze, cytuje; ?Przykro nam, ale nie mozemy zwrocic Pani pieniedzy. Przelew zrealizowalismy zgodnie z Pani zleceniem. Pieniadze przelalismy do odbiorcy i tylko on moze zdecydowac o zwrocie kwoty?.\r\nW takim razie jesli bank twierdzi, ze przelew zostal wykonany zgodnie z moim zleceniem to po co pan z zabezpieczen banku ING informowal mnie o kradziezy z mojego konta!!! ???\r\n\r\nChcialabym wszystkich przestrzec przed tym bankiem ING. Jest to bank niewierzytelny. Nawet policjancji w trakcie przesluchania powiedzieli, ze woleliby schowac pieniadze ?do skarpety? niz powiezyc pieniadze temu bankowi. \r\nW korespondencji poinformowalam ten bank, ze jezeli nie otrzymam zwrotu moich ukradzionych pieniedzy bede zmuszona poinformowac media aby przestrzec innych ludzi przed niewierzytelnym bankiem. Bez echa?!!!\r\n\r\nDlatego teraz zdecydowalam sie podac to do wiadomosci publicznej spodziewajac sie zwrotu ukradzionych moich pieniedzy z banku ING. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pt. 29.06.2018, 09:20 Dzień dobry. Mam terminal, wprowadze dialnosc gospodarsku, ednoosobobu. Terminal zepsuł się 23 czerwca, zadzwoniłam do linii informacyjnej banku, powiedziano mi, że we wtorek technik będzie od 8 rano do 4 po południu. Przez cały dzień czekałam na technika, którego nie było, zadzwoniła ponownie do linii informacyjnej banku, gdzie mi odpowiedzieli: Zamów na mój adres nebylo! Następnie ponownie wyjaśniłem, że naprawdę potrzebuję terminalu, praca mojego salonga jest zablokowana, powiedziano mi, że będzie w środę 27.06, ale znowu czekałam na technikę na próżno. Nie było nikogo! Ponownie zadzwoniłam na linię informacyjną banku, powiedziano mi, że w czwartek 28.06 będzie technik, ale w czwartek nie było nikogo! Proszę o pilny kontakt! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM Spróbujcie zrobić Przelew albo zapłacić cos karta kredytową i pobrac potwierdzenie w pdfie. Nie ma takiej możliwości. Trzeba dreptać do oddziału po wydruk. zapłacić za niego i sobie zeskanować jak potrzeba wysłać np mailem. Przelew na 17 zł opłata za przelew 5 zł. wydruk 20 zł i zabawa w skanowanie. Jak ktoś lubi zabawę w świstki to na poczcie może zapłacić kartą to mu przynajmniej wyjdzie taniej. Chętnie bym nic nie zaznaczała w gwiazdkach bo to mniej niż zero jest, ale system nie przepuszcza skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W nowej wersji zlikwidowali paczki przelewów, każdy przelew trzeba wpisywać z palca. Przywrócą paczki za kilka miesięcy. Dla każdego większego przedsiębiorcy to jest masakra! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Śmieszny system weryfikacji gdy potrzebujesz pomocy na infolinii, pytanie - czy podawał Pan e-mail do kontaktu z bankiem - mówię, nie pamiętam, zakładałem konto 10 lat temu i nie kontaktuję się z bankiem za pośrednictwem e-mail, poproszę inne pytanie - odpowiedź - niestety nie przeszedł Pan weryfikacji, prosimy o ponowny kontakt i ponowną weryfikację. To typowe zagranie w stylu PRL - nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi... Myślałem, że nie ma już miejsca na tego typu podejście. Chcecie? Proszę bardzo ale nie polecam. Tym bardziej, że potrzebowałem kontaktu z operatorem żby wyjaśnić dlaczego pobrali mi prowizję - 160 zł podczas gdy nie mam żadnych kosztów, żadnych kredytów, obciążeń itp... NIE ODPUSZCZĘ!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Totalna beznadzieja posiadam kartę euro zostałem dzisiaj dwukrotnie przewalutowany , robiąc zakupy w douglas Recklinghausen.Porażka. Zamiast zapłacić 93 euro to zapłaciłem z kąta 101,07\r\nNie polecam nikomu,to są [Moderacja] ,sprawę podam do prokuratury\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n skomentuj opinię »
Dodaj opinię