Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam ,to naj gorszy bank w Polsce ,nie polecam nikomu.Beznadziejny kontakt ,opłaty naliczonego za byle co ludzie uciekajcie z tego banku.Duma Przedsiębiorców to Kpina i oszustwo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kontakt z infolinią bardzo utrudniony. Dzisiaj dzwoniłam 4razy, czekałam po 15min na połączenie. Konsultant zadaje ok 20pytań, jeśli choć jedna odpowiedź jest niepoprawna (nie wskaże która), co może wynikać np. z błędnego wpisania konsultanta, nie może rozmawiać dalej, rozłącza się i trzeba ponownie próbować się dodzwonić. Jeśli chodzi o placówki stacjonarne, były dwie w moim mieście, reklamowali się working place i to był powód dla którego się na nich zdecydowałam, po pól roku zamknęli placówkę. Na ten moment, przy populacji ok 800tys mieszkańców, w mieście jest tylko jedna placówka Idea Bank. Raczej odradzam korzystanie z usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Udałem się do oddziału w Łodzi na ul. Piotrkowską 81 adres z internetu oddział zlikwidowany powinna być o tym informacja . Jedyny oddział w Łodzi czynny na ulicy Drewnowskiej w drobnej sprawie byłem 3 w kolejce zajęło mnie 2 godziny i 40 minut . Chcialem rozmawiać z kierownikim kazano się umówic mna rozmowe . Mam u nich sporoą lokatę . Jak się skończy to jej nie odnawiam. Obsługa słaba czas oczekiwania dramatycznie długi więcej moja noga tam nie powstanie . To nie jest bank profesjonalny zarabiają na moim depozycie krocie a traktują człowieka jak opisałem . Wystawiam im ocene pała skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, nie ma informacji na stronie internetowej ,że oddział w Gdyni został przeniesiony do Gdańska.Specjalnie przed przyjazdem sprawdziłam godziny otwarcia i jestem zaskoczona bo nie załatwię sprawy. Pozdrawiam ,Janina Nowicka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
zgadzam się z opiną że jest to jeden z najgorszych banków w Polsce .Podsuwają skomplikowana umowę do podpisania i nawet jak prawidłowo zostaja rozliczane wydatki to im nie przeszkadza żeby nakładac monit karny co miesiąc .kontakt z bankiem to jakas masakra .Bardzo mało placówek żeby podjechać i wyjaśnic błedy pracowników Banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM, za każde wysłane pismo liczą sobie 200 zł, odsetki mogą zniszczyć człowieka. Za wszystko się płaci , nic nie ma za 0 zł tak jak piszą i mówią. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Założenie rachunku w tym banku to był błąd. Duży błąd :-) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich zainteresowanych lokatami w Idea Bank! Opiszę moje negatywne doświadczenie innym ku przestrodze. W sierpniu 2018 roku (po 2godzinnyn oczekiwaniu na przyjęcie) założyłam lokatę na 3 miesiące na atrakcyjne oprocentowanie( 3.9%)! Po upływie 3 miesięcy poprosiłam o przelanie niewielkiej sumy na konto osobiste w PKO bp, a resztę pieniędzy pozostawienie na okres 3 miesięcy 3.9%. Po jakimś czasie pobierając pieniądze w PKO bp zorientowałam się , ze na moim koncie jest duża suma pieniędzy( odpowiadająca lokacie w Idea Banku). Zwróciłam się a prośbą o wyjaśnienie i okazało się , ze moje konto w Idea Banku zostało zamknięte!!! Niestety nie otrzymałam informacji z jakiego powodu. Po złożeniu reklamacji, (po miesięcznym oczekiwaniu) otrzymałam odpowiedź nie bardzo korespondującą z moją reklamacją, ale zakończoną optymistycznie a mianowicie: "Mając na względzie utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych zleciłam telefoniczny kontakt z Panią w celu złożenia oferty depozytowej" !SUPER !!!! Po bezskutecznym 14 dniowym oczekiwaniu na zapowiedziany telefon, postanowiłam zadzwonić sama i nie wnikając w ilość rozmów które trwały 3 dni DOSTAŁAM PROPOZYCJĘ lokaty na 3.1% Nie wiem jak to nazwać ,na pewno nie zapowiadaną pozytywną relacją biznesową. Bank zamknął mi lokatę na 3.9 % i w ramach dobrych relacji zaproponował lokatę 3.1%Jedno jest pewne , mimo iż IB ma wyższe lokaty niż inne banki, na pewno nie będę NIGDY więcej jego klientem i nikomu nie polecę takich usług. skomentuj opinię (5) »
Dodaj opinię