Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uwierzcie mi, nie ma gorszego banku. Wziąłem kredyt unijny w Idea Banku. Od samego początku były problemy z doradcą. Po podpisaniu umowy, co chwile były jakieś braki, o czymś doradca zapomniał i tak kilka razy musiałem przyjeżdżać do banku. Po kilku miesiącach musiałem przedstawić faktury na kwotę 2/3 kredytu. Przywiozłem kopie faktur, następnie dzwoni do mnie doradca z informacją, że kopie faktur zostały zagubione. Za drugim razem ta sama sytuacja. Już za trzecim razem doradca proponuje że sam pofatyguje się do księgowej, weźmie oryginały faktur i po kilku dniach odda. Po kilku dniach poprosiłem o zwrot faktur, okazuje się, że faktury są w posiadaniu żony doradcy (żona nie jest pracownikiem banku - jakiś żart!?). Minęło 1,5 roku, faktur nie otrzymałem, mimo iż wysyłałem skargi do centrali. Odpowiedzi dostawałem lakoniczne, podobno doradca oddał faktury. W każdym razie biorę kredyt w innym banku, będę płacił mniejszą ratę i spłacam w całości kredyt w Idea Bank. Nie bierzcie kredytu w tym banku,. Omijajcie bardzo szerokim łukiem. Same problemy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank ,brak profesjonalnych pracowników. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nic złego mnie z ich strony nie spotkało. Konto praktycznie darmowe, obsługa też ok. Stawiam taką czwórkę z kredytem zaufania, zobaczymy jak będzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Analfabeci pracujący w oddziałach, nękanie telefonami pomimo wycofania zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, nie działający system transakcyjny Idea Cloud. Omijać z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank dla Idiotów! Uważajcie na wszystkie dodatkowe opłaty, prowizje, "ubezpieczenia" ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy kompletnie nieznajacy sie na tym co robia...potrafia tylko czytac wykute formulki...latalem zalatwialem dokumenty niewiadomo po co by na koniec dowiedziec sie ze i tak ten leasing nie przejdzie i nie mam po co go skladac...pracownicy w zaden sposob niepotrafia podpowiedziec ani doradzic co dalej jak juz widza ze ciezko bedzie aby klient cos uzyskal trzeba pokombinowac to zlewaja i doradcy nie odbieraja telefonu. Bo jak jest podane na tacy to sie zajma i wezma prowizje a jak trzeba pogluwkowac to juz im sie nie chce. W firmie panuje kompletny balagan i chaos o wszystko trzeba sie dopominac i robia na odwal sie nie majac przy tym zadnego pojecia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK W POLSCE OCZYWISCIE - KAPITAŁ ZACHODMI... BANK DLA FIRM... NA DZIEŃ DOBRY ZRYWAJĄ UMOWĘ KIEDY CHCĄ I JAK CHCĄ... ARGUMENTY? ZOSTAWIĘ DLA TRYBUNAŁU EUROPEJSKIEGO ZAPRASZAM WSZYSTKICH POKRZYWDZONYCH DO POŁĄCZENIA SIĘ ZE MNĄ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
"Bank dla idiotów" tak powinno wyglądać hasło reklamowe tego banku . Aby nie być wulgarnym powiem tylko że trzymajcie się od niego jaknajdalej .. Ilość Gwiazdek - WIELKIE ZERO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od dwóch lat jestem klientką i jetem z tego faktu zadowolona. Niskie opłaty, wszystko jasne i czytelne. Mało formalności przy kredytach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam !Ten bank nastawiony jest jedynie na wyludzanie danych osobowych w celu wciskania wysoko marzowych produktów. Tylko wtedy klient jest im potrzebny. Załatwienie jakiejkolwiek . reklamacji graniczy z cudem. Wpłaty księgowanie są nawet z godzinnymi opoznieniami. Obsługa zna ten problem i nic się nie zmienia. Ich znajomosc produktow nisko marzowych jest skandaliczna, a jakość obsługi jak za czasow komuny. Wysoka rotacja pracowników też nie najlepiej świadczy o tym banku... Nie dajcie się złowić. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich dwa konta - firmowe i osobiste. Jak narazie brak powodów do narzekania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mój kontakt z Idea Bankiem jest od niedawna bo załozyłam konto kilka miesiecy temu. Jak na razie wszystko jest tak jak powinno być. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, odradzam! oszuści, patrzący tylko jak wrobić i oszukać klienta. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Totalny brak profesjonalizmu. Zginęły moje dokumenty dotyczące kredytu właściwie na ostatnim etapie całej procedury, mój developer ma tam konto powiernicze. Chaos, bardzo ciężki kontakt z obsługą, centrala we Warszawie w Poznaniu nie mogą właściwie podejmować istotnych decyzji np dotyczących kredytu. ZDECYDOWANIE ODRADZAM I PRZESTRZEGAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłam się z innego banku, bo zjadały mnie wysokie opłaty za prowadzenie firmowego konta. Konto założone sprawnie podczas jednej wizyty w banku i co najważniejsze bez opłat. Mam nadzieję, że dalej będę równie zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, współpracuję z grupą IDEA 2 lata. Po tym okresie mogę stwierdzić tylko jedno - ODRADZAM współpracę z tą grupa tj. IDEA BANK, IDEA LEASING, IDEA MONEY, TAX CARE.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z Idea Banku jestem bardzo zadowolony. Mam u nich konto od kilku lat i na przestrzeni tego czasu nie miałem problemu gdy przyszło do wyjaśnienia czegokolwiek czy załatwienia jakiejś sprawy. Polecam, bo to dobry bank, otwarty dla klienta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowoloną klientką z niewielką działalnością gospodarczą. Idea Bank ma tak szeroką ofertę, że nie muszę niczego szukać dalej, bo wszystko mam na miejscu. Po 2 latach razem, polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam.Fatalny system bankowości elektronicznej,bezradni konsultanci,brak reakcji na reklamację.Zastanów się zanim podejmiesz z nimi współpracę!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Juz po raz trzeci składam wniosek o założenie lokaty elektornicznie. Niestey bank a raczej pracownicy mi nieumozliwiają. Nie otrzymuje mozliwosci zalogowania sie by przekazać pieniadze. Nie rozumiem jest taka lokata elektroniczna na 4% w banku czy nie? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku lat współpracuje z Idea Bankiem i dziś muszę stwierdzić że jestem rozczarowany. Posiadam kredyt obrotowy,konto firmowe i zwyczajne. Zaistniała potrzeba założenia konta walutowego więc zadzwoniłem do mojego osobistego doradcy(jedyny normalny człowiek) który jak zwykle sprawnie przygotował formalności.Umowę podpisałem 14.08 i konto miało od 17.08 działać jest 19.08. i nadal nie mogę dokonać transakcji.Na info linii ta sama śpiewka o wysłaniu ponaglenia i o chwilę cierpliwości.A ja już MAM DOŚĆ K.....a. Po 3 dniach nie mam już cierpliwości do D...y z takim Bankiem.Dodatkowo naczytałem się tych opinii na temat przewalanek kursowych i nie mam zamiaru przepłacać.Miarka się przebrała nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzymajcie się z dala od IDEA CLOUD! TO NAJGORSZA STRONA BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ JAKA POWSTAŁA! Działa to tragicznie, jest nieintuicyjne, pełne niepotrzebnych opcji, które nie są wytłumaczone, ale najgorsze, że działa nie prawidłowo! Niektóre opcje po prostu znikają! Miałem konta w innych bankach i nigdy nie miałem tylu problemów co w Idea Cloud. Nie polecam. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
U mnie idea cloud działa sprawnie, zero problemów z obrotami, a dostęp do ważnych dokumentów mam z każdego miejsca na świecie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chodzi o mnie to mam dobre relacje z Idea Bankiem, obsługa jest na dobrym poziomie. Korzystam z lokat w tym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chcialam ostrzec przed klamstwami na infolini i w banku ponoc otrzymalam debet ale nie moge sie dowiedziec kiedy go otrzymam na infolini codziennie dzwonie i ponoc sa wysylane emejle z zapytaniem okazalo sie ze to sciema bo zadnych emejlii nikt nie wysylal ide dzisiaj do innego banku i zakladam konto tam moze latwiej bedzie wziasc kredyt skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank, nie polecam z całego serca. Historia operacji aktualizuje się bardzo długo. W biurze obsługi tylko spychologia. Jak braliśmy kredyt przedstawiciel nie wspomniał o zabezpieczeniu kredytu, w moim przypadku dodatkowe 110% do spłaty. Jak dzwoniliśmy do biura obsługi to tylko odsyłali gdzie indziej, nikt nic nie wiedział. W końcu zrezygnowaliśmy z tego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłam sobie konto i jestem z niego bardzo zadowolona. Podoba mi sie ta Idea Cloud i to że wszystko mam w jednym miejscu pod kontrolą. Mnie ten bank odpowiada i gdybym miała wybór jeszcze raz tez bym wybrała to konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od dwóch miesięcy nie mogę zamknąć konta idealnego, ani przez oddział, ani pismami wysyłanymi do centrali. Konta oszczędnościowe, które miały być zamknięte też dwa miesiące temu, i myślałem że są, ponieważ mam na to potwierdzenia, okazuje się że nie są. Paranoja jakaś.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przelew przychodzący SWIFT w USD zaginął. W banku nic nie wiedzą. Bank Czarneckiego i to wszystko wyjaśnia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa.Jeśli masz jakieś trudniejsze pytania z oddziału odsyłają na infolinie,a infolinia do oddziału nikt nie potrafi ci pomóc.Nie pakujcie się w żadne kredyty w tym banku,za każdą nadpłaconą złotówkę pobierają kolosalne marże-pięknie mówią tylko przy udzielaniu pożyczki.Bank "przyjazny"dla przedsiębiorcy tylko z nazwy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od tygodnia nie mogę zarządzać swoim kontem ! po tym jak bank przeniósł moje konto do idea cloud . Brak możliwości dokonywania obrotów to narażenie mnie wieloletniego klienta na straty . Bank ignoruje wysyłane e-maile z reklamacją dotyczącą działania konta . Reasumując - zanim założysz konto - dobrze się zastanów . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od dwóch lat mam konto firmowe, w między czasie 2 lokaty, jestem zadowolona, zarówno jeśli chodzi o obsługę w oddziale (Gdańsk), jak i przez telefon i platformę internetową. Oferta i podejście do klienta jak najbardziej ok, moim zdaniem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem stałym klientem Idea Banku i nie mogę zarzucić im niczego złego, nikt mnie oszukał, nikt mnie na nic nie naciągnął. Mają różne ciekawe oferty korzystne dla klientów. Chyba jedyny taki bank w Polsce. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja lokatę Happy założyłam na maxymalna kwotę i jestem bardzo zadowolona. Według mnie jedna z najkorzystniejszych na rynku i nie mogę też narzekac na obsługę. Przedstawiciel banku mi pomógł na tyle na ile mógł, więc dla mnie jest ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pod kątem obsługi - PORAŻKA!!! jestem ich klientem od pół roku - przeniosłem rachunek firmowy i żałuję... Całkowity brak kompetencji pracowników... Aby tylko złapać klienta, a potem całkowita olewka...Nawet nie ma do kogo skargi napisać... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z lokat od prawie 2 lat i wszystko w jak najlepszym porządku. Nie wspominam już o warunkach jakie oferuje IdeBank bo takiej oferty nie ma chyba żaden bank w Polsce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z oferty banku od początków swojej działalności. Mam u nich konto firmowe oraz kredyt i jak do tej pory nie mam najmniejszych powodów do narzekania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zapytałam o kredyt w wysokości 35 tys. na 5 lat. Bez problemu chcą dać. Nie chcieli podać wysokości oprocentowania, podali tylko kwoty rat. Pożyczyłabym 35 tys. a musiałabym oddać 65 tys. 30 tys. tytułem samego oprocentowania i marży?! Pogięło ich! Uciekam z tego banku. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Od blisko dwóch miesięcy nie mogę zamknąć konta idealnego.W oddziale rozkładają ręce, nie wiedzą dlaczego konta zamknąć nie można. Wysyłane były dwa wnioski do centrali, bez rezultatu. Na moje wiadomości zgłaszane drogą internetową po dwóch wiadomościach przestali reagować. Co mnie podkusiło, aby założyć u nich konto? Sam diabeł chyba. Odradzam wszystkim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolona. Od kilku lat zakładam u nich lokaty i mam najwyższe odsetki w porównaniu z innymi bankami. Już trochę sobie na nich zarobiłam. Nigdy nie było żadnych problemów. Jedyne co mogliby zmienić to przestać tak natrętnie wciskać ten produkt o gigantach. Mówię nie a oni na siłę swoje. Ale poza tym wszystko ok. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank dla firm jaki jest na terenie Polski.Nie można zrobić przelewu do ZUS,a program do fakturowania,który proponują w pakiecie,nie jest wstanie naliczyć prawidłowo VAT.Żadnej reakcji na monity maile,telefony.Nie polecam nikomu,a sam jak najszybciej zmieniam bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalna porażka, totalne dno, mistrzowie kretynizmu, giganci naciągactwa, odradzam, nie polecam, przestrzegam każdy produkt ma hak wielkości Manhattanu, który pociągnie Cię na dno zastanów się nie 3 ale 300 razy zanim potraktujesz IdeaBank jako partnera finansowego skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Określę ich mianem naciągaczy. Cała horda tkzw konsultantów dzwoni do ludzi i wpuszcza ich w maliny w lokataę TOP GIGANCI. Treaz powinno sie o tej lokacie mówic TOP BANKRUCI. Jest to inwestycja gorzej niz rosyjaska ruletka W ruskiej ruletce masz jedna kulę na cały pusty magazynek. W top gigantach masz odwrotnie. Jest tylko jedna pusta a reszta pełna kul. Pomimo że człowiek jest niechętny, ma watpliwości, wykręca się to ci naciągacze tak są nachalni, namolni, tak oszukują co do przyszłości tej struktury że aż strach. Mnie naciągneli 3 krotnie!!! Jestem ostatnim durniem, ale wszystkich przestrzegam. Od razu odkładajcie słuchawkę. Ci konsultanci są bez honoru. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich konto firmowe, jestem zadowolona. Konto jest darmowe (również przelewy do ZUS i US i fakturowanie). Dostęp przez internet, Idea Cloud bardzo wygodny, wiele przydatnych funkcji, nie tylko związanych z finansami firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja mam i konto firmowe i kredyt w Idea Banku i jestem bardzo zadowolony. Warunki przejrzyste, dobra obsługa, na bankowość nie narzekam. Kredyt brałem przez obrotomierz i środki na koncie miałem po kilku dniach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam lokatę w idea .moje wielokrotne próby zalogowania nie dały efektu-o co chodzi? bank traci wiarygodność.jeszcze trzy nieudane próby i wycofam lokatę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli komuś może przydać się moja opinia to służę uprzejmie. Idea Bank sfinansowała moją inwestycję, odradzam jeszcze raz odmawiam. Problem z uruchamianiem środków, trwa to tygodniami czasami miesiącami. Tak nie kompetentnych ludzi nie spotkałem jeszcze nigdy, sprzeczne informacje dotyczące jednej sprawy. Jeszcze do momentu udzielania samego kredytu, jak cię mogę, ale potem droga przez mękę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cóż. Totalne rozczarowanie. Starałem się w 3 bankach o linię debetową w rachunku firmowym na ok. 100 000 PLN. W czasie wstępnych negocjacji super, najniższa oferta. Jak przyszło do podpisania umowy prowizja skoczyła do góry o 3% i to wszystko przy wsparciu przedsiębiorców jakie otrzymują z Banku Gospodarstwa Krajowego a dodatkowo jeszcze doliczają sobie prawie 4% za usługi faktoringowe i windykacyjne z których nie możesz zrezygnować. Dla mnie szok i zdzierstwo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od ponad roku zakładam tam lokaty i jestem bardzo zadowolony. Łatwość założenie bez konieczności wychodzenia z domu. Najwyższe oprocentowanie na rynku lokat bankowych. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Boze !!!Nie Wiem co mam pisać to jest jakiś absurd!!!!!Rata wciąż idzie do góry ,wychwytują najmniejszy błąd i podwyzszaja marze.Nigdy nie brałam udziału w wypowiedziach na portalu ,lecz teraz czuje obowiązek napisania wszystkim o tej pomyłce.Omijajcie ten Bank na kilometr. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Początek współpracy udany, jednak po przekręcie, który zrobili dno i metr mułu. Serwis transakcyjny do bani. Przykład: wykonujesz przelew z konta KK po wstępnym zatwierdzeniu prowizja taka, po akceptacji przelewu prowizja dużo dużo większa. Już nie mówię o tym, że połapać się w saldzie, w pieniądzach dostępnych to istny koszmar, nic się nie zgadza, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
przelewy w innej walucie przeliczane są po znacznie wyższym kursie niż w innych bankach..czyli np. dziś widzę ze na stronie banku kurs euro w sprzedaży (czyli najdroższy kurs) to np. 4.50. robie przelew po czym widzę ze przeliczyli po 4.65. to nie przypadek. bo za każdym razem jest tak samo. poza tym jeszcze biorą jakieś dodatkowe opłaty. podpisuje umowę wpisuje adres, ktoś przez pomyłkę w banku przepisując dane wpisał inny numer mieszkania..wydzwaniam proszę o zmienę adresu, o sprawdzenie w umowie i poprawienie błędu. dostaje odpowiedz ze dostępu do umowy nie mają bo jest w archiwum, ale zapraszają mnie do swojej siedziby do warszawy (30km ode mnie) z dowodem, to mi to zmienią na miejscu...no i co? i korespondencja dochodzi do sąsiada..nawet fakturki które drukuje (konto firmowe+bankowość internetowa) są z adresem sąsiada ..ze niby pod tamtym adresem mam siedzibę firmy. żenada. :/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Współpracuje z Idea Bankiem od 3 lat i nie mam zastrzeżeń.Pełny wgląd do moich środków,przelewy bezproblemowo.Polecam. Henryk skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem lokatę w Idea Bank. - ukryte koszty rachunku, - problem z odzyskaniem środków z konta, - problem z pozyskaniem oprocentowania z lokaty generalnie - nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chory bank, chorzy pracownicy. Współpraca z bankierem jak i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne produkty na żenującym poziomie(niepunktualność, nieodpisywanie na maile, szybkie zbywanie w trakcie rozmowy). Załatwiałem w tym banku 2 produkty finansowe (leasing oraz faktoring) w początkowej fazie zapewniano mnie o 100% pewności, że owe produkty otrzymam, następnie im dalej w las tym gorzej, aż dziś po 3 tygodniach chodzenia na spotkania i załatwiania otrzymałem odmowę zarówno faktoringu jak i leasingu. . What a Hell?! NIE POLECAM, OSTRZEGAM SZKODA CZASU NA TAKIE BANKI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank mie zablokowal w bik bez zadnego powodu to skandal wysłalam dwa pisma z wyjasnieniem dlaczego cisza nie mialam z tym bankiem do czynienia i nie chce nic miec. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja mam u nich kredyt dla firm i jestem bardzo zadowolona i z produktu i z obsługi. uważam, że warunki są bardzo dobre w porównaniu do innych banków, mam kredyt przez obrotomierz. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra-chcieliśmy kredyt inwestycyjny pod zabezpieczenie nieruchomości, przedstawiliśmy wszystkie dokumenty, nagle zarządano od nas dokumentu stwierdzającego wielkość budynków ( dostarczyliśmy mapki geodezyjne wczesniej) jednak nikt z banku nie potrafi określić jaki dokument\r\nSPRAWDZALI BIK NASZEJ KSIĘGOWEJ- dobrze że nie sprawdzają sąsiadów :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
posiadają bardzo " kiepskiego pracownika " jeżdżącego samochodem wplatomatem (notabene b.ładny) , który jednak bardzo złą reklamę firmie robi., ponieważ jest złośliwy jako kierowca i w dniu dzisiejszym ok. godz. 17.20 na ulicy Bacha ciągle jechal lewą stroną lub środkiem ulicy, co chwila specjalnie ostro hamował i nie używał kierunkowskazów. Na dodatek w chwili wyprzedzania złośliwie maksymalnie przyspieszał. Wydaje mi się , że chciał zaimponować lub specjalnie zwrócić uwagę na nową usługę wpłatomat mobilny , ale ambicja chyba poniosła młodego kierowcę z powodu kierowania takim super pojazdem jak BMW i3 ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Łamią postanowienia własnych regulaminów. Założyłem lokatę na 3,5 % miałem 2 tygodnie na jej opłacenie . Zmienili oprocentowanie na 3 %. Kapitał nie ma państwa ale ma garbaty nos. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Najdroszy Bank w Polsce najgorsza obsługą i najwyższe opłaty. Wszystkie konta z Prezentami i Premiami są obarczone dużymi prowizjami. Radzę dokładnie czytać regulamin i tabelę opłat i prowizji. Nie polecam tego Banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
1.najgorszy bank z możliwych. pracownik zmienił moje dane adresowe na nie istniejące i do tej pory (pare lat) nie dostalem wyjasnien. na reklamacje odpisują nie na temat. 2. robilem zakupy przez internet w funtach. największy kurs jaki był w banku to 5.40 (kurs sprzedazy) a bank przeliczył sobie po kursie 5.74..wyszedlem gorzej niz jakby paypal przeliczał. a wszyscy wiemy jak przelicza paypal. przesledzilem ostatnie 2 tygodnie na stronach banku i takiego kursu nigdy nie bylo!!! NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM ten bank każdemu!! Kłamcy i oszuści!! Założyłam konto z tabletem, który miał być bonusem - otrzymałam - po kilkakrotnych telefonicznych upomnieniach się o wysyłkę (!!!)- z kilkutygodniowym opóźnieniem, używany sprzęt, po naprawie, z zerwanymi plombami, uszkodzoną matrycą i nie nadający się do użytku!!! Jakiekolwiek wyjaśnienia przez telefon, graniczą z cudem - najpierw wielokrotne potwierdzanie danych (czasami przez kilka osób), by na końcu dowiedzieć się, że..."wysyłają zapytanie do działu" i...każą czekać na kontakt. NAJGORSZY BANK, Z JAKIM MIAŁAM DOTĄD DO CZYNIENIA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim współpracowałem. Warunki kredytów, pożyczek pozornie ok, a w rzeczywistości tragednia. Zaciągnołem pożyczke na 16 000, po roku spłacanie raty o wartosci 596zł, gdy spłacałem cały kredyt musiałem wpłacić 14 344. czyli przez cały rok przy takiej wartości raty (596zł) spłaciłem 1655zł :( Nie POLECAM!!!!!!!! poza tym zgłaszając chęć spłaty raty nikt nie raczył przez tydzień czasu poinformować mnie jaka ich zdaniem poinienem kwote spłącić, a jak spłaciłem to przysłali informacje, że jast niedopłata. W ogóle szkoda pisać. OSTRZEGAM NIE KONTAKTUJCIE SIĘ NAWET Z TYM BANKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
firma w której procuje jako ksiegowa założyła u nich rachunek, najdrobniejszą rzecz aby załatwić to jest problem, żeby mnie upowaznić do konta potrzebne było dwie wizyty w oddziale, zarządu spółki i późniejsza interwencja bo pracownik który przypisywał dostęp zrobił to tak że nie mogłam wydrukowac wyciągów. najdrobniejsza rzecz do załatwienia pprzez infolinie to trzeba przejść przez przesłuchanie PESEL, imię nazwisko, nazwisko rodowe matki, moja data urodzenia, miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania, i to jeszcze nie wystarcza pracownikowi aby udzielić drobnej odpowiedzi, odblokować konto które mam tylko do drukowania wyciągów i przygotowywania przelewów; fizycznie podpisywanie przelewów i wykonywanie robi prezes, Porażka; jak miałam z nimi kontakt to za każdym razem jest tak samo, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kredyt obrotomierz to jeden z lepszych produktów finansowych z jakimi miałem styczność ostatnio, przy okazji brania kedytu dla naszej firmy. warunki są bardzo dobre, a kasa na koncie ląduje niemal błyskawicznie. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, złożyłem wniosek aby poprawić bieżącą płynność finansową firmy a w odpowiedzi dostałem negatyw dlatego że firma nie ma stabilnej płynności finansowej. zalosne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
30 grudnia 2014 roku założyłem lokatę 3-miesięczną w ramach promocji z Agora SA (chyba się to nazywało Lokata Happy Last Minute) oprocentowanie 5%, +premia 50 zł. Pierwszy raz zrobiłem coś takiego, trochę na próbę. Potem zacząłem czytać opinie i trochę się przeraziłem. Ostatecznie okazało się że niepotrzebnie - lokata zapadała 28 marca (sobota), a 31 (wtorek) była już na moim koncie w Meritum Bank (kapitał z odsetkami). To był mój pierwszy kontakt z IB i jestem zadowolony. Dodam, że zaraz po założeniu lokaty zalogowałem się i w edycji lokaty podałem nr konta na przelew kapitału i odsetek oraz zmieniłem ustawienie "odnawialna" na "nieodnawialna". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam wszystkim Idea Leasing. Żenada, dno i rozpacz. Niekompetencja, arogancja. Jeśli już zostałeś klientem nie licz na odpowiedź, informacje, za wszystko trzeba płacić, za każdy świstek. Dział Obsługi Klienta do koszmar, opłaty za wszystko nie są najgorsze - porażający jest poziom ludzi tam pracujących począwszy od szeregowego pracownika do menedżera działu. Dla nich już pozyskany klient to dojna krowa a nawet oszust (tak, tak, tak mnie nazwali). Na odpowiedź na maile dają sobie 14 dni, nie interują ich żadne reklamacje, fakturki wysyłają terminowo bez względu na wszystko. Spróbuj nie zapłacić w terminie, naślą na Ciebie Getback, firmę z zagrody Getinbanku a Ci już nie dadzą pożyć (głuche telefony, smsy - wszystko oczywiście płatne). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »