Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
UWAGA PRZEDSIĘBIORCY uważajcie na ten bank , czytajcie dobrze umowy . To że Wam dają z obrotu kredyt to nic nie znaczy , płacicie za niego więcej jak w Chwilówce , bank [Moderacja] .Przy braku wpłaty notoryczne zastraszanie . Sprawa dla prokuratury !!!!! Odradzam branie kredytów w tym Banku . Podobno ma być Idea sprzedana , [Moderacja] . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
3 dni temu wplacilam di Idee Banku zaleglosc (w korespondencji suma 7000 zl ) nawet wiecej bo 10000 zl, myslalam ze koniec problemow. Niestety nie dzisiaj wiadomosc e-mail ze w Idea Money jeszcze wisze zaleglosc na prawie 2000 zl. Teraz juz tylko sprawe zglaszam do adwokata. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złożyłam dyspozycję zamknięcia rachunków wszystkich spłaciłam z zaległość na koncie przelewając więcej niż powinnam i jeszcze dodatkowo dopłaciłam wam 5 zł więcej bo wciąż było ma mało! Konto miało zostać zamknięte!!!!!!!!! a teraz dalej dostaję informację ze mam zadłużenie na koncie 15 zł !!!!!!!!!!!!! CO TO MA BYĆ ZA ZŁODZIEJSTWO?! ile jeszcze będą wam płaciła za nic ?! ile bym wam nie przelała to wciąż mało!!!!!!!!!!!! Specjalnie pofatygowałam się do waszej placówki żeby zamknąć to jebane konto a (nie miałam po drodze ani blisko bo bank ma placówki tylko paru miastach w Polsce bo jest tak zjebany), zapewniono mnie że konto zostanie zamknięte składając pisane wypowiedzenie rachunku i opłacie z nadwyżką zaległości i co>???? Dalej zaległość ! Skąd? Z dupy!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Nigdy więcej nic wspólnego z tym bankiem nie chcę mieć!!! Ni realne do spełnienia wrunki do udzielonego już kredytu, nieuzasadnione monity po 200 zł. MASAKRA!! A co idę do oddziału, inni ludzie. Nawet pracownicy nie mogą tam wytrzymać !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank to jedna wielka kpina z bankowości, a właściwie należałoby chyba nazwać rzecz dosadniej. Naiwnie dałem się namówić na założenie konta firmowego. Na kartę musiałem czekać ok. 6 tygodni bo coś się w systemie zawiesiło i musieli dwa razy ją generować (...). Bankowość internetowa jest totalną porażką, aż nie chce się wierzyć że coś takiego ma rację bytu. niedawno zostałem oszukany - bo tak to należy nazwać na kwotę jednego przelewu przychodzącego - suma nie jest istotna, ważne że CAŁY przelew (przepraszam - kwota przelewu - przelew widnieje w historii jako "ZREALIZOWANY") "zaginął". Przyznam, że wcześniej nie kontrolowałem wyciągów, bo nie mieści mi się w głowie, żeby na najprostszych działaniach matematycznych jak dodawanie i odejmowanie system mógł popełnić błąd. Jak się okazało - może. Po wykryciu nieprawidłowości przeanalizowałem historię konta, i to co wykryłem jeży włosy na głowie: np dla przykładu saldo po operacji na kwotę -55,98 PLN zmniejszyło się o 611,87PLN !!. I to nie jest odosobniony przypadek, analizując z kalkulatorem konto w okresie pół roku znalazłem kilka takich przypadków, które po tygodniu do 3 wracały w tajemniczy sposób do "normy", z odchyłkami 1.30 .. 0.70PLN - ktoś sobie "pożycza kasę ??" Jednak przypadek zaginięcia całego przelewu wykryłem po raz pierwszy, i nie ukrywam że to przelało czarę goryczy. Na dodatek zgłoszenie do działu technicznego pozostaje bez reakcji, jeśli nie liczyć porady panienki "Specjalisty ds..(..)" abym wyłączył AdBlock'a w przeglądarce (??????). Dla wszystkich mających bodaj blade pojęcie jest to szczytem głupoty (lub chamstwa - zależy czy Pani Specjalistka ma pojęcie co pisze, czy kieruje się poradnikiem kucharskim udzielając "pomocy" klientom) - w każdym razie daje jakiś obraz kompetencji pracowników banku. Wobec braku reakcji banku złożyłem reklamację, bank ma 30 dni na odpowiedź (do 60 dni jeśli potrafi udokumentować szczególne trudności przy rozpatrywaniu sprawy), w następnej kolejności pozostaje Rzecznik klienta (który jest pracownikiem banku), Rzecznik Finansowy, Arbiter Bankowy przy Związku Banków Polskich, UOKiK, KNF (Sąd polubowny przy KNF), Sąd powszechny. A kasa zamrożona, ( a może ktoś sobie nią obraca ?). Podsumowując, mogę jedynie radzić omijanie Idea Bank szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W 2017 r spłaciliśmy kredyt.Wtedy zostaliśmy odcięci od konta internetowego.Od 2018 staramy się zamknąć nasze konto.Tu zaczyna się nasz koszmar.Wysyłamy listy do banku za potwierdzeniem odbioru z wszystkimi papierami potrzebnymi do likwidacji konta.Bank odbiera listy i milczy.Pojechaliśmy do Wrocławia do idea bank okazało się że też nie da się zamknąć.,ponieważ mąż jest obcokrajowcem i przy otwieraniu konta posiadał paszport ,który stracił ważność w 2016r.,a że jesteśmy w uni nie jest wymagany paszport mąż postanowił wyrobić w ambasadzie holenderskiej ,która jest w Warszawie dowód osobisty holenderski.Tłumaczyliśmy to pani w banku ,ale na nic.Upierała się przy tym starym paszporcie.Nawet nie próbowała nigdzie dzwonić,co w takiej sytuacji ma zrobić.My mamy tego dość.Sprawa nadaje się do uwagi tvn.W tej sytuacji postanowiliśmy oddać sprawę do sądu i walczyć o naszą rację i odszkodowanie za nasze zdrowie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam branie jakichkolwiek kredytów, za wcześniejszą spłatę bank pobiera karne odsetki od kwoty kredytu i kaucji, którą blokuje w wysokości 5%. skomentuj opinię »
Dodaj opinię